Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz makszi #8325 üzenetére

    1. Bejáratás szempontjából egy ilyen szívó benzinessel szerintetek van teendő ezt sem szabad majd pörgetni az első 1-2 ezer km-en?

    Ha jól értem, akkor az erősebb hibrid változatról van szó, az 2.0 literes.
    Ez nem hagyományos szívó benzines, hanem hibrid, ne tekints úgy rá, mint benzinesre, mert akkor csalódás fog érni. :)

    Túlzottan pörgetni amúgy sem fogod tudni, ha csak nem Fittipaldit szokásod játszani. Ezzel együtt próbáld meg kímélni az első kb. ezer km-en. Már ha érdekel a jövőbeni sorsa...

    Most akkor ez azt jelenti, hogy ha pályán ráállok 140-es tempomatra akkor miután pár km után az akksi lemerült akkor már nem egy 180 lóerős autóm lesz hanem csak egy 15x lovas igaz? Hisz az a 30 le ami a 150-180 ig van azt az elektromotor adja hozzá, ami ugye lemerül és ha domb van töltődni sem fog ha jól gondolom.

    Először is rosszul gondolod, a 140-es tempó dinamikus eléréséhez lehet, hogy kelleni fog a villanymotor, de a sebesség tartásához már nem. Ahhoz a benzinmotor takarékos működése tökéletesen elég lesz, de itt a rendszer inkább úgy működik, hogy mindig a legtakarékosabb megoldást választja majd a haladáshoz. Ami általában azzal jár, hogy a motort a lehető legkisebb terhelésnek tegye ki...

    Továbbá a hibrid féle teljesítményszámolás nem sima +30LE, ugyanis az elektromotor teljesen más karakterisztikájú, mint az Atkinson-ciklusú benzinmotoré. A gyorsításhoz fogja igénybe venni az elektromotort alaphangon. Ha például egy nagy emelkedőn mész felfele és közben gyorsítasz, akkor előfordulhat az, amit írsz.

    De ezt leírni nagyon nehéz, meg fogod életben tapasztalni, és hamar rá lehet érezni...

    Ennek eredménye hogy mire beülök a kocsiba addigra szélvédők tiszták ülés meleg stb.
    Ezt a hybrid corollával is meg fogom tudni csinálni?

    Miért ne tudnád?

    Jól gondolom, hogy ilyen hidegben ő is rögtön beindítja a benzin motort vagy hogy csinálja ezt?

    Külön kezeli a hajtáshoz használt aksit és a fogyasztókat is tápláló "sima" aksit és az azokra kötött fogyasztókat az autó. Azt majd a belső elektronika eldönti, hogy mikor kell a motort beindítani. Ezt kell majd megszokni és elengedni a régi beidegződéseket, hogy mikor kell a motornak járnia, mikor nem, meg milyen fordulatszámon... :)

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák