Hirdetés
- Sorra indíthatja újra az atomerőműveket a Microsoft és a többi nagy tech cég
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Total Commander
- DIGI műholdas TV
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Adobe Photoshop
Új hozzászólás Aktív témák
-
Smoker84
tag
Az én fogaskoszorúm.
[ Szerkesztve ]
-
Smoker84
tag
Kérdés a skoda favorit forman lendkereke megegyezik a favorit 136L é vel?
-
timon81
újonc
Szép estét! Segitséget szeretnek kerni....van egy skoda fabiam,1,2-es,2005 evjaratu. A motor terbol bizonyos fordulatszamnal kerregest hallok. Azt mondtak nekem hogy lancot kell cserelni,en kicsereltettem , jo draga is volt,de maradt a kerreges. MI LEHET A BAJA???? hideg allapotban nem csinalja.....de amint bemelegszik megint lehet hallani
Elore is koszonom a valaszokat es a segitseget
Timon[ Szerkesztve ]
-
wladymir
csendes tag
Hello
Érdekes felfedezést tettem.Papírforma szerint a favorit kerék agy mérete 58,5mm.
Namost én rápróbáltam egy vw felnit ami 100%-osan 57.1mm-es.És ráment simán.
A lyukosztás stimmel.4*98.
90-es az autó.Érdekes -
rob210
nagyúr
válasz timon81 #9312 üzenetére
Erről feldobhatnál egy videót.akkor legalább nagyjából az is kiderülne, hogy honnan jön a hang.
Mert a motortér elég nagy, lehet az egy leszakad műanyagdarabtól, kezdve vízpumpán át bármi ami kerreg.
Eleve a hang is sokat elárulna, meg a hely is hogy honnan jön.Nekem pl. a megane-omnál a kaniszter szelep kerreg, de azzal nem lehet mit csinálni, mert annak az a dolga, hogy kerregjen azaz nyisson zárjon.
Renault power
-
Atyus77
csendes tag
Nálam meg be se kell melegednie és zakatol ! Gyanítom hogy vezérműlánc nyúlás.
Cseréltem már egyszer és azóta ment 40-50 ezer kilométert .
Az volt röhejes a cserekor hogy az új lánc jobban lógott mint a régi ,..pedig kompletten cseréltem fogaskerekekkel együtt. Lényegében nem is változott akkor a hangja .Most meg már elég jól zakatol , már azon filózok hogy visszarakom az eredetit .
A favorit motor mennyire/meddig tolerálja a megnyúlt láncot ?
SKODA FORMAN
-
Smoker84
tag
Nem tudom mennyire látszik ki került ma a fogaskoszorú.használt de tökéletes állapotú be.szuper halkan indul.mint az ujj
-
rob210
nagyúr
válasz Atyus77 #9318 üzenetére
Fogadjunk, hogy után gyártott szlovák vezérműláncot raktál be?
Nem szabad csak a Cseh láncot megvenni skoda emblémás zsírpapírban van.
Én is 3 hónapig vadásztam mire találtam, made in csehszlovákiásat egy 95ös elfekvő készletből.
Azzal érdemes volt cserélni, de úgy kellett fel pajszerolni olyan szoros volt.
Igaz selymes csendes lágy hangja lett, egy öreg skodás meg is jegyezte egy találkozón, hogy na ebbe is cseh lánc van mint az enyémbenRenault power
-
Smoker84
tag
Nagyon jó ez a Fórum.sok infót és segítséget kaptam a rövid időn belül.nem vagyok régi Škoda fórumos.de istenkirály
-
Smoker84
tag
válasz Retro DJ #9323 üzenetére
Nem lehet tudni.valószínű már mikor megkaptam a kocsit elkezdte enni.és ez lett a vége.tegnap lendkerékkel együtt ki lett cserélve a fogaskoszorú.hát mondanom se kell.olyan halkan indít mint még soha.mikor hozzám került nem indult ilyen halkan.Gondoltam megosztom veletek hogy így is ki tud nézni egy fogaskoszorú.
-
timon81
újonc
Üdv mindenkinek!
Vissza vittem a kocsit a szerelőhöz aki kicserélte a vezérműláncot, mert úgye még mindig kerreg valami a kocsiba. Azt mondta nekem, hogy az olajpumpa lánc kerreg, hihetek neki???
[ Szerkesztve ]
-
Smoker84
tag
Skoda favorit 1990 es,katalizátor eltávolításról szeretnék véleményt kérni,érdemes,kivitelezhető ? stb.előre is köszönöm.
-
-
Smoker84
tag
Na mai nap eljutottam oda hogy a meghalt jobb első lengéscsillapítómat kicseréljem,olcsón megúsztam,Méh telepen volt bent egy Skoda forman amiből a fogaskoszorúm is származik,ma bementünk a lengéscsillapítóért is,rugóstól toronycsapágyastól komplettem fizettem érte 1200ft ot munka dig 800ft hogy kicserélték az enyémen,és most franko az út tartás,tehát 2000ft plusz üzemanyag ba került,durván 2500ft ból megúsztam
-
szabol85
csendes tag
Hát nekem meg kipufogó első tagot kellett cserélni. Sokáig lyukas volt. Úgy volt, hogy megheggesztetem, de csak eltört. Király volt a hangja. Rallydriver feeling. Már a ventillátor kapcsolót is kicseréltem, mert itt a meleg. Nagyon profi voltam, mert sztem kevesebb, mint egy deci ha kifolyt. A két felicia ülés is bennt van már. Csak az a qrva jobb első ajtót nem lehet még kinyitni
-
boken
senior tag
Sziasztok,a következő történt ma reggel,kb 10 km után eltűnt az alapjárat,fékezésnél rögtön leállt a motor,ezt csinálta kb 5x6x most értek ki páromék a telekre újjabb 10 km és most nem ált le.
valakinek tippje?Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!
-
Marczi80
tag
Sziasztok!
Ma reggel használtam Formanomat egy hónap után, illetve tegnap elhoztam szervizből, ma bejöttem vele munkába. Alapgázom el szokott menni, de nem egyből, hanem szépen lassan csökken, 800 körül kezdi, 20mp után már a töltéslámpa is kivillan. Alacsonyabb fordulaton mintha fulladna a motor (kereszteződés, lassítok, majd megállás nélkül 2esben indulok tovább, motor majdnem bedöglik)
Régebbtől volt gondom, hogy esős időben gyújtáselosztó pára miatt becsődöl - még nem cseréltem. Esetleg nem lehet ezzel összefüggésben? Bár szerintem nem, mert magasabb fordulaton szépen muzsikál...In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Voltam gumit cserélni (igen, még csak most, utoljára amikor be volt gyújtva, még havazott...) És állítottak az alapgázomon is - de csak egy kicsit emelték. Néha még furcsa, de már nem döglődik.... Szombaton irány kelet, most már nem akarom szétbarmoltatni...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Na akkor megint én.
A tachométerem ugrál, a kilométereket pedig nem számolja. Így hát a tegnapi napon szétbontottam a műszerfalat. Nem csoda, hogy nem számlált, a szerkezetet hajtó műanyag fogaskeréknek hiányzott egy foga. Volt otthon egy már tönkrebontott, tehát nekiálltam cserélni....
... Végül belepróbáltam az autóba mindhárom műszerfalat, ami otthon leledzik, de azt a kilométert akor sem akarja számolni, ha nemtudommitcsinálok. Valószínűleg a futóműnél levő darab (nemtomminek hívják). Ha esetleg valakinek lenne pontos ábra, mint kell hogy kell azt cserélni, megköszönöm.Ma reggel úgy indultam melóba, hogy egy teljesen másik műszerfal volt bent - és itt esett le az állam...
Nyavalygok már vagy két éve, hogy a hűtővizem rettentően maagasan van. Most, hogy az a műszerfal van, ami eredetileg bele való (92-es, de a tacho és a fordulatmérő a 93asból van, az áramköri lap viszont 92es) a vízhőfokom felénél áll mint a cövek (azelőtt háromnegyed és piros alja között járt fel-le), dugóban felment majd háromnegyedig.Tehát innentől kezdve óva intek midenkit a műszerfal birizgálásától...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sebességet vált az új Qualcomm SoC
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mobil flották
- Eredeti játékok OFF topik
- Asszociációs játék. :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Autós topik
- Sorra indíthatja újra az atomerőműveket a Microsoft és a többi nagy tech cég
- További aktív témák...
- Eladó egy Új Zsolnay Ökörfejes Bordugó szett!
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- 3 db Bestron TORONY VENTILÁTOR AFT760W hibátlan újszerű állapotban
- TORO 902 univerzális üléshuzat szett
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest