- Microsoft Office és Office 365 topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Linux kezdőknek
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Crypto Trade
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
Új hozzászólás Aktív témák
-
E.Kaufmann
addikt
Ott nem a 0W-vel volt gond hanem a W után a 20-al.
Eleve 10W-sben nem is láttam full szintetikus olajat, néha nagyon extrém hidegben meg nem árthat a 0w sem, már ha az akksi meg más alkatrészek nem adták meg magukat . Én olyan táblázatot láttam, amin azt magyarázzák, hogy nem csak azért jó a minél alacsonyabb első szám mert minél hidegebb éghajlatra jó, hanem gyorsabban feláll a kenés indítás után. PL hibridekbe és start/stop rendszerű kocsikba szinte kötelező a 0W. Viszont a W utáni szám plusz még volt valami magyarázva az A3/B3 meg nem tudom milyen számokkal, nagyon is számít, mert a régi kocsik igénylik a sűrűbb olajat.Régi szép idők, mikor még a Trabi benzintankjába nyomtuk az Arol2T-t
Azért kíváncsi lennék egy Trabira bioetanollal és full szintetikus 2T olajjal mit tud, és meddig húzza.[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
pjen
félisten
válasz E.Kaufmann #36401 üzenetére
Igen,de itt nincs extrém hideg,nem hibrid,és nem start-sop.Viszont a gyár valószínűleg egy korszerű laborban fejleszt,és nem hasra ütés,és bot csináota szakértők álltal.Egyébként mint írtam is az 5W30 teljesen megfelel,csak felesleges.
-
Traxx
őstag
-
tomi5244
őstag
Sziasztok! Bocs, hogy már megint ennél a témánál tartok, de jól jönne egy kis infó, vélemény, vagy bármi!
Gyári fejegység cseréjénél járok még mindig, az a rádió, amivel bebuktam, már nincs képben, sikeresen túladtam rajta.
Suzuki Swift 2016-os autómba szeretnék gyári rádió helyére illeszkedő, méretpontos fejegységet. Emészthető áron ezt a WinCE 6.0 alapokon dolgozó Xtrons típust találtam.
Van ezzel, ezekkel a rendszerekkel valakinek bármi tapasztalata? A fő cél a BT kihangosítás lenne, plusz mellé zene, meg nyilván a rádió. Lehet amatőr kérdés, de a BT automatikusan működhet a háttérben? Tehát, ha pl rádiót hallgatok, akkor hívásnál átválthat a BT menüre? Elég nagy összegről van szó, szeretném körbejárni a témát. Ha már előzőleg elkapkodtam.
Tegnap addig túrtam a netet, még találtam egy magyar swift tulajt, akinek szintén a fent említett típus van, de egyelőre nem válaszolt, gondoltam itt is érdeklődöm.
A CMP médiát is felkerestem, ők horror árat adtak, szóval felejtős.
Sok androidos társa létezik, de azok 100e körül mennek, plusz ha Kínából venném, még vám is van. Viszont a fent említett kütyüt, EUn belül 70-80 körül adják, gyári csatlakozókkal, antenna átalakítóval és miegymás. Gyakorlatilag csak be kell pattintani, és a mikrofont elvezetni. Csak a szoftveres oldalon vagyok bizonytalan.
Köszönöm előre is a véleményeket, tanácsokat!
T -
Thome
addikt
Motorolaj téma:
Régi swiftbe: 10w40
Gombóc swiftbe: 5w40, 10w40
Újabb swiftbe (2016-ig): 5w30Gombóc sport: 5w30
Újabb sport: 0w20Márka: Castrol, Liqui Moly, Eneos biztosan jók.
Ha valaki kérdezi, ezt lehet linkelni és nincs miről beszélni.
[ Módosította: CoolMan ]
-
blakey
titán
válasz tomi5244 #36405 üzenetére
a fejegységről nem tudok nyilatkozni de erről igen:
"Lehet amatőr kérdés, de a BT automatikusan működhet a háttérben? Tehát, ha pl rádiót hallgatok, akkor hívásnál átválthat a BT menüre?" - ez így működik pl. a Vitara, S-Cross, új Swift, új Ignis fejegységek esetében is, szerintem az általad kínézetben sem lesz másként.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Thome
addikt
Elölről, K12b motorba valót elírtam...
Régi swiftbe (-2004): 10w40
Gombóc swiftbe (2005-2009): 5w40, 10w40
Újabb swiftbe (2010-2016): 5w30Gombóc sport (2005-2010): 5w30
Újabb sport (2011-2016): 0w20Márka: Castrol, Liqui Moly, Eneos, Total Quartz, Motul
tboldi: Kérésedre bővítettem.
[ Szerkesztve ]
-
Yushchenko
őstag
Megvolt a nagy teszt, úgyhogy 1L-s alap fehér s-cross lesz a végén. A kérdés, hogy hol. Kövesdán 4,37M-t mondott, amibe max valami gagyi tartozék fér bele, Szabó viszont 4,2M-t. Fehérvárat említettétek, hogy ott érdemes még érdeklődni, de ezen kívül még esetleg tipp?
-
HKorn
addikt
-
Imy
veterán
válasz Yushchenko #36414 üzenetére
3 hengeres turbós? Az biztos jó? Én azzal nem venném meg. Vagy 1.4 turbó, vagy inkább vitara 1.6 szívóval.
-
KubanitoS
veterán
válasz Yushchenko #36414 üzenetére
GL+-t nem igazán fogsz 4.2 alatt találni sztem.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Benhill
senior tag
Az uj vitara-ra, a satuna légterelővel kinek milyen tapasztalata van?
Már a harmadik szettet küldik, de hiába rakom fel leírás alapján, mindig akad az elejébe és a végébe, és felemelve, benyomja a terelő ablaküveget 2-3 mm-t. Ha máshova rakom a rögzítő elemeket, akkor meg az ablak akad el benne. Volt már hogy szilánkosra törte az automatika a légterelőt. Csodálkoztam is hogy nem ment gallyra az emelő motorja...
Hiába próbálok módosítgatni rajta, még rosszabb lesz. Akinek van ilyen, az hogy oldotta meg? Szélzajról, néztem videót youtube-n az is elég hangosnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
Megvolt az ABS kocka csere:45000Ft ,3év gari.Szerelővel számolgattunk,a kocsi 12 éves,most volt műszakin 1 hónapja semmi baja nem volt.A két évenkénti fék folyadék csere a duplájába lenne,és egyáltalán nem biztos,hogy akkor nem kell cserélni,az ABS kockát.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Motion_Blur #36425 üzenetére
nekem még több is lesz, drága a speciális gép hozzá, vissza kell hozni az árát nem a DOT3-as folyadék (igen, amperába Dot3 kell) a drága még gyáriban sem
ja, látom rossz topikban vagyok megint...
hát, kerülhet éppenséggel ennyibe a munkadíj miatt
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #36425 üzenetére
Vidd el egy szervízbe,10000Ft os rezsi óradíjjal.Tény találtam 8000+olaj.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Felhívtam a műhelyt ahova én viszem az autómat olajcserére, nem ma kezdték, anyag és munkadíj 8.000 Ft. Ez a számlás áruk...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
Én akkor cseréltettem, amikor az összes tárcsát és betétet is, mindenhogyan 3 órát számláztak ki, úgyhogy csak 2900 Ft pluszt fizettem. Ennyibe került az egy literes Motul DOT4.
Egyébként nem tudom, hogy számoltál, de én inkább fizetek többet egy fékfolyadékcseréért, minthogy a spórolás miatt beleszálljak valakibe.
-
Yushchenko
őstag
Bocs, mindenkinek válaszolok.
Vezettem egy 1.4-es és az 1l-es s-crosst, és egy 1.6-os vitarát is. Mivel 1.2-es fabiából ültem át, ezért nekem az 1l-essel nem volt gondom. Egyedül alapjáraton ráz (ott a start/stop leállítja), de menet közben nem lehet észrevenni a varrógépet egyáltalán, úgyhogy nekem megfelel.
Egyébként a felszereltség és a hely döntött a Vitara ellen. Én még nagyon gondolkodtam, de feleségem lecsapta a labdát, szóval az lesz.
És valóban, a csepeli suzuki szalon 4.2-es ajánlatot adott az alap fehér s-crossra. Szerdán megyek a részleteket megbeszélni.
Egy kérdést ide is feltennék: első parkolóradarral van tapasztalatotok? Nekem szűk a garázskiállóm és nehéz elfordulnom a parkoló autóktól, ezért (is) gondolkodom rajta nagyon. Ez jól gondolom, hogy vezetés közben is bejelez, pl piros lámpánál az előttem állóra? Nem zavaró nagyon? A listaára nagyon durva, remélhetőleg abból még bőven engednek.
Ezeket a kiegészítőket nézegettem, de gondolom, ha nem engednek radikálisan belőlük, akkor mindent inkább netről érdemes rendelni:
CSOMAGTÉR SZŐNYEG (990E0-61M15) 8882,- Ft
ELSŐSEGÉLY CSOMAG (990E0-61M79) 6973,- Ft
FLEXIBILIS SÁRFOGÓ GUMI SZETT (990E0-61M13) 13891,- Ft
GUMISZŐNYEG SZETT (990E0-61M29-010) 13062,- Ft
KERÉKŐR SZETT "SICURIT" (990E0-59J48) 7476,- Ft
KÜSZÖB DEKORÁCIÓ FÓLIA (990E0-61M30-001) 17640,- Ft
LÖKHÁRÍTÓ ÉLVÉDŐ átlátszó (990E0-61M58) 8584,- Ft
PARKOLÓSZENZOR, ELSŐ (990E0-61M56-010) 71784,- Ft
PÓTKERÉK SZETT emelő nélkül (990E0-STSXV) 59652,- Ft[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboldi #36430 üzenetére
+ már ott bukik a számolgatás ha nem újonnan veszed az autót hanem 6-8 évesen...
Nem lenne szabad amellett érvelni hogy miért NE tartsuk be a gyári szervíz intervallumokat. FB csoportban volt olyan aki emaitt törte totálkárra az autóját. Előtte ő is okos volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
blakey
titán
válasz Yushchenko #36431 üzenetére
Kiegészítőket olcsóbban is megúszhatod, Sumo, Suzuparts, biztos van még néhány de én ennél a kettőnél szereztem be a plusz kiegészítőket nem kevés pénzt megspórolva, illetve kereskedésbe belealkudtam dolgokat.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Magnum_
nagyúr
válasz Motion_Blur #36432 üzenetére
egy ismerősöm 6 éves autót vett, igaz, szigorúan és lelkiismeretesen karbantartott autót vett, de biztos vagyok benne, hogy a nagy átlaggal ellentétben -amire utalsz is- ugyanúgy fogja folytatni a karbantartást, vagy még jobban.
I humbly and respectfully decline™
-
blakey
titán
válasz Yushchenko #36434 üzenetére
Pl. a mankókerék, emelővel és kerékbe helyezhető rendszerezővel olyan 37e volt.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
PeterPH
senior tag
válasz Yushchenko #36431 üzenetére
Elsősegély csomag (és elakadásjelző is) jár az autóhoz, ne rendelj külön. A többit leírták.
4.2 üzembehelyezéssel, vagy anélkül? -
IreN!CuS
őstag
Sikerült ma vezetnem a 1.4T-s S-Cross igaz egy elég rövidke (~10km) városon kívüli szakaszon. Jó pár alap dolog kipróbálására sem volt elég idő( usb zene bedugás, felismerés első szám negyede már kérdezte mehetünk? ) szegény eladó hölgy nagyon sietett csak tudnám hova. Még a ki és beparkolást sem csinálhattam, hogy érdemben lássam mennyire lehet érezni az elejét oldalát hátulját esetleg a tolatóradar próba áhhh sietni kellett.
Pozitívumok:
- Elég fickós a kis turbós fel sem tűnt, hogy hiányzik 35nm a mostanihoz képest. Szépen, jól húz készültem erre mivel mindenhol kiemelték de még így meglepett.
- Bőven van hely elől hátul, kézre áll minden, üléspozíciót pikk pakk megtaláltam.
- Váltó meglepően rövid úton jár és egész pontos is, ~1.1k km volt a kocsiban nem nagyon akadt pedig szerintem napi első indítás volt.Negatívumok:
- Nagyon vacak a kormányzás amikor csak egy pici jobbra vagy balra korrigálást szerettem volna csinálni, olyan mintha lenne egy szürke zónája a kormánynak ahol nem érzékel semmit sem. Amikor jobban elforgatod már vállalható, csak akkor már "hirtelen megugrik" az adott irányba, biztos szokni kell.Végén még leültünk pár szóra, kérdezi akkor megbeszéltünk mindent mondom igen az alapok megvannak már csak az a pár "extra" a kérdés (center hangszóró pl) elkezdi ő azt nem tudja menjek oda a szervizes kollégához.
- Odamegyek mondom csókolom kolléganő küldött ide a a középső hangszóró végett az S-crosshoz mert hogy GL+ban nincs GLXben van de állítólag lehet pluszba rendelni hozzá cikkszám alapján és, hogy a szerelés megoldható-e.
- Nézett rám majd egy khmmm az S-Crossban nincs is 7 hangszóró.
- De van a műszerfal tetején
- Ja hát lehet bár ő nem is érti miért nincs a GL+ben
- Én sem
- Hát biztos meglehet csinálni de sosem kérték még így, nem is csináltam
- Köszönöm, akkor még meggondolomJöhet a Váci a Székesfehérvári és a Duna autó mint dicsért márkakereskedések.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #36439 üzenetére
Már nem kötelező tartozék, szóval valószínűleg nem adnak.
-
PeterPH
senior tag
válasz Yushchenko #36439 üzenetére
Ledes minden lényeges lámpája, nem kell hozzá izzókészlet (régóta nem kötelező tartozék amúgy sem).
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #36441 üzenetére
Kereskedésfüggő szerintem.
(#36442) PeterPH: Az alapnak halogén lámpái vannak. De a GL+-ban is pl. az irányjelzők is még hagyományosak.
-
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #36432 üzenetére
Azért emiatt nehezen törte össze,a fék hatás nem megy el.Nekem mult hétig semmi gondom nem volt,nem esett be a pedál se.Viszont hazafelé kigyuladt a fék ellenőrző,mert lement a szint.A fékhatás megmaradt.Rá töltöttem és ma cserélték.Én nem mondom,hogy ne cseréljük 2 évente,csak mindíg eszembe jut a váltó olaj.Egy éve mindenki lehülyézett mert nem akartam cserélni,Aztán cseréltem előírás szerűen és csapágyas lett.Még most sem vagyok biztos benne,hogy aki előírás szerűen cseréli annak nem megy tönkre.
-
Magnum_
nagyúr
a váltóolaj más - általában élettartamos.
a fékfolyadék SOHASEM! lehet, hogy nincs baj, ha 3 évente cseréled, de azért 2 évente egy órás művelet férjen bele (egyébként van olyan kolleganőm, aki megvette a swiftet 10éve, kifutott a hitel, sose volt fékfolyadék cserélve, el is szállt az abs kocka)I humbly and respectfully decline™
-
tboldi
nagyúr
válasz Magnum_ #36445 üzenetére
A Suzuki M13A motorjánál 45k km van megadva a váltóolajra. Apum WagonR-ében szigorúan be van tartva, és nincs is semmi baja a nyelestengelycsapágynak 129k km-nél (6k múlva jön az újabb csere). Tudom, hogy milyen, amikor rossz, a tanfolyamon volt ott egy pont ugyanilyen WagonR, abban már erősen kerepelt, mondjuk az az autó már 280k-et futott. Apumé teljesen kussban van.
-
pjen
félisten
válasz Magnum_ #36445 üzenetére
Nem,ha felmész suzuki honlapra,most is állítják,a váltó csapágy hiba 45000km olajcserével megelőzhető.Mégegyszer,én nem mondom,hogy nem kell cserélni,csak az előzőekből kiindulva nem vagyok biztos benne,hogy ezzel a hibát megelőzzük.
(#36446) tboldi:menj el Szentendrére a Rózsa u.ba,érdeklődj.Enyémet ott cserélték az előírt olaj csere után 2000 km volt benne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer