Új hozzászólás Aktív témák
-
_Oscar
aktív tag
Nem csak a mobilelőfizetők szolgáltatása állt le, hanem a vezetékeseké is. Még most sem megy.
[ Szerkesztve ]
Chuck Norris vakon gépel érintőkijelzőn is...
-
Zotya84
őstag
Ezt akartam én is mondani. Nem egy ismerős jelezte már tegnap délután, hogy nem tud a POP3-mon levelet fogadni, meg SMTP-n levelet küldeni...
T-online-os címről.
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
-
Def26
félisten
Nekem a tmobile -os mobilnet nem nyitja meg a google levelezőt. Ez is ennek tudható be?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Dr. Romano
veterán
Nem csak ilyenek miatt nem használok szolgáltatós függős emailt, hanem mert egy esetleges váltásnál is tud gebaszt okozni.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
félisten
nice
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
PeL
addikt
Az egész T szervezet kezd összeomlani, nekem úgy tűnik. Már 4 hónapja várunk egy bekötést a T-home-tól költözés miatt, persze azóta már be lett kötve a UPC mert ha rajtuk múlna még ma sem lenne itt semmi sem. Mindenesetre majd ha kijönnek akkor majd közöljük velük hogy köszönjük szépen de már nem kérünk ebből a khmm-ből.
-
rodrigez
senior tag
Az a vicces, hogy a céges email címeink egy része megy, másik nem. tegnap reggel hörgött az android-os telóm, hogy nem tud csatlakozni a saját fiókomhoz állítsam be újra a fiókot. Értetlenkedtem, mert a másik céges fiókhoz meg gond nélkül csatlakozott és frissített. De legalább most megnyugodtam, hogy nem az én készülékemben van a hiba.
-
Namelesske
addikt
Sikeres lehet aki ezt a szolgáltatót használja e-mailre.
[ Szerkesztve ]
Ha érdekel amiket csinálok: shorturl.at/inoxV
-
XtremLor
őstag
válasz Namelesske #9 üzenetére
Meglepo az biztos, ismeros vallalkozok kozul pedig nagyon sokan hasznaljak!
"Legen...Wait for it...Dary"
-
Stanlee
őstag
A T-nek mindenhol vannak problemai a bekotessel. Azt vettem eszre rajtuk, hogy orszagtol fuggetlenul, a nagy elofizetoi bazis miatt mindegy nekik, hogy mennyi uj vagy meglevo elofizetot veszitenek. Amikor nemetorszagban varoson belul koltoztunk, a meglevo elofizetesunket akartuk par utcaval arrebkoltoztetni. 2 honappal a koltozes elott bejelentettuk, hova kerjuk a megelovo elofizetesunket attenni, mikortol. Igeret, hogy akkorra ott lesz telefon es internet. egy honappal koltozes elott ugyanannal az ugyintezonel rakerdeztunk a biztonsag kedveert, hogy akkor ugye lesz telefon es internet, mert kell. Akkor mar nem tudta biztosra megmondani, de a koltozes utan maximum 4-6 heten belul valoszinuleg at tudjak tenni az elofizetesunket. Megkoszontuk az erofesziteseiket, es egy alternativ szolgaltatonal 2 napon belul lett telefon es internet, a T pedig par evre megszunt letezni szamomra a hozzaallasuk miatt.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
PeL
addikt
Többet mi sem kérünk tőlük semmit sem, bár a UPC-s szerelő azt mondta áthelyezésnél náluk is szokott gáz lenni, de ennyire nem hogy hónapokig kell várni. Mindenesetre szerintem a hűségidőt bebukták, még 1 év volt, a szerződés szerint meg maximum 30 napon belül teljesíteniük kellett volna az áthelyezési kérelmet. Innentől kezdve csak nekik ketyeg az óra. Kíváncsiak vagyunk mikor fognak észbekapni, mi már többet nem vagyunk hajlandóak telefonálni nekik, így is elment már kb 2000 forint miattuk, meg a sok buszozás, sorbanállás a T-pontba a semmiért.
-
leeate
senior tag
T-email, na ne vicceljünk már..
Soha többet nem vitatkozom DSLR témában!!
-
mlinus
őstag
én azon csodálkozom legjobban hogy ennyien használják még a szolgáltatós emaileket
-
anulu
félisten
részemről csak outgoing smart hostnak használom a t-s SMTP servert. szerencsére az megy
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
ntomka
nagyúr
válasz kaszaking #16 üzenetére
A telekomnál konkrétan minden jobb.
(#11) Stanlee: "Azt vettem eszre rajtuk, hogy orszagtol fuggetlenul, a nagy elofizetoi bazis miatt mindegy nekik, hogy mennyi uj vagy meglevo elofizetot veszitenek." - Inkább a kormányokkal kötött stratégiai megállapodások miatt. Megvan az állami hátszél, a többi nem számít.
[ Szerkesztve ]
ツ Headphones on - World off
-
Velins
csendes tag
-
#65388800
törölt tag
Azt mondták szombat estére jó lesz? Ez már estének számít mert még mindig nem jó.
-
Mura
csendes tag
A fene meg nem eszi, még mindig nem megy rendesen. Van náluk egy csomó acc-om különböző előfizetésekhez és egyik megy, a másik nem, váltakozva. "ERR - Account is temporarily unavailable." Ez megy péntek reggel óta.
Nem először van egyébként gond ezzel, de korábban csak egyszer-egyszer rövid időre halt meg néhány acc - és nem volt ennyire tragikus. Most mit sikerült ennyire elszúrniuk?
Hozzáteszem, hogy nevetséges, hogy az állítólagos legnagyobb és legfrankóbb rendszer szolgáltató és manager cég a saját rendszerét (legyen az mail vagy ügyfél-rendszer) nem bírja rendben tartani. Mióta nem megy az internetes ügyfélszolgálat? Fél éve? Egy éve? Nevetséges.
Overclocking és vízhűtés csak volt - most már csak a család és stock cooler :)))
-
kali
legenda
hosszú évek óta használom a t-email címemet levelezésre, korábban sosem volt vele probléma, így egy idő után fontosabb helyeken/személyeknek is azt adtam meg - sokkal jobb fogadtatást is kapott, mint az ingyenes gmail, freemail...stb. -, de mostanság volt néhány rövidebb kimaradás a szolgáltatásban, aminek nem örültem ugyan, de máshol is előfordul, így nem lett miatta vége a világnak, viszont most felettébb bosszantó ez a már 30 órás teljes elérhetetlenség...
-
np137
csendes tag
Nekem azóta megszűntek komoly cég lenni, hogy augusztus óta(!!!) nem sikerült helyreállítani a webes ügyfélkezelést, és december elején a telefonos ügyfélszolgálaton megkérdezték, hogy miért nem váltok digitális számlára...
Még pár embert kirúgnak, és csak vasárnap lesz szolgáltatás, mert akkor úgyis minden zárva van.Persze a területünkön semmi más kábeles alternatíva...
[ Szerkesztve ]
-
scyllarus
veterán
Éveken át rendeltem a T-s webshopokból dolgokat gond nélkül. Az elmúlt 2 évben konkrétan minden rendelés után telefonálgathattam egy csomót, mert soha nem ment problémamentesen. (kb. 8-10 alkalomról beszélünk!) És ez vonatkozik a mobil-és a vezetékes szolgáltatásokra is. A webmailt 2 éve fejlesztik, azóta annyit sikerült elérniük, hogy 2x kell bejelentkezni. Gratulálok nekik, 2015-ben ilyen egy telekommunikációs cég IT oldalról.
[ Szerkesztve ]
"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
addig se kapnak spamet...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
kali
legenda
mobilos téren közel 18 éve előfizetőjük vagyok, több előfizetés és mobilinternet, panaszom nem nagyon lehet, ha volt is kisebb probléma elvétve, azokat erő felett megoldották mindig és gyorsan, az lte fejlesztések óta adódó néhány apró kiesést is elviseltem, legyen szó csak az adatforgalomról vagy akár rövid ideig tartó, de teljes hálózati lehalásról, valamint azt is eltűröm, ha a my t-mobile nem működik megfelelően néha - az a szerencse, hogy mikor telefont rendeltem vagy fontosabb ügyet intéztem online, akkor épp nem volt gond -, de ha nem csak néhány órás problémáról van szó, hanem több napról, az már nagyon nem okés...
vezetékes téren is voltam előfizetőjük vagy 3 évig, ott elég volt néhány problémás (telefonos) ügyintézés és le is léptem, hiába voltam elégedett amúgy a szolgáltatásaik technikai részével.[ Szerkesztve ]
-
rodrigez
senior tag
Lassan este 11 óra, de az én céges accountom még mindig nem működik, még mindig bad gateway-t ír ki PC-n és telón.
-
#65388800
törölt tag
Szombat estére ígérték. Már eléggé szombat este van. Valaki nem tud valamit? Nincs véletlenül itt telekomos ember?
-
félisten
-
#65388800
törölt tag
válasz Plazmacucci #30 üzenetére
Meg minket is mert megtudtuk
(#31) rodrigez
Azt hittem, hogy most mennyi embernek kell elmondania majd jó lesz a rendszer, de már a hívásnál egy robot elmondja rossz az egész
Amúgy sejteni sem lehet, hogy mi lehet a hiba? Ilyen sokáig még nem tartott megcsinálni semmit sem.
-
#65388800
törölt tag
Hát most már nem tudom, hogy mi van, de azt tudom, hogy vasárnap és péntek óta nem megy Nem tudom ha ilyen adatbázis hibájuk van azt mennyi idő kijavítani, de ha az a hibájuk akkor nem könnyű
Bár mikor nálam a nettel volt gond lelkesen jöttek javítani Szóval remélem nem a lelkesedésből van hiány
-
Pfff, épp pár hete volt probléma az egyik tagnál itt, hogy a t-online-os emailjére nem jött meg a privát értesítő. Minden más igen, csak a privát nem. Rögtön az t-re gyanakodtam, így javasoltam az email változtatást, és igazam is lett.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
kengyel
nagyúr
Van belőle nekem is, még szerencse hogy nem használom.
kengyel
-
kovy79
őstag
válasz kaszaking #16 üzenetére
Igen a T-csoportra, rengeteg panasz van mindenhol. Itt, Németországban is évek óta csak rosszat hallani róluk. El sem tudom képzelni, a mai világban hogy tud egy ilyen cég fennmaradni és új ügyfeleket szerezni.
Természetesen nekünk is volt negatív tapasztalatunk otthon és itt is, de soha többet...''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
Brain75
senior tag
Ezt nem tudom hogy képzeli a T ? 3 napja nem lehet használni a szar..s rendszerüket.
Nagyon remélem hogy ezért valami kárpótlást fognak adni az ügyfeleknek mert ez kritikán aluli.
Még hogy a legnagyobb szolgáltató. Inkább a legnagyobb sz.r.
Szerintem az a probléma hogy ment minden a levesbe. Ennyi idő alatt sok ilyen rendszert talpra lehetett volna állítani, nemhogy egyet.Nem merik bevallani de szerintem sok ezer előfizető adatai mentek a levesbe és nem lehet visszaállítani őket. Azért tökölnek ennyit mert próbálják menteni a menthetőt.
De, ne nekem legyen igazam.
/LOGITECH Kormány, Játékvezérlő, Hangfal, Egér, Billentyűzet, Dell, Toshiba, Fujitsu, Acer notebookok és minden egyéb elektronikai termék szakszerű, gyors JAVÍTÁSÁT vállalom/
-
kovy79
őstag
Persze, nagy számok törvénye, de mint mondottam volt, saját tapasztalat is vala. Mindkét országban minden téren. Szolgáltatás minősége, számlázási nyűgök, ügyfélkezelés, illetve annak lassúsága. Semelyik más szolgáltatónál nem tapasztaltam eme hibák közül akár csak kettőt is egyszerre.
(#39) Brain75, persze, hogy próbálják menteni a menthetőt, mást nem nagyon tehetnek.
[ Szerkesztve ]
''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
kaszaking
tag
Szerintem a telekomtól ne nagyon számíts kárpótlásra.
Telekom facebook oldala:
Kedves e-mail Felhasználóink! Az éjszakai erőfeszítésnek több eredménye lett: látjuk, hogy mi a hiba pontos oka (ezt azért már korábban is tudtuk) és azt is látjuk, hogyan lehet elhárítani.
15.000 felhasználó postafiókját már sikerült helyreállítani, nekik már működik a levelezésük. A többi e-mail fiók helyreállítása is folyamatban van, de ezt nagyon körültekintően kell végeznünk, levelek nem veszhetnek el, és ugyanolyan flottul kell menjen minden, mint korábban. Ez időigényes és természetesen tudjuk, hogy a levelezés leállásánál az eltelt idő örökkévalóságnak tűnik. Magánemberként mi is ezt a levelezőrendszert használjuk, mi is csak bízni tudunk kollégáink szakértelmében. Aki az elmúlt időszakban kapott levelet, annak szeretnénk jelezni, hogy minden e-mailje meg fog érkezni! Az elhárításban a legjobb szakemberek vesznek részt, azonnal jelezzük, ha több információnk áll rendelkezésre. Köszönjük a türelmeteket és elnézést az okozott kellemetlenségért![ Szerkesztve ]
-
Mura
csendes tag
"Aki a legnagyobb arra van a legtöbb panasz..." Nos, ez talán nem kellene, hogy minden előfizető esetében egyedileg is igaz legyen. Van számos T-előfizetésünk, mert ők a kizárólagos szolgáltató ott, ahol a család lakik, és ahol az irodáink vannak.
Rendszeresen előfordult már az utóbbi évben is, hogy néhány órára ugyanazzal a hibaüzenettel dobta ki a POP3 klienst a levelezőrendszer, mint most. A hiba tehát véleményem szerint NEM MOST keletkezett, hanem csak addig tologatták maguk előtt tüneti kezelésekkel, amíg aztán egyszer igazán össze nem csinálta magát a rendszer.
Ez nem felelősségteljes magatartás. Ha nekem, mint vacak kis vállalkozásnak a saját adataimról van on-line, off-line és off-site backup, akkor a hatalmas és hozzáértő T-csoportnak, aki felett csak a csillagos ég, talán kellene, hogy egy legyen egy folyamatosan futó párhuzamos rendszere, amire azonnal átállnak, ha gond van (és ami egy teljes párhuzamos adatbázist visz, függetlenül az első rendszertől, hogy ne lehessen adatbázis elveszés vagy szétesés egyszerre mindkét rendszeren).
Hozzáteszem, hogy a lakossági ügyfél-rendszerük és a BUBI fiaskója után szerintem ez beteszi az utolsó szöget ott a koporsóba. Talán most már felébred valaki a tulajdonos / vezetőség vonalon és hajlandó felismerni, hogy f*nggal nem lehet piros tojást festeni, tehát alulfizetett és alul-staffolt részlegekkel, befektetés nélkül eddig ment a dolog, és innentől vagy pénzt tesznek bele, vagy pedig vége a dalnak (és nem PR-költség kell ide, hanem HW, SW és főleg HR kiadások).
Overclocking és vízhűtés csak volt - most már csak a család és stock cooler :)))
-
Valdez
őstag
Gyanús, mert nekem péntek 11:34-kor frissített utoljára és ma reggel (vasárnap) már jó volt fiók, és furcsa mód egy levelet sem kaptam, pedig minden nap szokott jönni.
Egyébként a T-ről én is csak rosszakat tudok mondani. A levelezés rendszeresen kihagy, kb 2 heti szinten elmegy 1-2 órára.
Telefonálni egyre nehézkesebb (mobil), full térerőnél napi szinten nem lehet telefonálni, van hogy sms-t sem küldi el, hívásnál van hogy 1 percig kell hallgatni a semmit, mire elkezd csöngeni, van hogy nem lehet hívást kezdeményezni percekig (szintén full térerő), van hogy nem tudnak hívni, mert kisípol a másik oldalon.
Szóval szánalmas.[ Szerkesztve ]
-
jengab
tag
A hivatalos közleményekben benne van a válasz, hogy épp a kiesés ideje alatt érkezett levelek megtartása miatt lassú a helyreállítás. Így nem meglepő, hogy akinek éppen helyreállt a levelezés, még nem jött meg minden levele. Valószínűleg hamarosan látni fogod a leveleidet is. Hozzáteszem valakinek még ennyire se működik most sem a mail.
A telefonos kérdés viszont a leírtak alapján nem hálózati hiba. Sima Android jellemző ez a sok hiba. Már rengeteg androidos embertől hallottam (amíg nekem az volt én is tapasztaltam), hogy hiába mutat teljes térerőt nem csatlakozik a készülék a hálózathoz.
Összességében én se örülök ennek a kiesésnek, és azt se értem, hogy miért telik ennyi időbe megoldani a problémát. De mobilos részről szerintem nem állja meg a helyét a kritika.
-
Brain75
senior tag
válasz kaszaking #41 üzenetére
Ez amit írtak már azért is baromság, mert a nem működő email fiókok semmiféle jelzést nem adnak vissza a küldő email szerver számára.
Ebből az következik hogy a kiment leveleknek nincs hova menniük és emiatt vagy hibaüzenettel visszafordulnak vagy pedig elmennek a nagy semmibe.Amit a T a facebook oldalán ír az egyszerűen szemenszedett hazugság.
Régóta foglalkozom informatikával munka szinten. Nem 1 és nem 2 exchange szervert állítottam már be és azt tudom ha nincs olyan szerver ami válaszol a levélküldésre akkor a levél visszafordul és hibaüzenettel leáll a levélküldés vagy pedig elveszik a nagy semmiben.Szóval ez egy bődületes nagy baromság amit írnak.
(#44) jengab
Szerintem meg igen is megállja a helyét a kritika. Én 2 kártyás telefont használok.
Az egyik Telenoros a másik nyomorék T-s.
A telenyomor sem sokkal jobb de olyan nem igazán volt hogy full térerőnél ne tudjak hívni és engem se tudjanak hívni.
A szaros T-s kártyával viszont rendszeresen előfordul ez a szitu.
És mielőtt azt mondja valaki hogy persze akkor amikor a másik kártyán beszélek akkor van ez, megcáfolom és azt mondom hogy ez akkor fordul elő amikor itt az asztalon fekszik a telefon és full térőnél a hívó félnek azt mondja a hálózat hogy a hívott szám nem kapcsolható.Ennyit a T-ről.
[ Szerkesztve ]
/LOGITECH Kormány, Játékvezérlő, Hangfal, Egér, Billentyűzet, Dell, Toshiba, Fujitsu, Acer notebookok és minden egyéb elektronikai termék szakszerű, gyors JAVÍTÁSÁT vállalom/
-
arnyekxxx
veterán
Ez amit írtak már azért is baromság, mert a nem működő email fiókok semmiféle jelzést nem adnak vissza a küldő email szerver számára.
Nekem azért volt már olyan, saját domainen saját tárhellyel fél napra (vagy többre de éjjel ki a fene nézi) lehalt a levelezés aztán amikor gatyába rázták szép sorban beérkeztek a leállás alatt kapott levelek.
(#46) Valdez
fater a család egyetlen trémobilosa egy 4ezer forintos kőbuta samu készülékkel de olyannal még nem futottam össze, hogy ne tudtam volna őt hívni és még ő se panaszkodott arra, hogy ne tudna hívást indítani
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
Ez amit írtak már azért is baromság, mert a nem működő email fiókok semmiféle jelzést nem adnak vissza a küldő email szerver számára.
Ebből az következik hogy a kiment leveleknek nincs hova menniük és emiatt vagy hibaüzenettel visszafordulnak vagy pedig elmennek a nagy semmibe.Erdekes [link]
Ezt elmagyaraznad nekem akkor? -
arnyekxxx
veterán
válasz ForRedGlory #48 üzenetére
It's a kind of magic
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Path of Exile (ARPG)
- Milyen monitort vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!