- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- 3,6 billió dollárt ér az NVIDIA, idáig még egy cég sem jutott el soha
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 7
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Döglött Róka #50 üzenetére
Kinek mi.
Szerk: mondjuk most kéne új kocsit vennem és muszáj lenne szalonból, lennék olyan szarban hogy az nem igaz. Kb minden új márka minden új autóján érzem ezt az újhullámos "ha megspórolsz rajta 1 eurót, 1 millió autónál az már 1000000 euró" gondolkodásmódot. Borzasztó, nagyon utálom, pláne ilyen árú cuccnál. Pláne, hogy gyakorlatilag majdnem duplázódott az autók ára (nem csak forintban), aztán valahogy ez minőségben nem igazán látszik meg.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
GoldhandRent
őstag
válasz dangerzone #39 üzenetére
éppen emiatt fogja lehagyni az európai autógyártást a kínai. töredékáron tudják biztosítani ugyan azt a minőséget és megbízhatóságot
-
-
válasz dangerzone #39 üzenetére
max 5 év az a 10. Egy átlag flottaautót 5 évig tartanak. 5 évig alig kell majd ráköltened, de utána _bármi_ elromolhat a kocsin.
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
válasz GoldhandRent #53 üzenetére
Azert varjuk ezt ki. Kina mar ezerszer bizonyitotta, hogy tud olcson jot csinalni... Amig nem kell megfelelni a szvadalmi torvenyeknek, van kitol mit ellopni, es/vagy ugy kezelik az emberek, hogy jo-jo, ezt nem tudja-azt nem tudja, de olcso volt.
Amikor meg hasonlo minoseget kene produkalni, akkor hirtelen ugyan anyiba kerul a kinai termek is, sokszor meg meg dragabb is.
MG pl nagyot megy Angliaban, mert zsenialis az ar-ertek aranya, es amikben rosszabb, mint a nyugati termekek, az -mint kiderult- annyira nem erdekli a vasarlokat. Kerdes, ezt az egyensulyt tudjak-e hosszutavon tartani. Nem hiszem, de majd kiderul.
Tegyuk hozza azt is, hogy megvan az az elonyuk, hogy sokan joval szarabbra szamitanak, ezert pozitiv a csalodas, mikor beleulnek. Hasonlo minoseget egy "hagyomanyos" gyartotol nem fogadnanak el olcson sem, mert ok, hogy olcso, de az megis csak egy <insert markanev here>. Ha ez a fazis elmulik, akkor viszont marad a szokasos, hogy ar-ertekben kene nyernie ugy, hogy pontosan tudja mindenki, mit varjon el toluk, nincs meg az az eladassegito meglepett pozitiv csalodas."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
GoldhandRent
őstag
nálam kevesebb, mint egy óra alatt leszívja pusztán a hangrendszer - kikapcsolt kijelzővel - a 12V akkut (bosch).
számoljunk 50ah-val.. az 600wh
rakd még hozzá a kijelzőket, amiből 1db FHD-s nem elég, az ehhez szükséges vezérlést, meg az összes felesleges világítás vezérlését is.
800 - 1000 wh simán összejön.
most hogy az 100km-en mennyi, azt nem tudom. 800 ? vagy 1600 ? vagy 4 ezer ?
#47opr
arról nem is beszélve, hogyha most megveszi a felsőpolcos SOC-t, akkor azt legalább 2-3-5 évig használhatja úgy, hogy egyszer kellett rá fejleszteni.. magas(abb) a bekerülési ktg, de a második évtől termel.
(porsche már nem VW, ha jól tudom - vagy teljesen, vagy részlegesen kiváltak)-
-
senior tag
+1
Tele van a net a kínai belpiacos autók "minőségével". ISO szabványt se használják, van nekik saját. Ha le akarnák tarolni az EU piacot akkor földrajzilag közelebb kell összerakni az autókat, de akkor mindjárt nem annyi az órabér mint Kínában és nem tudják "töredék" áron adni az autókat.
+ Kellenek szalonok/szakszervizek.Azért az MG egy "ős" brit márka, csak felvásárolta a SAIC és eddig többnyire kínai/indiai piacra fókuszáltak.
#56 GoldhandRent: De, VW AG. tagja a Porke.
[ Szerkesztve ]
-
válasz GoldhandRent #56 üzenetére
A Porsche tavaly óta önálló. Már a tőzsdére is visszakerültek.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
btprg
senior tag
válasz GoldhandRent #56 üzenetére
Ez teljesen hihetetlen, akkor ott valami más probléma is van, az tuti. Ehhez az kéne, hogy 100W feletti fogyasztása legyen a hangrendszernek, ez még max. hangerővel ordíttatva is eléggé túlzásnak tűnik. Konstans több száz wattos fogyasztása lenne a fedélzeti rendszereknek, kijelzőknek? Elég hihetetlen, akkor fűtés se kéne külön az autóba
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
GoldhandRent
őstag
miért, mennyit fogyaszt egy értelmes hangrendszer ?
katalógus szerint 300W (RMS) az erősítő output.
nem halkan ment, de nem is maxon - csomiban szerelgettem zene mellett xd
amúgy aktív hűtése van. most arra nem emlékszem, hogy vajon a fejegységnek is, de az erősítőnek biztosan.-
-
dangerzone
addikt
válasz GoldhandRent #53 üzenetére
Mondjuk a kínai jövőbeli önvezető funkcióktól picit ódzkodnék, mennyire biztonságosak ténylegesen.
De egy átlagos európai autó mechanikus megbízhatóságát, normális designt már tudnak produkálni.Az elektromos autózásban meg szerintem európa csak egyre nagyobb hátrányba kerül, mert a nagy, monstrum, régimódi (német) cégek lassan fejlesztenek az elavult processzeik meg felfogásuk miatt, ezért is szánalmas, amit infotainment szoftver terén is művelnek.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz dangerzone #61 üzenetére
A kínaiak törnek fel, mint a büdös víz. Tévedés jogát fenntartva, de szerintem - a fejlődés ütemét tekintve - lehet még a koreaiakra is rávernek.
Az európai autógyártást pedig nem csak a saját egójával történő "harc" sújtja, hanem az Eu-s politika is. Nagyon-nagyon csúnya jövő elé nézünk ... -
Alaaf Pi
senior tag
Fog jönni egyetlen ECU mindennek, és csak a kábelek ki. Nem akarom kivárni, mekkora szopások lesznek ott mind launch, mind after sales részen a millió ESP, headlamp, klíma, cluster etc. konfigurálás terén, s ezek saját szoftverjeinek futtatását látva. Éljen az OS, Windows módra!
Amikor a fejlesztés elkezdődik, akkor modern SoC-ot kapnak, mire az autó lejön, addigra elavul. Mindent folyamatosan cserélgetni, validálni nem annyira lehet állandóan, vagy azt mondjuk a júzernek, kiadtál harminc millát ezért a lomért, leszel szíves béta tesztelni, és mi semmiért nem leszünk hibásak, ha beszarik. Nem tartom követendő példának.
Amúgy ha már telematics, mi a baj a linux fejlesztő környezettel linuxra? Melyik része elavult?
#51: Sajnos itt jönnek a befektetök, hogy a 10% környéki profitráta nem elég, mert az IT-ben van harminc is, szóval fel kell tolni. Na meg az egyéb drágulásokat is igyekezni kell kompenzálni.
[ Szerkesztve ]
-
"Fog jönni egyetlen ECU mindennek, és csak a kábelek ki. Nem akarom kivárni, mekkora szopások lesznek ott mind launch, mind after sales részen a millió ESP, headlamp, klíma, cluster etc. konfigurálás terén, s ezek saját szoftverjeinek futtatását látva."
Meg lehet ezt normalisan is csinalni. Bar az eddig latottak alapjan abban biztos vagyok, hogy az autoipar iszonyatosat fog ebben zakozni, mert amit szoftver teren muvelnek, az maga a tragedia."Amikor a fejlesztés elkezdődik, akkor modern SoC-ot kapnak"
Mar bocsanat, de... Lof@szt kapnak. Mar mikor a fejlesztes elkezdodik is valami legolcsobb, also kategorias szaron kezdodik el. Aztan eltelik 5-6-7 ev..."Amúgy ha már telematics, mi a baj a linux fejlesztő környezettel linuxra? Melyik része elavult?"
Ha ennyit latunk belole, akkor semmi.
Amugy a toolkitek, live, low level profilozas teljes hianya az esetek nagy reszeben a legnagyobb problemak. De olyat is hallottam mar, hogy par eves modellhez csak olyan toolkit van, amivel a valos vason nem tudsz egy nyavadt debuggert se csatlakoztatni es ugy futtatni, van memdump, hexben, debug symbolok nelkul, aztan joccakat, sok sikert, jo szorakozast. Attol, hogy linux-linux, attol nem lesz jo egy fejlesztoi toolkit. Sot, tovabbmegyek, idealis esetben konkretan semmi koze annak, hogy milyen OS-en fejlesztesz ahhoz, hogy milyen OS-en futtatod utana."Sajnos itt jönnek a befektetök, hogy a 10% környéki profitráta nem elég, mert az IT-ben van harminc is, szóval fel kell tolni. Na meg az egyéb drágulásokat is igyekezni kell kompenzálni."
En ertem ezt, csak eppen nem lehetne azt, hogy ha mar ugyis duplaznak az aron, akkor mar adjak mar hozza azt az extra 300 eurot nyugodtan, de cserebe ne legyen ilyen szintu sporolas, hogy elektromos ablak kapcsolobol kevesebb van, meg 4db 4k kijelzos infotainmentnek kene futnia 128mb ramon meg stb.
En pont az az ember vagyok, aki mindig azt mondja, hogy ha jo, szivesen kifizetem. Szoval lehet draga, nincs azzal semmi gond. Csak akkor legyen jo is.
Mert ez, hogy szart adunk dragan, ez nem fog hosszu tavon mukodni."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Döglött Róka
veterán
"Kb minden új márka minden új autóján érzem ezt az újhullámos "ha megspórolsz rajta 1 eurót, 1 millió autónál az már 1000000 euró" gondolkodásmódot." - ez evtizedek ota igy van. Egyaltalan nem ujhullamos dolog.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
válasz Döglött Róka #75 üzenetére
Kora ketezres evekben meg az elott premium szegmensbe pozicionalt termekeknel szerintem kozel ennyire se lehetett ezt ilyen nyilvanvaloan, szemkivero modon erezni.
Persze mar akkor is csinaltak, de legalabb probaltak elrejteni. Most mar ennyi sincs, nekem teljesen olyan erzes, mintha pofan lennenk rohogve, teljesen hulyenek neznenek a gyartok."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
válasz Döglött Róka #77 üzenetére
Általában az ár a döntő. Ha az árazás prémium, jogosan elvárható, hogy a termék is legyen az. Az, hogy a márka általában nem az? Attól még egy - egy termék(család) lehet oda pozícionálva.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Döglött Róka
veterán
Attól hogy megdrágultak az autók, még nem lettek hirtelen prémium kategóriások. Egy VW sosem volt prémium. Nem jogos az elvárás, a pénzünk kevés.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
válasz Döglött Róka #79 üzenetére
"Egy VW sosem volt prémium. Nem jogos az elvárás, a pénzünk kevés."
Ez így nem teljesen igaz.
A VW gyárt prémium kategóriás autókat. Legfeljebb ezekből kevés fut Magyarországon.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Somatom
veterán
válasz Hieronymus #80 üzenetére
De, minek? Gyártaná inkább a Kübelwagen -t! Manapság úgyis menő a kabrió SUV.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Alaaf Pi
senior tag
válasz Hieronymus #80 üzenetére
Igen, négy karikával az orrán. Vagy lovacskával.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Hieronymus #80 üzenetére
Nem gyart, max az Arteont ami szinten nem nevezheto premiumnak csak felso kozepnek. Premium az Audi.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
válasz Döglött Róka #83 üzenetére
Azért a Bentley és Lamborghini eléggé luxus termék. Arról nem is beszélve, hogy az Audi is VW tulajdon.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
btprg
senior tag
válasz Döglött Róka #83 üzenetére
Szerintem manapság már a prémium autó csak egy hívószó az újgazdag sznoboknak, maffiózóknak. Amíg léteztek valódi fapados autók, nem túl erős motorral, kompromisszumokkal, addig volt értelme a prémiumnak, ami csendesebb, halkabb, nagyobb, klímás, erősebb stb.
Most a legolcsóbb modellek is kényelmesek, halkak, túlmotorizáltak, légkondival felszereltek, szinte kompromisszumok nélkül használhatóak. És akkor ezek szerint egy új Skoda Octavia napfénytetővel, ami ezeknél még komolyabb, mindent is tud, olyan belül mint egy futurisztikus repülőgép, az nem is elég sznob hogy prémium legyen...
Egyre inkább kezd elgurulni a gyógyszer. Mint amikor a fórumon kinyilatkoztatta valaki, hogy a Lindt csokoládé alsó kategóriás, mert ahhoz képest még mennyivel sokkal jobbak is vannak. Nem lennék meglepve, ha Róma bukásához hasonló epic fail lenne a vége ennek.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
Somatom
veterán
A túlmotorizáltat erősen vitatnám. Az EU miatt nincs egy normális utazóautó. Hétszemélyesek 1,2 -es benzinessel. Hát köszi szépen! A Galaxy hibrid csak benzinessel rendelhető, lófing a villanyos hatótávja és nem tölthető röfiről. Kapják be!
Dacia Jogger, hét személy, csak ezres, háromhengeressel rendelhető. Még viccnek is rossz.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
"... és nem tölthető röfiről."
Dehogynem töltetőek. A két töltőkábel tartozék az egyik a vége konnektoros. Az egy másik történet, hogy otthon elég hosszú időt vesz igénybe a töltés.
Most jelentek/jelennek meg BYD modelljei. A Tesla 3 ellen bevetett modell 700km távot tesz meg egy töltéssel és 3000 euróval olcsóbb. A kisebb modelleket másfél óra alatt lehet teljesen feltölteni.
A cégnek van még verseny tartaléka. Mivel saját nátriumionos akkumulátorúakat gyártanak, sokkal alacsonyabb önköltséggel mint ma Li.. technológiák.
"Galaxy hibrid csak benzinessel rendelhető"
Ha ugyan azzal a kamu megoldással gyártják, mint a fiestát, akkor kerüld el messzire. Cégesautók cseréje volt az idén. Az új hibrid fiesták csak drágábbak. Nulla fogyasztás csökkenés mellett, kiszámíthatatlan mértékű gyorsulást biztosítanak, a kondenzátor kapacitású akkumulátorral. Eggyesítik a két technológia hátrányát. A hatos váltó városí használat esetében nem jár előnnyel csak többlet kéz és láb tornával.A három henger nem véletlenül lett kitalálva. A hengerek térfogatával minimum arányosan nő a megtermelt nyomaték mértéke. Dinamikusabb motort lehet építeni, mint amire a kicsit nagyobb hengertérfogatú 4 hengeres motorok képesek.
Egy legendás szoci Lada 1200-es képest egy mai, kissé alul nyomatékolt motor, egy hengerrel kevesebbel húsz LE többlet teljesítményt ad. A fogyasztás nagyjából feleződött. A végsebesség kb 50-e megemelkedett.
Akkor nem jók ezek a 3 hengeres motorok, ha vontatni akarsz. Ahhoz tényleg nem elég 1 - 1.3 literes motor.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
btprg
senior tag
Lehet hogy kicsit költői túlzás volt a túlmotorizált, igazad van. Bár ez az említett Dacia 1250kg és 100LE a legkisebb motorral, azért az annyira nem rossz, 6 sebességes váltóval, kb. 0,8LE/kg. A 110LE-s változat már 0,9LE/kg körüli, egy régi Audi A4 a legkisebb motorral "prémiumként" is ennyit tudott.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
Füleske
addikt
Mondjuk a Lindt az tényleg eléggé alsó kategóriás reklámtermék. Ár/érték arányban nagyon rossz, kb. ugyanúgy, mint bármilyen más agyonreklámozott termék. Az árában megfizeted a reklámköltségeket, közben ugyanannyiért vagy kevesebbért vannak sokkal jobbak. (pl. üzletláncok egyes saját márkás termékei) Minőséginek maximum olyan egyén számára tűnhet, aki addig csak Milka - t evett, és azt gondolta az a tej/étcsokoládé.(agyonreklámozott édesség, mert csokoládének én azt nem nevezném...)
-
Somatom
veterán
válasz Hieronymus #87 üzenetére
Jajj, nemááá!!! Beleülnek heten és csak nyög menés helyett. Egy nehezebb utánfutótól dettó. 150 -es utazónál szétforogja magát, nem éri meg a 200 ezer Km -t sem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Feketelaszlo
senior tag
Szóval menjen mint a meszes, vigyen sok embert, legyen olcsó mint egy Dacia vagy Ford és még utánfutót is húzzon el egy nehezebbet? Ez azért egy elég beteges követelményrendszer, szerintem semmi ördögtől való nincs abban, ha a szabályozó közbelép és azt mondja, hogy ebből a kívánságlistából egyet húzz le és írd be a helyére a környezetkímélőt ami ha neked egyénileg nem is, de a közösségnek mindenképp érdeke.
De azt sem könnyű elképzelni, hogy egy ilyen járgány vajon kinek szólhat. Keleti vendégmunkásoknál mondjuk rendszeresen szoktam látni, hogy úgy nyomulnak hogy beül 7 ember és akkor indulhat a 3000 kilométeres eurázsiai derbi Kurdisztántól Hollandiáig, de az utazóautó európai értelemben nem igazán ezt a vándorcigány életmódot hivatott kifejezni. -
-
Döglött Róka
veterán
1, mindig is az volt. A premium az ami mar felesleges, a luxus meg ennek exkluzivva tetele.
A 3 nagy nemet meg mindig premium es nem luxus. A VW tudatosan nem tartozik kozejuk. A premium meg mindig erosebb, halkabb a klima nem premium
Minden mas agymenesed teljesen irrelevans. Nagyon nagyot akartal mondani, baromsag lett belole.
@Hyeronimus: attop hogy a bentley meg a lambo a VW tulajdona, attol meg nem VW auto. Ne keverjuk a tulajdonost a gyartoval, mert abszolut irrelevans.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
válasz Döglött Róka #93 üzenetére
Közös tervezések és fejlesztések vannak.
A PSA - Opel házasság is úgy kezdődött, hogy az Opel kapott egy hatalmas fejlesztési injekciót. Megkapta szinte az összes PSA fejlesztést.
A költség csökkentés érdekében a lehető legtöbb modellben használják fel ugyan azt az alkatrészt.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Somatom
veterán
válasz Feketelaszlo #91 üzenetére
Meg kéne nézned, hogy mi megy mondjuk a német A5 -ön. Pontosan ilyen nagy autók, mögöttük lakókocsi, hajó, kiskutyafüle. Nekem most egy Grand Espace 4 -em van. 7 személy, 2.0 dci, 150Le. Tökéletesen megfelel a célnak. Ilyesmire gondoltam újban. Mondjuk, egy röfiről is tölthető hibrid, min. 80Km -es villany hatótávval.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Feketelaszlo
senior tag
Ismerem a nyugati kempingkultúrát, de ez a réteg egyre inkább a nyugdíjas korosztályból áll, szóval nekik egyértelmű, hogy vagy az ár vagy a sokszemélyes kritérium kerül le a kivánságlistáról. Észak-Olaszország pl. minden nyáron tele van velük, de a lakókocsi szorul vissza a lakóautó javára, s ha vontatnak, akkor is gyakran látok náluk olyan kis autókat mint KIA Niro, Jeep Renegade vagy Mini Countryman, nem úgy tűnik, hogy nagyon hiányoznának nekik a batár egyterűek (ez a 3 típus pl. biztos létezik töltős hibridként).
De még ha valóban fenyegetné is az EU-s szabályozás az európai utazóautó kínálatot abban szerintem egyet érthetünk, hogy annak valószínűleg nem az lesz a megfelelő mércéje, hogy Jürgen bácsi tudja-e majd 7 személlyel vontatni a bálnavadász hajóját az A5-ösön. -
Somatom
veterán
válasz Feketelaszlo #96 üzenetére
Attól, hogy az átlagnak kis, városi autó az ideális, még vannak ettől eltérő igények, amiket ki kéne elégíteni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Alaaf Pi
senior tag
válasz Hieronymus #87 üzenetére
"A hengerek térfogatával minimum arányosan nő a megtermelt nyomaték mértéke. Dinamikusabb motort lehet építeni, mint amire a kicsit nagyobb hengertérfogatú 4 hengeres motorok képesek."
Izé, nem. Pláne, hogy nem nagyobb térfogatú egy henger, hanem maradt ugyanannyi 1,6-1,2 relációban. A nyomaték extrát a turbó adja, ami esti fény alacsony fordulaton.
"A három henger nem véletlenül lett kitalálva. "
Tény, meg kellett felelni az EURO x normának."Most jelentek/jelennek meg BYD modelljei. "
A 48V-os akkuikhoz van szerencsém, van még mit fejleszteniük, ha bármi érdemit akarnak az európai piacon produkálni."A PSA - Opel házasság is úgy kezdődött, hogy az Opel kapott egy hatalmas fejlesztési injekciót. Megkapta szinte az összes PSA fejlesztést."
Valamint fordítva is volt transzfer, s a fejlesztés is szét lett osztva a márkák között.[ Szerkesztve ]
-
Feketelaszlo
senior tag
Ha átfogalmazzuk úgy, hogy vannak eltérő szükségletek amiket ki kell elégíteni akkor egyetértek, de igényekkel nem.
A helyváltoztatás és korlátlan személyes mobilitás egy szükséglet - de arra jelentkezhet a Trabant, Formula-1-es autó és egy tank is, mint igény attól függően, hogy mik a kulturális vonatkoztatási pontjaid.
De valószínűleg úgy is el fogunk érni egy pontot ahonnan rohamosan csökkeni fog az autóhasználat, s majd csak pazarló urizálásként gondolnak az emberek a korra, mikor olyan óhajaink voltak, hogy legyen az autó gyors, nagy, sokszemélyes-sokhengeres ahelyett, hogy örültünk volna neki, hogy egyáltalán volt saját tulajdonú kocsink, s nem kell bérautóval vagy biciklivel járnunk.
Úgyhogy aki a kicsit nem becsüli a nagyot nem érdemli! -
Somatom
veterán
válasz Feketelaszlo #99 üzenetére
Ez nagyon elfogult hozzáállás. Én egyáltalán nem úri passzióból használok lyen autót. Dolgozni járok vele, ami oda-vissza cirka 1600Km. Ráadásul a kollégáimat is viszem, tehát jobban ki van használva az autó, mint azok a városi kisautók, amik a csúcsidőkben állnak a dugókban úgy, hogy csak egy ember ül bennük. Nem tudom, hogy a jövőben erre mi lesz az optimális közlekedési eszköz, de jelenleg egy nagy autó, amivel 7 liter körüli fogyasztás mellett tempót is lehet menni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Premier előzetesen a Chicken Police – Into the HIVE!
- Autós topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- World of Tanks - MMO
- Elülsőtápos E-ATX toronyházakkal jelentkezett a Geometric Future
- Call of Duty: Black Ops 6
- Motoros topic
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Játékkulcsok a legjobb áron: Steam
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest