- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zotya84
őstag
válasz ForRedGlory #48 üzenetére
Úgy hívják, hogy TTL, és SMTP beállítás. Ugyanis nem feltétlenül kell a levélnek visszapattannia hiba esetén azonnal, hanem mondjuk - ahogy a legtöbb értelmes helyen beállított rendszernél - 48 óra után. Ugyanis a fogadó szerver válaszol, csak nem tudja fogadni a leveleket. Ezért az SMTP beállításán múlik, hogy mit tesz a levéllel. Általában be lehet állítani a TTL (time-to-live), újrapróbálkozások száma értéket, és az újrapróbálkozások között eltelt időt hiba esetére, és ezektől függően visszapattintani a levelet. Tehát, ha elég nagy a három érték közül bármelyik, akkor az SMTP szerverben akár napokig is ott maradhat a küldendő levél, és még ezek után is megérkezhet.
Jelen esetben egyébként szerintem adatbázis hiba van T-nél, és ugyan fogadni tudja a levelet, csak nem jeleníti meg a felhasználónál. És ahogy állítják helyre az adatbázist a naplófájlokból, úgy érkeznek szépen meg a levelek.
Ja, és soha sem állítottam be exchange-t.
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
-
kaszaking
tag
FACEBOOK:
Kedves email Felhasználóink!
Végre jó hírrel érkezünk, a levelezési rendszerünk teljes mértékben helyreállt! Kollégáink az elmúlt napokban teljes erőbedobással a hiba elhárításán dolgoztak, s ez sajnos hosszadalmas folyamatnak bizonyult, a szolgáltatás csak fokozatosan állt helyre. A leállás – amihez hasonló emlékezetünk óta nem történt - a postafiókkal rendelkező ügyfeleink negyedét érintette, reggelre már 15.000 fiók működése állt helyre, most pedig már mindenki zavartalanul használhatja levelezőrendszerét.
Az emailek betöltése kis időt vehet igénybe, de a beérkező levelek nem vesztek el!
Köszönjük szépen az elmúlt napokban tanúsított türelmeteket és megértéseteket, mindent el fogunk követni annak érdekében, hogy rendszerünk a jövőben zavartalanul működjön! -
Sanchez638
addikt
Egyik sem jobb, t-home nálunk ritkán hibázik, ezért szeretem, upc meg kiküldött az utcánka pár idétlen csekket, aztán kiderült, hogy más utcára ment mindenkinek. Meg szerződés végével itt hagyta több hónapig a bekötést, amit lehetett használni. Digit szerettem volna, mert pont annyi tv csatorna van rajta, amit apukám tud nézni vész esetén, de az nincs az utcába. Invitel meg felesleges drága itt.
Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!
-
Sanchez638
addikt
T-home-nál azt szeretem, hogy tudnak a hibáról, de 1-2 órával elötte közlik és diadalmasan közlik, hogy rajta vannak és mindjárt kész
Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!
-
Brain75
senior tag
Ez való igaz hogy így van. De itt 300000 előfizető legalább 6-800 000 mail fiókjáról van szó.
Ekkora mennyiségű levelet ami 3 nap alatt felgyűlt, nem hiszem hogy a T szerverei fel tudnak dolgozni.
Ha ekkora mennyiségű adat kizúdul az smtp szerverekből akkor megint leállás lesz a T-nél mert a POP3 szervereik nem fogják bírni az irgalmatlan mennyiségű bejövő levelet.
Itt akár több 10 millió emailról is szó lehet ami ha egyszerre zúdul a T szervereire akkor megint vége a dalnak.De itt sajnos a T szerverei csak néhány esetben adnak választ. Ezt tapasztaltam a család 10-15 T-s email címével, és a levelek visszajönnek.
/LOGITECH Kormány, Játékvezérlő, Hangfal, Egér, Billentyűzet, Dell, Toshiba, Fujitsu, Acer notebookok és minden egyéb elektronikai termék szakszerű, gyors JAVÍTÁSÁT vállalom/
-
#23310336
törölt tag
Na most ezután meg az a gyalázat ami a számlázási és ügyfélkezelési rendszerrel megy már több, mint fél éve. Normálisabb cégeknél ilyenért már repült volna a felelős a műszaki igazgatóval az élen.
De ez a Telekom..Én azt csodálom, hogy még a szolgáltatások működnek...még...
-
Valdez
őstag
válasz #23310336 #58 üzenetére
Itt meg a T-pontban megszüntették a szervizes részleget, holott mindig oda vártak a legtöbben, mert alap dolgokat meg tudtak csinálni (szoftverfrissítés, tisztítás, telefoncserénél adatok mentése, stb..). Mostmeg minden szarért küldhetik fel a telefont a központba, az ügyfél meg várjon a csodára.
-
kali
legenda
régen rossz, ha régóta foglalkozol informatikával és annak ellenére ilyeneket leírsz...
ilyen probléma esetén azzal szoktam kezdeni, hogy amikor tapasztalom a hibát, akkor azonnal küldök magamnak levelet egy másik e-mail címről, ami pont arra hivatott, hogy később láthassam, ha esetlegesen nem érkezik meg az a levél a probléma kijavítását követőn, így történt ez pénteken délben is, és ma megkaptam azt a levelet is, a többi olyannal együtt, amit azóta küldtek.
-
addikt
Nálunk is ez volt. Igazából mindig van valami ezzel a sz*rral, de nincs mire átállni.
(#9) Namelesske: miért, mit kéne használni? A szolgáltatótól kapott e-mail fiók(ok)nak kellene a legbiztosabbnak lennie, főleg céges szinten.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Brain75
senior tag
Hát apám látom te soha sem foglalkoztál ilyen témával.
Szerinted egy smtp szerver meddig tartogatja a szaros leveleket ?
A legjobb esetben 48 óráig. utána megy a levesbe.
A leállás meg több mint 48 órája volt. Én is küldtem teszt üzeneteket és még nem jött meg 1 sem. igaz nem is működnek a család T-s email címei. Mind Bad Getaway.Szerinted a T saját maga ellensége. Magára enged sok millió nem megjött mail-t ?
Ha azt akarja hogy a POP3 szerverei leálljanak akkor igen, de nem hiszem hogy ezt akarják.De mind1 én amúgy sem T-s levelezést használok hanem céges mail-t. Ennek meg én vagyok a gazdája és ha nem megy akkor csak magamat okolhatom.
És sajnos tudom hogy hogyan reagál egy POP3 szerver ha beöntenek rá egyszerre irdatlan mennyiségű levelet. Főleg úgy hogy a levelekben lehetnek akár 5-10 Mb-os mellékletek is.Csak számolgass. Mekkora tárhely kell ennyi levél tárolásához ?
/LOGITECH Kormány, Játékvezérlő, Hangfal, Egér, Billentyűzet, Dell, Toshiba, Fujitsu, Acer notebookok és minden egyéb elektronikai termék szakszerű, gyors JAVÍTÁSÁT vállalom/
-
kali
legenda
nem, persze...
meg olyannal sem, hogy a rossz irányban próbáljam korrigálni/kimagyarázni magam...
a stílust/hangvételt már nem is minősítem.
megoldották, hogy ne egyszerre zúduljon be minden, és ezt kifelé is lekommunikálták - ha kicsit mással is indokolták, mert nem mindent lehet úgy leírni a (köz)nyilvánosság felé, ahogy az technikailag kivitelezhető(bb) -, de nincs is ezzel gond, attól még sokan belelátnak a mondataikba, mert ismerik a dörgést.[ Szerkesztve ]
-
Brain75
senior tag
Elárulom hogy a család 14 db email címéből eddig a percig is csak 10 működik.
A többi még mindig bad getaway.
Azt is elmondom hogy a teszt levelekből egy sem jött meg a már működő 10 email címre.
Hát ennyit arról hogy ma 11:30-ra sikerült elhárítani az összes hibát.És részemről a téma itt lezárva.
[ Szerkesztve ]
/LOGITECH Kormány, Játékvezérlő, Hangfal, Egér, Billentyűzet, Dell, Toshiba, Fujitsu, Acer notebookok és minden egyéb elektronikai termék szakszerű, gyors JAVÍTÁSÁT vállalom/
-
leeate
senior tag
"Aki a legnagyobb arra van a legtöbb panasz. Aki a legtöbbet eladja annak több romlik el. Ebből azért ne vonjunk le következtetéseket."
Legtöbbet adja el --> nagyobb bevétel --> nagyobb lehetőség a kapacitás növelésére --> még több bevétel.
Szerintem ez így működik. Ennek ellenére nálunk már a szervizt is bezárták. Valószínűnek találom, hogy prosztók kerültek a menedzsmentbe.Soha többet nem vitatkozom DSLR témában!!
-
Zotya84
őstag
Még jó, hogy szolgáltatóként csak tudják korlátozni akár a POP szerverek sávszélességét, akár az egyszerre kiépíthető kapcsolatok számát. Innentől kezdve ez a felvetés nem állja meg a helyét. Így az általad is említett több tízmillió levél nem fogja megfektetni a rendszert, mert így a torlódást kezeli a szűk keresztmetszeten, és a feladóknál fog torlódni, míg ők szépen nyugodtan fogadják a sorban érkező levelek tömkelegét.
Probléma kiküszöbölve.
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
-
#06658560
törölt tag
válasz arnyekxxx #47 üzenetére
Mindkét oldalra van példa saját praxisomban, így arra tudok tippelni, hogy ha inaktívvá válik egy fiók mondjuk nem belépés miatt, akkor az semmit nem jelez, csak elmegy a fenébe, ha rendszergond van, akkor kaphat olyan visszajelzést, amelyikkel újra próbálkozik majd a küldéssel, avagy addig keringteti a levegőben. Itt azt is el tudom képzelni, van valami érvényessége a leveleknek, amíg próbálkoznak megérkezni.
-
Brain75
senior tag
-
senior tag
Van aki megbízik ebben a szolgáltatóan ???
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stellar Blade
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen