- PHP programozás
- Aliexpress tapasztalatok
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Windows 11
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Milyen routert?
-
IT café
Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Farkas82
tag
válasz zed juron #40925 üzenetére
Sziasztok!
Néhány hete panaszkodott egy kolléga hogy sávos a kijelzöje, és több példány is ilyen volt a boltban. Én is belefutottam egybe, (Ausztriában vett 9515) sajnos késön vettem észre, így nem cserélik, szervízbe küldte a bolt vissza. A szervízpapír alapján ök is látták, és elismerték a hibát, cseréltek benne valamit. Csakhogy amikor bekapcsoltam ugyanolyan függöleges sávos maradt. Most megint visszaküldte a bolt a szervíznek. Nem értem hogy végezhet ilyen hanyag munkát egy szervíz, még csak le sem ellenörzik mit csináltak. Vagy a másik lehetöség hogy jelenleg egy szar széria kijelzö van, (más is látott már hibás darabokat) és nem is tudnak bele rendeset tenni, a Samsung meg nem hívja vissza, mert v.sz. minden 10. vagy 100. ember veszi csak észre. Egyébbként tényleg csak tudatos megfigyeléssel vehetö észre, föleg fehér-világosszürke háttérnél, halvány sürü függöleges sávok, aki mostanáben vette ellenörizze![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot a közelmúlt eseményei miatt (flame, OFF, személyeskedés, stb.) gyakrabban ellenőrizzük, nem érdemes itt (s persze máshol sem) a szabályokat megszegni, különösen a visszaesőknek!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs