Új hozzászólás Aktív témák

  • arn

    félisten

    válasz .mf #28 üzenetére

    itt most azert az egyik beleposzinten gyartott szinten hasonlitod a masik felsobb kategoriahoz. lehet kinai bringat venni olcson - nem minden teruleten, mert nincs ra igeny, az emberek nem biznak benne - de a jonevu brandeknek mindenutt ara van. egy top enduro vmi nevesebb gyartotol gondolom nem ennyi.

    a bringa persze sokkal egyszerubb, de a megmunkalas, felhasznalt anyagok ugyanaz a hightech, mint a motorsportban (nem az utcai motorokrol beszelek). szelcsatornaban tesztelik, a karbonvazakat kezzel ragasztjak gyakran, foleg egy sok darabos ossztelosnal sok munkaora. karbon, titan, specialis otvozetek hasznalata teljesen altalanos, keramiadugattyuk vannak pl a 30 euros fekekben is.

    egy 10000 euros bringa az mar azt a szintet jelenti (es ez barkinek megvasarolhato), amivel a profi versenyzok mennek. sok gyarto azt a vazat adja el, amit a versenyzojenek tervez. itt a superbikeokkal kellene osszevetni arban, karbantartasigenyben stb... nem egyszeru utcai motorhoz / bringahoz viszonyitva ezeket.

    facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

Új hozzászólás Aktív témák