Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz HSM #19 üzenetére

    "Szokatlan látvány? :D Ugyan... Soha annyi autó nem döglött le, mint a friss, legfeljebb 4-5 éves agyonelektronikázott, rövidebb élettartamra tervezett "modern" autók."

    En baromira szeretem azt, amikor valaki a tenyeket figyelmen kivul hagyva (mert azok meg ellentmondananak neki), ellenben hatalmas onbizalommal tesz nagyon sarkos kijelenteseket. De azert a konstruktiv vitat ezek olyan nagyon nem viszik elore, sot.

    A maradekot nem is kommentalnam, latszik, hogy sokkal inkabb szereted leirni azt, hogy mirol mit gondolsz ki, mint az, hogy mi is a valosag.

    DRM is theft

  • Tsebacsi

    nagyúr

    válasz HSM #19 üzenetére

    "ha ABS-es kocsit kell vezessek, biztosíték ki."

    Uramisten...

    "Tudom, automataváltó, de azt meghagyom inkább az ellenségeimnek és a tudatlanoknak."

    Szentég...

    "valós idejű forgalmi adatos navi papíron hasznos, de ahhoz nem kell "okos autó" (kell viszont okos sofőr, hehe) de a többi csak mosolyt csalt le az arcomról."

    Szóval te egyből tudod, hogy ha be van állva a hegyalja, akkor az miért is van, és simán elmehetsz a petőfi vagy a lágymányosi felé mert arra úgysincs dugó. Aztán a második lámpánál szembesülsz vele, hogy jéé, az is áll, és jobb lett volna a hegyalján maradni, mert csak a híd előtti lámpa rossz és utána megy rendesen a forgalom. Ennyit az ötletedről...

    Ha téged a wifi meg a tv kísért vezetés közben, megérdemled... Ha ESP-vel és ABS-el kikanyarodsz a kamion elé akkor nem a kocsiban bízol hanem hülye vagy, vagy suicid, azzal nem lehet mit tenni...

    [ Szerkesztve ]

    Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

  • Döglött Róka

    veterán

    válasz HSM #19 üzenetére

    Uthiban hibazik egy szenzor?:)

    Jo dolog az eloitelet amig nem szul hulyesegeket. Szoval atrongyolok egy katyun 120al es a toltolevego rendszer egyik szenzora fals erteket mer ezert lefojt. Segitek, vannak hibakodok amik nem tiltanak, csak a motor es a levegorendszer koruli hibak tilthatnak, azok sem az elso adando alkalommal, hanem hasonloan mint a threshold monitoring szerverek eseten, bizonyos szamu hibas minta alapjan jeleznek.

    Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

  • bambano

    titán

    válasz HSM #19 üzenetére

    hehe, az abs rossz, az esp jó? lol, ugyanaz a cucc, ugyanazokból a részegységekből összerakva :P

    egyébként az abs akkor lenne rosszabb, mint te, ha:
    - képes lennél másodpercenként 20-nál többször benyomni és felengedni a féket
    - több, mint négy lábad lenne
    - és az autóban, amit vezetsz, négy külön fékpedál lenne a négy kerékhez.
    látatlanban nem akarok állítást megfogalmazni ezekről, lehet, hogy 5 lábad van, de hogy négy fékpedálos autó nincs a piacon, arra azért komolyan mernék fogadni.

    az eszedbe se jutott, hogy a csöpögős esőben, amit tanítanak az autóvezetési tanfolyamokon, abs nélkül még nagyobbat zakóztál volna?

    az automata váltóról meg annyit, hogy a matematikai statisztika szabályai szerint elvileg előfordulhat, hogy te jobban váltasz, mint egy duplakuplungos mechanikus automata, de lássuk be: a tömegek nem. az igaz, és én is egyetértek vele, hogy a régebbi automata váltó konstrukciók vacakok, a hátam közepére se, de egy pdk-t vagy dsg-t már eltűrnék.

    (#31) HSM: "ABS hibázásából 2X kerültem igencsak veszélyes helyzetbe önhibámon kívül,": mondom tanítják. tehát amikor kellő óvatosság nélkül mentél kezdődő/szemerkélő esőben, az nem "önhibámon kívül" volt, hanem az a te veretes hülyeséged volt.

    automata váltó: jaja, kutya biztonságos lehet egy 400-500nm nyomatékú motor váltóját, kuplungját rábízni az átlag sofőrre, nem is hagyják a gyárak. kb. egy indulás és vége.

    [ Szerkesztve ]

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák