- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Érdemes az ipon telefonos ügyfélszolgálatát felhívni, és végignyomkodni a menüket.
(06 1) 556 6565 -
Sziasztok!
14 napos elallas eseten ha a FoxPost visszakuldesi modot valasztom, akkor a csomagban helyezzek el kulon elallasi nyilatkozatot, vagy eleg ha e-mail-ben tajekoztatom oket?
-
attilav2
őstag
válasz
csumpa93 #11129 üzenetére
Gariztattam kb 2015 körül tunerkártyát, igaz utánvéttel készpéznben vettem, pénz visszaadás lett a vége. A tüzér utcába felmentem és vissza adták a vételárat készpénzben(a szállítási költséget levonva). Ha nem utalnák vissza időben, akkor esetleg meg lehet próbálni kp-ban visszakérni(amennyiben meg tudod oldani a felutazást).
-
csumpa93
tag
Sziasztok!
Október 25-én adtam vissza 14 napos elállással egy terméket, de még nem utalták vissza az árát. A számlaszám tuti jó, a fizetési határidő holnapig van megadva a számlán. Ki szokták várni az utolsó napig az utalást? Vagy hamarabb is utalnak azért vissza?
-
attilav2
őstag
Sziasztok!
Ha megrendelek egy olyan terméket amely személyes átvétel esetén másnapra elvileg meg kell érkezzen a boltba, másnap kb hány órára érkezik meg a termék ha előző nap megrendelem ? Azért kérdezem hogy be tudjam lőni szegedről melyik vonattal induljak.
Gondolkodom hogy személyes átvétellel rendeljek, a nyugati pályaudvarhoz viszonylag közel van a tüzér utca, és ahogy nézem a google utcaképet autistaként is odatalálok(munkatársam egyszer már felvitt a tüzér utcába gariztatni valamit úgyhogy a bolt és a környéke ismerős), a nyugatitól váci úton kell végiggyalogolnom a dévai utcáig, a dévai utcáról meg befordulni a tüzér utcába. Vagy mehetek a váci út, lehet út, lőprtár utca, útvonalon is, de nekem az első variáció egyszerűbbnek tűnik. Google útvonaltervező kb 1.3km-es túrának írja. Mehetnék bkv-val is de nekem bonyolult a pesti tömegközlekedés, gyalog google térkép segítségével hamarabb odatalálok. Így nem kellene több napot várnom a termékekre. Nem voltam még egydedül pesten, kíváncsi vagyok hogyan boldogulnék. -
Hali!
Nem, mert nem érdekelt.....
De tény, hogy így jártak el. Amúgy pedig a szerződés kötésre való hivatkozással...Mivel a szerződés (számla) nem az én nevemre szólt, ezért nem is velem állnak szerződéses viszonyban, hanem akinek a neve van a számlán. Pont úgy, ahogy elállásnál sem mehet "akárki" intézni az elállást személyesen, csak ha vagy meghatalmazása van, vagy egy előre kitöltött elállásival megy be valaki ügyet intézni! De ahogy tudom, ez csak is akkor gonmd, ha jóváírás van. Csere és javított kütyüknél nem szoktak kukacoskodni...
Nem tudom miért, de ha tippelnem kellene akkor azért csinálják, mert a legtöbb esetben amikor nem cserélnek, hanem jóváírnak, a vételár, ami a számlán van magasabb, mint amennyiért én vagy bárki más használtan megvette. Így az eredeti tulajdonos ne károsodjon meg, vagy volt valami csetepata ebből...tetszés szerint választható -
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Javítva küldték az új jótállási jegyet.
-
tlac
nagyúr
válasz
Toyota Supra #11123 üzenetére
tudtommal a garancia nem személyhez van kötve, hanem a termékhez
tudsz rá mutatni rá paragrafust, hogy mire gondolsz? -
válasz
-Rolika- #11111 üzenetére
Hali! Őgy tudom, igen, de célszerű egy adásvételit írni, mivel nekem volt olyan ügyem, hogy nem tudták javítani, sem cserélni, ezéret jóváírták. Azonban, mivel nem volt adásvételi, a jog szerint nem is állnak velem kapcsolatba, csak a szerződésen (számlán) szereplővel. Szerencsére ismerős volt akotől vettem és szóltram neki, adja meg a számlaszámát, elutalták neki ő meg nekem....De egyszerübb egy adásvételit rittyenteni 2 perc alatt.
-
válasz
Gaboo007 #11118 üzenetére
Hali! Ha megnézed a jótállási jegyüket, akkor lehet látni a törvényi hivatkozást. mivel sávos a jótállás, ezért az, hogy mi van a termék mellett, tulajdonképp, tökmnindegy. Hacsak nem cégre, vállalkozásra kérted a számlát, mivel akkor a jótállás helyett a szavatosság lép életbe a legtöbb helyen, szerintem náluk is! Ez pedig 12 hónap!
-
Jester01
veterán
válasz
Gaboo007 #11118 üzenetére
Mindegy mi van ráírva mivel a nemrég (május 8.-án) életbe lépett jogszabálymódosítás óta 2 év a kötelező jótállás.
-
Sziasztok!
Vettem egy vízhűtést ami Iponnál, 2 év jótállás volt rá az oldal szerint viszont mire ideért a jótállási jegyen már csak 1 év szerepelt. Jeleztem feléjük de nem kaptam rá választ. Ilyenkor mit tudok tenni? -
-Rolika-
senior tag
Sziasztok!
Van nekem egy konfigom, amit iponnál vettem kb 4 hónapja és most el szeretném adni. Na ha én a vevőnek elküldöm a garancia papírt és esetleg valamelyik alkatrész bedöglene, akkor Ő ezzel a gari papírral tudja intézni a gariztatást? -
ripla
addikt
Üdv.
Iponnál megszűnt a Paypal fizetési lehetőség? -
Van itt valaki Ipontól?
Meg tudjátok magyarázni hogy számbelileg milyen mennyiségű kártyára alapozzátok ezeket a hiba arányokat? Illetve hogy lehet a 6750 XTnél ekkora hibamennyiség?
SAPPHIRE 11318-01-20G Radeon RX 6750 XT 12GB GDDR6 NITRO+ Gaming OC PCIE + AMD RADEON - StarfieldMeghibásodási arány: 6,3%
Míg a SAPPHIRE 11306-01-20G Radeon RX 6700 XT 12GB GDDR6 NITRO+ PCIE
Meghibásodási arány: 1,3% -
tlac
nagyúr
válasz
Toyota Supra #11105 üzenetére
nekem nem, de ezek szerint neked sem, szóval minden oké
-
-
papamaci791
tag
válasz
Toyota Supra #11097 üzenetére
Szia! Nem, de a támogattottal sem indult. Ők sem azzal tesztelték. - fura, nem hiszem, hogy nincs 2 genes amd procijuk.. Mindegy, kerítettem egy 3600x-t. Támogatott, nem támogatott memóriákkal is stabilan megy. Alaplapi LAN kártya viszont halott. Most újra ott van náluk gariba... :S
-
tlac
nagyúr
válasz
Toyota Supra #11102 üzenetére
azt ugye látod, hogy több hónapos üzenetekre válaszolsz?
-
válasz
levi1911 #11087 üzenetére
Szerintem kérdezz rá ...van asszem 2 email cím is ahol viszonylag gyorsan jön válasz...
rma@ipon.hu és az info@ipon.hu.
Elvileg az RMA csak a garis-elállás kérdésben illetékes, de azt tapasztaltam., hogy tökmindegy mivel "zaklatom" őket, jön korrekt válasz...jobbakat adnak, mint az infón...de lehet, hogy csak szerencsés vagyok.. -
Vicces...ha a kb 12 évvel ezelőtti gariztatást összehasonlítod a mostanival...
Feltűnt, hogy azóta jópár jogszabály változás történt?
Pontosították a fogyasztó fogalmát, sávos lett a garancia idő, valamint maximalizálták az ügyintézési idő 38 napban...Nem az ipon, hanem a nagyonokos jogalkotók!
Több céggel állok kapcsolatban, de nakam mág mindoig az Iponnál a legkönnyebb garit intézni...Sok esetben mire megjön a cuccom, már vettem agyet az ügyfelemnek...de sok alkalommal megoldották, hogy visszavásároltatták a beszállítójukkal. Én meg megkaptam általában a teljes összeget. De olyan is volt, hogy nam a teljeset, hanem valmennyivel, 20-30-40%-kal kevesebbet. De akkor se rohadt rajtam olyan cucc, ami senki másnak nem kellett volna... -
bul07
nagyúr
válasz
Toyota Supra #11099 üzenetére
Persze Google
De akkor is erősen jellemzi egy oldal minőségét hogy mennyire felhasználóbarát
Az semennyire nem felhasználóbarát hogy hányjunk be az oldalra egy képet és akit érdekel majd Google segítségével kikeresi ha akarja -
...nos, erre igen nehéz úgy reagálni, hogy nagyon ne legyen megsértve senki...
Tény, hogy berakhattak volna egy linket...de úgy tudom létezik olyan hogy "google" aminek van egy "KERESŐ" funkciója...a pornón kívül számtalan egyéb okos és hasznos dolgot is meg lehet vele találni...P
De most komolyan...ennyire agyhalottnak kell lenni?
Ha van egy ilyen "probléma", akkor már megáll a világ? Ha a lustaság bicajt hajtani...kontrával mennél a Himalájára... :P -
válasz
musicproo #11086 üzenetére
Hali!
Első körben szerintem a gyártóhoz, vagyis a Microsoftnál kell lejelenteni, ők intézik. Ha valami miatt nem akarják, akkor a kapott levéllel együtt az IPON, aki ha jól tudom ilyenkor továbbitja a nagykerbe, ahol vették...
Szinte mindenre igaz, ha van gyártói szervizhálózat akkor első körben ott kell megkezdeni az ügyintézét. Ha elutasítják, akkor a vásárlás helyén a kapott elutasító ÍRÁSSAL!! Telefonos marhaságot ne fogadjon el senki, csak írást! Ez egy jótanács!
Nekem 4 szünetmentesem lett leadva az APC-nél...majd 8 hónap múlva kaptam meg a cserét! A lényeg, hogy a vásálási 2 év jócskán letelt, de a gyártó vállalta a 3 évet és küldött cseréket! Mégse kellett kikukázni több százezrtet... -
válasz
papamaci791 #11095 üzenetére
Célszerű megnézni, hogy a RAM szerepel-e a kompatibilitási listában:
https://www.gigabyte.com/Motherboard/B450-AORUS-Elite-V2-rev-1x/support#support-doc
Keresd meg a CPU-d és a hozzá tartozó RAM modulokat. Pontos és mindegyik gyártói azonosítót nézz meg, ne csak az első 2-3 karaktert.
Tapasztalatom szerint sokszor ez okozza a kékhalálokat.
Ha van friss BIOS, célszerű feltenni, de az IPON-nál ha volt bevizsgáláson, akkor ők meg szokták csinálni... -
Minime55
csendes tag
válasz
papamaci791 #11095 üzenetére
Dettó ugyanez a lapom volt, 2 hét után megadta magát az egyik memória foglalat, híresen gagyi széria . Ha kifutottál a 14 napból akkor garancia újra , küldjék vissza a gyártónak.
-
papamaci791
tag
Sziasztok!
Vettem egy GIGABYTE B450 AORUS Elite V2 lapot. Meglévő, hibátlanul működő konfig alatt cseréltem, plus bővítőhelyek miatt.
Az új lappal random kékhalálozik a gép. Ipon szerint rendben van. Bár mikor bevittem és átvették, bólogattak, hogy nem egyedi eset vagyok..
Mit gondoltok, próbálkozzam más alkatrésszel pl. RAM vagy mit tudnák csinálni ilyen esetben?
Előre is köszönöm a válaszokat. -
bul07
nagyúr
válasz
fricz19 #11092 üzenetére
Persze hogy nem
De ha vezetőnek igénye van rá és kiadja, azt akkor meg kell csinálni.Miért lehetne más tulaj, akit érdekelne napi szinten és foglalkozna a dolgokkal, ha már nem érdekli a cége napi dolgai akkor miért csinálja, jó persze míg jön belőle haszon addig megéri neki, de előbb utóbb elfogy a hírnév és a vevők máshoz fognak menni, és nehéz helyzetbe fog kerülni az üzlet, akkor már nem is fog annyit érni
Régen(nagyon régen) azért jelentett valamit ha a aprós hirdetésbe bele lehetett írni hogy ipon-tól származik
Mára inkább meg se említikDe most tényleg, én sajnálom, mert szinte csak innen rendeltem régen, de az utolsó gép alkatrészeimet már nem innen vetem, mert olvasni nem jó történeteket garancia ügyben és az árak se olyanok hogy megérje kockáztatni hogy garanciáztatni kell bármit is
Fáj nézni hogy süllyed
Amúgy mintha az árúkeresőről is eltűnt volna az ipon nincs a boltok listájába, említett ventilátor esetén se volt ott a botlok listáján(bár elég a végére került volna az ár alapján)
[link]
(És lehetne még hozni példákat hogy ipon nincs a listába)Na meg a dolgok nevei is
Aminek névbe nincs ott a pontos típus nem tudni a pontos típusát, nincs egy pontos model szám feltüntetve -
bul07
nagyúr
válasz
Jester01 #11090 üzenetére
Nem ez a lényeg
Ha nincs igény a vezetőség részétől hogy rendesen csinálják akkor minek, mert kiadhatta volna az utászt hogy az ilyen dolgoknak igen is legyen egy külön lapja, hogy a paraszt ha akar egy kattintással találjon információt, de nemArról nem beszélve hogy néztem egy ventilátort
ipon 2690Ft
árúkereső 1820Ft-tól, és konkurens nagy boltba 2090Ft
Tehát már az árak se hú -
Jester01
veterán
Amennyi betűt ide beírtál abból meg is lett volna: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
-
bul07
nagyúr
Régen jó kis bolt volt ez de visszafelé fejlődik, egy tulaj váltás lehet jót tenne
Csak egy példa
Jön a hírlevél bene
Július 3-ig ingyenes a Packeta szállítás!Oké tök jó nézzünk rá, rá is kattintok
Erre bedob a ipon.hu/shop oldalraAha csak én nem erre voltam kíváncsi hanem a részletekre, mert ez a szállítás módi még nem igazán felkapott, így azt se tudom mi a legközelebbi átvevő hely
Most komolyan olyan nehéz lett volna egy lapot létrehozni neki ahol minden részlet ott van, és esetleg egy átvevő hely kereső is, de ha nincs is integrálva akkor link hogy hé paraszt itt tudod kikeresni hol a legközelebbi hozzád
De nem
Én keressek rá, hát kösz nem, pár apróbb dolgot lehet rendeltem volna de ennyit nem ér -
Z-77
tag
Hát akkor jöjjek most én 3 garancia tapasztalattal az IPonnál:
1. Valamikor 2012 környéken egy 2 hónapja vásárolt AData SSD meghalt, cserét kértem más típusra. Még azon a héten kaptam egy kétszer akkora Kingstont. Még ha egy ugyanakkorát küldtek volna meg ilyen hamar, akkor is elégedett lettem volna, külön köszönet az akkori eljárásmenetért.
2. Egy 22 hónapos 8TB 3.5" külső merevlemez 2 év garival két évig teszi a dolgát fixen betéve a TV mögé egy kodi boxon, egyik nap egyszer csak elkezdett kattogni. Összes gyári alkatrészével kiegészítőjével gyári dobozában visszaküldöm, 20. Napon érdeklődöm mi van, gyártó vizsgálja. 38. napon kérem a cseréjét, de nincs a termék. Amúgy kb 40%-kal drágább lenne ha lehetne kapni, hát persze hogy nem volt. Jó, lesz.rom adjatok helyette Seagate 5tb kis külsőt és jár még vissza talán egy ezres, nem érdekel. Azt meg kiküldik úgy, hogy a futárnál fizetnem kell érte, holott a kosárba helyezéskor beírtam az RMA kódot. Ezt a nyomkövető infóban láttam a Gls honlapján. Írtam nekik, hogy ha sos nem utaljátok ki a 8tb árát, biztos nem veszem át fizetősen a csere 5tb-t. Ez tök hamar meg is történt, jött a futár, kifizettem. Kb 40 nap volt így a cucc nélkül de tudtam nélkülözni, nem volt olyan fontos. Meg gondoltam azért ez mégis csak egy mechanikát tartalmazó érzékeny dolog, biztos azért kell gyártóval bevizsgáltatni.
3. Ez az ami már az első garanciális ügyintézésemhez képest döbbenetes különbség, azért írtam azt is le. 2 hónapos M.2 SSD elhal de úgy, hogy 300-zal ír és kb 1200-zal olvas a 3500/2000 helyett. Írt adatmennyiség 1.7TB. Mikor megvettem, hozta a számokat. Jeleztem, szintén gyári dobozban küldtem vissza, beérkezett. Ugyan cserét kértem, de jeleztem, hogy ennek a gyártónak a terméke nem kell többet, megjelöltem egy másik gyártóét és jeleztem, hogy kész vagyok a 2000 ft különbözetet megfizetni rá. Jön a válasz ami a köszönés után így kezdődik:
"Tájékoztaom, hogy ez nem így működik!"
Már itt elgurult a gyógyszerem. Mi ez a hangnem? Szálljál le a földre ember! Kioktat, majd várjam meg amíg beküldik a gyártónak bevizsgáltatni, blablablabla. Visszaírtam neki, hogy tájékoztatom,hogy márpedig ez régen így működött de oké jó, 15 napot kivárom, 38-at biztos nem. Április 25-én megkapták, most május 13 van tegnap megvettem a laptopba az ssd-t máshol, mert az azért nem elvárható szerintem senkitől, hogy 38 napjg szétcsavarozva álljon a gépe emiatt. Úgyhogy részemről ennyi volt az IPon az biztos. Havernak is onnan vettem a gépéhez a cuccokat, szóltam neki, hogy minden este fohászkodjon Istenhez, hogy kibírja a garanciális időt minden, mert kb 38 napig nem lesz gépe ha nem.
Ja most már értem, hogy az IPon garanciával hirdetett termékeim miért kelnek el olyan nehezen a hardveraprón
-
levi1911
csendes újonc
Sziasztok!
Ha valóban új és bontatlan a bővített termék, miért csak 2 év garancia vonatkozik rá, míg az “alap” verzióra 3?
https://ipon.hu/shop/termek/hp-pavilion-14-ec0012nh-474a7ea-kek-16gb500gb/2121414
https://ipon.hu/shop/termek/hp-pavilion-14-ec0012nh-474a7ea-kek/1947996 -
musicproo
tag
ha GYÁRI garanciát ír az oldal a terméknél, akkor az ipon garanciafutár nem érvényes az adott termékre?
Konkrétan egy Xbox Series X kontrollert néztem náluk. Érdekelne, hogy ha valami gáz van, hova kell küldeni a cuccot.
-
Sziasztok!
Ipon Basic garanciával kapcsolatban merült fel kérdésem. Azt olvastam, hogy ez náluk azt jelenti hogy:
"Basic garancia: Ezen termékek esetén nem vehető igénybe a gyártó magyarországi megbízott szervizszolgáltatása. Az ügyintézés csak cégünkön keresztül kezdhető meg. Az ilyen felirattal megjelölt termékek nem vesznek részt a gyártók által meghirdetett promóciókban sem."Viszont az nem jön le belőle, hogy miért Basic garancia? Használt termék? Felbontott termék? Csomagolássérült, vagy csomagolás nélküli termék? Vajon mi lehet?
Konkrétan óraszíjat néztem ajándéknak, jó lenne tudni miért jelentősen olcsóbb Basic garival...
-
Jester01
veterán
Iponnál működik az ingyenes visszaküldés foxpost csomagautomatával? Több áruház is szállít ugyan foxpostba de a visszaküldés nem lehetséges.
-
HUN]Repa
aktív tag
Az iPon megnyitotta discord szerverét, ahol gyors és minőségi ügyfél élményt kínálunk, legyen szó garanciális ügyintézésről, technikai segítségkérésről, vagy éppen az újdonságokról való értekezésről.
Csatlakozz te is: https://discord.gg/5xJSfWZBxs
-
Nagy köszönet az iPon-nak, mert 06.03.-n leadott rendelésem 06.14.-e után szállították volna ki (ezt előre jelezve) és már a múlt héten (06.09.-n) hozta a GLS !
-
poirot
őstag
Sziasztok!
Szoktam rendelni az IPON-tól 3-4 havonta. A kérdésem a következő; a visszaigazoló levélnél van egy qr kód, amit beolvasva, előre át is utalhatom az esedékes összeget.
Androidos telefonom van, van Simple-m, OTP bank apk-m.
Viszont egyik sem fogadja el a qr kódos fizetést.
Valamit nem jól csinálok?
Nézegettem az IPON oldalát, de onnan sem lettem okosabb.
Valaki esetleg tudja erre a megoldást? Köszönöm a válaszokat. -
kefe13
tag
Üdv. Végül sikeresen megoldódot a történet, levásárlás vagy visszatérítés.
-
kefe13
tag
Sziasztok. Öt hét alatt eljutottunk oda hogy a termék cseréjét várjuk, de már válaszra sem méltatnak. Elképesztő, tudom hogy háború meg minden de azért na. Itt volt elég.
-
kefe13
tag
Sziasztok. Én is megkezdtem első gari intézést
Vissza olvasva eléggé két esélyes a dolog, ram kit ről van szó egyik hibás. Vígasztal hogy még csak az első hétnél tartok.. A sablon mail kicsit aggaszó. Február 16. án adtam be, meglátjuk, majd tudósítok -
Boldog új évet kívánok!
Tegnap felfedeztem hogy van lehetőség FoxPost csomagautomatába küldeni a csomagot, mondom nagyon szuper! Ez ilyen volt a Konzolvilág foxpost csomagautomatába való küldési lehetőség, de a budapesti, árkádi konzolvilág boltját megszűntették!
Tehát néhány évnyi kimaradás után visszatérek az ipon rendelésre, mivel meglett a foxpost csomagautomata lehetőség!
-
Perillustris
senior tag
válasz
HUN]Repa #11066 üzenetére
Értem, a hosszabb idő akár érthető is, csak az a fura, hogy egy olyan eszköznél, amire az egész világon 3 év a garancia, hol veszik el a 2 év? Nyilván egyértelmű az iPON vállalása, nincs átverés, hiszen az ígéret is ez, csak fura, mert olybá tűnik, az Asus 1 éven túl is foglalkozna a javítással. (Mert ugye nem az van, hogy más régióból származó típus, ami eltérő garanciális időszakkal rendelkezik.*)
*Csak arra tudok gondolni, hogy ez egy általános rendelkezés pont az ilyen - nem hazai importőrtől származó - termékekre, tehát az adott router sem "hivatalos" úton érkezik. S bár itt éppen nem lenne ennek jelentősége, a standard mechanizmus alapján nincs kivételezés, így kerül fel az oldalra.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
Perillustris #11065 üzenetére
Az "ASUS szerviz" nem vesz át végfelhasználótól komponenst, tehát pl alaplapot, VGA-t, routert. A Basic Garancia miatt vélhetően több szereplő van a kereskedelmi láncban, hosszabb idő lesz míg visszakerül az ASUShoz, és utána az iPonba.
-
Perillustris
senior tag
Volt már bárkinek tapasztalata az Ipon-féle "basic garanciával" Asus routerrel kapcsolatban? Mert az Asus szerviz elvileg "csak" a típust nézi és hogy jár-e ahhoz a 3 év, valamint a vásárlás dátumát. Vajon a garanciára való 1 éves utalás egy általános szöveg, vagy ebben az esetben tényleg lekoptat az Asus?
-
LK
addikt
Sziasztok!
Ma voltam gariztatni az Iponnál és nagyon pozitívan csalódtam. Alaplapom ment tönkre sajnos. Azt mondták, hogy pár nap átfutási idő után amikor is lecsekkolják a lapot, visszaküldik a gyártónak és tőlük függ a hogy javítás vagy másik lap lesz-e belőle. Kérdéseim: kapok-e infót arról, hogy továbbkerült-e a lap a gyártóhoz, illetve ha csere lesz, lehet-e készpénzt kérni, mivel arra gondoltam, hogy veszek náluk egy alaplapot hogy ne álljon addig sem a gép. Választ előre is köszi. Mondjuk érdekelne a dolog, hogy mekkora arányban adnak vissza javított lapot. Még egy bios frissítést el tudok képzelni, de hogy egy púpos kondit kicseréljenek, azt már nem nagyon. -
subaruwrc
félisten
válasz
FireKeeper #11060 üzenetére
gyáriszámot küldd el az rma@ipon.hu-ra és akkor tudunk segíteni
-
bul07
nagyúr
válasz
FireKeeper #11058 üzenetére
Rendelés száma adatai lehet jobb lenne
De az a tuti hogy minden adatott leírsz az e-mailbe, és ha tudják biztos elküldik e-mailbe
-
FireKeeper
nagyúr
sziasztok!
Lenne egy ipon-ból vásárolt tápom, amit egy haverommal rendeltem közösen amikor ő épített gépet, viszont az idiótája elkavarta a garancialevelet amit kapott a közös vásárlásra. Szerintetek az Ipon típus és sorozatszám alapján be tudja azonosítani, hogy tőlük lett vásárolva a táp, és küldeni nekem egy új garancialevelet, vagy az eredeti papír nélkül esélytelen a dolog?
-
poirot
őstag
Sziasztok!
Rendeltem az IPON-nál a visszaigazoló levélben küldenek egy QR kódot, hogy avval is lehet fizetni. Nekem van Simple-m a telefonon és ott van lehetőség QR kód-dal fizetni, de nem vette a lapot. Vagy esetleg OTP-s applikációban lehet? Fizetett már így valaki? Köszönöm a válaszokat. -
válasz
vdavid2 #11052 üzenetére
Hali! Sokszor és sok helyen vásárolok. IPON-nál is rendszeresen. Mondjuk nekem elmondták anno, hogy a rendelés beérkezéséről a rendszer küld automatikus üzenetet és a szerelésről majd a kollégák, azt kell megvárni. Vagy elfelejtették neked elmondani, vagy te vagy "feledékeny"....
-
Jester01
veterán
válasz
vdavid2 #11052 üzenetére
Ha jól értem azért kiszállították volna ingyen. Arról nem tehetnek, hogy most közbe jött egy hosszú hétvége. Mivel elmondásod szerint péntek délutánra lett volna kész, aznapi kiszállításra már nem volt esély a következő munkanap pedig kedd lesz.
Nyilván az baj, hogy rossz a rendszerük és ha tudnak róla akkor nem figyelmeztetnek legalább emailben előre, hogy az összeszerelés az +1 nap lesz.
-
vdavid2
csendes tag
A legutóbbi iPon-os rendelésem sajnos nagyon balul sült el, gondoltam, megosztom.
2021-10-27-én leadtam egy laptop rendelést.
2021-10-28-án ezt az SMS-t, és egy nagyon hasonló e-mailt kaptam: "Tisztelt Vasarlo! 1905047 szamu, 319 261 Ft-os rendelese mostantol atveheto a 1143 Budapest, Francia ut 40/b. alatti uzletunkben 18 oraig. Koszonjuk! iPon"
Kb. 1 órával később elmentem a Francia úti boltba elhozni a gépet.
Itt azt mondták, a termék még a Tüzér utcában összeszerelésre vár, másnapra lesz kész.
Elmondtam, hogy számomra tök kellemetlen, hogy az egyértelmű SMS ellenére feleslegesen jöttem el a boltba. Mondták, hogy sajnos hibás a rendszerük, és hogy ez rendszeresen előfordul ha valaki összeszerelést kér.
Kérdeztem, hogy kompenzációképpen tudják-e vállalni, hogy másnap futárral kiszállítják az otthoni címünkre, hogy ne kelljen még egyszer eljönnöm érte. (Kerestem futárszolgálatot is, 1850 Ft-ba került volna nekik az aznapi kiszállítás.)
Azt mondták, nem, legközelebb 2021-11-02 keddre (5 nappal későbbre) tudják kiszállítani a gépet. Vagy bejöhetek érte újra, másnap du.
Ezután, hogy adjak nekik még egy esélyt, írtam az ügyfélszolgálatnak is, de ott ugyanezt mondták.
Nem tartom fairnek, hogy bár a hibás SMS és email az iPon rendszerének hibája miatt jött, a kellemetlenség az ügyfelet érinti. Ezért ha valaki ügyfélközpontú boltot keres, nem ajánlom az iPont. -
tlac
nagyúr
a videokártya elég speciális eset mostanában, mivel nem igazán lehet kapni őket
az 50 napból meg látszik, hogy azért megpróbálták a lehetetlentde akkor sem jártál volna sokkal jobban ha 1 hét alatt vissza adják a pénzed
sajnos azt kell mondjam, hogy most bármelyik bolttal kb. ugyanígy történt volna
-
Borishun
újonc
Én is megjártam az Iponnal...
Megvásároltam augusztus végén egy wd black 6tb-os winyót, de gyorsan kiderült, hogy rossz. Ment is vissza, és ennek már 40 napja... elsőre 15 nap után érdeklődtem, mert nem írtak semmit, ez volt a válasz: "A leadott terméket továbbítottuk a beszállítója felé, aki még nem rendezte." Ezzel sokra nem mentem, de türelmesen vártam, hátha 1-2 nap után megoldódik. 40! nap után írtam végül, ugyanez volt a válasz, kiegészítve a pénzvisszaadás módjaival. Ezzel sem voltam előrébb, ezért kicsit morcosabban, de tisztelettudóan kértem, hogy nézzenek már utána mi a probléma, mert a terméket a beszállító (kértem, hogy adják meg, ki a beszállító, hátha többre megyek velük, már ha egyáltalán érdeklődött azóta náluk az ipontól valaki), és rajtuk keresztül az ipon is forgalmazza, ezért teljesen indokolatlan az időhúzás azon kívül, hogy azóta 15k-val többe kerül... (nyilván ezért ... ) -
SI
tag
MSI
-
SI
tag
szia
meg történt már írtam többet is,de ennyi idő alatt már illett volna kicserélni a kártyát.üdv SI
-
SI
tag
Üdv Mindenkinek
Garanciális ügyintézésben kérnék segítséget.
28-án lesz 40 napja,hogy a videó kártya garanciális ügyintézésen van az Iponnál.
Van erre valami szabály mennyi idő alatt kell ezt lebonyolítani és meg kapnom a csere kártyát
Vagy forduljak a fogyasztó védelemhez ?
Válaszokat előre is köszönöm.Üdvözlettel SI
-
xLRico
friss újonc
Sziasztok. Nem tudom jó helyre írok-e, szeretnék érdeklődni egy rendelés után, beszéltem egy kollégával ( mert amit rendeltem nem volt elérhető ) 23.-án, péntekre kellett volna kapnom emailt, hogy feladták a csomagot, de semmi. Nem tudom hogy hétvégén van-e munkatárs aki emailre válaszol, ezért itt próbálkozok. A rendelesszám a következő: 1887166
Előre is köszönöm.
-
bul07
nagyúr
Jött a hírlevelük rákattintottam erre ez fogad
Szerk;
És tényleg már megy
Amúgy oké hogy ez van kiírva
Weboldalunk karbantartás miatt 23 órától nem lesz elérhető.Na de pont akkor akar felnézni mégis honnan tudja, hírlevélbe nem lehetett volna beleírni, ma jött az is
-
bul07
nagyúr
Valami nem stimmel az oldallal
Több böngészőbe isFirefox
Nem kapcsolódott: lehetséges biztonsági probléma
A Firefox egy lehetséges biztonsági kockázatot észlelt, és nem lépett tovább a(z) ipon.hu oldalra, mert ez a webhely biztonságos kapcsolatot igényel.
A(z) ipon.hu oldal a HTTP Strict Transport Security (HSTS) nevű biztonsági házirendet használja, amely azt jelenti, hogy a Firefox csak biztonságosan kapcsolódhat hozzá. Nem adhat hozzá kivételt, hogy felkeresse ezt az oldalt.
További tudnivalók…
-
tlac
nagyúr
hol lehet jelszót módosítani az iponon?
egyszerűen nem találom sehol -
Rawulf
őstag
válasz
Naked_Ninja #11026 üzenetére
Engem még azóta sem kerestek, de jelenleg nem is baj, mert nem hinném, hogy beleférne a jelenlegi keretembe.
-
sakal83
addikt
Sziasztok
Általános garanciális kérdésem lenne. Ha egy normál mondjuk RTX 3070 vga tönkremegy akkor ha nem javítható akkor LHRes verzióra van a csere ha nincs normál verzió? Van esetleg tapasztalatotok mar a nagyker/gyártó felől?
-
Jester01
veterán
válasz
PeeterssoN #11028 üzenetére
Ezt keresed?
-
PeeterssoN
őstag
Sziasztok! Nem tudja valaki megadni nekem az IPON foci EB tippjáték linkjét? Az oldalon sehogy nem tudom behozni!
-
válasz
Naked_Ninja #11026 üzenetére
Ez nem igaz. Öcsém regisztrált és tegnap hívták hogy van egy MSI 3070-es 350k-ért. Mivel a gép többi része nem állt még össze, ezért passzolta.
-
Naked_Ninja
csendes tag
válasz
Novver #11025 üzenetére
Vagy inkább még az se, tekintve, hogy a kártyák nagy többsége (pl.: 3070ből 14 fajtából 10) "b2b" azaz a gémereknek nem eladó...
Hiába regisztráltam 1-2 nappal később mikor elindult, a mai napig nem kaptam értesítést arról, hogy bármilyen kártya elérhető. Inkább egy marketing húzás volt ez mintsem a gamereknek kitalált promóció.
-
Érdekes kezdeményezés:
A VGA a Gamereké! -
Burki
aktív tag
válasz
HUN]Repa #11021 üzenetére
Kedves Répa,
Köszönöm a segítséget, és az építő jellegű kritikát, legközelebb majd vásárlás előtt tájékozódom, hogy mik az elfogadott kommunikációs csatornák, és ha "egyszerűbb emailezni", akkor nem borulok ki azon, hogy nem tudlak benneteket telefonon felhívni.
Újra a segítségedre van szükségem, ugyanis úgy tűnik, hogy az emailes megoldás is megakadt. Hiába írtam emailt, nem kaptam választ.
Mi a következő opció? Dunakesziről tényleg be kell járkálnom a nyakatokra a 13. kerületbe, hogy kapjak felvilágosítást?Jah, és köszönöm a felajánlást, alapvetően nem az 1990 Ft-os szállítási költség miatt nem választottam a szolgáltatást, hanem amiatt a nem elhanyagolható tény miatt, hogy a webshopotok erre az opcióra +5 napot számolt. Bár azt hiszem lassan ezt is túllépjük.
Van lehetőségem sztornózni a megrendelést? El tudnám költeni a pénzemet olyan boltban is, ahol egy kicsit felhasználóbarátabb az ügyintézés.
-
HUN]Repa
aktív tag
Szia!
Elnézésedet kérjük valóban egyszerűbb lett volna emailezni, mert akkor egy órán belül választ kapsz, azonban mivel az értesítés nem jött meg a termék sem érkezett be, ezt ellenőríztem a beszállító sofőrje a mai nap nem ért ide hozzánk. Ahogy megjött természetesen jelezni fogjuk, és amennyiben szeretnéd felajánlom, hogy díjmentesen kiszállítjuk Neked.Elnézést az okozott kellemetlenségért.
-
Burki
aktív tag
Sziasztok,
Offba teszem, mert valószínűleg senkit nem fog érdekelni a nyűgöm, de muszáj megosztanom, mert a pofám leszakad. Mondjuk valószínűleg valahol én ragadtam le évekkel ezelőtt, és 31 éves létemre nem tudom követni ezt a rohanó technikai fejlődést a mai világban.
Rendeltem pár dolgot iPonról kb egy hete, a visszaigazoló emailben a mai napra írták az átvétel lehetséges időpontját, 14:30-tól, de majd "küldünk róla még üzenetet". Hát jó. 14:47, nem jött semmi. Gondoltam rájuk csörgök, feleségem menne be átvenni a cuccokat, szerettem volna leegyeztetni velük, hogy mehet, és nem potyára küldöm be a dzsungelbe így péntek délután. Találtam egy 30-as számot, és egy vonalasat. Kellemes hangú automata. A hatályos GDPR jogszabályok értelmében telefonon nem adhatnak ki információt rendeléssel kapcsolatban. Írjak emailt, vagy menjek be személyesen, majd nemes egyszerűséggel bontja is a vonalat mielőtt felfognám mi van. A lehetséges 4-5 menüpont közül nagyjából mindegyiknél ez a helyzet, kis változtatásokkal. Eredmény: nem lehet őket telefonon elérni. Ugyanez a 30-as számnál is.
Költői kérdések:
1: Tényleg ekkora kibaszás ez a GDPR, hogy nem lehet telefonon felhívni őket? Mennyivel hitelesebb, ha egy e-mail címről írok?
2: Én vagyok ennyire öreg, vagy mi a jó isten történt, hogy a telefon mostmár nem elfogadott kommunikációs eszköz?
3: Tényleg a GDPR írja ezt elő, vagy a GDPR mögé bújva költséghatékonyabb nem fenntartani egy "ügyfélszolgálatot", aki felveszi a telefont? Értem én, hogy a mai világban minden kibaszottul drága, főleg az emberi erőforrás, de így a nem egészen díjnyertes áraik mellett cserébe még azt is érzem, hogy kibaszottul semmit nem kapok plusszban a pénzemért, ha még a kurva megrendelésemről való tájékozódásért is meg kell küzdenem.
Idő közben azért küldtem nekik e-mailt is, kíváncsian várom, hogy mennyi idő alatt érkezik rá válasz. Ha a telefonos elérhetőség hiányát azzal kompenzálják,hogy az e-mailre 10 percen belül válaszolnak, akkor megkövetem magam, és emelem kalapom az ügyintézés előtt, de tekintve, hogy Magyarországról beszélünk, gyanús, hogy nem fogok rá választ kapni normális időn belül. -
Szabesz
őstag
Sziasztok
Valaki rá tudna nézni a 134985-ös számú garanciás ügyintézésre? Másfél hónapja tart, és nem nagyon jönnek fejlemények.
Köszi
-
vibra
tag
Üdv Mindenkinek!
Garanciális ügyintézésben kérnék segítséget.
Elegendő a garanciafutárt megrendelnem a hibás készülék szervizbe küldéséhez ?
Nincs most nyomtatóm,ha az elektronikusan kapott számlát beküldöm email-ben,a szerviznek elfogadják?Válaszokat előre is köszönöm!
-
bul07
nagyúr
válasz
HUN]Repa #11013 üzenetére
Köszi akkor ezért
Viszont tudom messzi van mert nemrég óta van elektronikus számla , garancia papír nálatokMi van olyankor ha valamire 5év feletti garancia van(már ha van ilyen termék nálatok) és mondjuk a 6-ik évben kellene a számla meg a garancia papír
Akkor hogy fogja letölteni?Bár addig még tudtok ezen fejleszteni van rá pár év
-
bul07
nagyúr
Régi rendelése adatai miért tűntek el?
Csak 2015-eg vannak meg rendeléseim a Rendelések menüpontban.
Lehet hogy már egy ideje így van de most hogy kerestem valamit tűnt fel. -
Novver
senior tag
válasz
hdekakas #11010 üzenetére
Nekem is volt kb 10-15 garis ügyintézésem az iponnál az évek alatt. Hol kisebb, hol nagyobb cuccokkal.
Az emaileket mindig részletesen normálisan megírtam, emberszámba vettem a "vonal" másik végén lévő kollégát, megértettem hogy ha valami késik, arról rohadtul nem ők tehetnek.
Mindig normális válaszokat és érdemi segítséget kaptam vissza, még ünnepi időszak alatt is, ahol érezhető volt hogy le vannak terhelve telefonon keresztül, mégsem hajtottak el az anyámba, mert racionálisan álltam a problémához. Ha éreztem volna, hogy a normális hangvételem mellett is a már fentebb említett fölényeskedős vagy hepciáskodós hangon válaszoltak volna, biztos hogy én is felemeltem volna a hangom, de valamiért mégsem kellett
Nem jöttem a rongyosra hajtogatott "nekem jogaim vannak" (amúgy vannak, tényleg, de kötelezettségeid is) illetve "énvagyokavevő, csaknekemvanigazam" baromságokkal.Mondjuk eleve mindenkinek megadom előre a tiszteletet, és csak akkor állok beléjük ha emellett ők kezdeményezik a baszakodást. Ki érti ezt?
Most fogok összerakni egy komplett új gépet, holnap érkezik a maradék két csomag iponéktól, remélem minden működni fog gond nélkül, de ha valami mégis hibás lenne, biztos vagyok benne hogy most sem kell majd csalódnom bennük.
Köszönet újfent itt is a munkátokért
Norbi
"Egy elégedett vásárló 2004 óta" -
hdekakas
senior tag
Hogy a jót is írjuk:
Az én ügyem nagyon korrektül megoldódott, hála HUN]Repa figyelmességének.
Ugye a januárban vásárolt 580ezres vga-m mellé lejárt játékkupont kaptam, ügyfélszolgálatnak hiába írtam azonnal reklamációt, nem jött válasz sem. Jóval később itt is kipanaszoltam magam, és a mai nap hozta a futár a megbeszélt helyettesítő terméket, egy Cyberpunk 2077 játékot.
Minden jó, ha jó a vége, köszönöm iPon. -
HUN]Repa
aktív tag
válasz
hdekakas #11005 üzenetére
Hát ezt kissé sokáig tartott kinyomozni, de valamiért bár a leveled továbbítva lett az illetékeshez, oda nem érkezett meg, ezért nem kaptál választ. Elnézésed kérjük. Jelenleg ezekből választhatsz, ha megfelel valamelyik: Warhammer III vagy Cyberpunk. Ilyen esetekben fel szokták ajánlani a kártya visszavásárlását is, de gondolom a jelenlegi helyzetben ez nem játszik. A továbbiakért emailben keress rma@ipon.hu-n erre a kommentre hivatkozva.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
Aaron21 #11007 üzenetére
Sajnálom, hogy nem felelt meg az ügyintézés, a kártya a gyártó megbízott szervizébe került, vélhetően a jelenlegi videokártya helyzet miatt is tartott az ügyintézés addig a jelenlegi helyzetben az is kisebb öröm, hogy egyáltalán megjön a videokártya. A kifogásolt védőket és a zacskót (nem dereng, hogy vészesen rossz állapotú lett volna, de ezt sem gond újra cserélni ha kéred) a Gigabyte szerviz nem küldte vissza azokat hirtelen olyanra sikerült pótolni, de ha tudtuk volna, hogy ez akkora gond, akkor kerestünk volna típusazonost, ahogy később meg is tettük, ezért elnézésed kérem.A GaranciaFutár igénylés automata rendszer, és valóban nem érkezett be igénylés, ez könnyen bizonyítható. A rendszer működik, másnak is ha nem működnie megfelelően, már tele lenne a fórum ezzel.A kártya valóban 70-75C körüli hőmérsékletre ment fel. Megnéztük másik Gigabyte 1660-nal és azzal is szintén ezek a hőmérsékletek voltak láthatók ugyanabban a konfigban, nem világos hogy ezt gondolod-e "hülye indoknak" vagy az nVidia által max 93 fokban megadott hőmérsékletet.Azt állítottad a Gigabyte szerint 65 fok a kártya ajánlott hőmérséklete , de ezt mi nem találtuk meg, és nem is kaptuk meg a forrást pedig erre hivatkozni tudnánk, ha megfelelő (mert az ajánlott hőmérséklet még nem feltélen ezt jelenti, de látni kellene mi van ott pontosan). Tényleg két hétig tartott, mert úgy voltunk vele hátha találunk valami hibát, de nem így történt. Kíváncsi lennék, ha egy nap után visszaküldjük a kártyádat, vajon nem az lett volna a kifogás.A levelezés stílusát kész vagyok akár itt a fórumban is megvitatni, kezdhetnénk pl a kártya visszaérkezése után küldött leveleddel. Bár ha attól lekezelő, flegma és fölényeskedő a levelezés mert nem feltétlen értünk veled egyet, akkor igaza lehet.A "fogyasztóvédelem korábban javasolta a rendőrségi feljelentést" hát ezen jót mosolyogtam. Az a hivatal amely illetékes lehetne az ügyben a rendőrségre küld. Hmmm... Hát legyen, biztos túl vannak terhelve. Ez esetben várjuk a rendőrség megkeresését.Ha gondolod a kártyát ismét el tudjuk juttatni a gyártói szervizbe, nem teszteli senki, csak kimegy, bár az is várhatóan ugyanannyi időt fog igénybe venni.
-
Aaron21
újonc
válasz
Aaron21 #11006 üzenetére
Újabb fejlemény. Most két hét után kaptam vissza a kártyát.
De csak azért volt ilyen gyors mert ők tesztelgették. Majd visszaküldték nincs hibája a kártyának illetve teljesen hülye indokokkal magyarázták. Viszem tovább az ügyet a fogyasztó védelem már korábban javasolta a rendőrségi feljelentést, de ezek után már segítenek is.
Szóval,
SENKINEK NEM AJÁNLOM EZT A BRIGÁDOT!!!!!! ipon.hu teljesen leszerepelt, fölényeskedő mitugrász banda. -
Aaron21
újonc
Én február 8.án vettem náluk egy videókártyát. 1 hét után megállt, szerviz több mint egy hónap, lekezelő, bunkó stílus. Majd nagy nehezen visszakaptam a kártyát. Sérült dobozban, a pci védő Asus márkájú - miközben én Gigabyte 1660at vettem. Dp védőt elvesztették. (Én az összeset visszaküldtem) Ezen még túl léptem volna, de kezdődött megint a kálvária. Első nap után furcsa volt, hogy 85-86 fok melegen pörgött a kártya. Írok emailt, hogy szerintem ez nagyon nem kóser, majd persze jött a flegma válasz ez nem garanciális probléma illetve bizonyára tudom, hogy a kártya hőfokot sok minden befolyásolja. Itt már tisztára pipa voltam. Teszteltem régi kártyámmal max 55 fok. Nem volt elég az ügyintézőnek ez, mert hát ugyan olyan kártyával kell tesztelni hisz az ad pontos képet. Oké legyen így. Körbe hívtam barátokat, haverokat ki cserélne kártyát tesztelésre. Gyűjtöttem is párat ugyan olyat is mindegyik max 65 fokig ment fel. Írom a válaszom mire jutottam a tesztekkel közben ment egy youtube videó. Videókártya elszáll pont ugyan úgy ahogy korábban. Így összesen eddig 14 naptári napot tudtam használni a kártyát. Most meg nem képesek futárt küldeni, állításuk szerint nem adtam le rá igényt. Zárójelben jegyzem meg eddig tegnap és ma összesen 7x adtam le az igényemet.
Egy szó mint száz ha neked van kedved állandó vitában állni az Iponnal akkor vásárolj tőlük. Hülyének néznek, lekezelően állnak hozzám pedig lehet eddig több gépet raktam össze mint az összes ügyintéző együtt véve. Addig nagyon kedvesek amíg a pénzt elköltöd náluk, de ami utána jön... -
hdekakas
senior tag
válasz
HUN]Repa #11001 üzenetére
Szia!
Köszönöm, hogy Te legalább picit utánanéztél a problémámnak.
Az info@ipon.hu címre írtam január 15-én. Csatolom a levelet.
Értem én, hogy soha senki nem tehet semmiről, de azért választ csak illik írni, hogy "így jártál te marha".
A rendelésben is külön tételként szerepelt a játék, szóval gyakorlatilag az egyik terméket a mai napig nem kaptam meg! -
HUN]Repa
aktív tag
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
hdekakas #10991 üzenetére
Erről annyit tudtam kideríteni, hogy a promóciót a GPU gyártók szervezik, a lejárati dátumokkal együtt. A termék beérkezése meg általában a nagyker/disztribútor vállalása, tehát nem igazán függ össze a rendelés és a promóció. Az érdekelne, hogy melyik email címről nem válaszoltunk, mert ilyenkor azt szokták felajánlani, hogy a következő promócióból kapsz kupont. Bár a mostani VGA helyzet okán nem valószínű, hogy a közeljövőben lesz, nincs rá szükségük. A VGA kártya probléma már decemberben is látható volt sajnos bár nem ilyen mértékben még.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- BESZÁMÍTÁS! H310CM i3 9100F 16GB DDR4 120GB SSD 1TB HDD GTX 1660S 6GB Fractal Design Focus G 400W
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest