- Router gondok
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Synology NAS
- Windows 11
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mikrotik routerek
- Milyen routert?
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mesterséges Intelligencia topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
IreN!CuS
őstag
blakey | Motion_Blur | tboldi
Köszi srácok az infót
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
E.Kaufmann
addikt
Hol van a benzinszűrő egy háromhengeres 993 köbcentis három ajtós és hengeres régi swiftben?
Olajcsere és olajszűrő csere mellett még szerettem volna egy benzinszűrő cserét is. A kereskedő szerint a hátsó űlés alatt van, de ott túró meg kosz volt nem benzinszűrő, mindenesetre kiporszívóztam a környéket, hátha csak a kosztól nem láttam de semmi.Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Kicsirics77
veterán
válasz E.Kaufmann #37205 üzenetére
ott van az csak nem az utastérben hanem alul a kerék mögött ha minden igaz.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
E.Kaufmann
addikt
válasz Kicsirics77 #37206 üzenetére
Melyik oldalon? Kereket le kell venni hozzá vagy aknából kell cserélni?
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Kicsirics77
veterán
válasz E.Kaufmann #37207 üzenetére
bal hátsó,és aknás a dolog,vagy alábakolod,elméletileg egy combos kombináltfogóval lehet a bilincset lelazítani.
a gyári van még rajta?
mert ha kicseréled akkor arra számolj hogy 2 évente el fogja engedni az utángyártott szűrő tetején a műanyaghegesztés és majd csak a benzinszagról veszed észre,hogy ereszt..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
E.Kaufmann
addikt
válasz Kicsirics77 #37208 üzenetére
Már biztos nem, és közel két éve cserélték
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Kicsirics77
veterán
válasz E.Kaufmann #37209 üzenetére
az utángyártottnak ennyi a baja , folyamatosan elreped a műanyaghegesztás körbe a tetején.
na majd mond a fejleményeket..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
Roxbury
őstag
válasz von toth #37211 üzenetére
Nem tudom ki irta, de nem nezett utana elegge akkor. Nekem is irta valaki, hogy bekopogott, csorgott, hat az nem a 0W miatt volt. Az teszi a legjobbat neki. A 0W-vel er korbe inditasnal a leghamarabb az olaj, tehat ott a legkisebb a kopas minden inditasnal. Hidegen az is joval surubb, mint melegen, de sokkal kevesbe suru, mint az 5 es a 10W. Akkor lenne baj, ha forditva lenne. 0W30-nal jobbat nem tudsz tenni vele. Aki azt irta, hogy tul hig bele, az egyszeruen nem erti ezt. Ez a Shell, amit beletettem, hiaba 0W, +40 fokon (még nem is hideg, bar az olajnak az) 5-szor surubb, mint uzemi homersekleten. Persze igy is ez a legjobb neki a tobbihez kepest.
[ Szerkesztve ]
| Galaxy S23 | Watch5 Pro |
-
Roxbury
őstag
válasz von toth #37211 üzenetére
A 0W30-as Total is tokeletes bele, AMENNYIBEN a HTHS erteke minimum 3.5.
Most megneztem, a Total Quartz Ineo First 0W30 az nem jo bele, mert C1-C2-es specnek felel meg, igy a HTHS-e valoszinuleg kisebb 3.5-nel, kulonben a C3 is ra lenne irva. Tehat ez sem a 0W miatt nem jo bele. Mas Totalt most nem neztem, de lehet van. Tobb 0W30 as olaj van, ami tudja a 3.5-ot. onnantol pedig nyugodtan bele lehet rakni oket.[ Szerkesztve ]
| Galaxy S23 | Watch5 Pro |
-
Roxbury
őstag
válasz von toth #37211 üzenetére
A Total Quartz 9000 Energy 0W-30 minden problema nelkul beleontheto. Egyedul azert nem javasolnam, mert csak az API SL-nek felel meg. Nyilvan amikor terveztek a motort, csak ott jartak minosegben az olajak. Termeszetesen a motornak semmi baja nem lesz, hiszen gyarilag is ez a szint van elo irva. De ennel azert vannak komolyabb olajak, amik jobban tisztan tartjak es vedik a motort. Egy API SN-es olajat raknék bele, hiaba eleg neki az SL a gyarto szerint. Még az SM-hez kepest is szigorubb minosegi kovetelmenyt ir elo, nemhogy az SL-hez kepest.
[ Szerkesztve ]
| Galaxy S23 | Watch5 Pro |
-
tboldi
nagyúr
válasz Roxbury #37212 üzenetére
Ignis-be (meg úgy minden ~2000 utáni japán autóba) simán mehet a 0-s olaj, sőt, ajánlott is, de mondjuk egy 2-es Golfba azért ne erőltessük. A régebbi autóknál még nem olyanok az illesztések, az olajlehúzó gyűrű mellett "kicsúszik", magyarán enni fogja, és a centrifugális erő miatt simán kimehet a siklócsapágyakból is az olaj.
Amúgy én is 0W30-at öntöttem a Jazz-be.
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
Sziasztok!
Suzuki Vitara navigációra milyen megoldások vannak? Tud valaki infót adni?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
E.Kaufmann
addikt
válasz Kicsirics77 #37210 üzenetére
Mivel nincs se szervízaknám, se merszem egy kitámasztott kocsi alá mászni, úgyhogy egyelőre passzolom, az olajcsere és a gyújtáselosztó-fedél csere egy időre elég lesz, amúgy is most lett új lehetőségem a közlekedésre, majd a nyár végefele meg úgyis megmutatjuk egy szakinak a kocsit.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Tibko8
senior tag
Android Autóval kapcsolatban lenne egy kérdésem. Adott egy Vitara a márka szervizben múlt héten lett lefrissitve és ugye így megkapta az android autot. Ami tökéletesen működik minden telefonnal 3 órás utat könnyedén Google térképpel elnavigalt. Viszont egy dolog nem akar működni a zene lejátszás telefonról. Hiába látja a zenéket a kocsi elinditja de nincsen hang. Bluetooth keresztül pedig a Suzuki rendszere nem akarja. Csak akkor ha lehuzom a kábelt. De ugye bár ilyenkor nem megy a android auto. Android autó közben csak rádiót lehet hallgatni semmi mást. Pendriveot ugye pedig kilove a telefon miatt.
Erre valakinek megoldás?Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Tibko8
senior tag
válasz BigBlackDog #37225 üzenetére
Igen próbáltam. Navigáció pedig levan némítva vagyis hogy ne mondja az instrukciókat. Egyébként az sem úgy működik ahogy kell. Pl 500 m múlva fordulj jobbra ebből csak annyit mond hogy 500 m múlva és ennyi. Viszont azt kitudja mondani egyben hogy itt fordulj jobbra most.
Úgy sem szól ha csak a zenét indítom el és a navi nem fut.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Tibko8
senior tag
-
kiskun968
tag
Angyalföld a világ közepe***Samsung Galaxy S23 Ultra*** Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm *** Suzuki Swift 2017 GL+***
-
okmaci
csendes tag
válasz Tibko8 #37228 üzenetére
Szia,
Igen, nálam működik s-crosson. Annyi a különbség, hogyha telefonról játszom le a zenét, akkor Waze navigáció alatt (Google Maps-el nem próbáltam a zenelejátszást) felül egy kis értesítési sávban megjeleníti pár másodpercre a következő szám előadóját és címét, míg ha sd-ről játszom le a zenéket, akkor nem dobja ezt fel. -
r.levente75
addikt
Suzuki swift 2008-as 1.3 benzines automata váltótól mennyre kell tartani ha kell egyáltalán?
Még soha nem volt automata váltós autóm.
Meghibásodás esélye mennyi a símához képest javítások ha vannak akkor milyen stb? -
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #37238 üzenetére
Turbósoknak kevesebb a sűrítési viszonyuk, illetve más a löket és furat aránya, innen a kisebb max. fordulatszám.
Azért megnézném, hogy mondjuk 4.-ben 80-ról 120-ig mit mutat a kettő. Gyanítom, rugalmasabb a turbó.
-
dnelb
veterán
válasz tboldi #37241 üzenetére
a jazz nem is igazi hot hatch-nak lett beharangozva mint az uj sport..
Szerintem ebbe a kategóriába a kis súlyhoz vagy tartozzon egy sokat forgó motor, vagy egy 200 lovas turbo.. De ez most pont a kettő közt van a semmiben. Már ha csak magamból indulok ki, azért nem vettem turbost mert akkor még nem tartottam ott anyagilag, így tökéletes volt a sokat forgó szívó, adja az élményt. Ennek az újnak így semmi előnye nem maradt már, nem olyan megbízható mint 1 szívó de legalább amikor örömködni akarok vele nem is megy úgy mint egy normális turbo, sőt.. Ott pörgeted a szívót is, semmi előnye nincs a 230 nm-nek, nem jön ki mert a ló maradt ugyanannyi. Plusz még ronda is[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én mondjuk hiába szeretem a pörgős szívókat is, inkább a turbót választanám. Lehet, hogy állóból a 100-as sprint nem jobb, de mint írtam, meg kell nézni mondjuk 80 és 120 között 4-esben. Itt már értelmet nyer a 230 Nm (aminek a nagy része ráadásul a fordulatszám-tartomány szinte egészén jelen van) és elég valószínű, hogy ellép a szívótól. Versenypályán is rugalmasabban lehet kijönni a kanyarokból.
Carroll Shelby is megmondta, hogy horsepower sells cars, torque wins races.
A szépség meg szubjektív, nekem az új jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #37238 üzenetére
Ejj, amikor még a Hondámban csak 5500-nál váltott a vezérlés...
És 8500-ig leforgott.Més que un club!
-
Benhill
senior tag
Sziasztok.
Új vitara-ba vennék üléshuzatot első ülésekre. Hol érdemes vennem?
Nem tescós univerzálisat, hanem méretpontosat.Oldalt fekete, középen piros, neten nem találtam ilyet.
Üdv. -
r.levente75
addikt
A váltó típushiba jól tudom hogy a 2008-as gyártásban már nem jelentkezik?
Swift benzines -
pjen
félisten
válasz r.levente75 #37249 üzenetére
Szentendrén a Rózsa u ban van direkt erre egy szervíz,szerintem hívd fel őket,biztos tudják.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- TCL LCD és LED TV-k
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Milyen házat vegyek?
- Router gondok
- Hardcore café
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Gyúrósok ide!
- OLED TV topic
- További aktív témák...