Új hozzászólás Aktív témák

  • galervin93

    őstag

    Az eddigi pozitív tapasztalatok után részemről egy fekete pont most a Toycarnak - hétfőn adtam le a Priust, néhány kisebb rutin munka mellett szerdára ígérték a garanciális alkatrész cserét azzal, hogy nyugodtan hagyjam ott a kocsit, mert a hétvégi programomra biztosan kész lesz, nagy valószínűséggel már a hét közepén, de a végén biztosan. Szerdán és csütörtökön is hívtam őket, még jó esélyt láttak rá, hogy meg lesz a héten. Ma, pénteken hiába hívtam őket számtalanszor, vagy csak kicsöngött, vagy foglalt volt mindkét számuk. Kocsiról így semmi hír. A pláne a dologban, hogy a hétvégi programomhoz elengedhetetlen eszközök vannak a kocsiban (még rá is kérdeztem náluk, hogy biztosan benne hagyhatom-e őket, mert hétvégén mind a kocsira, mind a cuccokra szükségem lesz). Délután már azért hívogattam őket, hogy a kocsi nem is érdekel, csak a cuccokat hagy hozhassam el belőle. Miután nem értem el őket, ezt nem tudtam megtenni (2*2 órányi tömegközlekedést nem vállalok be vakon, másik kocsim meg csak este lesz, miközben ők meg 5-kor zárnak.) Szóval most itt ülök jól lesz*patva, persze nyilván én vagyok a hülye, hogy elhiszek kimondott szavakat...
    Arról nem is beszélve, hogy ez az EGR-es sztori bűzlik. Május végén cseréltettem gyári felújítottra, most ugyanazzal a kóddal vittem vissza, megint cserélik, de közben elejtett félmondatok is voltak, hogy "ki szoktuk pucolni ezt meg azt, majd most megcsináljuk..." meg ilyenek. Igazából azt érzem, hogy fogalmuk sincs/nem néztek utána, ténylegesen mi okozhatja a bajt. Deee még ez sem zavarna, ha lenne kommunikáció. De ez a fel sem veszem a telefont sztori nagyon gáz... Nagyot csalódtam most, de most már kíváncsi vagyok a végére...

    [ Szerkesztve ]

    Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!

Új hozzászólás Aktív témák