- Videó stream letöltése
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Microsoft Excel topic
- Microsoft Word topic
- Crypto Trade
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #4445 üzenetére
Már közben látom, hogy az 1ZZ-FE(1,8) és a 3ZZ-FE(1,6) láncos, de van 1,8-as(1838ccm, 125LE) benzines is más motorkóddal(4S-FE), ami viszont szíjas! Azért írtam le, hogy lehet másnak is hordoz némi infót!
-
diablo1984
veterán
Gyárit vagy utólagosat/utángyártottat?
-
diablo1984
veterán
a kettes corolla versonak sivár a belseje? Akkor egy H astra, vagy c vectra belsejét minek neveznéd?
Yaris beltere is amolyan toyotás, de annak a középső órát kellett szoknom.....
Ennyire gyenge lenne a futóműve? A yaris futóművében a gumi dolgok hamarabb elöregszenek, mint hogy tönkre menjenek, akkor ezek szerint a corolla verso már nem ilyen? Költséged dolgok hullnak szét benne?[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #4444 üzenetére
Ma hívtam a szervizet ahol a Yaris műszakizna, hogy mi a fene van már péntek óta a kocsimmal? Mondják, hogy a fékcsöveket lecserélték, de a fékmunkahengereket cserélni kell, mert rossz!
Hát kíváncsi vagyok, hogy mi a f@szt csináltak a munkahengerekkel, mert 2 hónapja sincs, hogy a hátsó féket csináltam és akkor még semmi gondja sem volt, szépen és könnyen járt, nem eresztett, a porvédője is jó volt, moslék sem volt benne, most meg azt mondják, hogy cserés, mert nem jó a fék! Az a fék, ami pénteken az előzetesen hibátlan volt a kolégája szerint, csak a fékcső volt rozsdás! Szerintem valami légtelenítőt vagy csövet beleszakítottak és vetetnek velem 2 munkahengert.....
Ha elkészül a kocsi, akkor kíváncsi vagyok rá, hogy milyen mesét találnak ki, ha még a munkahengerekkel le is akarnak húzni, akkor biztos tarkón csapkodom őket.....
Remélem lesz bennük annyi gerinc, hogy nem a full, hanem a kedvezményes alkatrész árral számolnak, tehát nem akarják velem megetetni a maximum 8e ft-os(van hatezervalamennyiért is) teljes árú munkahengereket(mert ugye párban cserélik) darabját 8-ért, mikor én a feléért is tudtam volna ugyanazt vinni nekik......
Ezért rühellem az ilyen műhelyeket, pusztítanak, de b@sznak felhívni, hogy sz@rt vág a kerék és hogy ez és ez van, már bánom, hogy nem hoztam el még pénteken a kocsit onnan... -
diablo1984
veterán
válasz hülyegyerek #4458 üzenetére
Ma hívtak, hogy kész a kocsi! 35e ft volt a 2 hátsó munkahenger és a 2 hátsó fékhez vezető fékcső munkadíjjal! Kérdezem, hogy a régi munkahengerek megvannak, mert kellene, mondták, hogy okés! Azonnal kérdeztem, hogy a légtelenítő csavart tépték bele és azért kell cserélni, erre a válasz a legtermészetesebb hangon igen volt. A 2 munkahengerért kiszámláztak 13600ft-ot, 9000ft volt a 2 hátsó fém cső, rugalmasokat nem cseréltek, 9000ft volt a munkadíj, 1300ft a fékolaj és 1200ft valami szerelési kellék, meg még valami apróság is volt, de elenyésző!
Szóval újult hátul a fékem, semmi diffi nincs benne az előzőhöz képest, de 35 ezerrel kevesebb van zsebben.... Azt tudom, ha következőnek műszakis lesz valamelyik kocsi, nem fogom velük csináltatni az hétszentség! -
diablo1984
veterán
válasz Csaby25 #4490 üzenetére
Modern dízellel mennyire lehet befürödni? Ha rossz a csillagok együtt állása, akkor nagyon, akár milliós tételnyire is! Át kell nézetni, utána kell járni, dízelt nem szabad úgy megvenni, hogy szép ótóóóó és gurul, mert akkor ha átcsesznek, akkor bizony át leszel cseszve!
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #4522 üzenetére
2006-os ave, corolla, verso már nem érintett az olajevés ügyben, nem?
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #4524 üzenetére
én úgy tudom, hogy a 2005 előtti típusok érintettek a leragadó gyűrűk gondban, ez által az olajevésben, de lehet én tudom rosszul....
-
diablo1984
veterán
Létezik, hogy a 2005-ös Corolla Verso hátsó ülésén az én 184 cm-emmel nem férek el kényelmesen? Helyben néztünk meg egy 1,6-ost, szépen ment, bár a kuplung zavarba ejtően fent fogott, szinte minden váltáskor ugrott az autó, az egyik görgő csipog benne, valamint az eleje biztosan törve volt(rétegvastagság mérő vasárnap nem állt rendelkezésemre, de látszott, hogy valahogy az orra nincs a helyén, volt egy kis árnyalati eltérés a hűtőrács és a motorháztető és a hátsó lökös és a környező elemek kapcsolatában. Valamint mindenfelé volt rajta karc és húzásnyom, főleg a b oszloptól hátra felé, a hátsó lökösön mindenfelé, valamint karc az ajtó fölötti kereten(tetőcsomagtartóval szétkarmolták valszeg), valamint A oszlopon is volt kis horpadás, de gondolom azt sem kavics okozta.
A beltere is karcos volt itt ott, főleg a hátsó ajtó műanyag fényezett díszléce, gyerekhordó kocsi lehetett. Ülése jól párnázott, nem kiült, nem kikopott, a vezető oldalinak a varrásánál foszlott, biztos sokat csúsztatták rajta az "segget". Elég fapad felszereltségű, elől villanyablak, manuál klíma, központi zár, meg a sallangok, de semmi kimagasló, csak az alapok. A csomagtartó egyterű ellenére csalóka, kicsinek tűnt a 7 ülés miatti magas padlószint miatt, kb mint 2x a yarisé, de nem több.
Az 1,6-os motor városban elég, szépen megy, városon kívül főleg mikor gyorsulni kellene, olyan yaris 1.0-ás érzésem volt.Gyorsan melegszik ilyen időben az 1,6-os, induláskor még a kék jelzést dobta 2 perc múlva már fűtött, gondolom volt már ma indítva.
Egy szó mint 100, a Yaris utódjának tudnám elképzelni, az Octaviám helyett kompromisszumos lenne, kisebb beltér, szűkösebb csomagtér.
Árban a hirdetett autók alját képviseli és alkuképes(tulaj árulja, 145e km van benne, ami talán reális). -
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #4527 üzenetére
...vagyis árra inkább az alsó szegmens, mint a közepe, 1,55millióval, de ahogy látom bőven van ettől olcsóbb is!
Rob: 2. üléssora a 3 ülésre. Csalóka volt, azért is ültem be, de azonnal beleállt a térdkalácsom az első ülésbe!Tudom, hogy állítható, bár nem állítottam, az összes egy szintben volt, de nem elől, nem akartam mindenhol üléspróbát tartani. Hosszú lábaim vannak viszonylag, de egy egyterűnél nem kellene, hogy ez gond legyen! Amúgy tetszik az autó, de lehetne rá költeni, yarispótléknak drága lenne, pofátlan ajánlatot meg nem akarok rá tenni. Viszont kíváncsi lennék, ha az első lököst levenném, mi lenne alatta, mert jobb oldalon is elállt a kasztnitól, szemre valami bepattintós fülnek kellene tartania, a fül ott is volt, de nem tudott beakadni sehová... Szívesen körbemérném, de így is a tökéletestől vagy legalább a Skoda állapotától messze állt....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Ilyenről van szó! Hát nem tudom, elvittem egy próba körre, előtte míg körbe néztem, az asszony már befészkelte magát a vezető ülésbe, próbakör után míg néztem a kocsit, megint már a bal 1-ben fészkelt, ez egy gyönyörű barátság kezdete, mikor már az asszony fészkel!
Ezen is van tolató radar, igaz tolatás közben nem hallottam és a hátsó lökös 2 oldala is le volt tolatva, valamint a közepén a merevítő már átütötte a műanyagot(így mondhatni más sem hallhatta), tipikus női vezető autó lehetett. Viszont az elején az elemek elég kuszák voltak, azért egy 1,5 millás autó esetén azért elvárható lehetne a szép állapot, igaz ez sem csúnya, de zavaró hibák vannak rajta, amit ha megcsináltat az ember, akkor már az árszegmens tetejébe kerül a kocsi, de annak meg fapad marad!
A kuplung az kuka(a tulaj is lefulladt vele azonnal, én is majdnem, olyan rövid úton fod a pedálút végén, teljes áron 46e körül van egy luk, vagy egy japán szett hozzá), valamelyik görgő is csipog, ahogy elnéztem, egy feszítője lehet, a rugós feszítő görgő, ami görgő szinten nem egy komoly tétel, az esztétikánál az első lökös levétele után kiderülni, hogy mi újság alatta, de a motorházat felnyitva cserés volt a zárhíd, vagyis a műanyag eleme biztosan, sehol egy klímás matrica vagy bármi és a sárvétő alja és az ajtó közötti rés is alul összeér, balos lámpa odab@szcsizott a sárvédőnek, mikor elmászott, mert javítószínnem az él le van javítva.... Az eleje ami rejtély, hogy mekkorát kaphatott, a nyúlványokat nem néztem, a csipogás elvonta a figyelmem, a hátsó lökös egy teli fényt elbírna meg az átütés javítást, fékügyileg olyan langymatag volt a gép, nem rossz, mert taposva fogott, csak olyan gyengus mértékben adagolható(állítólag az első fék nemrég újult, de az acélkeréktől nem láttam, a tárcsa nem tűnt újnak), futómű rendben volt így elsőre, a váltógomb még a full gumi, persze fossá kopva, a kormány is a recés gumi, azon is már kopás volt, de recéje még körben megvolt a fényesedés alatt! Ellentmondásos a kocsi, de a motorjával együtt lehetne élni.
lehet megérné a yaris helyett első körben, de ahhoz meg drága és nagy, a yaris a funkcióját betölti, a skoda aminek szívóbenzinné kellene válnia, de nem a minőség(állapot) romlásával.
Ami biztos, hogy volt kb 1 hete egy 2008-as 39e km-t futott németből hozott példány a hahun, 2,5 milláért, na annyit az életben nem adnék Corolla Versoért, az kissé túl volt tolva, de az is elkelt 2 nap alatt.....mod: amúgy cseles ez a 2. sor ülés, mert hosszúnak tűnik az ülőlapja képről, de érzésre nem az!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #4538 üzenetére
tizenévvel ezelőtt a fordomban 2 évet bírt a hátsó monroe lengéscsillapító! Nincsenek azóta sem előítéleteim, de azóta nem vettem monroe-t, igaz a szarjaimban azóta nem ment ki lengéscsillapító!
-
-
diablo1984
veterán
Nem tudom dekódolni ezeket a rendszámokat, merre van ez? Mert biztosan nem angol, valami elmaradottabb régió lehet, mint mondjuk India, Törökországon a jobbkormány nem divat, pedig ezeket a csúnya szedánokat ott tolják ezerrel!
Jah, megvan, Málta, ott is jobbosak? Nem sok futkos belőlük errefelé illetve pl a Németeknél![ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Nálunk a yaris első üvegének jobb felső sarka kezdett beázni és az A oszlop borításán lefolyt a gumiszőnyegre! Most várom, hogy kiszáradjon a cucc és kap szilót belülről, kifugázom, mert az a seggfej aki cserélhette, olyan jó munkát végzett, hogy rozsdásodik az üvegről(megsértette a lemezt és úgy hagyta) és most már be is ázik.....
-
diablo1984
veterán
Inkább nem bántom, jobb a bèkessèg! Elcsesztèk már ezt szèpen, ha most egy komplett tetőt is kellene festetnem, akkor tökön szúrnám magam, főleg, hogy a kocsi utódja keresès alatt van. De ennyi használatra annyival drágább autó nem èrnè meg, mert gyereket transportálni èvi 2-3e km távolságèrt ez is tökèletes cèlszerszám, de mikor az asszony kijelenti, hogy nem fèr be a babakocsi, akkor nincs mese.....
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
Vajon a yaris klíma bekapcsoló gombja mögötti csati ikertestvére ugyanott egy vakdugóba dugva mit csinál? Mert ma voltam a klímásnál, hogy töltsön bele gázt(mert nem kapcsolja a kompresszort) és kiderült, hogy nem gázhiány van, széttúrta biztosítékért az egész autót, megtáplálta direktben a kompresszort(az működött), így jobb hiányában a klímagáz nyomásérzékelőjét hozta ki hibásnak és holnap folyt köv!
Csak nekem bevillant, hogy volt tavasszal egy műszerfali izzó cserém, ahhoz kivettem az egész középkonzolt és mikor dugdostam vissza a helyére a csatikat, akkor szembesültem 2 tök egyformával, rátoltam a klíma gombjára, gyújtás rá, klímagomb benyom, világít, így gratula, megvan. Igenám, de most a szerelőtől hazajöttem, szétkaptam a műszarfalat, a vakdugóba nyomott csatit rákötöttem a klíma gombra és azzal is világít, ha bekapcsolom, de most nincs benne gáz(otthagytam a szerelőnél, mert úgyis nyomáskapcsolót cserélünk alapon), így ugyanúgy nem kapcsol be, de nem kizárt, hogy felcseréltem a csatikat és ez a gond....
Ha így lesz, biztos az arcomba kerül a szerelő farka, teljes joggal, mert megszívattam tudtomon kívül...holnap kiderül!
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #4897 üzenetére
Megfizettem a bűnömèrt, persze hogy az volt a baja, hogy rossz csatit toltam rá! Elfelejtettem, hogy ez toyota, nem romlik el, csak elcseszni lehet dolgokat rajta!
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #4991 üzenetére
Azèrt ha belelendül tud az annyit is enni! Engem tudat alatt zavarna, ha ennè az olajat, mondjuk nem tűnik soknak, de 10 e alatt 4 liter is rengeteg lenne(2500km/1liter), főleg annak függvènyèben, hogy a yaris 280e km-nèl sem evett 1 deci olajat sem 2 olajcsere között! Remèlem az utódja az astra h is ilyen lesz!
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #4997 üzenetére
Múlt hèten elvittèk a yarist, már tudom, hogy mi fog hiányozni a toyotából, a megbízhatóság ès a zèró olajevès! Mind1, mondtam az asszonynak, hogy neki kellett astra, majd jusson eszèbe, mikor költeni is kell rá....
-
diablo1984
veterán
Aha, én ezt toltam legutóbb a yarisba, hibátlanul működött a kis vvti-ben, kopni sem kopott belőle, igaz más olajat sem evett!
Én mindenbe ezt rakok, a skodában is ez van, az opelhez is már polcon van, nekem bevált! Lehet a versoban valami más ami miatt nem volt tökéletes, passz.... -
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #5108 üzenetére
Gondolom az adblue-n spórolna. Mi tömödik el adblue nèlkül??
-
diablo1984
veterán
válasz bzolika10 #5114 üzenetére
De vagy ez, vagy az. Ha adblue-s, akkor tankolj bele adblue-t, gondomom egy tankkal elmegy 7ekm-t ès szól is időben hogy kopik, akkor mi a gond? Ha kiütteted belőle, akkor megpusztulnak a bèbifókák, de mèg rosszabb, hogy minek új autó, ha nem rendeltetèsszerűen van használva! Ne aggódj, nem 10km-rel a totál 0-ás szintnèl szól, ha meg nem a spórolás a lènyeg, akkor meg minek?
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #5116 üzenetére
Gondolom a toyotánál sem hülyèk, a transporterben 8500km-t bír ki, az utolsó ezernèl minden indításkor kuruttyol, de pár gombnyomásra is kiírja mennyi km van hátra. Aki ennek ellenère üresre járja, az üttesse is ki, mert az úgy termèszetes! Sőt a dpf-et is egyúttal, valamint gázolaj emulátor is kell bele....
-
diablo1984
veterán
Jaja, nekem is anno a passatban 5000km alatt dadogósra váltott a kuplung egy dugóban araszoláskor megégett a tárcsa, mert a lendkerék kúposra volt kopva, arra az új szett kuplungot rátolták, az érintkező felület így kb 50%-os ha volt, az meg a dugóban emelkedőn megégett és utána induláskor rázta a mindenséget is, majd kiesett a motor! Itt is a felszabályozatlan lendkerék volt a ludas semmi egyéb, gondolom a tárcsát is le lehet nyalatni rövid idő alatt ugyanilyen okból.
Az a lényeg, hogy a kuplungot le kell szedni egy hozzáértőnek (nem péknek és "jólvanazúgy" mestereknek)és látszani fog hogy mi a gond, rosszabb esetben egy lendkerék felszabályozás+egy kuplungtárcsa csere és nem lesz mostanában gond vele! -
diablo1984
veterán
A gyári rádió ha ki van kötve, akkor a kijelzőn az óra ès fogyasztási èrtèkek maradnak, a rádió rèsz lesz inaktív! Az alsó rèsz fullra kiiktatható, de a polc helyère egy takaró keret nèlküli rádió ugyanúgy befèr, a miènkben is olyan volt, ezerszer jobban szólt, mint a gyárija!
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest