- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Freemail
- Gmail
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cigam
félisten
válasz Uthenger #58008 üzenetére
Ad1. Nem a kötbér miatt csinálom, hanem mert szar a szolgáltatás.
Ad2. Természetesen van bizonyos határ, de az ne egy telefonhívás legyen. Pl. Írhatnak SMS-t Vagy e-mail-t, hogy ekkor meg akkor próbáltak elérni, de nem sikerült. Legyek szíves hívjam fel ezt meg azt a számot, hogy átbeszélhessük a megoldást.Amúgy ma megint felhívott a UPC. Első körben áramtalanított volna, de mondtam, hogy az már megvolt pár napja az előző kollegájával. Most box-ot "reseteltük" (gyári állapot visszaállítása), és a művelet végén megint megkérdezte, hogy "most jó"? Megint elmeséltem, hogy ehez napok kellenek, de megint úgy köszönt el, hogy zárom a bejelentést...
Mostanra kiderült nem lett jó: [link] Megint megakad a lejátszáskor a kép.Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- További aktív témák...