Új hozzászólás Aktív témák
-
btprg
senior tag
Az a rossz, hogy nekem ne vészfékezgessen automatikusan valami fos bugos szoftver, meg ne limitálja be a sebességemet egy másik ilyen ki tudja milyen adatbázis alapján. Csak ennyi. Valaki azt hiszi, hogy minél több ilyen szeméttel tele van pakolva egy "autó", annál jobb lesz, pedig csak új, az ember által kevésbé kontrollálható veszélyek keletkeznek a régiek helyett+mellett.
Nem mintha érintene a probléma, mert úgyse veszek olyan autót amiben az indexvillogtatónál több elektronika van, de vannak akik kénytelenek új ajtókkal járni..."Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
-=RelakS=-
veterán
"A korlatozott látótér kérdést annyira nem érzem kritikusnak."
Mennyi idős az autód?
Opel Astra K-ban az A oszlopok is elég durván vastagok, ráadásul az ablaktörlő cseszik kimenni a szélvédő széléig (vagy 5 centit még mehetne) , szóval időnként a kieső részek takarásából elég nagy autók tudnak "megjelenni" :S
Az meg, hogy hátra gyakorlatilag 0 kilátás van, úgy tűnik, általános. Éljenek a tolató kamerák (különösen a 360°-osak)Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
bambano
titán
"Túl egyszerűen gondolkodtok": ebben a témakörben az a különbség köztem, meg 1-2 kivétellel pár fórumozó között, hogy mindenki tolja itt a nagy dumát, amit a weben olvasott, én meg lemegyek a parkolóba, beülök az autómba, és LÁTOM, hogy mit csináltak a "mérnökök".
"Ne gondoljátok, hogy egy ék egyszerű sebesség limitet nem fog engedni gyorsabban menni egy veszélyesnek mondott szituációban...": csak az a baj, hogy mire a vészhelyzet elkerülése érdekében a limitert felülbírálod, elkéstél. Elmész egy biciklis mellett az úton, arra számítasz, hogy az autó arra megy, amerre kormányzol, ehhez feszíted meg az izmaidat. Közben esetleg véletlenül érinted a felezővonalat, ekkor a sávtartó durván jobbra kormányoz, amire nem vagy felkészülve, és mire észleled, megfeszíted az izmaid, hogy áttörd a limitet, addigra kivasaltad a biciklist. Ez csak egy hiba, de van bőven.
"Mindenre egyelőre nem lehet felkészíteni egy rendszert.": ebben egyetértünk. tehát ha nem lehet mindenre felkészíteni a rendszert, akkor ne is rakják az autóba.
"Az hogy a szoftver bugos, szerintem nem a user véleménye határozza meg.": hanem? a jobb első kerekem alatt fekvő biciklis fogja meghatározni? azt, hogy bugos az okoslámpa szoftvere, nem jelzi megfelelően az, hogy a szembe jövő kamion tetején meggyullad 8 lámpa és kiégeti a retinámat? miközben látom, hogy mit csinált a szoftver, és látom, hogy nem jó? majd lesz újsághirdetés, hogy legújabb 3.gen opel insignia fullextrás 12 misi, 2003-as opel vectra nulla elektronikával 18 misi. úgyhogy de, az user határozza meg, hogy jó-e a cucc, mert az user zsetonjára hajt az autógyártó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Reggie0
félisten
Persze, mint a csaloszoftot is alairtak, kar hogy a papir nincs meg
Aztan nezd meg milyen ocska veszfek asszisztenssel jottek ki nem tul reg autok. Pl. suzuki, ami az emelkedo kanyarban befekez a szalagkorlatra, a bemutaton a meronokoket eluto volvo veszfek asszisztens, stb.. Amugy minden szabvany legfeljebb annyit er, amennyire betartjak.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
játsszunk egy régi játékot: mit érdemel az a bűnös!
mit érdemel az a bűnös, aki pontosan tudja, hogy miről beszélek, egyet is ért vele, mégis leáll vitatkozni?
lásd: "A teherautók felső helyzetjelző lámpáinak megfelelő felismerése az autópályán eléggé komplex és számításigényes feladat. Ott ugye a normál fényszórókat takarja a középen futó "fal" és csak azok látszanak, meg persze a kabin ahol a sofőr szeme kiolvad a refitől."Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Reggie0
félisten
Automata veszfek (AEB) hiba: [link]
Sokat nem segit, hogy utolag kijavitjak. Pont ezt tamasztja ala, hogy a szabvanyokat, eloirasokat es a vezetoseg megrendeleseit a hajunkra kenhetjuk, hiszen igy ki se johetett volna. A legtobb fejlesztes elsodleges pontja, hogy legyen belole penz minel elobb, a masodik, hogy az esetleges hibat utolag kijavitjak, ha kiderul. Ha dolgoztal fejlesztesen multinal, akkor te is tudod, hogy nem jo minoseg kell, hanem elfogadhato es a munkaido kb. fele arrol szol, hogy lehet a belso es kulso eloirasokat valahogy kikerulni kulonbozo okokbol.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
"Viszont fejlesztői és vevői oldalról is meg kell érteni, hogy vannak a rendszernek korlátai.": rendben, majd ha kivasalok valakit az okoskodó elektronika miatt, ezt fogom neki mondani, hogy meg kell értenie, vannak korlátok. meg a bíróságon a bírónak is.
szerintem oldalba fognak röhögni...
szerk: "És mint az elején mondtam, azt kapja a vevő amit kért és amivel elégedett. ": pontosan ki a vevő? mert az okoskodó elektronikát fejlesztő cégnek az opel a vevője, az autónak meg én. és itt érdekellentét van, mert én hibátlan szoftvert szeretnék, a "nagyker" meg olcsót.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-=RelakS=-
veterán
Elvileg elnyomja, mivel mikor elhagyom az autópályát, vagy sávot váltok, akkor nem nyúl a kormányba.
Egy sávelhúzásnál viszont nem fogok indexelni, hülyét kapnának körülöttem A rendszer viszont nincs felkészítve arra, hogy ha van sárga vonal, akkor ahhoz igazodjon.A ping-pont számomra elég zavaró, mert olyan érzés, mintha ki akarna sodródni az autó (túl nagyot korrigál), de mivel folyton forgalomban vagyok, nem nagyon hagytam önvezetni.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
és Ghoosty
Az is sávelhúzás, mikor valamit mókolnak a pálya közepén vagy szélén, és ehhez kell némi hely. Ilyenkor esetleg nem zárják le a teljes sávot, hanem csak keskenyebbre veszik, és sárga vonallal mutatják az ideiglenes határokat.
Pl tavaly év vége felé, mikor az M3 kivezetőn csinálták a belső korlátokat, akkor sávelhúzással csináltak helyet a munkagépeknek. A külső sáv jobb széle maradt a helyén, a középső és külső határát 30-50 centivel kijjebb húzták, még ennyivel a belső-középső határát, és megint ennyivel a belső sáv bal szélét. Elférni alig lehetett, de a munkához keletkezett elég hely.
Most hasonló van az M3 Budapest felé vezető oldalán Mogyoród után. Ott a leállósávban matatnak, és ugyanígy sávelhúzással csináltak még kb fél méter plusz helyet a melóhoz.Akartam képet rakni, de a melós net több, mint szar
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__