- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
EJ204 a moci kódja. Szerintem nem a rolóra gondol magára, hanem valami kis bizbaszra, ami a csomagtérajtón van és azt a kicsi hézagot, amit nem takar a roló eltakarja. Foresteren ilyen nincsen.
Mod: tudtam én hogy Jorus vagy Parci tudja majd.....
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
filatis1
újonc
-
piqla
őstag
Errol mit gondoltok?
Egyedul az a 95 loero aggaszt egy picit.. 1.6-os benzines Avensisem van, az sem egy ferrari, de elvagyok. viszont ezt a 95 loerot egyszeruen nem tudom elkepzelni. egyaltalan megy ez? elozni lehet az ilyennel legkondizas kozben? es most komoly a kerdesem, nem gunyolodok.
Szereted az állatokat?
-
nagyúr
Nekem volt régebben 105 lovas B6 Passatom, ígaz, dízel volt, tehát a nyomaték miatt csalós volt kicsit a dolog, mert az az ember érzése, hogy megy ez rendesen, egészen addig, amíg nem szeretnél vele valóban gyorsabban menni. Tehát amíg normálisan krúzoltam vele egész jónak tűnt, de amikor menni kellett volna, akkor dodzsem autó lett, tehát 1-es padló, tiltás, 2 padló, tiltás, 3-as padló nye-nye-nye-nyeeee, és akkor már 90-nel megyünk. Az egy 1450 kg-os autó volt 105 lóval, tehát közel 14 kg-ot vitt egy paci, az általad kinézett TS esetében ez 13 kg, tehát túl sok dinamikát nem szabad várnod tőle. Mi lenne az elvárás a cserével kapcsolatban? (Ha cseréről van szó.)
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
piqla
őstag
koszi a valaszokat. a jozan esz szerint maradnom kellene az Avensisnel, de szeretnek kiprobalni valami mast is. marad a csaladban a Toyota, de kell egy masodik kocsi is.
egy megbizhato autot keresek: olyan benzines japant, amiben van anyag. nem keszulok meghalni, de ha utkozunk, akkor jo lenne, ha legalabb elvi eselyunk lenne a tulelesre.
egy honapja majdnem egy mazda3 lett belole (2004), de egeszen nevetsegesen rohadt mar egy csomo helyen, es eleg sokat kellett volna meg rakolteni, igy hagytam az egeszet.
ritkan hasznalnank a kocsit, de amikor igen, akkor kb. 80%-ban autopalya lenne. az ar. hat, en olyan milliot gondoltam, ezert is esett ki pl a Honda Accord.
meg esetleg egy 2003-2005 koruli Lancer kombin gondolkodom, az sem tunik tul bonyolult technikanak, bar a tipushiba (ciripelo hang a muszerfal alol, lol) eleg aggaszto, ugyanis baromira nem toleralom a zajokat, legyen az ciripeles, dobogas, gyereksiras, stb.
szeretnek egy Subarut, de ha a 95 loero ennyire semennyi, akkor kicsit elbizonytalanodtam.
[ Szerkesztve ]
Szereted az állatokat?
-
outsiders
aktív tag
Ennyiért Subaru nem lesz, plusz ezek hangosak arra is készülj, nekem e12 Corollám a másik autó és azt hangosnak hittem pályatempón... Hát nem az Én azt mondanám egyébként hogy v70es Volvo 2.4 benzinnel erre a használatra (kb csak pálya), esetleg ha már Japán akkor egy jó kis régi lexus GS300.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Jogos, Milla alatt nehéz, kicsit fentebb már ki lehet fogni talán mind a kettőből egy normális vételt. Amúgy egy milla körül pályázni ritka használattal sok értelmes dolog nem jut eszembe. Talán az avensis, de az már van egy nekik 😁
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Most már túlzottan népszerű az OBK, ideje váltani valamelyikőtöknek... Szép autó, gratulálok!
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
filatis1
újonc
outsiders: Köszönöm Szépen!
Jorus: Igen, jól látod. Az előző gazdi egy 245/45 -öt rakott rá. Tény, jól néz ki vele, de egy kicsit soknak tartom. Majd jövőre rárakom az eredeti méretet. 215/55 -öt vagy 235/50 -t , még megálmodom. a téli az a gyári 17" -os alufelniken van gyári méretben.
Parci: nem is tudtam, hogy van fekete seregetek Szívesen csatlakozom
-
nagyúr
válasz filatis1 #1073 üzenetére
A 245/45 az nagyon nem váltóméret, sokkal kisebb a kerület és az átmérő is, ráadásul a kisebb oldalfal miatt még kényelmetlenebb is, plusz drágább is. A 235/50 még váltóméret, de elég ritka. A gyári méret a 2004-es 3.0R OBK-ra úgy tudom 225/60 R16, majd 2006-tól lett 225/55 R17 és 215/55 R17, de a vezetőoldali ajtókeretben, a kis matricán megtalálod a pontos ajánlást.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
filatis1
újonc
Qru: Köszönöm szépen!
Jorus:
az ajtókeretben 215/55 R17 szerepel. azt én is éreztem, hogy valami nem jó. felesleges neki ez a nagy méret. de ezt a kis időt kihúzom vele, azt jövőre rakok rá rendes méretet.Télire raknák rá 16”-ost is. de az a baj, hogy mindkét szett felni 17 colos. de ez legyen a kisebbik gondom
-
HÁZIGAZDA
válasz filatis1 #1078 üzenetére
én is akartam 16"-os télire, de marad a 215/55 r17 nekem is, csak ezért nem fogok felnit cserélni. meg amúgy is elég lágy a rugózása a kocsinak (persze nem bánnám, ha keményebb lenne és a gumi lenne ballonosabb). bár talán a 2007 előttiek keményebbek.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
filatis1
újonc
nekem most elég keménynek tűnik a rugózása... de gondolom a gumi mérete miatt. meg a kormányzást nehéznek érzem. meg iszonyatosan észreveszi az út egyenetlenségét.. hozzáteszem más OBK-t nem próbáltam.
de van egy olyan érzésem, hogy gumicserével jóval komfortosabb lesz minden. -
mmcc02
tag
válasz filatis1 #1082 üzenetére
Amikor az XV-met kerestem, két autót próbavezettem egymás után. Ugyanaz a felszereltség, ugyanakkora kerekek, az egyik fél évvel idősebb és +15k km-es volt. DE a kormány lényegesen nehezebb volt, és a féket is jobban kellett taposni. Hogy ez min múlik, azt nem tudom.
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Qru
MODERÁTOR
válasz filatis1 #1078 üzenetére
Télre vehetsz rá lemezfelnit is simán. Az legalább a sónak is jobban ellenáll és nem is drága. Bár én pl most vettem 4 db gyári alufelnit 16"-os méretben 50k-ért (ez jó ár, mert az ugyanilyen gyárimat - igaz az kb makulátlan volt - 90k-ért adtam el úgy, hogy 2 nap alatt elvitték tehát olcsón adtam).
Kicsit kell a mostanival foglalkozni mert pár karc van rajta de nem lestrapált (nem üt, nem ráz, nincs leütve).mod:
mmcc02: Nincs két teljesen egyforma autó, nálunk a cégesek tök egyformák mégis mindegyikben máshol fog a fék meg a kuplung. De ha a szervó is más az már valószínűleg a nagyobb lestrapáltásg miatt lehetett...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
mmcc02
tag
Soha nem vezettem eddig egymás után két ugyanolyan autót. De ja, az jobban le volt strapálva, érződött a sebességváltón és a kézifékkaron is. Meg a futóművön, mert az autó jobbra húzott. És ezt egy Subaru szalon árulta Németországban
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Qru
MODERÁTOR
Városi használat sokkal jobban lestrapálja a gépet mintha országúton menne vagy pályán. Elég ha belegondolunk 100 km város/pálya alatt hányszor fékezünk, meg kuplungolunk....
Ha jobbra húz az nem kóser, lehet megpadkázta vagy egy nagyobb kátyút elkapott vele.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Én gyakran viszem erdőbe-mezőre, szal nekem így pont megfelelő a rugózás keménysége, ennél keményebbet nem szeretnék, legalábbis ezekkel a gumikkal (téli és nyári is 225/55-ös, plusz van a 16-os Geolander szett), mert bár valóban nem túl kemény, de a súlyeloszlás miatt nagyon kellemesen lehet vele így is kanyarodni, és nagyon kulturáltan csúszik, amikor úgy alakul, nem kiszámíthatatlanul - ez szintén a jó súlyeloszlás miatt van.
filatis1: a /45 elég alacsony profil, az azért rázósabb lehet, plusz a 245 nagyon széles tappancs rá. Amikor megvettem az enyémet, az előző tulaj 215/55-össel adta, de mivel 3 éves volt már az abroncs, ezért lecseréltem egy új garnitúra 225/55-re, és elég markánsan érezhető volt az az 1 centi különbség is, sokkal jobban lehet így érezni az út egyenetlenségeit, hogy egy kisebb szintkülönbség is viszi az autót finoman jobbra-balra, tehát neked a 245-ösökkel ez hatványozottabban jelentkezhet. Valszeg a kormányzás nehézsége is ezzel függhet össze, mert menet közben nagyon finom és precíz a kormányzás érzése, ahogy Parci is írja, kvázi műteni is lehet vele, olyan finom és pontos. Mivel nincs agyonszervózva, ezért az út és a vezetés minden információja ott van a kormányon egyből, ami nagyon jó érzés, egyből érzi az ember, hogy mikor könnyül el az eleje kanyarban, mikor kezd vagy kezdene el megcsúszni, stb. Hogy mennyire kell egyujjasnak lennie, azt nem tudom, szerintem álló helyzetben is könnyű tekerni a kormányt, legalábbis nem sokkal nehezebb, mint asszony agyonszervózott Passatjáét. Persze ki mihez szokott hozzá. Én anno a Kitcarom szervó nélküli, apró sport kormánnyal szerelt szerekezetét is egy kézzel tekergettem parkoláskor, más meg két kézzel is nehézkesen tekerte, szal valszeg nem én vagyok a referencia. Ha nagyon nehéz tekerni, akkor első körben a gumikra gyanakodnék, második körben megnézetném a kormányszervót, pl. hogy van-e benne elég olaj hidegen és melegen (ha szemben állsz az autóval, akkor a bal oldalon, a tűzfal felé találod a tartályát). Nekem korábban cserélni kellett a szervópumpát meg a vezetékeket; az volt a jelenség, hogy bizonyos pozíciókban egyenetlenül és nehezen lehetett tekerni a kormányt, és elég randa hangja volt, amikor dolgozott (volna) a pumpa.
Qru: nekem is 16-os lemezeken van a terepgumi szett (Yokohama Geolander), 205/65 R16-osban. Sajnos az egyik nagy sarazáskor meg is tépte a kerékjárat burkolatát - tudod, amit mutattam a talin.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
Az már igaz. Nekem leginkább a "hokedlis" üléspozícó furcsa a Passatban, mármint hogy relatíve magasan ülsz, és az ülőlap és a padló között is nagy a távolság. Ehhez képest az OBK-ban ülni olyan, mintha vmi sportautóban ülnél, mert bár magas a felépítmény, de a nagy hasmagasság miatt a padló is jó magasan van. Ha autópályán megyek, és felhúzom a bal térdem az ülés elé, akkor majdnem kilátszik az oldalablakon, pedig nem is vagyok magas.
Nem a gumi ért bele természetesen, a méret úgy lett kiválasztva, hogy bőven legyen helye, szal valszeg beszorult a bütykök közé egy nagyobb kavics, vagy a megszáradt agyagdarab és az csapott bele a burkolatba.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
subaruklub fórumon írta egy srác (vagy itt? már nem emlékszem), hogy a 2007-es facelift előtt elég kemény volt a rugózás, utána elég puha. ő egy 2003-asról váltott egy 2007-esre, és mondta, hogy nagy a különbség, ezért ne is akarja 16-os, ballonosabb kerekeket.
aszfalton így abszolút prémium autósan viselkedik, de terepen azért behullámzik nekem. jobban, mint az xtrail, és nem is annyira praktikus emiatt gyorsan menni vele gödrös földúton.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1093 üzenetére
Városban nem szoktam huligánkodni mert
sokat fogyasztsok a fogalmatlan idióta. Max ha vaki bekóstol lámpánál akkor veszem csak fel a kesztyűt. Ilyen dimbes-dombos kanyargós országúti részeken szoktam odapakolni neki meg néha körforgalmaknál.
Kedvencem mikor rám mászik a 1,6/2,0 TDI-s területi képviselő aztán rájön, hogy hiába a vödör nyomaték ha kanyarodni nem lehet az autójával.#nincsbennetarcsi
-
mmcc02
tag
Igen...
Amúgy az XV arrafele tipikus anyukaautó, az enyémben is csemetéket hordtak, látszik a gyerekülések nyoma pl. az isofix csatlakozókon. Meg a magassarkú cipőé a küszöbön
Alig várom a telet, felkerülnek a 16-os kerekek (lemezfelni) a 17-esek helyett, remélem, hogy kényelmesebb lesz, kevésbé fogom érezni a krátereket az utakon. Illetve lesz értelme az awd-nek, s nem csak a körforgalmakban
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, ahol jobb világ van ott ilyenek a családi autók nem a literes papír Swiftek.
Vizen is jó de télen hóban meg pláne. Sajnos a jégen az awd sem segít.
Addig is egy téli kép: [kép]
Parci: Ez japcsi beidegződés. Honda ugyanezt csinálta pl a Jazz-el, a Mazada a 3/6-os szériával...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Kulturált huligánkodásra értettem, gyorsabb elindulás, körforgalom nagyobb lendülettel, ilyenek, semmi idióta sávváltogatás meg cikázás. Sajnos főleg Alföldön megyek országúton, ott nincsenek jó kanyarok, dimbek-dombok....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző