Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Es hogy jon ide a taxis? Az uber volt a tema, az allitasaim semmilyen tekintetben nem hozhatoak kapcsolatba a taxival.
A rogvalosagot nagyon is jol latom,viszont sajnos te nem tudsz gondolkodni, kulonben az elobbi mondatomban leirtak feltuntek volna neked magadtol. Az a te problemad, hogy nem tudod fuggetlenul vizsgalni a kettot, de elarulom, ha ellopsz a boltbol egy uveg palinkat, akkor nem fog felmenteni ha azzal ervelsz, hogy a szomszedod meg feketen fozi. Remelem igy mar erted. -
Reggie0
félisten
Igen, mindenhol az utazasmegosztas dumat akarjak elsutni, de nem csak nalunk nem jott be. (Lasd: Nemetorszag, Franciaorszag, Gorogorszag, Belgium, Dania) Ehhez meg torvenyt sem valtoztattak, mar a 0. pillanatban nem felelt meg. A kivonulasukat ertek el torvenymodositassal, azaz kotelezove tettek a diszpecserszolgalatot. Ez nyilvan egy pofon volt az eddigi huzavonaert, amit produkaltak. (Meg benne lehetett lobbierdek is, mert nehany (diszpecser)cegnek valahogy nagyon jo ez a hatosagi ar.)
[ Szerkesztve ]
-
Korrektor
Az nem zavart, hogy "az uber üzelti modellje az adócsalásra épül"?
Ezt nem tudom megítélni, de megvan a tapasztalatom és a véleményem a multicégek adózási megoldásairól. Szóval ez akár igaz is lehet...
Igazából nem értem ezt a fékevesztett propagandát itt az itcafén az Uber mellett - egyébként ellene sem. Sem világmegváltó, sem pedig ördögtől való dolog, de érdemes figyelni, hogyan működik.
-
bambano
titán
"De ez csak a pletyka, nem hinném, hogy ennyire gáz a helyzet, mert jogállam meg szabad piaci viszonyok vannak, ahol nem hoznak olyan törvényeket, amivel másokat egy tollvonással ellehetetlenítenek.": ha ebből kivonom a szokásos politikai fikázást, ez akkor is téves.
azt a piacot, ahol a belépők száma hatóságilag korlátozott, nem nevezhetjük szabad piacnak.
"az árbevételhez viszonyított adó mértékét hasonlítja össze az über és a taxis társaságok közt.": a taxisok nem csak árbevétel arányos adót fizetnek, ez az, amit az uber nem. ezért volt versenyellenes az egész történet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Korrektor
Mivel a legtöbb piacon az Uber veszteséges (csak keress rá, hogy "uber profitability"), ezért veszélyes ez a jelenség. Ugye arra te is emlékszel, hogy ha néhány gyártó a keresztfinanszírozás vagy a pénzügyi hatalom segítségével próbál új piacokat nyerni, azt senki sem szereti. Ez nemcsak erkölcstelen, de még a kapitalizmus eszméjével is ellentétes.