Új hozzászólás Aktív témák

  • zed juron

    aktív tag

    válasz mogyesz #40928 üzenetére

    Ez még a három munkanapos cserén belül volna, tehát erre még nem az vonatkozik. Meg különben is ki akarná szétbontatni a telefonját ha ki is lehet cseréltetni?

    Ma még futottam egy kört a vodafone-nál. Most már eljutottunk odáig hogy ez szerintük már nem is hiba, mert egy újabb kibontott készüléken is ilyen jelenség volt látható.

    Mivel az Allééban van Samsung lementem oda és ők mondták ha lenne szervízpontjuk akkor már ott felajánlanák a helyszíni javítást, mert ők még a tiszta zöld képernyőnél is látják a sávosodást (én ott annyira nem látom).

    Ezzel természetesen a vodafone nem foglalkozik. Ennyit egyelőre a vodafone (kisbetűvel) hozzáállásáról.

    Valószínűleg a nevemen lévő négy előfizetést szépen hagyon lejárni és tiplizek tőlük. Habár gyanítom hogy ez a mentalitás máshol is érvényes lehet, de én mint fogyasztó csak ezzel "büntethetem" őket.

    Figyelem:

    aki tehát a vodafone-nál akarna esetleg Samsung S4 készüléket venni, az kapcsoltassa be még mielőtt aláírna bármit is, nézze meg világosszürke/fehér képnél (mondjuk netre csatlakozó hibaüzenetnél ha nincs net a legkönnyebb) hogy vannak e függőleges sávok. A teljes fényerős fehér képernyőnél nehezebben észrevehető, habár a Samsungos srác ott is látta. Ha vannak ilyen sávok a telefonon, akkor ne hozza el!

Új hozzászólás Aktív témák