- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- DIGI internet
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Windows 11
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Huroq
senior tag
No felhívtam a té-t, hogy meg szeretném rendelni ezeket a kedvezményes csomagokat. Kb. 5 perc alatt ki kalkulálták mennyit kell fizetnem és az sem volt gond, hogy előző év augusztusában táblagépet vettünk. Simán megcsinált mindent. Így most 15k helyett csak 9,5k lett mindennel együtt. Nem gondoltam volna ilyen simán megy majd.
-
Huroq
senior tag
Nemrég beszéltem újra az ügyfélszolgálatossal, hogy hol is tart a díjcsomagváltás az új olcsóbb csomagokra. (digi miatt)
Azt mondta folyamatban van és meg is fog történni, de jelenleg azon tanakodnak, hogy hogy tudtunk 2 éven belül két táblagépet rendelni, de megnyugtatott, hogy végbe fog menni a díjcsomag váltás. A telefonnál is rákérdeztem a váltásra, mert jelenleg analóg van. Erre azt felelte azt törölték, mert nem egyeztem bele, hogy digitálisra át tegyék. Még jó, hogy rögzítik a beszélgetést és ott elhangzott, hogy megértettem és kérem a váltást, de ha nem is lett volna egyértelmű, azért egy fránya sms-t megengedhettek volna.
Csak azért írtam le, hogy az ügyintézők között semmiféle kommunikáció nincs, azt sem tudják mit, ki, mikor és miért mondott. De 2-3 hét alatt csak el lehet intézni egy egyszerű díjcsomag váltást. -
Huroq
senior tag
válasz #41133696 #32507 üzenetére
Én elhiszem neked, hogy naplót vezetnek, de akkor vagy lusták visszakeresni vagy én nem tudom.
Egy 6 hónapja lebonyolított vásárlásra csak most jönnek rá, hogy hogy is lehetett illetve azt sem tudja mit mondtam pár nappal ezelőtt, de lehet csak a kollégája nem írta föl mit is szeretnék.
A másik jó dolog, amikor arra hivatkoznak (mint most is), hogy ezt csak az illetékes kolléga tudja megmondani. Megkérdem tudja -e kapcsolni, hogy gyorsabban menjenek a dolgok, természetesen nem. Következő kérdésem, hogy mikor is kapok választ attól az illetékes kollégától? Hát sajnos nem tudja megmondani, de mindenképp keresni fognak. Ja mint eddig legtöbbször, ha én nem hívom őket ülnek a babérjukon.
A szolgáltatással jelenleg maximálisan elégedett vagyok, de ez a végtelen lépcsős ügyintézéstől kihullik a hajam. -
Huroq
senior tag
Nem is láttam még, hogy van youtube -on Telekom csatorna
Megnéztem az interaktív televízió kiépítéséről a videót.... hát nagyokat nevettem
"Diszkréten oldják meg a kábelezést az én igényeim szerint. + maguk után elpakolnak..."
Eddig ilyen szerelővel egyszer találkoztam csak, akkor is analóg telefon vonalat kötött be a srác. -
Huroq
senior tag
0:17 perckor kiváló letöltési sebesség.
NetMánia XXL[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz tota96 #34247 üzenetére
Ez attól is függ, hogy DLS vagy kábelnet van. Ha DLS és ramaty a internet elérés én nem igazán ajánlanám az IPTV-t.
A SatTV-nél már sokszor említette dchard, hogy ha nagyobb antennát szerel fel az ember, akkor kiküszöbölhető az időjárásból adódó hibák.
Nálunk kábelnet van és IPTV. Már 1 éve semmi panasz nem volt rá. -
Huroq
senior tag
válasz Kiki18 #34675 üzenetére
Nálunk (Rákoskeresztúr családi házas övezet) már szerintem bő 3 hónapja kihúzta a dolgot a Digi és még nem aktív, tehát rendelni sem lehet.
A T nekünk is 120-as kábeles netet ad itt. Problémamentes és mivel megjelent a konkurencia, az ár is nagyon kedvező.(#34678) Kiki18
Várom.
Amúgy hívtam már őket, akkor azt mondták nem adhatnak pontos felvilágosítást figyeljem a weboldalukat illetve a szórólapot a postaládába.
Mondjuk a 2 év hűségemmel nem igazán ugrálhatok.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Csak érdeklődöm.
Esetleg a XVII. kerület környékén másnál sincs kábelen net hajnal óta? -
Huroq
senior tag
Szép jó estét!
Már megint ügyködik a T. Felhívtam még szombaton, hogy szeretném lemondani a felvételi opciót az IPTV-hez, tehát cseréljék ki a beltérit ha lehetséges. Drága ügyintézőhöz valahogy ez a mondatom nem akart eljutni, mert 3x kellett elismételnem. Nem baj van ilyen. Közben rendeltem egy TV-t is részletre. Érdekes mód ezt azonnal meghallotta és máris rátolta a +2év hűséget. Elköszöntünk minden happy.
Vasárnap hívnak, hogy mikor hozhatják a 3. beltérit. Szépen elmagyarázhattam megint, hogy én cserét szeretnék, szolgáltatás lemondással. Hát pedig itt nem az lett rögzítve, de most rögzíti.
Hétfőn azért felhívtam őket, hogy minden rendben zajlik -e? Na itt kifogtam megint egy kompetens nőt. Neki is magyarázkodnom kellett mit szeretnék, pedig nem olyan bonyolult. Elkezdte, hogy nem biztos le lehet mondani amíg a tv rendelés le nem zárul. Én itt már kezdtem mérges lenni. Hallotta is rajtam és hirtelen el tudott intézni mindent.
Most járunk csütörtöknél és azóta sem hívott senki, hogy mikor jön a szerelő. Holnap megint hívhatom őket, de már annyira elegem van, hogy minden annyira körülményes és elintézhetetlen.
Kíváncsi leszek, ha megpendítem, hogy én már szombaton lemondtam, akkor mettől nem fogják számlázni. Nem az én hibám, hogy érthetetlenek. -
Huroq
senior tag
Természetesen nem baj, de ők mondták, hívni fog a szerelő. Azt sem mondták, hogy ki van kapcsolva vagy ki lesz kapcsolva x időponttól. Ezt nem hiszem, hogy nekem kéne kitalálni mikortól nem fog élni.
Közben folyamatban van egy másik ügy is, de azzal kapcsolatban sem hívott senki.
Örülök, hogy platina ügyfél vagyok és fél percen belül kapcsolnak, de ha le se sz*rnak, akkor nem sokat érek vele. És nem a szolgáltatás minőségével van bajom, hanem a képzetlen emberekkel. Néha-néha úgy örülök amikor kifogok egy hozzáértő ügyfelest. Öröm akkor ügyet intézni.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Hali!
Holnap jön hozzánk lakáson belüli HGW áthelyezés miatt a szerelő, mert amikor régebben bekötötték elég kókány munkát végeztek és állandóan megtörik a vezeték.
A T nem tudta megmondani, hogy ez "garanciális" probléma -e. Szerintem eléggé, hisz bekötésnél csak gyorsan akartak végezni. Annyit tudtak mondani, hogy ez kis munkának számít és biztos, hogy nem kerül sokba. Ellenben ha nem lesz "garanciális" probléma akkor is át akarom helyeztetni, de a kérdésem az, hogy oda rakják és úgy ahogy azt én szeretném? A kábelezést a ház falán kívül szeretném ha megoldanák, de ehhez létra meg miegymás is kellene, tehát nem lenne egyszerű. Esetleg van valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata? Illetve esetleg lehet valahonnan árakat megtudni? Megköszönném.Üdv.
Erik -
Huroq
senior tag
Amikor bekötötték jó pár éve a kábelnetet nem voltam otthon. Itthon lévők állítása szerint sietett a szerelő és azt mondta nem lehet másik szobában telepíteni a végberendezést, plusz pénz fejében sem. Természetesen hittek neki és még fejenként borravalót is kaptak azért a "gyönyörű" munkáért.
Az MTkapcsolatos e-mail címen már ismernek mint a rossz pénzt.
Meg kell hagyni eddig minden problémámat teljes mértékben megoldották. Hátha most ezt is megtudják.
Pár fotót mellékelek az üzenethez és meglátjuk. Egy kört megér. -
Huroq
senior tag
1-én mondtam le a felvételi opciót, azóta sem történt meg. Állításuk szerint, mert le kell cserélni a beltérit. Mondtam nekik semmi akadálya. 1-2 hete már hívtak, hogy akkor hoznák a 3. beltérit. Mondtam akkor nekik, hogy nem szeretnék még egyet, csak cseréljék ki a felvevőset. Ígéretet kaptam, hogy akkor keresnek későbbi időpontban, mert nekik nem ez van rögzítve.
Teltek a napok és ma megint a kedves szerelő kolléga kereset, hogy hozná a 3. beltérit.
Komolyan lepetézek én már. Vagy az ügyintézőknek fingjuk nincs mit és, hogyan kéne intézni, vagy egyszerűen nem értik a szép magyar nyelvet. A falnak beszél az ember.
Most újra rögzítették az igényemet, kíváncsi leszek mennyi időbe telik, hogy újra hívjanak azzal, hogy hozzák a 3. boxot. -
Huroq
senior tag
válasz perfegor17 #36075 üzenetére
Nemrég volt alkalmam megkérdezni az árakat.
Ha hibajavításról van szó, akkor díjmentes, de ha a te igényeidnek megfelelően akarod kiviteleztetni, akkor szép summát leakaszthatnak rólad "hivatalosan".A kiszállási díj: 3900 Ft
Az óradíj: 7300 Ft
+ anyagköltségAz árak kerekített összegek.
-
Huroq
senior tag
válasz Livius #36141 üzenetére
"Az Előfizetői Szerződést a felek felmondással vagy erre vonatkozó közös megegyezéssel szüntethetik meg. A határozatlan idejű
Előfizetői Szerződést az Előfizető indoklás nélkül, 8 napos felmondási idő betartásával írásban, bármikor felmondhatja, az Előfizető
által esetlegesen vállalt feltételek mellett. Az Előfizető a felmondás szándékát írásban, szóban, telefonon tett bejelentéssel a Szolgáltató
ügyfélszolgálati irodáiban jelezheti, de a felmondás tényét a Szolgáltató minden esetben az erre a célra rendszeresített
formanyomtatvány kitöltésével nyugtázza" -
Huroq
senior tag
Üdv!
Elég rég nem volt probléma a nettel, de sajnos 1-1,5 hónapja folyamatosan szakadozik a kapcsolat.
Általában az esti órákban. Van, hogy egy nap 1-2x, de van, hogy több napig semmi gondja.
Az oszlopról jövő kábel ami csatlakozik az mmwo-hoz meg van törve a csatlakozónál, de "elvileg" nem ez okozza a problémát, mert akkor az újraindítás nem segítene a problémán.Gondoltam kikérem a véleményeteket mielőtt lejelentem hibára.
Előre is köszi.
-
Huroq
senior tag
Csak, hogy legyen egy kis update.
Még novemberben itt irkáltam, hogy nem tudom lemondani sehogy sem a felvételi opciót.
Na hát azóta sem sikerült... 30. napja nem válaszolnak panaszlevelemre, ezért holnap újra hívom őket.
Kezdem nevetségesen érezni magam. -
Huroq
senior tag
Most akartam belépni a Telekom oldalára és a töltő csík nem töltődött be, ezért csak az volt a helyére írva, hogy "knight-rider"
-
Huroq
senior tag
válasz napocska2 #39268 üzenetére
Én tovább mentem és az ügyintéző világosított fel, hogy reggel 10 óra óta az ország egyes területein szolgáltatás kimaradás van és hogy nem tudják megmondani mikor áll helyre lehet, hogy csak holnap estére. Csak egy érdekesség van benne. Nálunk nincs net, de az alattam élő tesóméknak van. Ugyan arról az oszlopról jön a drága vezeték. Ez itt az érdekes.
-
Huroq
senior tag
XVII. kerületben pár hete 3 -ról, 1 -re csökkentették az Upstream Channeleket.
Ma este elment az internet és mikor visszajött, már 4 -re nőtt a számuk.
Ez a változás, érezhetően befolyásol bármit is?Illetve ezek az értékek mennyire megfelelőek, csak azért kérdezem, mert ahogy az idő telik az értékek egyre magasabbak.
Channel 1: 51.0 dBmV
Channel 2: 50.9 dBmV
Channel 3: 50.9 dBmV
Channel 4: 50.9 dBmVKöszi.
-
Huroq
senior tag
válasz Intruder2k5 #40644 üzenetére
Sajnos én nem értek ehhez, de köszönöm, hogy jelezted ezt nekem.
Gondolom erre hibajegyet nem vesznek fel. Vagy igen? -
Huroq
senior tag
válasz kabelmania27 #40646 üzenetére
Egy MMWO-val van elosztva. Ez már volt egyszer cserélve a szolgálató által kb. 1 éve.
(#40649) kabelmania27
Köszi. Holnap meglesem milyenek lesznek az értékek.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz kabelmania27 #40649 üzenetére
Üdv.
Kivettem az osztót. Gondolom ezek már jobb értékek.
Reggel 6 körül:
Channel 1: -2.2 dBmV 38.2 dB
Channel 2: -2.3 dBmV 38.9 dB
Channel 3: -2.4 dBmV 38.2 dB
Channel 4: -2.4 dBmV 37.8 dB
Channel 5: -6.7 dBmV 39.5 dB
Channel 6: -6.0 dBmV 40.3 dB
Channel 7: -5.8 dBmV 40.4 dB
Channel 8: -5.8 dBmV 40.4 dBChannel 1: 57.0 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmVReggel 7 körül:
Channel 1: 0.5 dBmV 38.5 dB
Channel 2: 0.7 dBmV 39.1 dB
Channel 3: 0.3 dBmV 38.8 dB
Channel 4: 0.1 dBmV 38.0 dB
Channel 5: -3.1 dBmV 40.9 dB
Channel 6: -2.5 dBmV 41.5 dB
Channel 7: -2.2 dBmV 41.9 dB
Channel 8: -2.2 dBmV 41.4 dBChannel 1: 51.0 dBmV
Channel 2: 50.9 dBmV
Channel 3: 50.9 dBmV
Channel 4: 50.9 dBmVMMWO kivétele után:
Channel 1: 9.9 dBmV 38.6 dB
Channel 2: 9.8 dBmV 39.0 dB
Channel 3: 9.2 dBmV 38.8 dB
Channel 4: 9.4 dBmV 37.9 dB
Channel 5: 6.8 dBmV 40.3 dB
Channel 6: 7.5 dBmV 41.3 dB
Channel 7: 7.8 dBmV 41.3 dB
Channel 8: 7.6 dBmV 40.7 dBChannel 1: 43.5 dBmV
Channel 2: 43.4 dBmV
Channel 3: 43.4 dBmV
Channel 4: 43.9 dBmVElnézést a hosszú hsz-ért.
-
Huroq
senior tag
Van itthon sima osztó + visszirány szűrő, illetve mmwo is.
Már gondolkoztam korábban is hogy kiszedem az mmwo-t mert nem igazán használja senki az analógot, de akkor már vissza sem teszem.Köszönöm mind kettőtöknek.
-
Huroq
senior tag
válasz kabelmania27 #40662 üzenetére
A net elmeneteleken kívül hibátlanul tette eddig a dolgát. Teljesen meg vagyunk vele elégedve.
-
Huroq
senior tag
A Telekom ügyintézési sebessége néha rekordokat döntöget.
2013.11.01-én lemondásra került a felvételi opció. Azóta is ott csücsül tételként a számlán.
Minden egyes megkeresés/reklamáció után azt mondják hívni fog a szerelő... jaja 8 hónapja folyamatosan hív.
Kifogás mindig a rendszer. A rendszer így a rendszer úgy, kezd unalmassá válni.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz Intruder2k5 #44234 üzenetére
Ne haragudj, hogy ezt mondom, de ebben mi volt a hőzöngés?
Nem kérdeztem, hogy ilyen esetben mi a teendő (hisz tudom), nem itt kezdtem el mérgesen kifordulni magamból, egyedül annyit merészeltem tenni, hogy leírtam mi a szituáció nálunk. Gondolom tapasztalatokat azért még szabad megosztani.Egyébként meg e-mailben kezdeményeztem a szolgáltatás lemondását. Amit többször rögzített telefonbeszélgetéssel meg is erősítettem. Ezzel nem volt problémájuk.
Ne fizessem be a számlát? Magamat szívatom meg, hogy a második be nem fizetés után kikapcsolják a szolgáltatást és bizonyíthatom az igazamat. Nyernék is az ügyben, csak épp addig nem lenne szolgáltatásom.
Egyébként meg visszamenőleg jóváírták az összeget, tehát ebből a tekintetből korrekt volt az ügyintézés, csak azt untam meg, hogy 8 hónap alatt nem lehet egy szolgáltatást törölni a rendszerből.
De be is fejeztem a témát. Máskor meggondolom kétszer mit írok.Üdv.
Erik -
Huroq
senior tag
válasz Intruder2k5 #44242 üzenetére
Akkor sajnos félreértettem. Elnézést kérek.
-
Huroq
senior tag
Most, hogy így feljött megnéztem mi van a számla végén ÁSZF módosulások.
2014. szeptember 1-i hatályú változás:
"Összevonjuk a SAT TV és az interaktív SAT TV szolgáltatásainkat, ezentúl SAT TV szolgáltatás néven kínáljuk valamennyi mûholdas televízió szolgáltatásunkat."
"Megszüntetjük a digitális kábeltelevízió szolgáltatás értékesítését."Lehet volt már róla szó (akkor bocsi), de én még csak most vettem észre.
-
Huroq
senior tag
Üdv!
Érdeklődöm csak, hogy másnak is manapság a délelőtti órákban (kb. egy ugyan azon időpontban) elmegy az internet és természetesen vele együtt minden más is egy 15-30 percre (kérdeztem szomszédot is ott is ugyan ez a helyzet)? Ilyenkor újraindítás nem segít csak a várakozás. Az idő letelte után minden visszaáll a régi kerékvágásba.
Most ha ezt bejelentem érdemben fognak vele foglalkozni?Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Üdv!
Írtam korábban, hogy délelőttönként elmegy a net 1/2-1 órára. Tegnap is így történt, de a szokásához híven nem akart visszajönni. Bejelentettük hibára és rá nem sokkal már a szerelő keresett, hogy még mindig fenn áll -e a hiba. Természetesen fenn állt, erre azt mondta indítsunk újra megint mindent, ha nem jön vissza kijön pár perc múlva, mert a közelben van. Erre visszajött.
Észrevettem, hogy az Upstream Channels -nél a 2. csatornán nem mutat értéket. Eddig mind a négyen mutatott.Amikor nincs internet általában a Downstream első csatornáján mutat értéket a többin nem.
Előfordulhat, hogy ezt egy törött kábel okozza?
Ezt lejelenthetem hibára vagy ez teljesen normális, hogy csak 3 csatornán mutat értéket.Lehet kicsit érhetetlen ezért bocsi.
Ha tudtok esetleg valamit azt előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Egy kis update:
A kábelszakadást "elméletben" orvosolták és feltűnően 1 napig nem is volt hiba.
Jelenleg ugyan az a szakadozás áll fenn, ami eddig (a nap folyamán 1-3 órára elmegy minden). Egyszerűen nem jutunk el odáig, hogy kijöjjenek mert mire a szerelő hív már minden oké. És természetesen máris leráz ha megemlítem, hogy pár órája jó. Érdekes, hogy a szomszédnak is ugyan ez a hibája és ugyan akkor is jelentkezik. Ennek ellenére 1,5 hete "sz*rnak" rá. Már mondtam, hogy valószínűleg nem nálam van a hiba. Ki se jönnek, meg se csinálják. Napi szinten hívogatom őket, és tudom, hogy nem tudtok segíteni csak kiírtam magamból. -
Huroq
senior tag
Tudják ezek, hogy a nagy többség szívesen elviselne egy ilyen árazású szolgáltatást és kb. sz*rnak bele.. ők nem törik magukat. Én kaptam egyszer nagy nehezen egy ígéretet, hogy előreláthatólag 3 hónap múlva élesedik a rendszer és rendelhető. Ez bő 1 éve volt.
Szerk.: És igen mi is ez miatt kaptunk hiéna csomagot a T-től.
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
A Telekom ezzel a rendszerátállással már kezd unalmas lenni.
Jelenleg azt találták ki, hogy az elmúlt 6 hónapban 3x kaptunk fizetési felszólítást ezért nem rendelhetünk részletre semmit. Ezzel nem is lenne baj ha igaz lenne... Távszámlán van fizetve és ott a fizetési határidők stimmelnek.
Szeretem, hogy inkompetensek és engem büntetnek ezért. -
Huroq
senior tag
válasz Soulfly842 #49809 üzenetére
Akkor ezek szerint csak kitaláltam?
Ezt írta az ügyintéző e-mailben.
"Tisztelt XY!
Köszönjük, hogy hozzánk fordult.
Részletfizetéses konstrukciónkat csak azok az Előfizetőink vehetik igénybe,:
· akik felé az elmúlt 6 hónapban folyamatos kiszámlázás történt,
· akiknek jelenleg nincs díjhátralékuk és nincsenek behajtási folyamatban, és
· akik az elmúlt 6 hónapban kiterhelt számlákat a fizetési határidőre befizették.
Nyilvántartásunk alapján az elmúlt 6 hónapban 3 felszólító levelet is kapott Társaságunktól, melyben felkértük Önt a számla határidőre történő rendezésére., mely alapján a készüléket egyszeri bruttó 18 960 Ft-ért vásárolhatja meg. Természetesen a pénzügyi előminősítés pontos eredménye csak a megrendelést követően derül ki, így javasoljuk, hogy ide kattintva küldje el felénk igénybejelentését.
Bízom benne, hogy válaszommal segítségére lehettem.
Üdvözlettel:
Horváth Ildikó
Mail Center" -
Huroq
senior tag
Felmerült egy kérdés fizetéssel kapcsolatban.
Tegyük fel pénteki napra esik a fizetési határidő, és én azt rendeztem is még azon a napon.
Kedves T-s kolléga azt közli velem, hogy sajnos mivel pénteki napon fizettem bankkártyával azt csak hétfőn könyvelték le, úgyhogy ez miatt késedelmes a befizetés. Sajnálják, de ez van.Eddig én úgy tudtam, hogy a bankkártyás fizetés valóban pár napos átfutással történik de könyvelni azt a befizetés dátumával szokás. Vagy tévedek?
-
Huroq
senior tag
Sajnos küzdök az ügyintézőkkel ez ügyben. Eddig azt állították miért nem fizetek bankkártyával az azonnal megérkezik (eddig is azzal fizettem). Most már elnézésemet kérik amiért félretájékoztattak ők a csoportos beszedési megbízásra gondoltak. Azt se tudják mit beszélnek. A távszámlájuk szerint a számla fizetve van pénteki nap szerint, de az ügyintéző hölgy folyamatosan azt hajtogatja, hogy 1-2 nap az átutalás megérkezése. De könyörgöm ez bankkártyás fizetés én ott azonnal fizetek. Van róla visszaigazolás is, hogy fizetve. Illetve most utána olvasgattam bár így sem pontosak az információim, hogy bankkártyás fizetés esetén a teljesítés dátuma a fizetés időpontja. Egy ilyet találtam csak: "A számviteli törvény (Szt.) előírása szerint a gazdasági eseményeket azok teljesítési időpontjával kell könyvelni (165. §)." A biztosítónál is ha bankkártyával fizetek, szépen írják is, hogy 2-3 munkanap az átfutási idő, de a befizetés a mai nappal kerül könyvelésre. Úgyhogy most vagy csak szívóznak velem, vagy tényleg ennyire tájékozatlan vagyok, bár jó ideje mindent így fizetek és efféle kifogással sosem találkoztam.
(#49828) Sofian
Nekem is eddig így rémlett.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Luck Dragon: Kenyér
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Formula-1
- Elden Ring
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen