Új hozzászólás Aktív témák

  • szumo

    senior tag

    válasz ViZion #23306 üzenetére

    Említettem természetesen! Ért a gyereke hozzá sőt, egy nagyon jó szervizes és informatikus, de a történet többi része egy másik könyv másik fejezete, ami nem a topik témája.

    Amúgy az előbb ébredten, csörgött a céges telefon. Tudom, hogy nem szabad felvenni, de a sajátom mellett volt, és felriadva azt se tudtam merre vagyok arccal előre. A c meghajtós ügyfél hívott, hogy outlook express el nem tudja elküldeni a levelét. De a tv is azt mondja nincs net, meg a műholdvevő is. Viszont tud nyomtatni (ez azért fontos, mert előttem valaki basztatta a nyomtatót és az usb kapcsolatot letiltotta, csak a wifi és a lan megy benne). Tehát belső hálózat van. Kérdem a modemen világít mind a négy led? Erre mondja, hogy már többször újraindította. Majd nagy nehezen kihúztam belőle, hogy a jobb oldalon kettő vilog. ADSL és az Ethernet. Mondtam, hogy vegye fel az Invitellel a kapcsolatot, én meg főztem egy jó erős kávét.

    Most tényleg a 3. céges hely ahol belefutottam az Invitel jótékony hatásába. 1-1 nap sz.pi sz.pi dino-t simán elkönyvelhetek miattuk. Nagyon szeretem az őskövület D-link 360R modemeiket. Miért nem lehet lecserélni már azokat? De nyaltam már be T-system-et is, hogy az új bekötéshez kapott az ügyfél egy D-link routert, a cisco multi ketyere meg el volt dugva a szekrénybe, a D-link olyan nagytudású volt, hogy nem volt hajlandó swich-ként menni, és mire rákérdeztem, hogy van e egyáltalán modem az épületben, már majd megőszültem/megőrültem (kinek mi tetszik). Persze a cisco-ban volt kábeltévé telefon, wi.fi, lan, csak a bekötő ember sz.rt beállítani 3 perc alatt.
    Persze barátnőmnél is szívatott már meg az i betűs cég. 4 órát kínlódtam az elpusztult router pótlásán, az ebéd is megfőtt, vagy 5x hívtuk a bűvös számot, vagy 5x tagadták hogy náluk lenne a hiba, mikor is hatodjára bevallotta az aktuális hang, hogy egész hétvégén hol volt hol nem net, mint a mesében.

    Innen üzenem minden kedves szolgáltatónak, hogy a szolgáltatás azért van, hogy az ügyfél használja, ők meg pénzt keressenek. Az elavult eszközöket meg illik cserélni, még náluk is (360R).

    Lehet nagyon kifakadtam, de ez szerintem vasárnapra kijárt nekem :F

    [ Szerkesztve ]

    Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

Új hozzászólás Aktív témák