Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zed juron

    aktív tag

    Én meg elviekben "boldog" tulaja lennék egy S4-nek, de már a harmadik darabot néztem meg, de mindegyiknek sávos az amoled kijelzője, mintha beégés lenne, amolyan függőleges sávok futnak rajta végig.

    Megnéztem a Media Marktban kirakott darabokat - már amelyik éppen nincs csúnyán beégve valamilyen szöveggel :DDD - azoknak nem ilyen a kijelzője, azoknak szép sima, mint más amoleg kijelzőnek.

    Megnéztem külföldi fórumokon, nem jellemző hiba, valaki le is írta hogyan kell javítani - állítólag a csatlakozó koszos és azért csíkozódik a kijelző. De mivel gyártói garanciás meg szolgáltatótól vett én nem próbálkoznék vele. Valakinél volt vagy van hasonló?

    [ Szerkesztve ]

  • zed juron

    aktív tag

    válasz migabi24 #40924 üzenetére

    24 órán belül visszavittem: kicserélték. Ez így rendben is látszott. Ott nem néztem meg mert sokáig tartott leadminisztrálni. Aztán otthon kibontottam megnéztem az újat és az is pont ugyanolyan kijelzős volt. :W

    De már előre mondták hogy ha az is olyan, akkor azzal már az Allében lévő szervízpontos boltjukba menjek.

    Ez így is volt. Na ott meg a "kedves" főnök azt akarta hogy akkor majd ők beveszik, két-három-négy hétig, vizsgálgatják és majd eldöntik mi lesz. Mondtam hogy nonszensz, nem tehetik meg, nekem telefon kell azonnal, nem papír hogy átvették tőlem vizsgálgatni, mert akkor elállok a szerződéstől. Akkor erre a főnök módosította a véleményét és adtak egy papírt hogy menjek vissza az eredeti helyre, mert csak ott cserélhetik a raktárkészlet mizéria miatt. (ez kamu szöveg volt mint utólag megtudtam).

    Ott a vásárlás helyén lévő üzletben már értelemszerűen nem fogadtak túl jó szívvel, aztán odahívták az ottani üzletvezetőt, az meg rögtön rávágta hogy ő nem is látja ezt a hibát. Vicces volt, mert mindenki látta... Egész türelmes voltam, nem borítottam rájuk az asztalt.

    Aztán azt mondta hogy mégis van még egy készülék raktáron... :F megnéztem, leragasztott dobozt volt, de nem egészen olyan címkével mint a nálam lévő felbontott doboz, no meg a kibontáskor az igen kedves üzletvezető állandóan el akart küldeni a pulttól. Nem volt nagy dolog rájönni hogy szvsz megint vissza akarták adni az első készüléket szerintem, hátha benyelem és akkor ők látszólag megtettek mindent az érdekemben. De természetesen megnéztem, az is ugye pont ugyanolyan csíkos volt.

    Aztán írattak velem egy panaszlevelet, amit elfaxoltak meg hasonlóak és maradtunk egyelőre ennyiben. Mondtam nekik hogy én egy egyszerű fogyasztó vagyok: ha nem tudnak hibátlan készüléket adni akkor elállok a szerződéstől.

    A 1270-en is elmondták hogy majd 30 napon belül kivizsgálják. :(((

    Valaki esetleg elmondhatná miért fáj nekik a láthatóan hibás darabokat visszaküldeni a Samsungnak...

    Szóval egyelőre ennyit a Vodafone-ról és a náluk vásárolt S4-esekről, már ha eddig nem derült volna ki hogy ez Vodafone bolt volt. A bolt ahol meg vettem a Camponában volt.

    A vicces hogy a kirakott demokészülékek meg nem csíkos kijelzőjűek ... volt ugyan látható szöveg beégés, mert a demo készülékek full fényerőn mennek, de ahol nem volt ilyen az nem volt csíkos mint az enyém.

    [ Szerkesztve ]

  • zed juron

    aktív tag

    válasz mogyesz #40928 üzenetére

    Ez még a három munkanapos cserén belül volna, tehát erre még nem az vonatkozik. Meg különben is ki akarná szétbontatni a telefonját ha ki is lehet cseréltetni?

    Ma még futottam egy kört a vodafone-nál. Most már eljutottunk odáig hogy ez szerintük már nem is hiba, mert egy újabb kibontott készüléken is ilyen jelenség volt látható.

    Mivel az Allééban van Samsung lementem oda és ők mondták ha lenne szervízpontjuk akkor már ott felajánlanák a helyszíni javítást, mert ők még a tiszta zöld képernyőnél is látják a sávosodást (én ott annyira nem látom).

    Ezzel természetesen a vodafone nem foglalkozik. Ennyit egyelőre a vodafone (kisbetűvel) hozzáállásáról.

    Valószínűleg a nevemen lévő négy előfizetést szépen hagyon lejárni és tiplizek tőlük. Habár gyanítom hogy ez a mentalitás máshol is érvényes lehet, de én mint fogyasztó csak ezzel "büntethetem" őket.

    Figyelem:

    aki tehát a vodafone-nál akarna esetleg Samsung S4 készüléket venni, az kapcsoltassa be még mielőtt aláírna bármit is, nézze meg világosszürke/fehér képnél (mondjuk netre csatlakozó hibaüzenetnél ha nincs net a legkönnyebb) hogy vannak e függőleges sávok. A teljes fényerős fehér képernyőnél nehezebben észrevehető, habár a Samsungos srác ott is látta. Ha vannak ilyen sávok a telefonon, akkor ne hozza el!

  • zed juron

    aktív tag

    válasz nbware #40948 üzenetére

    A Samukkal eddig én mindig szívtam ... úgy tűnik más is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák