Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz GoldhandRent #24 üzenetére
"... legyen címezhető underglow az autóm alatt is.
DE NE ELEKTROMOS AUTÓBA"
Utóbbiban egy dízel generátorra legyen az ilyesmi rákötve, és "problem solved". -
Noukoum
veterán
válasz GoldhandRent #24 üzenetére
100 km alatt van 18 000 Wh fogyasztásod, szerinted mennyit eszik az elektronika ennyi idő alatt?
100 Wh?
200 Wh?
300 Wh?Több, kevesebb?
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
opr
veterán
válasz GoldhandRent #53 üzenetére
Azert varjuk ezt ki. Kina mar ezerszer bizonyitotta, hogy tud olcson jot csinalni... Amig nem kell megfelelni a szvadalmi torvenyeknek, van kitol mit ellopni, es/vagy ugy kezelik az emberek, hogy jo-jo, ezt nem tudja-azt nem tudja, de olcso volt.
Amikor meg hasonlo minoseget kene produkalni, akkor hirtelen ugyan anyiba kerul a kinai termek is, sokszor meg meg dragabb is.
MG pl nagyot megy Angliaban, mert zsenialis az ar-ertek aranya, es amikben rosszabb, mint a nyugati termekek, az -mint kiderult- annyira nem erdekli a vasarlokat. Kerdes, ezt az egyensulyt tudjak-e hosszutavon tartani. Nem hiszem, de majd kiderul.
Tegyuk hozza azt is, hogy megvan az az elonyuk, hogy sokan joval szarabbra szamitanak, ezert pozitiv a csalodas, mikor beleulnek. Hasonlo minoseget egy "hagyomanyos" gyartotol nem fogadnanak el olcson sem, mert ok, hogy olcso, de az megis csak egy <insert markanev here>. Ha ez a fazis elmulik, akkor viszont marad a szokasos, hogy ar-ertekben kene nyernie ugy, hogy pontosan tudja mindenki, mit varjon el toluk, nincs meg az az eladassegito meglepett pozitiv csalodas."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz GoldhandRent #56 üzenetére
A Porsche tavaly óta önálló. Már a tőzsdére is visszakerültek.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
btprg
senior tag
válasz GoldhandRent #56 üzenetére
Ez teljesen hihetetlen, akkor ott valami más probléma is van, az tuti. Ehhez az kéne, hogy 100W feletti fogyasztása legyen a hangrendszernek, ez még max. hangerővel ordíttatva is eléggé túlzásnak tűnik. Konstans több száz wattos fogyasztása lenne a fedélzeti rendszereknek, kijelzőknek? Elég hihetetlen, akkor fűtés se kéne külön az autóba
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
dangerzone
addikt
válasz GoldhandRent #53 üzenetére
Mondjuk a kínai jövőbeli önvezető funkcióktól picit ódzkodnék, mennyire biztonságosak ténylegesen.
De egy átlagos európai autó mechanikus megbízhatóságát, normális designt már tudnak produkálni.Az elektromos autózásban meg szerintem európa csak egyre nagyobb hátrányba kerül, mert a nagy, monstrum, régimódi (német) cégek lassan fejlesztenek az elavult processzeik meg felfogásuk miatt, ezért is szánalmas, amit infotainment szoftver terén is művelnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- EAFC 24
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- War Thunder - MMO Combat Game
- OTP Bank topic
- Projektor topic
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...