- Ezentúl Indiában készülnek majd az USA-ban árusított Apple iPhone-ok
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Hiába a nagy ígéretek, sok az aggasztó kérdés az Intel jövője körül
- Vámfélelmek közepette próbálhatták ki a Nintendo-rajongók a Switch 2-t
- Bitcoint követelnek a svájci jegybankba
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Windows 11
- One Hungary szerelő szerint nem lehet megváltoztatni a Wifi jelszót mert elmegy az egész net...
- Videó stream letöltése
- Vége: a kínai platformok nem adják vissza a pénzt visszaküldött áru nélkül
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zyxel NAS326
Új hozzászólás Aktív témák
-
kristoph08
csendes tag
válasz
Sza_Sa #34528 üzenetére
Hát a szimering cserénél a szerelő azt mondta, hogy ha megoldódik ezek cseréjétől, akkor oké, ha nem akkor valami súlyosabb dolog és azt nem éri meg javítani. Az olaj esetében gondoltunk már a lehúzók beragadására vagy valamire ezzel kapcsolatban, plusz a főtengely szimeringnél is szivárog szerintm az olaj, mindenesetre ez a kisebbik gond.
Mi lehet a kb. ára egy bontott jó állapotú blokknak?
Sík úton van benne, bár szerintem régen több volt és sík úton jobban húzott. Tökéletesen indul, még a csere előtt és azóta is nagyon ritkán ingadozik az alapjárat. Lehet, hogy mértek, de sajnos nem tudtam ott lenni, így nem tudok semmiről.
Köszönöm a segítséget!
-
kristoph08
csendes tag
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni, mert elég kilátástalan a helyzetem.
Adott egy 1998-as 1.3-as Swift GLX, a hiba pedig a következő: bizonyos időszakokban és főleg parton felfelé, 4. fokozatban borzalmasan elkezd rángatni az autó 2800 körüli fordulaton, majd elkezd esni a fordulat, vissza kell váltanom, majd 3. sebesességben is ugyanez, folyamatosan rángat, majd visszaváltás 2-esbe, ahol nagy nehezen fel tudok kúszni a partra.
Korábban rendszeresen jelentkezett ez a hiba, akko szelepszár szimering csere történt az autón, néhány hónapig nem is jelentkezett ez a hiba, de most megint.
Emellett elég nagy mértékben fogyasztja az olajat, hozzávetőlegesen 1L/1000 km.
Mit gondoltok mi lehet a hiba? Esetleg a váltóval lehet gond?
El vagyok keseredve, mert lassan nem ér annyit az autó amennyit folyamatosan ráköltök, viszont valamit használnom kell.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Formula-1
- Óra topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Buds 6 - ajándék fülesnek hallgasd a dalát
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Új AI funkciókkal bővült a Copilot+
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- További aktív témák...
- LG 38GL950G-B - Ívelt Nano IPS / 3840x1600 / 175hz 1ms / G-Sync Modul / FreeSync / HDR 400
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Újszerű Lenovo IdeaPad 5 14ITL05 - 14"FHD IPS - i7-1165G7 - 16GB - 1TB SSD - Win11
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B450 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 Ti 11GB ASUS GT 301 FSP 700W
- www.iking.hu - Eladó Samsung S23 Ultra Phantom Black Használt, Karcmentes
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest