Új hozzászólás Aktív témák
-
Rawulf
őstag
hunfatal: Semmi közöm az Ipon-hoz, de küldtem neked egy privát üzenetet, mert lehet, hogy tudok segíteni az USB kártyával való gondodban!
L4mie:
Elállási jog gyakorlása céges vásárló esetén, avagy mikor minősül a vásárló fogyasztónak?
Ha jól olvasom, akkor egy céges vevőnek nem jár az elállás joga. (Illetve, ha jól látom, akkor 2014-ben "tisztázódott" ez egy kormányrendelettel, tehát előfordulhat, hogy 4 éve, azaz 2013-ban még másképp volt...)[ Szerkesztve ]
"Please state the nature of the medical emergency."
-
Rawulf
őstag
Elálláshoz való joga a fogyasztóknak (természetes személyeknek) van. Cégeknek nincs.
A jogszabályt olvasgatva irreleváns a tevékenységi kör nem természetes személy esetén.
Feltételezem, hogy a számla nem valaki (pl. egyéni vállalkozó) nevére ment.
Persze nem vagyok ügyvéd, úgyhogy csak a saját kútfejemmel értelmeztem a leírtakat.[ Szerkesztve ]
"Please state the nature of the medical emergency."
-
Rawulf
őstag
"Please state the nature of the medical emergency."
-
Rawulf
őstag
Én a helyedben megkérném az Ipon-t, hogy a beszállítónál érdeklődje meg a bevizsgálás maximum mennyi ideig tarthat.
Az általad leírtak szerint is nem az a kérdés, hogy rossz-e, hanem hogy mi okozta és ez utóbbi bevizsgálása biztosan nem csupán pár nap.
Persze jó lenne tudni, hogy idehaza vizsgálják-e be, vagy külföldön. Utóbbi esetben pláne nem pár nap a dolog.
Például ha az Intelnek ír a beszállító, hogy elfogadják-e ezt a hibát és az Intel esetleg bekéri valamelyik saját laborjába...
Itt elég jól leírják a dolgokat, bár pont a bevizsgálás hiányzik belőle, mármint a garanciális hiba elismerése, de egyébként optimális esetben is 15 napot írnak, de külső körülmények befolyásolhatják.
Egy processzor tönkremehet túlfeszültségtől is, vagy például ha jól emlékszem, akkor a 7-es Intel szériát szépen el lehetett görbíteni túl erős és nehéz hűtő lefogatásával is.
Nekem másik cégnél volt olyan bajom, hogy az alaplap ment tönkre és hiába vettem idehaza, vissza kellett küldeniük a gyártóhoz, mert csak Tajvanban tudják javítani (akkor legalábbis így volt még). Kénytelen voltam venni egy másik alaplapot, mert nem akartam hónapokat várni e miatt."Please state the nature of the medical emergency."
-
Rawulf
őstag
Fogalmam sincs, hogy melyik részével nem értesz egyet, amit írtam, de természetesen, ha nem tudják megállapítani a hiba okát, az garanciális hiba.
Amennyiben a 15 nappal nem értesz egyet, ahhoz semmi közöm, csak belinkeltem neked, hogy mit írogatnak ezzel kapcsolatban a jogszabályok."Please state the nature of the medical emergency."
-
Rawulf
őstag
válasz MaxxDamage #10043 üzenetére
Ezt csak ők tudnák megmondani, már ha publikus.
Én csak azt tudom, hogy jelenleg elővételben simán eladják a gyárak az összes közepes és komolyabb videokártyáikat."Please state the nature of the medical emergency."
-
Rawulf
őstag
Csak tudod mi a gond ezzel a gari megoldással vga ügyben?
Lehet, hogy drágább visszapostázni Kínába egy vga kártyát és arrafelé csak 1 év garanciát szoktak általában adni, de ott legalább cserélik.
Ezért nem értem a hazai nagykereket és most nem az ipon-t akarom ezzel bántani.[ Szerkesztve ]
"Please state the nature of the medical emergency."
-
Rawulf
őstag
válasz Naked_Ninja #11026 üzenetére
Engem még azóta sem kerestek, de jelenleg nem is baj, mert nem hinném, hogy beleférne a jelenlegi keretembe.
"Please state the nature of the medical emergency."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest