-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Én ezt tudom, de azt meg Te hidd el, hogy az ügyfelek nagy része erre lusta, ha már fel kell jelentgetni, akkor inkább befizeti azt a néhány napi díjat, mert ennyit nem ér az egész! Egy újabb levél írás, sok nap várakozás, eljárás, idő... A szerv meg vagy reagál, vagy nem! Az Invitel topikban is írták már, hogy feljelentették az invit, az NMHH meg le se szarja a panaszukat, nem is reagáltak rá hetek óta! Szóval, ha arra kerül a sor, az már nyűgös!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!