- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Synology NAS
- eBay
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Ugye azzal indítottam, hogy az általam vizsgált több száz balesetnél még szó sem volt robotvezetésről, csak asszisztensről -- illetve az egész célja a majdani autonóm vezetés támogatása volt.
Ami talán konkrétabb: Te is említetted azt az esetet, amikor a Tesla belehajtott az elé kiforduló teherautó fehér oldalú vontatmányának.
Erre egyrészt azt tudom mondani, hogy a Tesla esetén legalábbis érdekes, hogy kizárólag vizuális információval dolgozik, egy radar/lidar vélhetően jobban teljesített volna.
Másrészt: az anno elém kerülő anonim esetek között több is volt, amelyik erre nagyon hasonlított -- azzal a nem mellékes különbséggel, hogy ezekben nem volt fehér az a felület, amit a vezető nem vett észre féktávolságon kívül.
Emellett sajnos a saját praxisomban is volt olyan súlyos kimenetelű baleset, amelyben egy fehér, de színesen felmatricázott oldalú teherautóba ütközött bele egy személyautó -- fékezés nélkül. Jó látási viszonyok között. Nem kezdő, nem béna vezetővel, aki a következőt adta elő, egyébként teljes mértékben együttműködve a hatósággal: Jobbra akart sávot váltani, belenézett a jobb tükörbe, és mire ismét az útra helyezte a tekintetét és felfogta, hogy kifordultak elé, már késő volt.
Az illető kb. másfél órája volt úton, ami a szakvélemény szerint bőven elég volt ahhoz, hogy egy átlagos autóvezető érdemi reakcióideje (észlelés-felfogás-döntés-cselekvés) és döntési, cselekvési képessége így működjön.Másik eset -- szerecsére csak biztosítós, nem túl komoly kárral. Ott kezdő volt a vezető, és egy üres autószállító utánfutót vett későn észre, úgyhogy későn és gyengén fékezett.
És számtalan hasolnó történetre van példa -- csak azok nem kerülnek bele a világsajtóba.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Autós topik
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Macska topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD
- iPhone 7 32GB kártyafüggetlen
- Samsung Galaxy S21 FE 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest