Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Házibarkácsnak lehet jó, és lájtos felhasználásra lehet megfelelő, de egy gyártótól azért mégis elegánsabb megoldást vár az ember. Ha bemennél egy autószalonba, és ott egy kockaladát mutogatnak neked, tetejére felspaniferezett benzinhordóval mint tank, arra mi mást mondanál, mint hogy "gagyi"?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
nagyúr
Érdekes amit mondasz. Itt pesten is van ételfutár ezzel motorizálva.
Odakint pedig a Solexnek hatalmas tábora van. És nem ilyen károgó kamuroller mint a mindenhová lebaszott bércucc a belvárosban.
Tagadhatatlan, hogy kint a 2-4ezer ejrósakat is meg tudják maguknak engedni az emberek, itthon a 400ezer már sok. Kivéve ha mondjuk mobil, mert az persze minden pénzt megér.Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
arn
félisten
Minel feljebb mesz arban, tobbet tud, alacsonyabb sulyban (bizonyos szint felett ezert fizetsz), es igen - ez versenytechnika, tobb torodest igenyel. Egy f1es autonak sem eppen olyan a szervizigenye, mint egy utcainak. Nem foglalkozol vele, csak hasznalod, tonkre megy. De torodest meg a hetkoznapi auto is igenyel (kopo alkatreszek, olajcsere, etc), bringaval sincs mashogy.
akik sokat bringaznak, sporteszkozt vesznek - ez ma europaban 2000-3000 eur kozotti arat jelent a tobbsegnel (de felhasznalasfuggo, egy ossztelos bringan joval tobb alkatresz van, ebikenal meg csak a hajtas vagy 1000-1500 eur). A hasonlo kategorias bringak az elmult 10 evben kb 2x arra dragultak.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
persze, van egy alapara mindennek... de megbizhatosag szempontjabol nem hinnem, hogy az also szintu modellekkel gond lenne. nehezebbek, es kevesbe mukodnek kifinomultan, es szelsoseges korulmenyek kozott megbizhatoan (mittomen tokig sarban, es fagyban), de mukodnek. ha 2000-3000 eur a kozepet jellemzo ar, ebbol mar erzekelheto, hogy az also kategoria sem lesz olcso.
sokaknak a kerekparrol vmi regi berogzulesuk van, kozben meg egyegy jobb alkatresz ararol beszelunk gyakran.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
secretgarden
aktív tag
Az igaz. Nekem nagyon tetszik viszont, hogy egy olcsó, egyszerű, 4 kilós, két mozdulattal összecsukható, vállra akaszthatós eszköz, ami az ember gyalogló sebességéhez képest 2-2.5-szeres utazósebességet kínál. (Ha meg hajtja az ember gyorsabban, akkor kitűnő sporteszköz - legalább is úgy fel lehet vele hajkurászni a pulzust a 170 feletti tartományba hogy csak na :-))
-
BiP
nagyúr
-
vakablak93
őstag
" A légellenállás, legalábbis a járműipari normák szerint kb. 60 km/órától lesz tényező. Szép exponenciális függvény. De túra- / közlekedési kerékpáros téren szerintem sokadlagos. " LOL ültél te már biciklin úgy hogy sportolsz is vele? Abszolút a légellenállás a legfontosabb tényező nagyobb sebességnél hogy mást ne mondjak ha alul a koskormány allján fogom meg a kormányt és nem felül max tempó amit hajtnai tudok azonnal megugrik kb 4km/h-val ugyanazzal az erővel, simán azért mert kisebb felületen tolom magam előtt a levegőt...
Majd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D
Új hozzászólás Aktív témák
- Vallás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Trollok komolyan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...