Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz kezo0 #63097 üzenetére

    Én eddig csak a regisztrációról kaptam e-mail-t, pedig az első hozzászólásom megvolt.

    Más. Tegnap volt kint a technikus (9 óra után) egy hiba miatt, de külső hiba van, így annyit mondott, hogy majd jönnek javítani, meg majd szólnak, hogy ellenőrizzem (eddig is így volt, legtöbbször jöttek szólni, vagy láttam Őket az utcában).
    Erre kaptam tegnap 17:32-kor két e-mail-t a UPC től, hogy a hiba elhárítva, idézet:

    1. Tájékoztatjuk, hogy az Ön szolgáltatását is érintő hiba 2017.10.27. napján 14 órakor elhárításra került.
    Kérjük, ellenőrizze szolgáltatását.

    2. Tájékoztatjuk, hogy az Ön szolgáltatását is érintő hiba 2017.10.27. napján 15 órakor elhárításra került.
    Kérjük, ellenőrizze szolgáltatását.

    Ezzel szemben a hiba továbbra is fennáll. Most akkor a UPC-nek, vagy a technikusnak higgyek? Nem szeretnék keresztbe tenni a technikusnak egy újabb hibajelentéssel.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák