Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz LouiS22 #63113 üzenetére

    Most jobban belegondolva, a tegnapi kiszállásnál nem talált belső hibát (ellenőrizte a csatlakozásokat, stb.), le lett adva külső hibára (alá is írtam). Lehet a UPC ezt értelmezte sikeres javításnak.
    Volt már hasonló eset, akkor a technikus kapott egy kis fejmosást (még UPC alkalmazott ként), mint később kiderült, egy kedves kollégája a központban nézte be a dolgot.

    A technikus lelkivilága (aki a UPC alkalmazottja/alvállalkozója)
    Már nem UPC alkalmazottak, mint Watercolour is írta.

    (#63114) Watercolour
    Ismerős a helyzet, ugyan ezt játszották velem 3 hónapon keresztül.
    Velem anno fél éven keresztül, meg is lett az eredménye, kötbér.

    Az én álláspontom szerint neked, mint előfizetőnek, kizárólag azzal kell foglalkoznod, hogy a bejelentett problémád valóban elhárult-e vagy sem. A helyedben magasról tennék arra, hogy ki és mit cseszett el vagy végzett el hanyagul.
    Ez igaz, de itt nincs hanyagul végzett munka (mindent mutatott a tableten, már annyi mindent tanultam, hogy lassan én is kérhetek hozzáférést :D ).

    nekem már a hócipőm tele van a UPC teszetoszaságával, ügyfél hülyének nézésével, hazudozásával és általános inkompetenciájával.
    Osztom a véleményed. De a technikusok, akiket eddig megismertem, azok nem tartoznak ide (egy kivétellel, de azt azóta nem is láttam).

    Köszönöm mind kettőtök véleményét, hasonló állásponton vagyok én is, de most jobban hiszek a technikusnak, mint a UPC-nek.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák