Új hozzászólás Aktív témák

  • gs20

    tag

    válasz peti_s #9724 üzenetére

    Benzinfogyás: nézd meg a benzinbeöntő műanyag nyakat, és a tankot alul összekötő gumicsövet, lehet szivárog. Menet közbeni jelentős fogyasztásnövekedést pedig a tanktól előre jövő benzincsőnél a tank és a fémcső között (szintén hátul, a tanknál) lévő gumicsövek tudnak okozni. Engem már szívatott mindegyik. De ha ilyen baj van, akkor ha leguggolsz az autó mellé, és benézel-beszagolsz alá a hátsó kerék vonalában, érezni fogod a benzinszagot.

    Etanol: inkább csak 1/3-ad arányban. Annál még nem kell a karbihoz nyúlni, de emissziót az is jelentősen javítja. Feles aránynál már CO-csavart kell tekergetni, és ott már a fúvókákkal is kell játszani. Indulási gondot ilyen időben nem okoz, csak télen. Én olcsó autózás végett jártam mindenféle aránnyal, még tiszta etanollal is, mikor még nem emelték meg a jövedéki adóját. Akkor még megérte, most már spórolni nem lehet vele. De tény, hogy az emissziót jelentősen javítja.

    Szerk: nehéz indulás 1 hét után nem biztos hogy tragédia. Nekem sem kapja el elsőre ennyi idő után. Próbáld meg, hogy pumpálj 1-2 az AC pumpa kézikarján indítás előtt. Akkor is nehezen indul? (Nyáron ritkán skodázok, ilyenkor ott a motor, csak néha ki-be kell járni az udvarból ha útban van. ilyenkor nekem úgy indul, hogy 2 padlógáz, indítás, 1ből beröffen, 1 másodperc és leáll. Újabb 2-3 padlógáz, indítás, és megy simán.Gondolom kicsit visszaenged az AC, meg a benzin párolgása a karbiból együttesen ezt eredményezi. Az első padlógázoknál a karbiban már alacsonyabb lehet a szint, de a gyorsító az úszóház aljáról szív, ezért tud benzzint fecskendezni a szívócsőbe, amitől egy pillanatra elindul, de el is szegényedik, közben azért az AC már tolt valamennyit utána, ezért az újabb torokba fecskendezés után már jól jár a motor.

    [ Szerkesztve ]

    E=MZ²

Új hozzászólás Aktív témák