Új hozzászólás Aktív témák

  • _Smooth

    senior tag

    válasz outsiders #2391 üzenetére

    Hát PDTDI-re egészen biztosan nem cserélném XD
    Meg úgy dieselre általában.

    Ami miatt érdekelt, hogy talán könnyebb hozzájutni egy ilyen példányhoz, mivel mindenki passzolja és kergeti a fehérhollót.
    Ezért merült fel bennem, hogy akár egy jobb állapotú dieselt, kicsit rendbe rakatni, legdrágább üzemanyaggal etetni, figyelni rá (mert amúgy jelentősen olcsóbban is találtam már, mint benzinest - nem véletlenül, ezek szerint).
    Másik opcióként pedig egy amúgy szép autót, hibás diesel motorral (ezek bőven milla alatt mennek). De akkor, ha már motorcsere, akkor egy törött vagy UK turbós 2.0, esetleg a Legacykban amúgy is használt motorok közül valami benzinest.
    Drága lenne, ettől nem is tartok. Nem az lenne a cél vele, hogy sokkal olcsóbb legyen, mint "kulcsrakészen" egy benzinest venni, hanem akár ugyanannyiért vagy kicsivel drágábban egyáltalán jó autóhoz jutni (olyanhoz, amit szeretnék - MT, benzines, extrás stb).

    Na majd meglátom. Végülis céges autó mellett nem hajt a tatár... és ha nem szabtam volna magamnak egy áprilisi kezdő limitet, akkor már most is ráugrálhatnék a jobb vételekre.
    Második autónak 1.2-ért az a 2.0T forester eléggé cukorka lett volna (még multikormány, tetőablak és ülésfűtés nélkül is).
    Fene! :(

    (#2395) Petester
    Ilyenre is gondoltam.
    Gondolod, kevésbé szopás teljes műszerfalat, pedálozást, üléseket stb cserélni, mint csak motor+váltót?
    Gőzöm nincs, amúgy... azért is kérdezem :)

    [ Szerkesztve ]

    # I got bored one day and put everything on a bagel...

Új hozzászólás Aktív témák