-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
MasterMark #9242 üzenetére
azt nem írtam, hogy anyázás = 0 pont, konkrétumok = királyság. de közben gyorsan írtál konkrétumot is. megnézzük.
[ Szerkesztve ]
-
balage.
tag
-
balage.
tag
válasz
MasterMark #9197 üzenetére
2007-es, faceliftes 3.0
[link]
Hol így jött be a kép, hol egyáltalán nem. Ki-be kapcsolt folyamatosan.
60 lábad kis fehér csati volt a ludas, nem jól érintkezett.Parci majd gondolok rád, ha egyszer meg akarok válni tőle
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #9195 üzenetére
Tök oké, igazából az csak egy támpont neked. Én is az autópályás fogyit adtam meg ott nem a vegyest, mert az a fő felhasználási területem.
-
outsiders
aktív tag
válasz
MasterMark #9197 üzenetére
Parci gépe, facelift OBK asszem 2008as?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #9193 üzenetére
Igen, a gyári vegyest és azt nézi, hogy ahhoz képest hány %-al térsz el.
mod:
Közben megtaláltam az enyémre a gyári értékeket. Ha jól váltom át akkor:
Város: 11,76
Autópálya: 8,71
Vegyes: 10,69Az autópályás jó érték ne tévesszen meg, ott csak 110-el lehet menni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #9191 üzenetére
A gyári 13,6 vegyes érték azt honnan nézted? Mert az enyémhez kerestem gyári fogyi adatot de nem nagyon találtam.
-
blasko92
őstag
válasz
MasterMark #9136 üzenetére
Nekem majd most fog kiderülni, hogy megéri-e “nagypapás” stílusban vezetni, elváltogatni 2000-nél. Furcsa, mert a szintmutató alapján eddig úgy tűnik mintha nem fogyasztana így kevesebbet. Hétvégén tankolok, aztán ezt is feltöltöm a sprintmonitorba
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #9136 üzenetére
Városban nekem is pikk-pakk felszalad 11,3-ig is lazán a fogyi. Szóval a gyári 10,6-os városi érték kb vicc.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #9133 üzenetére
Nekem 5-8 dl-t csal, csak a másik irányba. Nézegettem a többiek fogyasztását, máshol is ez a helyzet. A BC nagyon nincs képben, mi a valóság és tiszta 90-es évek, hogy 2 tizedes léptékkel számol. Nem tud páratlan értéket kiírni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #9133 üzenetére
Látszik, hogy te használod is a gázpedált velem ellentétben.
Ez városi fogyi?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #9118 üzenetére
Nálam nem kapcsolja le, amíg bírja az akksi addig világít. Viszont kb minden másért sivít.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #9081 üzenetére
Aucs.
-
válasz
MasterMark #9081 üzenetére
Japán sz*r ez is, az is, nem?
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #9036 üzenetére
Benéztem.
Igen, akkor valszeg a gyerekülés ülésfűtése lesz.
De nem is értem, mit jelent a tv antenna, hisz nincs tudomásom tv opcióról. A tolatókamera is kivételes extra, csak usa piacon elterjedtebb. Eddig bárkit kérdeztem, senkinek nem volt meg a bemenet a monitor hátulján.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #9033 üzenetére
Ha van a kalaptartó műanyag borításán ajtó hozzá, akkor gyerek ülés top tether akasztója lesz.
-
válasz
MasterMark #9022 üzenetére
RAIDEN WINS!
-
gyeniko
őstag
válasz
MasterMark #9018 üzenetére
Konkrétan mire gondolsz?
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #9000 üzenetére
Működésben nincs is gond, pozíciót talál, tervez, csak a dátum, idő meghatározás nem megy.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #9000 üzenetére
Ha van hozzá frissített FW akkor egyikel sem elvileg.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8998 üzenetére
Nem gyári navija van.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8933 üzenetére
Nem én raktam össze, de a szetthez adnak zsírt is, úgy rémlik. Csak a vezetőből vettem gyárit, a többi Unix kedvességes volt. Viszont a dugattyúval volt valami, legutóbb a Seibikoban mókoltak vele valamit, mikor a fék betétet cserélték.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8929 üzenetére
Nekem az első nyeregben már minden ki lett cserélve. Nekem is tiszta rozsda volt már a dugattyú.
Vezető szárra mit értesz? Ha azt, amire gondolok, akkor az csak gyáriban van, de nem egy nagy összeg. EF tart is raktáron, én tőlük vettem. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8920 üzenetére
Érdemes lesz majd a friss tesztekre is ránézned vásárlás előtt de a prémium szegmensben nem nagyon vannak meglepetések mondjuk. Continental/Michelin/GoodYear ezek a nyerők.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8918 üzenetére
225/45R17 amúgy is olcsóbb méret én váltanék rá mindenképpen. A 245 lovat nem is fogja vissza (az enyémre viszont túl széles lenne már).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8916 üzenetére
Michelin Primacy 4 vagy a GoodYear is halk és tapad.
De nézhetsz nem csak gyári Lega felnit. Pont most láttam FB-on, hogy árulnak STI felnit 17x7.5J ET53...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8913 üzenetére
Hankook a prémium alja, az vállalható. Sport vagy túra abroncs kell? GY F1 nem rossz gumi de jön a tél én már idénre nem vennék nyárit ha nem muszáj.
Vegyél gyári felnit, az még szép is. Nekem legalábbis tetszik, azt vettem volna szívem szerint de nem akartam 17-es felnit. Vagy veszel peremvédős gumit a MAK-odra.
Parci: Hát Bögre megültette a WRX-et (STi ruggancs ment bele) az -1 cm-t ültet rajta, azzal nem volt gond. Klemens az E92 Bimmert ültette meg -3/-4-es szettel, ott viszont a komránymű elkezdett zörögni egy idő után tőle.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8911 üzenetére
Át is javítottam, biztos ami biztos az eredeti postban.
Hankook VP3 (K125), olcsó és jó.
-
Gub4cs_1
újonc
válasz
MasterMark #8908 üzenetére
Jogos!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8908 üzenetére
Belekavarodtam, pozitívot akartam írni de elméleti dolog, ET55-nél nagyobb ET-s felni elég ritka.
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8887 üzenetére
Mi három? Mi fél?
Qru: nekünk a Golf is benyeli a 12-t városban. 1,6 benya, karburátoros és még automata is.
A Bogár bezzeg elketyeg 8-ból is.
-
MasterMark
titán
válasz
MasterMark #8859 üzenetére
Háromból / fél... Eladom és veszek egy RC autót inkább.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8870 üzenetére
Ehh, az ilyen olyan bosszantó.
Ennél az XV hirdetésnél a 7. képen jól gondolom hogy a világító chcengine van kimaszkolva?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8868 üzenetére
Ott elég jó árak szoktak lenni. Sosem találtam cuccokat az enyémhez de rájöttem, hogy csak nem jól kerestem. Mert ugyan az enyém nincs benne de a Forester igen. Na most a motor ugyanaz... Simán jó, rendeltem próbaként így légszűrőt és tökéletes (cikkszám szerint is).
[ Szerkesztve ]
-
CB
senior tag
válasz
MasterMark #8861 üzenetére
Szeretnék rendelni Subarus öntapadós matricákat a kocsira. De csak amerikába szállítanak, és csak amerikai Subaru alvázszámot fogad el a rendszer.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8847 üzenetére
2 hét múlva lesz az a Subarus tali, nem most hétvégén. Nekem amúgy lenne kedvem oda menni.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8804 üzenetére
Csak manualt találtam még.
A csati ugyan az. A külső navi boxok is külön csatlakozón mennek azokon a fejegységeken, amikben nincs beépített GPS és ami a Subaru központi kijelzőjén is van. A Kenwood gyári navi boxot (pl. a KNA-G520) is rá lehetne tenni szinte plug and play a Subaru kijelzőre, csak a hang miatt kell egy illesztő modul. Lehet itt is ez lenne a gond, de nem tudhatjuk, amíg kézben nincs a cuccos.Hogy érted, hogy semmi? Ha analóg jelet kap, akkor a kijelző méretéhez tudja igazítani a kapott képet? Amúgy valószínűleg nem analóg a jel, az érintő panel miatt már digitálisnak kellene lennie, nem?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8801 üzenetére
Az, a duplakuplungos de az nem hagyomanyos automata (nincs wandler), hanem a robotizalt kezik csaladjaba tartozik. Keress ra dsg+robotizalt kezi kifejezesekre.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8789 üzenetére
TRW vagy Zimmermann. Ha maximalista vagy EBC.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8789 üzenetére
Ate-t nem ajánlom. 27k km alatt elkopott és nagyon koszolt. Seibiko Ferodo-t tett be. Ajándékba kaptam, így nem reklamáltam.
Mondjuk nem is rossz, egyelőre kevésbé poros tőle a felni.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8777 üzenetére
A Spec.B-vel ennyire nem számoltak, hogy a magyar kézikönyvben benne sincs?
Annak 18-as a gyári mérete.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8773 üzenetére
Nekem ezek dobja az adatbázis:
7x17 ET55
7.5x17 ET52
7x18 ET55
8x18 ET48mod:
Igen, igazad van, UDM-m méreteket néztem. A 8" szélesre 235/35ZR18-as gumit ír.
Wheel-size.com, nem tévedhetetlen de azért elég biztos forrás.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8770 üzenetére
Neked is ET48 a gyári offset-ed 8"-széles felni esetén.
mod:
Petester: Sav az jó, lehozz mindent szépen. Mondjuk én Brigéciol-t használtam.
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8770 üzenetére
Igen, a jobb oldali.
Mindkettő Forester felni, csak a bal SG, a jobb SH Forié.
Az OBK et-je ugyan az, mint a Foresteré.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8760 üzenetére
Nincs baj vele, csak tekintve hogy nem ér semmit én nem fogok erre 200$-t költeni pluszban.
outsiders:
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8749 üzenetére
Tudja hol jó hűsölni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8742 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8735 üzenetére
Nekem nagyon tetszik ennek a gyári felnije. Még azon is elgondolkoztam anno, hogy ilyet veszek az enyémre.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8732 üzenetére
Jó hosszú az anya. Nem fog kilógni a felniből? Gyári felnid van vagy az a felni van nyárinak is, mint ami az összefoglalóban is van?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
MasterMark #8716 üzenetére
Legában nem tudom milyen van hátul, de OBK-ban ilyen önbeállós, szintezős izé (majd Peti leírja pontosan
). Előre 80-90k darabja, hátulra meg 180k körül.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8716 üzenetére
Mert önszintezős és nincs is utángyártott csak gyári.
mod:
Petester: Igen, picit drágább úgy ha te viszed az anyagot. De legalább beteszik, van ahol nem teszik be a hozott anyagot. Mondjuk a gyári szűrő szvsz pont nem ér dupla árat a Mann-hoz képest. De pl a keréktőcsavarból én is gyárit vettem.
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8711 üzenetére
Ez irreális ár! Lassan gazdasági totálkár ez az egész!
Vagy nem akar vele foglalkozni és ezért mond magas árat? Ha meg valaki mégis beáldozza, boldogan megcsinálja neki?
Most már kíváncsi vagyok mi a helyzet Viktoréknál. Majd írjátok meg mit mondott.(#8708) Jorus
Ja, így értem. Akkor a difi kb 100-150k Ft lehet a két szerviz között. Ismerve a Hace árazását, az alkatrész is drágább náluk, ha ők szerzik be, így nem csak a munkadíjban van a különbség.[ Szerkesztve ]
-
válasz
MasterMark #8709 üzenetére
Novemberben. Az 1 misi azért kemény.
-
blasko92
őstag
válasz
MasterMark #8647 üzenetére
Benne volt a kulcsban
Meg egy van a fekete rész alatt felül. Amikor a dobozban vizslattam, először én is néztem, hogy most mi van, aztán megtaláltam
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8642 üzenetére
Igen jól mondja Petester, engem a Duná-ban be is engedtek a kocsihoz (mondjuk eleve van egy üvegfal és mindet látsz az ügyféltérből is). Nagyon rendesek voltak.
Az EF-ből viszont vissza sem jelezetek mikor időpontot kértem.
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8642 üzenetére
Amelyik Neked közelebb van.
Egyik se barmolja szét. Én az Emil Freyben voltam, Qru ha jól rémlik a Dunában volt. Őt be is engedték az autó mellé.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8593 üzenetére
Nem hiszem, valószínűleg alacsony sebességnél csak egyszerűen nem tűnt fel. Gyorsítósávon rátiportam a gázra és 110 felett elkezdett rázkódni az autó, a kormány. Mondom defekt nem lehet a tpms nem jelez. Mivel már csinált ilyet rögtön beugrott mi lehet a gond. Lehúzódtam és igen, a felni olyan forró volt alig lehetett megfogni a többi meg normál hőmérsékletű.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8589 üzenetére
Lega 3.0R-hez képest:
- Impreza STi 6-os váltó (FL után SI-Drive)
- Sperr
- 18"-os kerék
- Bilstein felfüggesztés[ Szerkesztve ]
-
válasz
MasterMark #8589 üzenetére
Bilstein gátlók, nagykerék, manuál váltó kb.
-
válasz
MasterMark #8587 üzenetére
3 lityi, 6 sebis manuál váltó csak spec B-nél van.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8554 üzenetére
Ehhez szerintem belülről is hozzáférsz, óvatosban, készlet nélkül is sikerülhet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8554 üzenetére
Vannak horpadáskihúzó szettek azzal próbálnám meg első körben.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8487 üzenetére
Igen, a hátsó ülés fejtámlák mögött, függőlegesen beszerelve, hogy a csomagok fékezéskor ne induljanak meg előre vagy a kutya ne nézzen be a két hátul utazó között.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8476 üzenetére
Ahogy Sub-ZeRo is írta, a csomagteret választja el az utastértől. Neked nincs hova beszerelni.
De nálam meg nem jövök rá, hova lehet rögzíteni. Amit ismertem gyári fém rácsos megoldást, ott lábbakkal támaszt ki és a háttámla rögzítési pontjában rögzül. Továbbá van egy ablak is rajta a középső öv miatt. Inkább úgy vélem, hogy Acheronnak lenne jó.
-
válasz
MasterMark #8476 üzenetére
Gondolom a hátsó ülés fejtámla mőgé, hogy a teret elválassza.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8456 üzenetére
Nekem még a gyári izzó van bent de már otthon figyel a polcon az Osram NBU.
-
outsiders
aktív tag
válasz
MasterMark #8456 üzenetére
Az oké, de attól közúti forgalomban nem engedélyezett ledes tompított attól nálam erős zsanett kategória. Én Philips H1 Xtreme Vision izzót használok másfél éve, jó erős fénye van, kicsit fehéres is.
-
válasz
MasterMark #8408 üzenetére
suv-nak látszó nem suv, ami első kerekes, valóban nem sokat ér szerintem sem. ott tényleg a magasabb pozíció adta kényelmek játszanak csak már, a többi nem, pedig azok is hasznosak. nálunk az xtrail nagyon bevált, mint pszeudo-terepjáró (ahogy mi terepet járunk, arra még tökéletes, afrikai homokot nem adtunk neki). azért mentem már fel vele saras domboldalon a szőlőbe, ott ilyen kamu-suv-ok mind eltaknyoltak volna az első 5 méteren.
-
gyeniko
őstag
válasz
MasterMark #8408 üzenetére
Sok igazság van abban, mit írsz: a SUV-ok nagy többségét (itthon) elsőkerék hajtással adják el. Az összkerekes drágább és költségesebb fenntartaniés valóban nem minden modellből gyártanak összkerekest. Én sem vennék 2 kerék meghatású SUV-ot.
-
gyeniko
őstag
válasz
MasterMark #8396 üzenetére
Vagyis nincs.
-
válasz
MasterMark #8396 üzenetére
szoktad szeretni, amikor mások jobban tudják, hogy mit és hogyan kéne csinálnod?
a suv-ok nem véletlenül népszerűek, a sok helyen mantrázott ellenérvekben is van igazság, de hasznos volna megérteni, hogy akik szeretik, miért szeretik. mi például:
- megyünk vele földúton, meg hát az agglomerációs belső utak is sokszor szinte off-road, áldás a nagy hasmagasság
- megyünk vele síelni, csúszós utakon, áldás az összkerék-hajtás
- ha naponta sokszor pakolsz be két gyereket a kocsiba, áldás, hogy nem a földre kell bejátszani őket, hanem magasan vannak
- ha picit fájós a térded, áldás, hogy magasabban ülsz, mint egy igazi széken
- ha naponta többször pelenkázol is a csomagtartóban, áldás, hogy egy síkban van a peremmel és mindezt magasan, nem lent a földönmondjuk így ennyi, kezdésnek.
-
CB
senior tag
válasz
MasterMark #8396 üzenetére
Vagy még fiatal vagy, és nem fáj a derekad.
Én már jobban szeretek felúlni az ülésre, mint leülni, és megkérni valakit, hogy húzzon ki. -
válasz
MasterMark #8394 üzenetére
van gyereked?
-
mmcc02
tag
válasz
MasterMark #8388 üzenetére
Románia.
1 - 1600 ccm: 8 RON / 200 ccm
1601 - 2000 ccm: 18 RON / 200 ccm
2001 - 2600 ccm: 72 RON / 200 ccm
2601 - 3000 ccm: 144 RON / 200 ccm
3001 - 4000 ccm: 290 RON / 200 ccmmost 1 RON ~ 68 HUF
Nagyon nem szeretem ezt a ccm alapú adózást... Ezért is volna érdemes kisebb lökettérfogatú, turbós autót venni. Inkább az autóra költök, mint nonszensz adóra.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8388 üzenetére
Nem magyarországi, úgy.
mod:
mmcc02: A 2.0t megmarad nekik (JDM), a 2.5t ment az amcsiknak (UDM), ide csak a 3 szívómotorral szerelve hozták (2.0, 2.5, 3.0).
[ Szerkesztve ]
-
válasz
MasterMark #8377 üzenetére
Nálunk van a szomszéd utcákban meg a miénkben vagy 4 db 4th gen Fori, mind őszhalántékú nyugdíjas papókáké. A környékbeli 2dn genek meg mind csibész fiataloké.
-
blasko92
őstag
válasz
MasterMark #8365 üzenetére
20 db per szett, plusz a hozzá tartozó kulcs
-
válasz
MasterMark #8358 üzenetére
új focus st? vagy fiesta? kuka vagyok fordbó
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8331 üzenetére
Kobe steel botranyrol hallottal gondolom.
Hibasak a csavarok, egy mar eltort most a masodik... Hetfore lesz uj tocsavarom meg hozza anya. -
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8276 üzenetére
Pontosan ugyan ez nem volt, csak hasonló.
A múltkor autóstul voltam a váltósoknál, de akkor a váltó tömb kipucolása nem hozott eredményt. Most viszont kézben kapják meg a váltót, hogy átnézzék a tömítetlensége(ke)t. Egy tömítésre nagy a gyanú, ami szerencsére a váltó harangon kívül van, ez azon a tengelyen van, ami a turbinába megy be és a Seibiko még nem cserélte. -
CB
senior tag
válasz
MasterMark #8254 üzenetére
Igen. Nagyon finoman rácsúszik, és áll, mint Katiban a gyerek. Nem szoros, de nem fordul el rajta. Nem vettem le, miután rátoltam, de ha levenném, szerintem az eredeti kapcsolón semmi sérülés nem látszana.
Ilyen volt:
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8214 üzenetére
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8205 üzenetére
A központi kijelző nekem nem alkalmas rá, de ehhez ki kell kapni a monitort, hogy megnézd a hátsó csatlakozókat. Egy 4 pines csatit keress. Ha az nincs, akkor maradnak az alternatív megoldások. Én egy olyan belső tükröt néztem ki, ami fényre automatikusan sötétedik és van egy kijelzője is.
CB:
Most igy végig nézve tényleg, de erre telefonon nézve nem jöttem volna rá.Qru:
Azért elmondható, hogy mégis felismeri az ecu-d a jobb benyát.Akkor maradsz ennél?
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8161 üzenetére
Igen, az iszap pakolás lényege, hogy tiszta bőrre kell felvinni!
A gyári felnikkel amúgy szerintem is jobban mutat.Qru, ez a fogyi most jó vagy rosszabb, mint volt? Nem emlékszem, mennyi szokott Neked lenni az átlag.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8159 üzenetére
Nekem nagyon tetszik ez a gyári felni, még gondolkoztam ilyenen is az enyémre. Ha nem gyári méretű a felni és nincs után állítva a futómű simán félre tud kopni a gumi.
Felnikupakot honnan rendelsz? Nekem is kéne. Vettem már egyfélét az méretre ok minőségre nem...
Mosás itt is megvolt, a ház előtt szépen lecsaptam róla a bogarakat.
mod:
Jah és 8,19 lett az átlagfogyim (1/3 pálya, 2/3 országút), ami BC szerint 7,92.
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8159 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8149 üzenetére
Akkor csal a szemem.
Tedd fel és vízen óvatosan menj amíg nem lesz fent jobb/új gumi. Annyi, hogy a szarabb menjen hátra mert hiába az awd, orrtolósra van hangolva a futómű (mert a legtöbb ember azt jobban tudja kezelni), meg az a rosszabb ha a kormányzott keréken veszted el a tapadást mert akkor nem tudsz korrigáló/kerülő manővert kivitelezni (hátsó tapadásvesztést az esp úgy is kordában tartja (vagy legalábbis megpróbálja
)).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8147 üzenetére
Feltenném a nyárit lehetőleg úgy (ez nem aszimmetrikus minta, tehát nem outside-os), hogy a kopott széle legyen befelé, mert kanyarban ugye a gumi külső ívére támaszkodik az autó.
De leginkább vegyél helyette újat miután beállítattad a futóművet rendesen. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8145 üzenetére
Párologtató. A párologtató közvetlenül a műszerfalba van beépítve és a szellőztető rendszer tartozéka. Ha ott van gubanc akkor a párát visszanyomja az utastérbe miután kikapcsoltad a klímát. De sztem egyszerűbb ha elviszed egy klímáshoz aki megnézni neked.
A téli nagyon rossz választás nyárra, nem csak azért mert botrány szar lesz a fékút vele melegben de azért is mert annyira "megég" a hőségben (elveszti a rugalmasságát), hogy a következő télen már kvázi használhatatlan lesz a télilamellák kapaszkodóképessége.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8143 üzenetére
Kikapcsolás után párásodik? Akkor a páralecsapató környékén keresd a hibát.
Csak tippelni tudok, talán az ablakot támasztja meg...
Tetszik ez lapát, sokkal gyáriasabb kinézete van mint egy aeroblade-nek. Mondjuk ennyiért nézzen is ki jól.
Gumi: Határeset főleg a bal oldali. Ha muszáj felmehet de esőben különösen óvatosan menj vele.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz
MasterMark #8055 üzenetére
Ohh, sorry, fáradtság, lustaság kísérte a tegnapi napom, ezért a sok rövidítés.
Blasko92 megfejtését viszont megerősítem, thanks
Vicces volt a Belügyes levél, a párom rögtön gyorshajtásra) gyanakodott, ámbár az a rendőrségtől szokott érkezni.
(#8057) Qru: Azzal szerencsére nem volt gondom, ha jól emlékszem, a szervizben már ellenőrizték, és rendben volt.
Ha már úgyis bent lesz, átnézetem a folyadékokat és a kopókat, bár a következő szervizig van még pár ezer km.
Hétvégén, ha jó idő lesz, beiktatom a tavaszi bőrápolást is.[ Szerkesztve ]
-
blasko92
őstag
válasz
MasterMark #8055 üzenetére
Belügyminisztérium, Emil Frey
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8051 üzenetére
Nem vészes ár, rosszabbra számítottam.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8044 üzenetére
Király! Mennyi volt a gátló csere?
Nézem ennek a Denso ablaktörlőnek elég magas az ára. Nekem Bosoko van az olcsó és jó.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #8042 üzenetére
Na mizu a géppel? Ez hol készült?
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #8034 üzenetére
Ugye, hogy nem lehetetlen?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #7997 üzenetére
Ajaj, nem tul biztato...
-
Downsampling
senior tag
válasz
MasterMark #7611 üzenetére
Ezen is gondolkoztam, és nem tartom hülyeségnek, eleve jól menne a felnikhez...
-
válasz
MasterMark #7595 üzenetére
Jó régi már!
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #7521 üzenetére
Én már nem merek jósolni semmit.
Mindenesetre a hátsó kerékcsapágyat 2017. decemberében, közel 20k km-rel ezelőtt cseréltünk. Ha itt van a hunyó, akkor lehet fölösleges volt az egész felhajtás. De mindegy, új citrom óta jobb autót kaptam vissza, így nem bánom a cserét.