Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz dobost #37849 üzenetére
Hát igen, jó dolog a parkoló radar (feleségem jazzében az van nem tolatókamera, és összességében jobb mert több irányban segít, nyilván ahol lát a kamera ott az jobb, az igazi egy 360-as kamera lenne ), de csak akkor van igazán értelme ha látod miért csipog.
A plusz garit meg gyakorlatilag kifizetted a szervizben (+2 évig odajársz legalább).
-
szabonagyur
félisten
Fater még mindig autót keres, lehetőleg ami magasabb hasmagasság a könnyebb ki-be szállás miatt.
Bejött az SX4 (nem S-cross) a képbe, véleménye?
Illetve nézelődés közben találtam egy ilyet, ez mennyire valós? [link]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #37852 üzenetére
A szokásos Suzuki-betegségek jellemzők rá, mint nyelestengely-csapágy, meg ABS-szeleptömb. Ezeken kívül kb. semmi.
És igen, létezett Fiat Sediciként.
-
dnelb
veterán
válasz BigBlackDog #37855 üzenetére
de. 1.5 1.6 nem érintett
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #37854 üzenetére
Váltó: új kuplung nélkül 90-100k, új kuplunggal 110-120k;
ABS: ezt nem tudom, de tippre hasonló áron lehet ez is.BBD: Én már olvastam SX4-ről is. Legalábbis úgy rémlik.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Más váltóban is lehet szar csapágy, de oké, abban pont nem.
szerk.: Érdekes módon a Suzuminn oldalán pont egy SX4 van a csáposon. Még érdekesebb, hogy a táblázatban csak 1,3-as szerepel.
[ Szerkesztve ]
-
Tibko8
senior tag
válasz tboldi #37859 üzenetére
Nekem a régi swift-ben is szar volt a csapágy. 2002 swift 1.0
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
ntomi0730
senior tag
válasz BigBlackDog #37855 üzenetére
De igen.
szabonagyur: Én váltót cseréltettem (felújított) 70000.- volt munkadíjjal együtt. Most volt egy hete, de kb. ennyi a 10 év alatt(ezzel együtt kb. 150000.-ot költöttem rá), 2008-as Swift, ja és 300000 km van benne. Ja és Én vagyok az első tulaj. A motor a mai napig olajcserétől-olajcseréig 1deci olajat nem eszik(15000km), de az első pillanattól kezdve full szintetikus olajat használok. -
tboldi
nagyúr
Gondolom, nem az osztrák határ mellett. Itt minden drágább.
(#37861) Tibko8: Sőt, az egekbe magasztalt () Honda Jazz-nél is előfordul ez a csapágyhiba, az enyémnek is van már egy pici surrogó hangja 128k km után, de csak hidegen. Bár a tapasztalatok alapján nagyon sokat elmennek a Honda váltók így, szóval nem akut a probléma.
-
yaneez
csendes tag
válasz szabonagyur #37852 üzenetére
Abszolút megbízható konstrukció, én a 2009.10. havi SX4-em hagytam a kereskedőnél, ami szintén már a faceliftes 120 LE motorral volt szerelve 1.650-ért, ami 3km híján futott 100e-t, mikor S-Crossra váltottam. Nem sokat napozott az udvaron, hamar elvitték... (ők 1.850-ért hirdették)
Probléma soha nem volt vele, megkapta a kötelezőket + költség 1 új nyári gumi szett és fékbetét csere.
Ennél a típusnál (is) esetleg az ABS kocka zavarhat be mint hibajelenség, ha nincs időben cserélve a fékolaj, nyelestengely csapágy hiba erre a konstrukcióra nem jellemző. -
vadorzó
aktív tag
Sziasztok,
1.0-s Suzukinál menet közben hallok egy kerregő hangot kb. a motor felől/alól, de csak menet közben, sebességben, gázadásnál.
Üresjáratban gázadáskor, guruláskor semmi ilyesmit nem tapasztalok, normál, szép hangja van a motornak.
Szerintetek mi lehet ez?You can't see California without Marlon Brando's eyes
-
hundai
aktív tag
válasz vadorzó #37868 üzenetére
Sziasztok!
2007 swiftnél futómű felől az idő múlásával egyre erősebb kopogást (mint amikor a mikróban pattog a kukorica) hallottam. Ma elvittem szerelőhöz, megemelték, körbefeszegették, mozgatták hogy nem e laza valami.
Nem találtak semmit. Egy próbakör után arra jutott a szerelő hogy a torony gumiszilentet kellene elsősorban cserélni, ha ez sem oldja meg akkor lengéscsillapító csere.
Valakinek ötlet, esetleg hasonló tapasztalat?
Azt mondták, hogy szilenthibával nyugodtan mehetek még, 2 héttel későbbre kertem időpontot.-Wake up Neo!
-
Mike Farrel
tag
Sziasztok!
Épp most készülök egy 2. generációs Swiftet venni. Kinéztem egy magasan felszerelt 2005-ös sima 5 ajtóst, és egy 2007-es Sport Swiftet. Kérdésem az lenne, hogy alkatrészeit tekintve a Sport és a "sima" mennyire különbözik vagy mennyire nem?
Például fékek, futómű alkatrészek (lengőkarok, gömbfejek), motor alkatrészek (gondolok itt vezérlésre, vízpumpa, hűtő etc.)Illetve mennyire érdemes Sport Swiftet sok kilométerrel venni? Amit kinéztem abban konkrétan 206.900 km van jelenleg. Erről az 1.6os motorról nem tudok semmit, azt tudom hogy a sima 1.3-as az megbízható nagyon.
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
nagyúr
válasz Mike Farrel #37870 üzenetére
Lol, 206.000km az sok? Ha kapott olajat meg vizet, nem gyilkoltak hidegen, akkor 500k km se lesz "sok" annak a motornak. Szivo, kis odafigyelessel agyonuthetetlen, szoval a motor miatt pont nem aggodnek.
[ Szerkesztve ]
-
Mike Farrel
tag
Értem. Igazából csak érdeklődöm, mert most egy olyan autót szeretnék venni, amit megveszek és az alap dolgokon kívül nem szeretnék vele bajlódni, hanem beülni elfordítani a kulcsot és menni, meg max tankolni. Ignisünk az van egy 2007-es, az szalonból jött 0 km-el azt fater melós autónak használta, most van benne 300K kilométer és semmi baja nem volt olajat meg féktárcsákat meg fékbetéteket cserélt csak az autón. Igazából az autót arra használnám, hogy elmenjek a munkahelyemre meg haza ami napi 70km ingázást jelent. Eddig erre a célra a bűvős négykarikás német 2.0 benzines csodát használtam, de az egy kibaszott pénztemető most is lehalt a váltója azért raktam félre és kezdtem el autókat nézegetni, mert ránézek és hányom kell már tőle (legszívesebben felgyújtanám). Kinéztem egy szép full extrás 2005-ös (csak a digiklíma nincs benne) 5 ajtós Swiftet, amiben van 117K km 1,1 millióért. Aztán utána nézegettem hogy van fent egy 206K kilométert futott sport swift 1,3-ért. Mivel fiatal vagyok (24) egyedül, plusz melóba ingázásra használnám így gondoltam miért ne lehetne egy kis sportos vonalat vinni a dologba úgyis szeretek dinamikusan autózni (fogyasztá annyira nem érdekel, cég állja a cehhet úgyis havonta) . Kérdés, hogy a sima Swifthez képest vannak-e buktatói a Sportnak vagy sem, illetve jár-e extra kiadásokkal a fent tartása. Természetesen a hirdetésbe benne van, hogy végig vezetett szervízkönyv, meg leinformálható nagy szervíz (de ezt melyik nepper nem írja oda...), mondjuk műszaki az van rajta 2020 8. hóig.
[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
dnelb
veterán
válasz Mike Farrel #37872 üzenetére
mer most egy olyan autót szeretnék venni, amit megveszek és az alap dolgokon kívül nem szeretnék vele bajlódni, --> akkor pls ne a legolcsóbb sportot nézegesd hahun...
futomu ami nem fék azok drágák ja, de jobb is annyival .. komplett első fék 50k, hátsó 40k körül, gumi ára is húzós ha azt is venni kell rögtön, más amugy fillérekből van hozzá.[ Szerkesztve ]
-
racerx
őstag
Voltam ma egy Suzuki szalonban érdeklődni, s azt mondták, hogy a gl+ ban marad minden, pluszba bejön az első könyöklő 😀, puha műszerfal felül, meg színes kijelző középen. Viszont árban majdnem SX4 cross lesz ( talán -50 e) 1.4t gl+ ról beszélek. Így viszont reálisan nézve kurvára nem éri meg az at sx ellenében. Méret, felszereltség bőven bőven elbillenti a mérleg nyelvét... Asszem ősszel benevezek egyre. (csak remélem majd lehet valamit okosba kezdeni a + ba óhajtott pótkerék + téligumi kombóval, hogy mert elsőre kicsit elszállt a Suzuki árazás szvsz).
-
tboldi
nagyúr
válasz vadorzó #37868 üzenetére
Ezt szerintem senki nem fogja neked az interneten keresztül megmondani.
Keress egy szerelőt!(#37869) hundai: Első körben én is a toronycsapágyra tippelnék, de majd térjünk vissza rá, ha a szerelő kicserélte, és továbbra is fennáll a probléma.
(#37870) Mike Farrel: Főleg a futómű és a fék az, amiben különbözik a Sport a normáltól. Ezek jellemzően drágábbak, sőt, van olyan alkatrész is, amiből kénytelen vagy gyárit venni még drágábban (emiatt szeretik is lopni őket). De az autó egészét tekintve nagyjából megegyeznek a dolgok, a legtöbb cuccot gombokért be lehet szerezni.
És 206k km, ha rendesen karban volt tartva, egyáltalán nem sok.[ Szerkesztve ]
-
r.levente75
addikt
válasz RockCNC #37876 üzenetére
2007-ben én sajnos kifogtam egyet.
800km-es útról hazatérve este 9-től 11-ig a csomagtartót hajszárítoztam és ventillátoroztam mert beárott. Ott telt be nem csak a csomagtartó hanem a pohár is. A csomagok táskák a vízben álltak hulla fáradt voltam stb...
A bal tükör 60km/h-nál sípolt, a vezető lábtér lenti burkolat pattogott a lábom alatt, a szélvédő minden bakkanóban cicergett amit kiszedtek és visszarakták.
Sajna suzuki szerelés volt a javából ez akkor.
Mondom ezt úgy hogy előtte ignisem volt ez volt a második suzukim egy évig volt meg.
Most vettem egy swiftet egy hónapja az a harmadik.
Nem adtam fel ezt leszámítva jó autók... -
anorche1
őstag
Sziasztok!
A tegnapi napon en is beleptem a csapatba, egy 94-es 1.3-as piros swifttel
Elso autonak, egyetem melle, tokeletes"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
HKorn
addikt
Vitara.hu mikor fog frissülni, gáz, hogy még mindig a régi infók vannak kint rajta, faceliftről sehol semmi, pedig már be is mutatták.
Run&Ride
-
Darksiders84
aktív tag
Lenne egy egész jónak mondható 2005-ös Swift aminek a tulaja azt mondja hogy ég a katalizátornak a jelző lámpája de ez típus hiba. Én még nem hallottam létezik és ha nem t hiba akkor mennyibe fájna?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37881 üzenetére
Tényleg típushiba, és kezdeni sem lehet vele nagyon semmit, legalábbis nem hallottam még, hogy bárkinek is sikerült volna végérvényesen eltűntetni. Együtt kell vele élni.
Amúgy az első lambdaszondára panaszkodik, nem a katalizátorra.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Darksiders84 #37881 üzenetére
keress rá, p0420
-
szotadi
tag
üdv.
vitara/s-cross "tartozékokat" hol érdemes vásárolni (emelő, mankókerék, gumiszőnyeg...)?
Kereskedésben elég szép árakat mondanak. -
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37881 üzenetére
Azért olvassátok ki mert az enyémen sem ez a hiba volt,hanem oxigén szenzor,ha jól emlékszemKiolvasták ,kicserélték,azóta nincs hiba jelzés.Kettő van belőle,a felső halt meg.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Kint a 1860.1 fejegység szoftver.Én nem találtam eddig a neten sehol ahol letölthető lenne hátha valakinek nagyobb szerencséje van.
-
blakey
titán
válasz bigdigit #37895 üzenetére
Ezt hol olvastad, láttad? Már 1,5 hónapja kint van a forráskód de a letölthető firmware-t még senki nem publikálta, xda-n és index fórumain szoktam nézni.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házimozi haladó szinten
- E-book olvasók
- Elite: Dangerous
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- OLED TV topic
- További aktív témák...