Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    veterán

    Helló!

    Nem tudom jó helyre írom-e de akadt egy problémánk az UPC-vel.

    2015. decemberében lett vásárolva egy telefon és SIM kártya előfizetés. Az egyszeri telefonkészülék árát, ami 14990Ft a helyszínen kifizettük (papír is van róla). A rendszerük kifizetetlennek érzékelte és folyamatosan tartozásként jelent meg náluk. Mindez márciusban derült ki, hogy a rendszerükben valami hiba van és akkor elvileg megoldották szerintük és rendbe tették a számlát. Tartozást akkor nem mutatott.

    Most 2017. májusában egy másik készüléket szerettünk volna szintén SIM kártyával előfizetésben vásárolni, de az UPC rendszere ismét tartozást jelzett, ami valószínűsíthető a fent említett korábbi összeg.

    Az ügy félszolgálatos nő nagyon készséges és segítőkész volt, de semmilyen telefonos illetve helyi segítséggel nem tudta megoldani ezt a helyzetet, mivel a rendszer nem engedte tovább lépni a fennemlített tartozás miatt.

    Nagyon felháborítónak tartom, hogy ilyenkor szembesüljek azzal amit már több mint egy éve megoldottnak gondoltam és megakadályoztak abban, hogy egy újabb előfizetést vásárolhassak.

    Ott akkor említett az ügyfél szolgálatos nő egy 2000Ft-os nevetséges kompenzációt amit ebben a helyzetben keveslek.

    Mit javasoltok ebben a helyzetben?

    Jelenleg annyiban maradtunk, hogy ezt a problémát a holnapi napig próbálják rendezni és visszahívást ígértek.

    Üdv
    Puma

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Új hozzászólás Aktív témák