Új hozzászólás Aktív témák

  • Breeze

    aktív tag

    válasz #99546112 #50754 üzenetére

    helló

    felhívtam őket, hogy szar van a palacsintában, megint nem jó az internet, telefon is megszakad, wifi és a lan is.
    elmondták, kedvesen, ha nem tőlük van a hiba akkor nekem +1500 ft. mondtam is hogy kedvesek azért :) szépen kitömöm én is őket havidíjjal és még ezzel viccelődnek.Na a lényeg, szerelő jött elmondtam neki mindent, szóról szóra és cserélte is a modemet.Most eddig minden hibátlan.Viszont a vicc az volt az egészben, hogy az ügyfélszolgálatos mondta, " nem látok semmi hibát, az értékek rendben vannak" mondtam neki én is, hogy elhiszem, de én tapasztalom azt és nem ők, ha nálam elmegy a telefon és az internet(wifi +lan).Minden szép és jó, remélem így is marad. :C :C

    ui: Wifi része hibátlan(ha nem döglik be), nekem a 120mbit/s lazán átjön,pontosabban 124mbit/s / 10mbit

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák