Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz Benhill #36255 üzenetére
folyamatos navigáció kb 2-3mb/100km, ez havi 3000km-nél se meríti le egy alap mobilnet keretét.
én egyszer egy hónapig spotify és applemaps-oztam 2000km-en, és nem fogytott el a 3GB keretem a szokásos YT és webezés és emailezés mellett sem, semmi extrát nem dobott hozzáElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
BigBlackDog
veterán
válasz Benhill #37185 üzenetére
A bekapcsolgatás normális (meleg van és a klíma miatt kell a hűtőteljesítmény). A rezonálással kapcsolatban arra tippelnék így láthatatlanba, hogy valami hővédő lemez (esetleg műanyag burkolat, alsó motorvédő burkolat) ér hozzá valamihez. Én azt csinálnám, hogy !álló! motor (és levett gyújtás) mellett végigkopogatnám ujjbeggyel a motortérben lévő burkolatokat, hogy mi rezonál be. Jó eséllyel meg kell legyen. Viszont, ha nem ilyen enyhe a hang, akkor szervizben érdeklődnék.
UFO Civicnél volt hasonló gondom (alacsonyabb fordulaton, nagyobb terhelésnél jött a hang), ott egy oldalsó műanyag rezgett be és ért hozzá a fém karosszériához.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Benhill #37185 üzenetére
Volt klimás autód előtte? Minden klimás autó így viselkedik a melegben és ne lepődj meg ha klimázás után a parkolóban foltos lesz az aszfalt.
Teljesen normális a ki/be kapcsolgatás, a rezonálásra meg kiváncsi lennék, hogy te mit nevezel annak, mert az indulásnak/leállásnak van egy érdekes hangja, de az nem rezonálás.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
tboldi
nagyúr
válasz Benhill #38148 üzenetére
Én külön-külön raknám össze, mert az a Yokohama, amit a szalonokban árulnak, nem a legjobb. Vagyis annyiért lehet jobbat is találni.
A felni és a gumi jöbet valamelyik ezzel foglalkozó webshopból, a szenzorokat meg valamelyik Suzuki alkatrészekre specializálódott boltból rendelném.Bővebben -> gumi és felni topik
-
blakey
titán
válasz Benhill #38277 üzenetére
Minek? Bát ha ráncfelvarrott akkor megértem de az előző szérián nem olyan hosszú az antenna. Egyébként csak olyat érdemes feltenni aminek van csatlakozója is vagy legalább a szár helyére becsavarható különben semmi értelme.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
SirKero
őstag
válasz Benhill #38277 üzenetére
A facebook Vitara csoportban van aki tett fel de nem ajánlott. Gyengébb vele a vétel.
Ha már volt fenn sorryMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
blakey
titán
válasz Benhill #38937 üzenetére
Nem gondolkodtam ilyenen, mert nem zörög, de ha van hely és ki akarod próbálni akkor nyugodtan vedd meg és írd le a tapasztalatodat.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Benhill #39800 üzenetére
Nem szoktam figyelni, hogy milyen fordulaton váltok, érzésre szoktam, de majd megnézem. Hangot még nem hallottam a kuplung irányából.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Motion_Blur
félisten
válasz Benhill #39800 üzenetére
Az ökölszabály az hogy a fordulatszám tartomány középső harmadát célszerű használni, szóval ha 6000-nél jönne a piros akkor 2000 és 4000 között.
Én Swiftnél is, és most is úgy vezetek hogy lehetőleg 2000 alá ne essen a fordulat.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
BigBlackDog
veterán
válasz Benhill #39849 üzenetére
Szerintem benzinesnél természetes, hogy gyorsan bemelegedik. Viszont abban már nem vagyok biztos, hogy a vízhőfok visszajelző mutató középen állása tényleg azt jelenti, hogy üzem meleg a víz (az olaj még ilyenkor simán lehet üzemi hőfok alatt), nem egy típusnál tapasztaltam/olvastam, hogy 70-90 fok között fixen középen áll a mutató.
A pattogó hang is normális szvsz, eddig mindegyik autómnál hallottam (-negatív- hőtágulás kihűlés közben).
Az alapjárat ingadozásnak nem kéne lennie (ilyen nagy mértékben) szerintem. Mikori az autó?
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest