Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
A szomszédom használ egy ilyen lesajnált, gagyi kategóriás jószágot. Utcai bicikli, gyárilag rászerkesztett rásegítéssel.
4-5 éve lehet meg neki (egyébként használtan vette) és tökéletesen elégedett vele.
Egyébként nagyon úgy látom, hogy a bicikliknél van egy olyan minőségi sáv, amelyik normál használatra már tökéletesen alkalmas, de az állítólagos profik mégis nagy lendülettel fikázzák.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Csakhogy nem erről van szó. Hidd el, ilyen Neuzer-féle megoldásokkal az olcsóbb, de nem ritkán a nem is olyan olcsó gépkocsikban is lehet találkozni. Nem is olyan ritkán.
A biciklissznobéria pedig sajnos elég komoly mértékű, ami szerintem sokakat riaszt el a kerékpározástól.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Konyika
senior tag
Nem néztél szét eléggé . Ez például? Bafang motor, agyváltó vázba integrált akku. Szerintem ennyiért korrekt termék. Persze a nyomaték szenzoros gépek ennél jóval drágábbak de egy átlag biciklisnek teljesen jó lehet a pedálérzékelős is.
Egyébként a Neuzer évi 100 ezer bringát gyárt és fele nyugat európában végzi. Olyan xar nem lehet .
-
arn
félisten
itt most azert az egyik beleposzinten gyartott szinten hasonlitod a masik felsobb kategoriahoz. lehet kinai bringat venni olcson - nem minden teruleten, mert nincs ra igeny, az emberek nem biznak benne - de a jonevu brandeknek mindenutt ara van. egy top enduro vmi nevesebb gyartotol gondolom nem ennyi.
a bringa persze sokkal egyszerubb, de a megmunkalas, felhasznalt anyagok ugyanaz a hightech, mint a motorsportban (nem az utcai motorokrol beszelek). szelcsatornaban tesztelik, a karbonvazakat kezzel ragasztjak gyakran, foleg egy sok darabos ossztelosnal sok munkaora. karbon, titan, specialis otvozetek hasznalata teljesen altalanos, keramiadugattyuk vannak pl a 30 euros fekekben is.
egy 10000 euros bringa az mar azt a szintet jelenti (es ez barkinek megvasarolhato), amivel a profi versenyzok mennek. sok gyarto azt a vazat adja el, amit a versenyzojenek tervez. itt a superbikeokkal kellene osszevetni arban, karbantartasigenyben stb... nem egyszeru utcai motorhoz / bringahoz viszonyitva ezeket.facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
titán, chromoly => evtizedek ota gyartanak vazakat belole, de ebbol a szempontbol elavult anyagnak szamitanak, a karbon sokoldalubb
magnézium => pedalokat, stb csinalnak belole
van olyan kazetta, ami harom negyfele fembol epul fel - alu, acel, titankarbont mar mindenhova hasznalnak, fekkar, kerek, vazelemek, amit akarsz - a mechanikus mozgoalkatreszeket kiveve egyertelmuen a favorizalt anyag. a karbonnal sok folyamat nem automatizalhato, egy csomot szorakoznak a szaliranyakkal, hogy egy jo kompromisszumot hozzanak ki suly, kenyelem, merevseg, csillapitas szempontbol. a komplexitasat alairom, a tobbi reszevel nem ertek egyet. a hightech mindenutt hightech, nem bekotott szemmel jarnak, ami uj anyaghasznalat, innovacio van egy masik jarmugyartasi teruleten, azonnal megjelennek mashol is, ha profitalnak belole.
arrol fogalmam nincs, hogy melyiken mennyi a nyereseg, de nyilvan lenne aki alavagna, ha annyira lehetne olcsositani, de teljesen egysegesen mozognak az arak felfele, minimalis szorassal, a kereslet kinalat megszabja az arakat. most vagy a bringagyartok zsenik, vagy a motorgyartok komplett idiotak - vagy csak hulyeseg amit irsz.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
chey
csendes tag
Nem furakodok előre, figyelek a többiekre, körültekintően előzök, előzés után külön hátrapillantok, nem viszem-e el a megelőzött orrát, elengedem a gyalogost a zebránál, tényleg. Legalább két gyerek van mögöttem (vagy éppen vár otthon), nem kockáztatok. Ugyanezt várnám a többiektől is. Lehet előzni és gyorsan menni, de ésszel, és én úgy látom, hogy az elektromos kerékpárral közlekedők közt sokan csak addig jutnak el, hogy ők gyorsan tudnak menni és lenyomnak mindenkit.
-
félisten
a SLimeokat ott szokták letenni, ahol érik, csomószor van, hogy szűk járdán, bringaúton keresztbe otthagyják, mint aki jól végezte dolgát, és mindenki csak kerülgeti, amíg valaki meg nem unja és felrúgja a p!csába.
Ehhez azért, nem vitatva a valóságtartalmát, hozzátenném, hogy a partizánok is elég szorgalmasak tudnak ám lenni. Többször láttam már, hogy nyilván teljesen jó szándékú polgártársaink, tisztán jóindulatból pakolják a szépen a szélre leállított rollereket a járda közepére, helyre kis barikádokat építve belőlük.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
vakablak93
őstag
ez eddig korrekt: utóbbiban sokkal több alkatrész, tervezési-tesztelési munkaóra
ahol csapágyak-tengelyek-agyak vannak ott mindenképp százados ezredes tűrések lesznek, ez bringákra is igaz ( elég ha belenézel egy csapágy-tengely illesztési tűréstáblázatba) ....a motor esetén inkább az anyagok mennyisége és amit írtál az alkatréssszám ami miatt érdekes hogy milyen furcsa is hogy csak feleannyi a bringa ára..Az enduro bringákról gőzöm sincs az nem az én műfajom de országúti vonalon én nemigazán látok drágulást, a mostani bringám 4 éves és az utódmodell azonos felszereltséggel csak mostani generációval ugyanannyi a boltokban...
[ Szerkesztve ]
Majd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen autót vegyek?
- YouTube
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple notebookok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Adobe Photoshop
- Autós topik
- További aktív témák...