Új hozzászólás Aktív témák

  • Vigyorka

    aktív tag

    válasz Tuomas #24186 üzenetére

    Újrafelépítés után nem tudtam belépni...
    A chaten többször végig mentünk az adategyeztetésen, de nem sikerült helyre állítaniuk...
    A Facebookon megadtam az adataim (név, telefonszám, kártya utolsó négy pozíciója) és kértem a segítségüket.
    Kérték, hogy a megadott telefonszámommal (..itt a nem beregisztráltat adták meg) lépjek be és adjam meg a megadott (eredeti régi email címem) és lön csoda a fiókomban találtam magam. (((A Facebookon is csak másodszorra sikerült - gondolom akkor jött a hozzáértő szaki...)))
    Úgy nézz ki, hogy a két telefonszámom és a két email címem kavarta meg a helyzetem.
    Tanulság csak a regisztrált telefonszámot és email címet szabad megadni nekik. Amikor azt írják, hogy már használatban van akkor STOP ÉS NE TOVÁBB - nem megadni másikat!!!.

    Vigyorka

Új hozzászólás Aktív témák