-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tothl
addikt
-
JohnyBlue
őstag
válasz Dare2Live #2148 üzenetére
Na úgy néz ki hogy megoldódott a problémám. (eddig kopp kopp)
Tegnap megfogtam kisöcsémet (140kila) meg anyukámat (80kila) meg 2 zsák krumplit és elmentünk vidékre 70km oda 70 vissza
Az első 30-40km félelmetes volt, nem gyorsult semerre se, előzni nem mertem. Ezek után fogtam és meghajtottam szerencsétlent, de úgy mocsok disznó módon arcon vágtam szerencsétlent. Visszafele indulásnál már éreztem, hogy hohóó jobban ugrik a kis genya Mire hazaértünk már úgy ment mint a puskagolyó. Fogyasztása meg magához tért. (úgy néz ki)
https://ipollo.com/?ref=johnyblue
-
diablo1984
veterán
válasz Dare2Live #2157 üzenetére
passz, nekem 1-esem van!
ilyesmire gondolsz? mert akkor speckós méretű rádió kell hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
F-ECT$
titán
válasz Dare2Live #3561 üzenetére
Közben máshol is olvastam ezt. Bennem az élt, hogy egy minimális benzint ilyenkor is be kell fecskendeznie, de ezek szerint nem.
szerk: Ezeket a fogyasztásokat 2 tele tankolás között megtett km-ből számoljátok vagy a fedélzeti számítógép által kiírt értékre gondoltok?
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Dare2Live #3760 üzenetére
Igen , az 5 év assistance jó nagyon . Valószínűleg én is a Toyotához viszem majd az autót . Beszéltem pár hete egy szervizes ismerőssel ,ő 30e forint körüli összeget mondott , azért játszottam el a gondolattal , független szerviz ügyében .
Szerk.: (3762) psycroptic : még nem kérdeztem meg . Ha 200-250 euró , akkor itt németben szervízeltetem .
Az tényleg jó ár , és azért autócsere esetén talán jobb a német pecsét[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rob210
nagyúr
válasz Dare2Live #4593 üzenetére
De igen, csak az első generáció, meg az 1.2 1.4 az szinte mind kuka egy idő után. Ezért volt gyári visszahívás is rájuk.
Nálunk a céges octaviákat mindet vissza kellett vinni az 1.2 es motorral.Na de az másik gyártó remélhetőleg a japánok precízebbek
No meg előrelátóbbak.Renault power
-
csabi94
őstag
válasz Dare2Live #4843 üzenetére
Előző, vagy előző előtti tulaj ragaszthatta oda. Én a KEKKH-ból lekérdeztem a km állást, és ha minden igaz, valós. Arra gondoltam, hogy esetleg valami periódus vége lehet, vagy fene tudja. Váltó, motor, futómű, fék tökéletes (féknek néha olyan hangja van mintha rozsdás lenne a tárcsa, de nagyon jól fog). Egyedül az alvázon található helyenkénti felületi rozsda nem tetszik, illetve bizonyos alkatrészeken olcsóságot érzek. A múlt héten egy benzincsövet kellett cserélni, mert folyt belőle a benzin, szét volt mállva a cső. Na ez az autó 10 éves. Nekem most 18 éves autóm van, előtte 25 éves volt, de soha nem kellett benzin csövet (sem) cserélni.
-
rob210
nagyúr
válasz Dare2Live #5145 üzenetére
Féltengely cseréhez nem kell akna.
Illetve milyen kocsiról van szó?
A verson 1 óra alatt kikaptam kicseréltem a csuklókat, harangokat és vissza.
Igaz nekem van mindenhez szerszámom.Amikor gyártatni kellett a féltengelyt az mondjuk hosszabb idő volt de csak azért, mert el kellett készülnie a féltengelynek
A szerelés akkor sem volt több egy óránál.
Kapott friss váltóolajat is meg új gumiharangokal kaptam vissza az esztergályos cégtől.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Dare2Live #5186 üzenetére
Mint írtam 12.1 voltot mér a multiméter minden esetben.
Az izzók jók többel is próbáltam az én autómból ki az övéből be az én autómba mondegyik izzó hibátlan.
De a tolatóradar ha bent van az izzó nem megy.
Ha kiveszem megy.
A tolatólámpa pedig sehogy se megy, ha kikapcsolom a kapcsolójával a radart akkor sem.
Az izzó stabilan kapja a 12.1 voltot minden verzióban.
Nincs zárlat nincs oxidálódás, mértem testet is.
Egyszerűen én ilyet még nem láttam.
Cserélve semmi nem volt, hazajött a párom egy hónapja kb. és jelezte nem megy a radar. Azota nyaralni voltunk stb.stb. most értem rá foglalkozni vele.Renault power
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #5333 üzenetére
Vitarám van jelenleg, de nem tudom megszokni a kézi váltót, mindenképpen automata kell. 1.6-os motorral már nem kapni egyáltalán Vitarát, végleg kivezették a piacról. S-Cross nagyon jó, de megint csak nem fér bele 4,5-be.
Sajnos az a helyzet, hogy automatában normális felszereltséggel egy autó sem fér bele újként 4,5-be.
(#5334) AMD Power: Aurist akarok, de mindenképpen hybridet
(#5332) dh66e: Dusterből megint csak nincs automata
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
r0by
addikt
válasz Dare2Live #5349 üzenetére
Nekem azok közül a világoskék van. T25-el jól műxik.
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #5482 üzenetére
Egy ajánlatot már kaptam. Tételes listát sajna nem közölnek. Ezekre kértem ajánlatot:
-Olaj, olajszűrő
-Levegőszűrő
-Utastéri levegőszűrő (pollenszűrő)
-Hibrid garancia érvényesítés valamit hosszabbítás.
Ez így összesen 59250 Ft.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Dare2Live #5507 üzenetére
Légszűrőre és pollenszűrőre gondoltam . És 50-60000 km -nél üzemanyag szűrőt is cseréltetem .
Amit írtam , igazából csak terv . Van még 3,5 év garanciám . Fentebb írtam , hogy előző autómnál is cseréltettem évente a szűrőket . Pedig 2 év és / vagy 30000 km volt a csere periódus ( vagy 60000 ??? ) , már nem emlékszem pontosan .
10000 kilométerenként a garancia után biztos le fogom cseréltetni az olajat - valószínüleg a szűrőkkel . Olajból mindig valami jót , lég - és pollenszűrőből jó lesz az utángyártott is .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz Dare2Live #5592 üzenetére
Ennyi ...
A Toyota FB fórumában van valaki , aki meg tudja oldani a telefon klónozását az autó kijelzőjère 100 ezer forintèrt , de akkor folyamatosan èlni kell a telefon kijelzőjének is . Ha jól èrtettem ... Úgy meg nekem 10 forintot nem èr meg .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
zolee3000
tag
válasz Dare2Live #5825 üzenetére
Új autót szeretnék. (Esetleg hibridből vállalnék be egy keveset használt, leinformálható modellt.) Nekem az autó csupán egy használati tárgy, így az elsődleges szempont, hogy 8-10 (de min. 5-6) évig megbízhatóan működjön és minél olcsóbban fenntartható legyen. Nincs keret két autóra, ezért ennek az egynek kell minden feladatot ellátnia: a belvárosi araszolgatást és a hosszabb utakat is bírnia kell, ill. kell, hogy legyen benne potenciál az alkalmanként nagyobb tárgyak, vagy egy-két plusz fő szállítására is.
Nyilván olyan nincs, ami mindenre egyformán jó (a 7-10M Ft-os ársávban), ezért kompromisszumokat kell kötni. A motor esetében pl. jó lenne, ha dinamikusan mozgatná a kasznit, keveset fogyasztana és olcsón karbantartható/javítható lenne - na, ezekből (legfeljebb) kettő teljesülhet egyszerre.Fentiek miatt a B szegmens kiesik, a kompakt méretű új autók motorkínálatából pedig már majdnem teljesen kihalt a külső keverékképzéses szívómotor. Ami kevés még van, az a mai viszonyok között már gyengének számít és még rendesen fogyaszt is, cserébe viszont ott a tartósság ígérete (legalábbis a turbófeltöltő, a nagynyomású szivattyú, a GPF, az EGR és a DMF biztos nem generál költséget, mert ugyebár nincs). Én hajlandó lennék meghozni ezt a kompromisszumot, ismerve az autóm használati körülményeit.
A direkt befecskendezéses motorok másik (sokkal élhetőbb, és a konstrukciót tekintve időtállóbb) alternatívája a hibrid hajtás lenne, csak annak meg ugye ára van.Szóval, én is körbejártam már a témát, és a régi típusú szívómotorokból új autóknál már csak a következőket találtam: Kia Ceed/Hyundai i30 1,4 CVVT, Honda HR-V 1.5 i-VTEC, illetve az új Corolla kínálatában marad még meg az 1,6 Valvematic. Ezek közül én a Corollát választanám, illetve, ha a hibrid technológia képbe jön, akkor szintén csak a Toyota, amiben bízok.
[ Szerkesztve ]
-
zolee3000
tag
válasz Dare2Live #5840 üzenetére
De fulextraban se megy 5.5fölé az ára szóval lehet az is kiesik.
Ezt a mondatodat nem értettem. Egyrészt miért esne ki vmi, attól, h. olcsóbb? Másrészt egy 1.6 szívós Corolla/Auris ára a legmagasabb felszereltséggel 7M felett van, és akkor az még nem is full extra. 5,5-ért fullosban max kisautót kapni, de leginkább már azt se.[ Szerkesztve ]
-
zolee3000
tag
válasz Dare2Live #5856 üzenetére
Az ix20-at nem ismerem, de Venga van a családban. Az egyterűs forma-kialakítás, bár vitathatatlanul praktikus, nekem nem jön be, a C-Max-ot ezért nem is néztem. (Árlistára egyébként most ránéztem, még a Technology is 5,8-ról indul, a Titanium meg 6,2-ről és akkor még sok feláras dolog is van, nemtom az a befér 5,5 alá Neked hogy jött ki. ) Amiről még nem tudhattál, hogy van néhány extra, amihez ragaszkodnék (automatikus váltó, LED fényszóró), és ami kicsit megdobja a költségeket.
Amúgy gyerek nincs, általában ketten utazunk (így a hátsó lábtér/fejtér is irreleváns), és szobafestő sem vagyok, de beteg édesanyám miatt azért vannak helyigényes cuccaink (pl.: kerekesszék), meg néha szállítok pl. bútorlapokat is. Jelenleg a Grande Punto-val ezeket csak nehezen, sok sakkozással tudom megoldani, kellene egy nagyobb, kényelmesebb kocsi.
Az újautó-piacot én már majd' egy éve figyelem, a Vitara/S-Cross vonaltól indulva végül ki is alakult egy so-called shortlist a szokásos kompaktokból (Focus, Astra, Ceed, Civic, Corolla). Táblázatoztam, hogy azonos áron melyiknél mi fér bele felszereltségben, mekkora a csomagtér etc. DE: számtalanszor körbejárva a témát, csak arra jutottam, hogy (egy kokszosodó, részecskeszűrős) DI motorral csak magamat szivatnám meg, mivel a megbízhatóság és az alacsonyabb fenntartási költség számomra fontosabb, mint a dinamikus haladás. Utóbbit be tudom áldozni, mert én hosszú távokat visz. ritkán megyek, keveset autópályázok. Így végül csak a Toyota maradt, amely még kínál alternatívákat (közvetett befecskendezés motort és hibrid hajtásláncot is), még akkor is, ha van nála jobb ár-érték arányú (Ceed) vagy tartósabb automatikus váltóművű (Focus/Astra), vagy kinézetre jobban bejövős (Civic) etc. Az en bloc megbízhatóság (motorikusan) minden mást felülírt. Az új 5-ajtós Corolla csomagtere egyébként valóban kategóriaátlag alattinak ígérkezik, ezért is húzok egyre inkább a kombi vagy a szedán felé.
[ Szerkesztve ]
-
zolee3000
tag
válasz Dare2Live #5859 üzenetére
Azért ne harapd le a fejem, csak mert nem szeretnék kis turbós DI motort, bár örülök, hogy Neked ennyire bejött.
Értékelem a segítő szándékot, de kicsit write-only stílusban fórumozol (legalábbis itt), az én hsz.-eim tartalmát elég felületesen kezeled/értelmezed.Először is, ha valami 6M felett indul, felszerelve meg 7M+, azt szvsz nem fogod lealkudni 5,5M-ra, még a Fordnál sem. De ezen ne vesszünk össze, maradjunk annyiban, hogy én nem vagyok olyan lehengerlő tárgyaló, mint Te.
Ha nem jön be az egyterű kialakítás mért nézed a C-Maxot?
Pont, hogy nem néztem. Te ajánlottad, erre reagáltam. De ezt elég világosan le is írtam, csak figyelmesen kellene elolvasni. Idézem magamat: "Az egyterűs forma-kialakítás, bár vitathatatlanul praktikus, nekem nem jön be, a C-Max-ot ezért nem is néztem."Minden tisztán DI motor főleg városi pár kmes használatban kokszosodik az egyik elöbb a másik késöbb de mind. A Toyotak is.
Nem állítottam, hogy az 1,2-es turbós DI Toyota motor ne kokszosodna, különb lenne a többi márka modern kis turbósától, ahogyan azt sem, hogy azzal a motorral vennék Toyotát. Éppen ellenkezőleg, azért maradtam a márkánál, mert az még kínál választási lehetőséget, alternatívát a DI motorokra az 1,6-os indirekt befecskendezéses ill. a hibrid "személyében". Én csak ezekkel vennék autót.Tényleg szivás a kokszosodás DInél, de ha 80-100-130.000kmnél meg kell csináltatni na bumm. Ez a 50.000Fts költség ír felűl mindent?
Szerintem Te nagyvonalúan elbagatellizálsz egy valós problémát. Te meg nyilván azt gondolod rólam, hogy túlreagálom. Szerintem egyezzünk ki döntetlenben. Ne kezdjünk itt vitát - DI vs. MPI - teoretikus alapon, hiszen nagyon használat és konstrukció függő, hogy kinek mennyi idő/km alatt kormosodik be a szelep, és hogy mennyibe kerül a tisztítás. Ha Neked ilyen jó tapasztalatod van (130k km-enként 50k-s pucolás, azzal meg van oldva), örülök Neki, de nem biztos, hogy ez nálam is így lenne. Számomra, ha ennyi pénzt kiadok az autóért, igenis fontos szempont, hogy ezzel a problémával szembe kell-e néznem, és ha választhatok olyan konstrukciót, amit ez biztosan nem érint, akkor annál maradok.A szereted/jó vezetnit is?
Szerintem a vezetési élmény nem ebben az ársávban kezdődik. De mindegy is, mert nekem az autó csak használati tárgy, közlekedési eszköz, semmi több. De ezt is írtam már korábban.A toyota lehuzó gyürű mizéria ami tök x, hogy javítva van e vagy sem és simán dobhat 400.000Fts költséget az nem probléma?
Ennek így, ebben a formában kicsit rosszindulatú fröcsögés felhangja volt számomra, mintha személyes sértésnek vennéd, hogy én Toyotát tervezek venni Bevallom, erről a problémáról nem hallottam, de ha felvilágosítanál róla, nagyon hálás lennék.[ Szerkesztve ]
-
-
DjKoxi
senior tag
válasz Dare2Live #5931 üzenetére
Köszönöm a segítséget! Végigolvastam a Toyota fórum váltóval kapcsolatos részeit, a T-27-ről meg az egészet. Hihetetlen milyen gyakori a váltóhiba. Van olyan tulaj, akinek a szerviz cseréli 60e km-nél, neki pl nincs vele gondja. Eneos-ból nem találtam 75W-t, de voltak tulajok akik kifejezetten panaszkodtak az Eneos váltóolajra.
Holnap veszek Castrolt, hétvégén lecserélem, és megírom a tapasztalataimat.molnarpeter - A barátom T-25 1,8 autójában 350e km van, és vajpuhán lehet váltani a hangtalan váltóval. Emiatt az autó miatt vettem Toyotát. Hallottam a féltengely gondokról, meg az olajfogyasztásról, de gondoltam a T-27-ben ezeket már kiküszöbölték.
[ Szerkesztve ]
-
zolee3000
tag
válasz Dare2Live #5963 üzenetére
Könnyen lehet, bár én csak tavaly tavasz óta nézegetem az árakat, a megelőző 8 évben nem igen figyeltem...
Viszont ez ez az árazás és csomagkiosztás a Toyotánál ritka jól sikerült.
Az, hogy a vállalati kommunikációban mást se hallani, mint hogy safety first (nemcsak a Toyotánál), dicséretes, DE TALÁN a fáradságfigyelőnél, sávkövetőnél, jelzőtábla figyelőnél meg a többi szirszarnál pöppet hasznosabb lenne egy holttérfigyelő vagy egy hátsó keresztirányú forgalomfigyelő, amiket viszont sikerült egy csomagba tolni olyan "hasznos" dolgokkal, mint az automata parkolás, 3D-s kijelző vagy a 18-as kerekek. Executive felszereltséggel, metálfénnyel és még +2 év garancia-kiterjesztéssel (ha vki nem 3 évre venné, azért az jól jön) 9M lesz, mire üzembe és forgalomba helyezve átveszem, és akkor még csak defektjavító készlet van benne, és az üléskárpit is csak nyomokban tartalmaz bőrt. Jah, és egy 1,6-os őskövület szívómotoros autóról beszélünk, ami városban kb. beveri majd a 8 litert. Vicc az egész. Asszem komolyan elengedem ezt a turbó-EGR-DMF-GPF elkerülés vonalat, és veszek egy full extra Ceedet ennyiért 7 év jótállással, még ha évente vinnem is kell dióhéjaztatni a sok rövid táv miatt.Doki16: A 2 l-es hibrid TS árát nem akarod tudni szerintem. Várható volt amúgy, hogy az 1,8-ast butítják kicsit, hogy felfelé tereljenek. Az 1,6-os szívó árazásánál meg aztán végképp elgurult a gyógyszer. Nyilván itt is a hibrid felé terelés van...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen