- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Asustor NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Synology NAS
- SkyShowtime
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
galervin93
őstag
Az eddigi pozitív tapasztalatok után részemről egy fekete pont most a Toycarnak - hétfőn adtam le a Priust, néhány kisebb rutin munka mellett szerdára ígérték a garanciális alkatrész cserét azzal, hogy nyugodtan hagyjam ott a kocsit, mert a hétvégi programomra biztosan kész lesz, nagy valószínűséggel már a hét közepén, de a végén biztosan. Szerdán és csütörtökön is hívtam őket, még jó esélyt láttak rá, hogy meg lesz a héten. Ma, pénteken hiába hívtam őket számtalanszor, vagy csak kicsöngött, vagy foglalt volt mindkét számuk. Kocsiról így semmi hír. A pláne a dologban, hogy a hétvégi programomhoz elengedhetetlen eszközök vannak a kocsiban (még rá is kérdeztem náluk, hogy biztosan benne hagyhatom-e őket, mert hétvégén mind a kocsira, mind a cuccokra szükségem lesz). Délután már azért hívogattam őket, hogy a kocsi nem is érdekel, csak a cuccokat hagy hozhassam el belőle. Miután nem értem el őket, ezt nem tudtam megtenni (2*2 órányi tömegközlekedést nem vállalok be vakon, másik kocsim meg csak este lesz, miközben ők meg 5-kor zárnak.) Szóval most itt ülök jól lesz*patva, persze nyilván én vagyok a hülye, hogy elhiszek kimondott szavakat...
Arról nem is beszélve, hogy ez az EGR-es sztori bűzlik. Május végén cseréltettem gyári felújítottra, most ugyanazzal a kóddal vittem vissza, megint cserélik, de közben elejtett félmondatok is voltak, hogy "ki szoktuk pucolni ezt meg azt, majd most megcsináljuk..." meg ilyenek. Igazából azt érzem, hogy fogalmuk sincs/nem néztek utána, ténylegesen mi okozhatja a bajt. Deee még ez sem zavarna, ha lenne kommunikáció. De ez a fel sem veszem a telefont sztori nagyon gáz... Nagyot csalódtam most, de most már kíváncsi vagyok a végére...[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Energiaital topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bestbuy játékok
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs