- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Opera böngésző
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Microsoft Excel topic
- Amazon Prime Video
- Total Commander
- Amazon
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Smooth
senior tag
válasz outsiders #2391 üzenetére
Hát PDTDI-re egészen biztosan nem cserélném XD
Meg úgy dieselre általában.Ami miatt érdekelt, hogy talán könnyebb hozzájutni egy ilyen példányhoz, mivel mindenki passzolja és kergeti a fehérhollót.
Ezért merült fel bennem, hogy akár egy jobb állapotú dieselt, kicsit rendbe rakatni, legdrágább üzemanyaggal etetni, figyelni rá (mert amúgy jelentősen olcsóbban is találtam már, mint benzinest - nem véletlenül, ezek szerint).
Másik opcióként pedig egy amúgy szép autót, hibás diesel motorral (ezek bőven milla alatt mennek). De akkor, ha már motorcsere, akkor egy törött vagy UK turbós 2.0, esetleg a Legacykban amúgy is használt motorok közül valami benzinest.
Drága lenne, ettől nem is tartok. Nem az lenne a cél vele, hogy sokkal olcsóbb legyen, mint "kulcsrakészen" egy benzinest venni, hanem akár ugyanannyiért vagy kicsivel drágábban egyáltalán jó autóhoz jutni (olyanhoz, amit szeretnék - MT, benzines, extrás stb).Na majd meglátom. Végülis céges autó mellett nem hajt a tatár... és ha nem szabtam volna magamnak egy áprilisi kezdő limitet, akkor már most is ráugrálhatnék a jobb vételekre.
Második autónak 1.2-ért az a 2.0T forester eléggé cukorka lett volna (még multikormány, tetőablak és ülésfűtés nélkül is).
Fene!(#2395) Petester
Ilyenre is gondoltam.
Gondolod, kevésbé szopás teljes műszerfalat, pedálozást, üléseket stb cserélni, mint csak motor+váltót?
Gőzöm nincs, amúgy... azért is kérdezem[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen