-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz 4Grider #48821 üzenetére
Ez más szolgáltatóknál sincs másképp. Adott a betanított marketing duma, azt kell nyomniuk, aminek főleg egy rögzített telefonbeszélgetés keretében nehéz ellent mondani, ha továbbra is ott szeretne dolgozni az illető. Ügyfélszolgálati irodában még csak-csak, főleg ha más kollégája nem hallja. Nyilván egy IPTV szolgáltató sem azzal szerez ügyfelet, hogy ha nézi TV-t, főként a HD adást, akkor majd lassabb lesz a net, pedig a gyakorlat sokszor ezt mutatja..
Ebbe szerintem nem érdemes belemenni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!