- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Netflix
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz z123456789 #2408 üzenetére
igen, néztem, hogy az toyota szervíz végig vezetve, azért az nagy fegyvertény! eléggé egyben van a bele is, az, hogy a kereskedő leszervizelte, az csekkolható, a friss olaj és szűrők látszanak, az új betétek és tárcsák megint, a többit meg max el lehet hinni, nem tudom, hogy az európai toyota adatbázisok össze vannak-e kötve, mert ha igen, annak nyoma van!
azt a díszcsíkot bambán vették le, lehet az aluban van egy kis ív, abba lehet belekötni, de a belseje és a külseje így elég rendben van, a kormány az ülések is jónak tűnnek! ha ilyet keresnék én mindenképpen megnézném!
-
diablo1984
veterán
yarist lehet jót venni ennyiért, nagyon jó kis autók, nekem az 1,0-ás 4 hengeres van, nagyon baba a fogyasztása, a motor kinyírhatatlan, a kopó cuccok sem kopnak annyira benne! hihetetlen egy verda az biztos!
(#2410) z123456789: ez sem csúnya, de 2 kilóval drágább! szépek ezek a kocsik nagyon!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz INMOTEP #2415 üzenetére
mindkettő kinti, a szervízkönyv kitöltései alapján egyértelműen, rendszám még nincs rajtuk, de sokat azzal sem érnél......
kintinél a jól kezelt és vezetett(szakszervíz által) szervízkönyv jelenthet támpontot, nem a 2-3-4 évvel ezelőtti sufniműhelyes bejegyzés 2000km-el ezelőtt, vagy a nem létező füzetecske..... -
diablo1984
veterán
válasz z123456789 #2418 üzenetére
a tatabányai szépen végig van vezetve 15ezres csereperiódusok betartva, talán reális is lehet, de belső kopásra annyira minimális tud lenni a difi egy 150ezret futott és egy 300ezret futott között, hogy megdöbbentő. a minőségi toyoták(nem a gumikormányos yaris, az 100ezer alatt levedlik) nem kopnak gyorsan, az ülés, a kormánybőr, a kapcsolók is jól bírják! a toyota szervízben nem tudom, hogy alvázszám alapján utána lehet-e kérdezni az óraállásnak, szerintem akár működnie is kellene.....
-
diablo1984
veterán
válasz z123456789 #2418 üzenetére
amúgy mennyire mozgatja dinamikusan ez az 1,8 vvti motor ezt a böhöm kasztnit?
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #2428 üzenetére
miért nem yaris? az takarékos és nagyobb mint gondolnád! tanuló autónak ideális lehet, felénk is van pár példány....
(#2426) INMOTEP: és ennyi km után is a beltér nem lelakott. ezért írtam, hogy a 150ezres futás és a 360ezer között belsőre nem nagyon van diffi, ha gazdája van a kocsinak!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #2433 üzenetére
1es yaris 1literes 4 hengeres motorral piszkosul jól fogyaszt, az enyémbe 270ezer km van, olajat nem eszik, télen rövidtávú városi használattal volt 7 liter a fogyasztása maximum, de jellemzően 5,5-6 literből kijön. én is elférek benne 184cm, 90kg-al, sőt még kényelmes is. hátul is elférek ha az asszony vezet, akkor fejedelmi ott is a hely, de mögöttem is az asszony bőven elfér.
-
diablo1984
veterán
válasz z123456789 #2456 üzenetére
melyik képen?
-
diablo1984
veterán
válasz z123456789 #2458 üzenetére
a fehér festett részre gondolsz(nyúlvány), vagy a stabilizátorra(futómű alkatrészre)? mert amire a nyíl mutat, az a féltengely gumiharang, ha az rozsdás, akkor baj van!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz z123456789 #2460 üzenetére
akkor a kép jobb oldalán jobb lett volna szemléltetni, ott minden látszik. netán a lengőkarra gondolsz? az alulról az a fekete nagy vas, az a talpassal rögzül az agyhoz! ha az rozsdás, nem nagy gond, öntött vas, ráadásul csak simán festik, nem tudja megenni az idő, rozsda fogja, de kivégezni a tömör vasat nem tudja!
amúgy most nézem csak, hogy ez egy farmotoros skoda lenne a képen? na a toyota az pont nem ilyen!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz z123456789 #2462 üzenetére
Az sincs külösebben felületkezelve, így az is ès a futömű alkatrèszek is rozsdásodnak, de ez nem nagy gond, előbb-utóbb mindegyiket megfogja.
-
diablo1984
veterán
válasz etejedu #2497 üzenetére
na az ilyen apróságokat külön biztire biztosan nem rakják, minden más meg ott van a panelon leírva. ettől jobban szerintem sehol sem fejtegetik, hogy a belső világítás a rádió, a szivargyújtó, a műszerfali világítás ez mind az e10-es biztihez tartozik, még a nagyja inkább, de az apraját max kimérni tudod!
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
Már így is rövid a váltó benne ès jól mozgatja a városban a bódèt, azt a +10 lovat meg vizionáld hozzá. Nekem már akkor is jobban megy, ha spuri van a benzinben, az agya is kisebb fogyasztást ír azonos tempóban!
Repedt a blokk, vagy az olajteknő? Ha a blokk, akkor az sajna kuka, de bontanak nem keveset belőle, van motor donor....
-
diablo1984
veterán
válasz LordAxwell #2803 üzenetére
mivel ez még új autó és garis is, így 15e km alatt még sokat nem tudtak benne ártani! max mérd körbe, hogy nem-e törött volt valamerre, indul, megy, fékez, ez mind alap, szinte sehol sem szabad kopásnak lennie, ez alap! szép ótó!
-
diablo1984
veterán
válasz Silentfrog #2991 üzenetére
A külső burkolatot le lehet venni, a cd rèsz szerintem külön van, mert a mienkben csak a magnó rèsze van, a cd helyèn egy polccal.....
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz Evil Snowman #3051 üzenetére
A 2,2 es d4d-re is ezt mondják....
-
diablo1984
veterán
Most én vagyok a hülye, de 2001-es 5 ajtós yarisnak a bal hátsó javító íve aranyárban van, ha egyáltalán van? Az unix árlistában 6600ft, de kétoldali(wtf?), ott valami sántít, másfelé ha akad, akkor 35ezer..... mi a franc, én vagyok ennyire szerencsétlen, hogy nem találok?(asszony yarisát anno meghúzták és tákolták, én meg rendbe akarom tenni és cseréltetném az ívet)
-
diablo1984
veterán
Ma nekiestem a yarisnak(1.0 benzin, 4 henger, 2001-es), mondom kicserélem a vízpumpát és a hosszúbordást! Na odaáig jutottam, hogy az anyós oldali motortartó bak csavarjait kivettem, viszont az alu rész az acéltól b@szott elválni, kalapáccsal is ütöttem, de nem jött szét! így cseszhettem, maradt az önindító levétele és zsírzása(na itt kidelült, hogy a bendix része szabad kézzel is kis erővel mozgatható, a rugó valszeg lelágyult, ezért reccsen télen a hidegben indítás után-cserés), valamint egy olajcserét eszközölten már rajta. Végre egy autó, ahol az olajszűrő leszedő használható, igaz nem fér el, de centinként lazít és működik!
A motortartó bakot hogy tudnám szétválasztani?
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #3331 üzenetére
most nézem, hogy elvileg a bak alatt is van egy csavar, ami alulról oldható?
-
diablo1984
veterán
Majd egy következő körben, mert a generátor is csapágyas, elnyomja a motor hangját, így azt is helyre kell hozatni, ma megkapta a nyári gumikat, tegnap az olajat, csendesebb a motor tőle, bár a generátor veszett hangja elnyomja.
Betyáros kis autó 276 ezer van benne, de olajcserètől olajcserèig kibírja úgy, hogy egy deci olaj sem hiányzik belőle, tökèletes állapotú a motor benne! -
diablo1984
veterán
válasz dellfanboy #3353 üzenetére
Nekem is az 1.0ásról van tapasztalatom(asszony hajtja meg én is néha), lomha de cserébe keveset eszik. Igaz a feleségem télen városban 7,5 litert is megetetett vele, de ugyanazon autóval én 2 literrel kevesebbel eljárok, ő ha épp nem nyomja a gázt, akkor a féket eteti, ha azt nem, akkor meg a gázt, kigurítani nem tud semmit, ezért eszik nála többet, de kímélve nem gyorsulási versenyeket megidézve városban is 5,5-6 literből vígan eljár, autópályán pályás tempóban hangos, de 4000 fölött forog már 130nál így nem csoda! a miénkben 276ezer km fölött jár már a km, de így sem eszik egy csepp olajat sem cserétől-cseréig, ilyen autóm még nem volt sosem(nem is hittem, hogy létezik).Bár a miénk egy kissé elhanyagoldt céges autó volt ez előtt, most összegyűltek a csinálni valók, így idén kap egy kis kozmetikát, egy alváz üregvédelmet egy vízpumpás és hosszúbordást(2 éve van meg, ezzel akartam kezdeni), a generátor csapágyas, zúg, az önindító bendixének a rugója ellágyult és télen kissé késve húz vissza, így az is cserés.... De ezek már megvétel óta hibái, csak mostmár időt szakítok rá végre, megéri a kisautó!
-
diablo1984
veterán
Nem szervós yarisba szervót rakni nagy feladat? mennyire kell belenyúlni a dolgokba érte? angol autóé vajon jó bele?
-
diablo1984
veterán
válasz Silentfrog #3376 üzenetére
Van, sőt abs sincs benne!
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #3375 üzenetére
erre senki semmit?
(#3399) Pőze: én sem olvastam rosszakat róla, most nekem is az van a yarisba a toyota specifikusból, az octaviába is az megy a vw specifikus változata.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #3413 üzenetére
Ezek voltak az álmaid? A calibrát meg venni nem szabad már elrohadt mind, amelyik még fut az vagy fos már, vagy nem eladó kategória, azok már kiszolgáltak.
A celica is egy rétegmodell már, tehát kevés van belőlük és ami jó az drága, ami olcsó az sz@r lehet, a thalia után ne vedd meg az olcsót, mert a toyota bár strapabíró jószág, de a celicakat is megtalálta már a boyracer kategória és kitaposhatták a belét bőven!
Amúgy a motor az egyszerűbb fajta az opelnél és a celicánál is, de ennyi pénzért költség mentes autót ne várj, ha meg költeni kell rá, akkor feneketlen teknő lehet, pláne az olcsó szegmens......
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #3418 üzenetére
Én lebeszélnélek egy több mint húsz éves "sport" kocsi vételéről, a gatyád rámegy ebben az ársávban, ennyi idős ilyen autókat vagy hobbiból, vagy csak olyan tart, akinek van rá lóvéja, ha rohad a kocsi kasztnizza, vagy költsön rá a sok elöregedett fos cseréje okán. Lefosott szarok meg természetesen vannak, mert ami még él és jó az drága, ami meg ennyiért van, azzal azt a jogot veszed meg, hogy te told ki a bontóba más helyett.....
Inkább ha toyota, akkor vegyél egy yarist, igaz nem marad ondónyom az ülésen a vezetési élménytől, de cserében keveset eszik, nagyon sokat bír és megbízható, könnyű szerelni, hátránya, hogy a haverok kiröhögnek(csajos autó, nem csajozós) és nem egy puncimágnes, de elférni 4 ember el tud benne 2 ember meg pláne.
Ha a renault vonalt keresed mégis, akkor sem rossz az elképzelésed.....[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #3421 üzenetére
Igen ezres yaris, nálunk is az asszonynak ez van, igénytelen jószág, de tuti kis városi cirkáló! Nekem sem tetszett eleinte, de képes az emberrel megszerettetni magát, annyira nem romlik el rajta semmi....
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen