- Netflix
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Linux kezdőknek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Asustor NAS
- Synology NAS
- SkyShowtime
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk75
tag
Elon Musk-ot eddig egy zseniális újítónak tartottam, de egyre inkább csak egy nyerészkedő gazembernek tűnik a szememben, ugyanúgy ahogy a többi IT milliárdos. Ne legyen igazam.
Dominion (Uralom) film a nagyüzemi állattartás kegyetlenségére hívja fel a figyelmet : https://www.dominionmovement.com/watch
-
gabor7th
addikt
Azt is elismerte nem nyilvánosan, hogy az autói nem önvezetőek és még sokáig nem is lesznek azok... márha valaha. De persze attól még annak nevezik őket.
"A Tesla a levelekben pontosan részletezi is, hogy Autopilot megoldása "nem képes észlelni vagy kezelni [..] az úton elhelyezkedő álló tárgyakat és szemetet, megkülönböztetett járműveket (mentő, tűzoltó, stb. - a szerk), építési területeket, nagyméretű lámpa nélküli és beláthatatlan kereszteződéseket, kedvezőtlen időjárási viszonyokat, összetett járműveket a haladási útvonalon, és feltérképezetlen utakat sem"."
Szóval az ilyen, "még két év és lesz önvezetőautó" dolgokból nem lesz semmi... amint azt várható volt, józanul nézve a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
myckey
veterán
Techno Vikinget olvastam az elején....
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
gabor7th
addikt
Az NFT-nek amúgy van valami piaci adok-veszek állandó területe? Valami tőzsdéje?
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
Tigerclaw
nagyúr
Breaker of blockchains, Father of Dragons
Kellene egy motto is a House of Musk reszere.Az jol lathato, hogy ezek az eszement NFT-s uzletek csak arra kellenek hogy beinduljon a hype. Valoszinuleg a bolondabb milliomosok penzere utaznak. Az tetszik, hogy vegre muveszek mondjak azt hogy nem muveszet osszeszerkeszteni random x ezer jellemzoen bugyuta clipartot.
Azt tudtam, hogy Musk ellen mar tobbszor folyt vizsgalat tozsdei manipulacio miatt, foleg a Tesla kapcsan, ezert is volt fura hogy az elmult hetekben folytatta, mikor a Tesla penzebol vett bitcoint es persze Twitterre kiirta. Mondjuk az talan felresikerult, mert amikor borult a bitcoin, kovette a Tesla is. Nem csoda hogy a sajat reszvenyesei is feljelentik emiatt.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Amugy az a 6500 IT szakember felvetele 5 ev alatt eleg meredeknek tunik a VW eseten... Ez inkabb csak a bizalmat erosito tulzas. Pont tavaly elott esett ossze a nemet autoipar, a VW meg plane a botranyok miatt. Aztan jott a covid es a hagyomanyos autok aremelese, a dizelek kiatkozasa. Meg ha rengeteg penzen is ulnek, ennyi szabad es jo IT szakembert biztos nem talalnak, foleg hogy a tobbseguk gondolom programozo fele lenne es meg csak nem is webfejleszto.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dabadab
titán
Elon Musk-ot eddig egy zseniális újítónak tartottam, de egyre inkább csak egy nyerészkedő gazembernek tűnik a szememben
Ezt hogy sikerült?
Oké, a fórumokon rendszeresen előjön valaki, aki kifejti, hogy Musk csak egy szélhámos, de azért csak alá tudod támasztani valamivel.
DRM is theft
-
dabadab
titán
Elismerte a Tesla: Nem képesek önvezetésre önvezetőnek hívott autói - és nem is lesznek képesek rá mostanában
Tök jó látni, amikor fogalmatlan fórumozók fogalmatlan újságírók cikkei alapján gondolják magukat nagyon okosnak.
Vazze, az, amit most kitalált, hogy baromi nagy szenzáció, az konkrétan benne van a Teslák felhasználói kézikönyvében is.
Ja, nem, várjál, egyáltalán nem jó látni az ilyen fogalmatlan vergődést.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
AssAssynn
őstag
Max technoviking lehetne, de ahhoz még gyúrnia kellene.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
gabor7th
addikt
Benne van a Tesla kézikönyvében, hogy a közeljöben se lesz önvezető autójuk és nem is foglalkoznak vele, hogy legyen?
Szerintem azt is érdemes megemlíteni, hogy a jelenlegiek se azok, hisz sokan azt hiszik; meg hogy már jobban vezetnek mint az ember, meg két éve is az ment sokfele, sokaktól itt is a forum, hogy "egy-két év és itt a teljes önvezető autó", voltak bizonyos emberek akik annyira hittek benne, hogy meg is haltak egy balesetben. Úgyhogy nagyon is jó, hogy megírja ezt egy újságíró. Minden amit megírt korrekt.
Tudod nem lehet mindenki olyan, hogy mindent is tud. Nem lehet mindenki dabadab... huhh szerencsére.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
dabadab
titán
Nyilvánvalóan semmi tudásod sincs a témáról, ha látsz valahol bármit, amiben látsz bármi említést bármi technológia veszélyéről, azt lengeted és úgy csinálsz, mintha valami szakértő lennél. Nem érted, hogy miről beszélsz, de azt nagyon hangosan teszed.
Sok értelme nincs, de legalább rettenetesen irritáló.
DRM is theft
-
bul07
nagyúr
Tesla 2szinten van a 5szintes skálán, és az 5szint a Teljes automatizáltság ami már tényleg önvezető
Elkövetkezendő pár évben a 3szintett nem igen fogja elérni nem hogy magasabbat
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
ddekany
veterán
2020 decemberében azt nyilatkozta Musk, hogy 2021 végig "extremely confident", hogy elérik a level 5-öt. Erről mindeki (aki épelméjű) tudja, hogy képtelenség, pláne, hogy ennyire biztos legyen benne. Volt hasonló tán 2 éve robotaxival. Vannak hazudós emberek, de így nincs értelme hazudni, mert csak (és sokadszorra) égeti magát ezekkel, és azon keresztül amit felépített. Meg még lehetne sok egyéb anti-PR/elborult dolgát említeni. Tippre simán nem beszámítható a csávó, ami az eredmények fényében nagy kár.
-
bul07
nagyúr
Csak fenntartja a látszatot, nem is tudom ki mondta valami elemző videóban hogy azért dobálózik 3-5évers tervekkel mert azt lehet tovább dobálni/tolni, nehezen számonkérhető, a befektetőket meg megnyugtatja milyen nagy tervek vannak
Persze van fejlődés meg pénzeseknek jó autó a Tesla, de nem világmegváltás
Kínában ami megy na az már igen, ott tényleg nyomul az elektromosság( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Korrektor
OFF: magyarul a királyok szokásos megnevezése nem "Elon az első" hanem "Első Elon" vagy "I. Elon" - és ugyanez igaz a ragadványnevekre is, mint Kopasz Károly vagy Földnélküli János.
-
Tigerclaw
nagyúr
Talan par napja olvastam, hogy a Honda dobja piacra az elso level 3 -as onvezetesi szintnek megfelelo autot. A Waymo meg level 4 koruli taxikkat hasznalhat kereskedelmi alapon. Van aki szerint a level 2-3-as szint veszelyes is, mert ugy kellene teljesen ebernek es aktivnak lennie a sofornek, hogy kozben nem o vezet.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
g0dl
addikt
„Master of Coin”
Bátor ember. Nem fél, hogy pár társadalmi nem/ blm szakos "professzor" /snowflake megtámadja?
Vigyázni kell a tomboló (szólás)szabadság hazájában, mert az elvtársak értik a viccet, de nem szeretik. -
-
dabadab
titán
Ahhoz képest, hogy "csak fenntartja a látszatot", továbbra is neki a Tesla a teljesen egyértelmű vezető az elektromos autózásban, minden elektromos autót a Teslákhoz mérnek és az összehasonlításból mindig az jön ki, hogy technológiailag továbbra is messze a többiek előtt járnak. Ez azért egy kicsit odébb van attól, hogy "fenntartja a látszatot", szerintem.
Kínában meg nem nagyon látom, hogy mi lenne a világmegváltás.DRM is theft
-
azbest
félisten
"Kínában meg nem nagyon látom, hogy mi lenne a világmegváltás."
Nem kvóta autókkal vakítanak a gyártók, hanem a 3000 dolláros négykerekű triciklitől kezdve a normális 10-20 ezer dolláros alap autókon át a csillagos égig, rengetegféle elektromos autót gyártanak és használnak. [link] A nagyvárosok buszai és taxijai is sokéve már elektromosak. [link]
Nem kiskapuznak ezzel, mint nyugaton, hanem szó szerint létkérdés náluk a városi környezetszennyezés csökkentése. És úgy tűnik sikerül nekik csökkenteni a pár évvel ezelőtt jellemző tömény szmogon.A nagyon elektromos ellenes toyota is kijött kínában elektromos autóval.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
-
htc07
addikt
egy-két év és itt a teljes önvezető autó", voltak bizonyos emberek akik annyira hittek benne, hogy meg is haltak egy balesetben.
Szóval a majd egy-két év múlva önvezető autóban szenvedtek balesetet, mert azt hitték, hogy már egy-két évvel később járnak? Vagy lízingelték a jövőből az önvezetést? Ennek a mondatnak semmi értelme.
[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
Mondjuk 1-2 eve volt egy komolyabb visszaeses amikor az allam megvonta a tamogatast latva a sok alacsony minosegu kivitelezest, kigyulladt, lerobban elektromos autokat, buszokat.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #06658560 #26 üzenetére
Vannak olyan autogyartok, akik at is akarjak ugrani ezeket a veszelyesebbnek tartott kategoriakat. Az szinten igaz, hogy se jogi kornyezet, se kormanyzati vagy lokalis elfogadasa nincs igazan a valodi onvezetesnek. A level 2-es szint is inkabb csak biztonsagi featurekent van beepitve, nem kenyelmi szempontbol es ezert nem kotnek bele a hatosagok.
Az USA-ban az allamok es a varosok fuggetlensege joval nagyobb, igy ott nem kell orszagos szinten legalizalni az egeszet. A legnagyobb tapasztalata es tudasa a Waymonak (Google) van, de ok nem gyartanak autot. Lehet hogy belefoghatnanak, ha nem is a szemelyauto piacon, de varosi robottaxik formajaban, ahol nem problema hogy nem state of art a dizajn vagy nem eleg aramvonalas. Nem vagyok biztos abban, hogy az autogyartok kikohognek azt a biztos nem keves osszeget amennyibe kerul a Waymo technologiajanak licensze, modellre valo adaptacio es a folyamatos termek tamogatas. A tobbseg inkabb sajat maga akarja kifejleszteni, de igy meg karba veszlik a Waymo oriasi tudasa a temaban.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Diabolis
tag
Én baromira csípem a palit, de ezzel már nagyon kezd átmenni ripacsba...
Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.
-
-
dabadab
titán
Nem kvóta autókkal vakítanak a gyártók, hanem a 3000 dolláros négykerekű triciklitől kezdve a normális 10-20 ezer dolláros alap autókon át a csillagos égig
Az szerintem nem világmegváltás, hogy gyártanak egy rakat technológiailag elavult, nagyon-nagyon-nagyon minimál elektromos járművet.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
ddekany
veterán
válasz Tigerclaw #29 üzenetére
Nem tudom előrébb van-e a Waymo, ha az a cél, hogy akárhol ahol van úthálózat ráböksz egy helyre a térképen, és aztán odavisz. Zűrösebb városrészeken is. (Meg ha az is szempont, hogy mind ez átlag ember kocsijába legyen beépítve.) Amúgy is, mivel jelenleg mindenki messze van ettől a céltól, talán még fontosabb, hogy ki halad felé gyorsabban.
-
azbest
félisten
Nem elavult, hanem csúcstechnológia... hajtás és akku terén. Teljesen alap a visszatöltés például. Ja persze, nem csak luxusautókat gyáranak, hanem sima fapadosokat is.
Csak a legkisebbek, amelyek jogilag nem minősülnek autónak, azok buták elektromos téren is. De sokaknak bőven jó lenne városi szaladgálós autónak, ha nem gyorsulási versenyezni akarnak két lámpa közt, hanem csak közlekedni. A citroen kijön hasonlóval eu-ban is lassan [link]
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
A Master csak Slave mellett tilos. Amúgy multkor már kapott az arcára, mert zavarta, hogy they-t kell most már írni egyes szám 3. személy esetén, és hiába írta oda, hogy semmi baja az LMBQEWDFKDS+++ emberekkel, csak nyelvileg ronda, akkor is közfelháborodtak rajta, szóval... egy idő után feladod, mert úgysem mész át a léc fölött.
-
dabadab
titán
Nem elavult, hanem csúcstechnológia... hajtás és akku terén.
Pont erről van szó, hogy azon a téren csúcstechnológiája csak a Teslának van. A többiek mind a "futottak még" kategória.
A kínai autók sem azért olcsóak, mert van valami fejlett akksitechjük, amivel olcsóbban gyárthatják őket, mint a többiek (az a Teslának van), hanem azért, mert kispórolnak belőlük mindent.DRM is theft
-
bul07
nagyúr
Én nem azt írtam hogy világmegváltás megy Kínában, amúgy az
Ott már boldog boldogtalan elektromos robogóval, autóval jár, mert nem csak gazdagoknak gyártanak ilyen dolgokatAmúgy kis adat Kínában múlt év decemberében több Tesla kocsit vettek meg mint EU-ban egész évben, akkor melyik is lesz inkább a fő piacuk az amerikai után, ebből is látszik hogy Kínában nyomul az elektromosság
Tesla lehet előrébb jár még most, de ha felpörögnek a többi gyártók akkor talán köz embernek is elérhető lesz normális elektromos autó(normális szerintem olyan 3-400Km hatótáv)
Tesla meg megmarad a gazdagok játékszerének ami amúgy ne megy hú de egy minőségi darab amúgy, elég sok minőségi panasz érkezik rájuk
De már most is ez látszik, Januárban az elektromos autók eladásban a Tesla 3.5% ért el a többi 96.5% más autógyár adta el, EU-ban
Tesla kb olyan mint egy Porsche kocsi, szép is jó is de akkor is csak egy kocsi ami drága mindennapi használtra, fizetésből élőknek( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
ddekany
veterán
Hoppá. A master szót ezek szerint már semmilyen kontextusban nem szabad többé használni? Trollkodásból csinálják már ezt szerintem. Nálunk még van master branch, azonnal írok az ethical committeenek. Sőt, multkor whitelistnek meg backlistnek hívtam valamit egy API-ban, és aztán később világosultam meg, hogy az már egy idje baj. Mondom, úgy is elrontja az ember...
-
ddekany
veterán
A lényeg megvolt, hogy divatot csináljon a villanyautóból. Enélkül ki tudja mikor jutottunk volna el idáig, hogy a VW, stb teljes erőböl rámozdul, ahelyett hogy ülnek a babérjaikon. Ehhez képest szerintem lényegtelen, hogy a Tesla megmarad-e hosszú távon. De amúgy, gőz erővel fejlesztenek, és eddig se voltak épp lassúak, szóval tán nem lesz olyan egyszerű őket behozni technikailag.
[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
A Waymo One egy kb. Budapestnyi teruleten mukodik varosi kornyezetben, igy valoszinu hogy barhol mukodne, amirol van rendes navigacios terkep. Az biztos hogy lassabb lenne, mert kifejezetten ovatosra hangoltak.
Nagy a valoszinusege, hogy mar regen lesz level 5-os szintu onvezeto auto is, mire korlatozas nelkul engedik hasznalni globalisan. A hatosagok is ovatosak (jogosan), az embereknek meg kb. olyan ordogtol valo szerkezet az egesz mint amikor lovak, lovaskocsik mellett megjelentek az elso autok. Szoval talan nincs is hova sietni, mert minek onvezeto auto, ha ugy sem engedik hasznalni.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dabadab
titán
Ott már boldog boldogtalan elektromos robogóval, autóval jár, mert nem csak gazdagoknak gyártanak ilyen dolgokat
Nézz már utána a konkrét számoknak, mielőtt leírsz ilyeneket. Az EU-ban hajszállal több elektromos autót adtak el, mint a háromszor akkor népességű Kínában - ezek szerint ha Kínában mindenki elektromos autóval jár, akkor itt nálunk mindenki egyszere három elektromos autóval
Amúgy kis adat Kínában múlt év decemberében több Tesla kocsit vettek meg mint EU-ban egész évben
Ez egészen konkrétan nem igaz. A Tesla decemberi ladásai: Kína december: 25500, teljes év: 148000, EU teljes év: 99602.
Tesla lehet előrébb jár még most, de ha felpörögnek a többi gyártók akkor talán köz embernek is elérhető lesz normális elektromos autó
Továbbra is gondok vannak a tényekkel való kapcsolatodban. Momentán a Tesla jár az élen abban, hogy lenyomja az akkuk árát, a többiek csak a nyomában járnak.
Egyébként már egy pár éve lehet hallgatni ezt a "de ha megjönnek az igazi autógyártók" szöveget, de amit ebből eddig konkrétan látni lehetett, az az, hogy megjöttek, aztán kiderült, hogy sehol sincsenek a Teslához képest.De már most is ez látszik, Januárban az elektromos autók eladásban a Tesla 3.5% ért el a többi 96.5% más autógyár adta el, EU-ban
Igen, nyilván az van, hogy ugyan még decemberben ill. 2020-ban még második helyen álltak, de aztán január elsején mindenki rájött, hogy mégsem akar Teslát venni
Amikor ilyeneket leírsz, akkor azért nem gondolkozol el azon, hogy nem néztél-e be valamit? Jelen esetben meglehetősen egyértelműen ellátási gondok lesznek a háttérben, nem az, hogy ténylegesen ilyen drasztikus és hirtelen esés következett be a kínálati oldalon.Elég nehéz úgy vitázni, hogy nagyjából egyetlen állításod sem igaz.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Tigerclaw
nagyúr
Ezekkel az szokott a problema lenni az EU-ban, hogy egyreszt torestesztekben tobbet varnak, ami emeli az arat, illetve attol hogy kicsi, vagy meg kisebb, minden parametert tekintve, az arat magasan tartjak es gyakran borzalmas ar/ertek aranyu. A Japan Kei car-okra is nagy kereslet lenne, de mire ideerne az eredetileg olcso autobol draga lenne.
Szoval nagyon jo otlet, foleg varosba, de egyszeruen draga. Ugyanaz mint a Renaul Twizzy. Azsiaban mukodik, az EU-s arakon abszolut nem.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
_cHAos_
aktív tag
Ez tényleg komoly kérdés vagy csak költői???
Musk szintet lépett a krypto biznisszel.
Tenyleg nem látod az ellentmondást egy zöld cég, mint a Tesla (amúgy nem, mert a CO2 kvótákat eladják a Fiat-nak pénzért ezt csak úgy margóra megjegyzésként) és a totálisan környezet szennyező és tökéletesen haszontalan krypto bányászat között?!!!
Musk mindkettőt tolja, rendkívűl ELVTELEN es FELELŐTLEN és KÁRTÉKONY figura, Zuckerberg jut eszembe így hirtelen....A sokak által kritizált Bill Gates-ről el tudnád ezt képzelni?
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz Tigerclaw #44 üzenetére
A kifejezetten kicsiknél az segíthet, hogy jogilag nem autónak számítanak. Van ahol még jogsi sem kell hozzájuk. Itthon kell. Amúgy igen, az eu mindent túlszabályoz, ahelyett, hogy a betartásra fókuszálna. Meg persze vastagon fog az eus ceruza, mert a cégeket, munkabéreket is ezer módon sarcolják.
#38 dabadab
Az igaz, hogy a tesla az akku és hajtás technológia élén jár. Viszont a nyugati autógyártók relatíve olcsóbb autóinál a regeneratív visszatöltés egyáltalán nem alap. Az akku hőfok szabályozás sem alap. Azért gyatra sok nyugati elektromos autó. Lassan azért terjed. De látszik, hogy a régi autógyártók nem akarnak elektromos autót gyártani, ők csak a jogszabályi kvótákat akarják teljesíteni. És bizony azokhoz képest magassabb műszaki szintet képes felmutatni egy kínai autó is. De nem a kaszni kivitelezésére vagy a bőrberakásra, fedélzeti szórakoztatóelektronikára gondolok, mert az nincs az olcsó autókban.
Egyébként a kínai autógyártó cégek manapság már résztulajdonban / együttműködésben vannak a régi nagy autómárkák cégeivel is. Szóval elvileg hozzáférnek oda-vissza mindenhez, ha akarnak jó autót készíteni. Csak nem mindegy, hogy melyik piacon mit akarnak és mennyiért.[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
válasz Tigerclaw #42 üzenetére
Amennyire tudom, a Waymo-nak nagyon részletes és friss térkép kell, ami miatt nem reális, hogy "akárhol" használd. Azt is gyanítom, hogy a város részt ahol vezethet, messze nem a nehezebb helyek közé tartozik. És még így sem mert balra kanyarodni. Ez akár rendben is van (biztonság, stb.), csak ezért nem világos, hogy hol tart a bárhol-Level-5 felé vezető úton a Tesla-hoz képest.
Van hova sietni, mert a hatósági elfogadás is onnan indul, hogy létezik rendesen megbízhazó önvezető autó. Tehát mondjuk amíg a Tesla olyan, mintha be lenne tépve és látodmásai vannak, szóval ezen túl kell lépni. Ami tippre nem lesz egyszerű, mert hát nincs az a mankója, mint nekem, hogy messze a vezetésen tulmutatóan értem a világot.
-
Tigerclaw
nagyúr
Lehet, de ha megnezed ahol igenybe veheto, az nagyobb terulet mint Budapest (most jobban megmertem)
Phoenix (Arizona) -n belul Tempe, Mesa, Gilbert es Chandler kerulet, vagy minek nevezik ott.
Persze szelesebb amerikai utakkal, nem Budapest szeru egyiranyu utas felig jardan allo, felig az utra logo parkolo autokkal. Szoval Budapest neki igazi kihivas lenne, ha belenezel az ottani utcakepekbe.
Budapestre tenyleg a Citroen AMI, Renault Twizy vagy a Waymo Firefly valo, vagy mondjuk bicikli, meg robogo.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
janeszgol
félisten
Pontosan. Koszonjuk Musk, hogy elinditottad az elektromos autozast, innen mar menni fog egyedul is. Viszont latasra!
Ma Kina az egyik legszennyezettebb terulet. Nem lepodnek meg azon, ha 10 ev mulva az elektromos autozas (nem onvezetes) annyira altalanos lesz ott, mint a kemkedes.
Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!
-
mepet
addikt
technoviking bizony!
https://twitter.com/billmon27/status/1371559700903428101 -
bul07
nagyúr
Ahogy látom neked ez hitvita, kösz én ebbe nem megyek bele, egy elvakult hívőt nem lehet meggyőzni
Amúgy nekem aztán mindegy de a Tesla ilyen árazás mellet mindig is réteg kocsi lesz
És igen is ha a többi autógyár komolyan ráfekszik az elektromos autókra a teslat lenyomják mint a szöget eladásban
Míg nem lesz elérhető áron elektromos megoldás addig nem fog rohamosan terjedni
Okostelefon piac is akkor robbant mikkor elkezdtek jönni az olcsó de jó használható okos telefonok.És egy drága autónál az egybites emberek nehezen tudják bevállalni a hatalmas hitelt csak a név miatt, így ha jönnek majd az olcsó elektromos autót gyártók azok fogják letarolni a piacot
Nem lesz benne bőr ülés és nem lesz olyan fejlett a vezetősegéd rendszer itt ott olcsóbbítás, de elektromos lesz élhető háttótávval és ez lesz a lényeg
Én a drága elektromosokra nem is adnék támogatást aki ki tud csengetni 10-20milliót elektromos kocsira annak az én adómból is adjanak még pénzt hát a frászt,( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
dabadab
titán
Ideraksz egy tárgyi tévedésektől hemzsegő hozzászólást, aminek a tévedéseit cáfolom, és erre azzal jössz, hogy "elvakul hívő" vagyok. Nyilván pl. a Tesla értékesítési számai azok olyanok, hogy azt rendes emberek hasraütéssel generálják, az elvakult hívők meg megnézik a tényleges adatokat
Amúgy nekem aztán mindegy de a Tesla ilyen árazás mellet mindig is réteg kocsi lesz
Milyen árazás mellett? Nem tűnt fel, hogy azt csinálják, hogy folyamatosan egyre olcsóbb modellekkel állnak elő?
Nézted a Cybertruck árait? Azt pont a Ford F150-hez lőtték be, ami az USA legnépszerűbb autómodellje évtizedek óta(!). Ennek tükrében szerinted mennyire komolyan vehető ez a kijelentésed?[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Milaraspa
lelkes újonc
A Teslának valami nagyot kell gurítania, ha nyeregben akar maradni a sokévitezedes gyártási múlttal rendelkező gigavállalatok között.
Elindították az elektromos autózást, oké, de ennél több kell, ha versenyezni akar az autógyártókkal, márpedig a piacon maradni, az a legkiélezettebb verseny.A Ford F-150-hez belőtt Cybertruck ár valószínűleg nem lesz igaz, ahogy eddig minden Tesla drágább lett a jósolt áraknál. A Cybertruck sem olyan lesz, mint a bemutatott koncepcióautó, hiszen az ilyen felépítés sok országban tiltott.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Milaraspa #57 üzenetére
Szerintem maradhatnak úgy ahogy vannak de a piac kicsi részét fogják adni pár éven belül, ahogy most se vehet mindenki Porsche kocsit
De senki se mondja hogy rossz kocsi lenen a Porsche ő elvan a réteg autójával és annyiAmúgy nem tudom ki hogy van vele, nekem aztán ilyen automata autósegéd nyavalya nem is kellene a kocsiba, én nem azért ülök a volánhoz hogy ne vezessek, ha csak utazni akarok akkor hátra ülök
Persze vezető támogató dolgok azok jók de helyettem ne csináljon semmitCybertruck egy vicc kategória ahogy a bemutatása is az volt , biztos olyan csóró a cég hogy nem tudta ellőtte tényleg tesztelni bemutatón kell beégni
Amúgy most az Autósimogató csatornán kezdődött egy jó sorozat, használt olcsó elektromos autókat vett hármat is
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
htc07
addikt
most a Porsche hogy jön ide? úgy érzed, az is technológiai lépés lenne? vagy csak az a közös bennük, hogy nem telik rá?
a teslás berepedt üveges performansz meg teljesen elérte a célját, még az olyan emberek is emlegetik, akik zsigerből gyűlölik, te vagy az élő példa mert hogy más magyarázat nem nagyon van arra amit itt művelsz.
-
Milaraspa
lelkes újonc
Szerintem a Cybertruck bemutatóra két magyarázat lehetséges: Vagy gőgből nem próbálták, vagy megtervezett volt a betörés.
Az elektromos autózás elsősorban az akkumulátor miatt drága. Állítólag hamarosan olcsóbb lesz a Teslának éppúgy, mint a VW-nek meg a Toyotának.
A Porsche teljesen más kategória. Nekem sosem tetszettek a sportautók. Mármint a közutakon, mert nem praktikusak, nem illenek oda.Nekem kellene az önvezetés. Tök jó lenne, ha aludhatnék vagy olvashatnék egyet, mire egyik városból a másikba jutok úgy, hogy a saját burkomban, megszokott kényelmemben vagyok és nem kell szutyok tömegközlekedéshez alkalmazkodnom. A vezetést szükséges rossznak tartom, persze néha jólesik.
A level 3-as automataszintet viszont nem szeretném használni, amiért fentebb írta valaki: bár sokszor nem vezetünk, de feszülten kell figyelnünk, miközben a felelősség is a miénk, vagy bárkié, de veszélyes. Egy rosszul felfestett csíktól, letakart táblától baleset lehet.
Nekem vagy a full automata szint kell, ahol kormány sincs, vagy a sávtartó nélküli szabad vezetés, gyanítom sokan így lehetnek még vele. -
bul07
nagyúr
Porsche mint szemléltetés hogy benzines példányokból se az fogy jobban hanem ami elérhető áron van, még nyugatos se
Tehát mondjuk Németországban se fog mindennapi használatra Porsche-t venni aki megtehetné az se, hanem megvesz egy VW modellt
És nem azért mert rossz kocsi a PorscheUgyan ezt lesz szerintem az elektromos fronton is, ahogy jönnek a többiek fejlődnek, hozzák az elvárhatót, őket fogják választani tömegesen, a drága kocsik meg megmaradnak egy kicsi réteg vásárlónak
Csak ugye akkor meg majd jönnek az önmagyarázó szóharcok hogy miért is jobb egy kétszer háromszor drágább autót venni,Ha Dacia elkezdené ontani a 6milliós elektromost ami támogatással 4milló[link], még azok is vennének belőle akiknek eddig eszébe se jutna Daciát venni, persze ennek vannak korlátjai még sebesség terén is is
De egy városi vagy peremkerületen élő embernek második kocsinak oviiba, iskolába, bevásárolni anyukának, tökéletes megoldás lenneÉn nem gyűlölöm teslat, linkelhetnék videót a teszten felboruló A-Class-ról is ha az lenne a téma
Csak az olyat nem bírom hogy valamit megváltónak kiáltanak ki jelen időben, hogy most és mindörökké ő lesz a megváltó, majd 10-20-30 év múlva utólag ki lehet jelenteni hogy igazi áttörés/úrtörő volt és az élen is tudott maradni, mert visszatekintve át lehet látni az egészetJó kocsi a tesla, -igen, elfogadnék egyet, -még jó,(Bár lehet egyből eladnám és fele annyiból vennék egy másik elektromost, amit ugyan úgy tudnék használni), jó hogy a piacon van, -igen,
Ellenszenvet inkább azok keltik akik vérig vannak sértve ha imádott cégükről akár egy szavú kritika is van, de ez igaz minden szegmensre
Nyomtató, processzor, telefon, kocsi, minden téren vannak márkaharcosok, és végső érvük ...... á inkább nem írom továbbNa de részemről sanyi, mindenki vegyen teslat
(legalább ez azt jelenetné hogy senkinek nincs gondja a pénzre hogy tud luxusra költeni)(#60) Milaraspa
Én szeretek vezetni, sőt nagyon sokszor még zene se szól hogy a vezetést éljem meg
Képes voltam Balatont megjárni úgy hogy nem volt bekapcsolva a rádió(nekem Siófok 350Km csak oda), többször is, és nem is hiányzott
Sőt Horvátba is elindultunk úgy hogy még szállásunk se volt foglalva, nyelvet se ismertük és akkor még Google fordítós se volt(kétezres évek közepén végén), autókáztunk egy jót
Nekem szórakozás a vezetés, kikapcsolódás, minden percét élvezem, és akár még tejködben is
Persze lehet hogy majd 10év múlva nem így fogom gondolni 50évesen[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
_cHAos_
aktív tag
Ezt én sem értem, egy Tesla-t minőségben nemhogy egy Porsche-hez, de inkább a Dacia-hoz hasonlítanám. Egy csúcs Renault-tól is elég messze van, pedig az gyártja ugye a Dacia-t is. A VW minőségtől pedig nagyon nagyon messze áll... De még a Ford-tól is, hamár amerikai márkákról van szó... Ilyen Chevrolet szint kb.
Amúgy el bírom képzelni, hogy van olyan elvakult ember, aki Porsche helyett egy Tesla-t venne, rengeteg hülye van.[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Milaraspa #57 üzenetére
Szerintem, ha a Tesla nem fogy ki a penzbol, akkor eleg stabil helye van a palettan, ahogy a legtobb dragabb felsokategorias e-autonak is, mert abban a szegmensben a penz nem problema a vasarloknak. Fejlesztesben pedig egesz elol jarnak. A gyartas minosegen es a minosegellenorzesen kell meg javitaniuk.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Csak amig a Teslanak nem kell aggodnia, hogy ki veszi meg az autoit azon az aron, a Dacianak. A Dacianak nagyon olcsonak kell lennie, hogy vegyek, az elektromos autok meg most barmik csak nem olcsok, vagy ha megis piacra tud dobni egyet elerhetobb aron az borzalmasan komponisszumos modell lesz. A VW se tud elerheto aru lenni e-autoban, max Nemetorszagban ahol toljak rendesen a belfoldi auto kedvezmenyeket es sokan amugy is csak tartos berletben hasznaljak az autoikat, vasarlas helyett.
A Tesla elonye nem a minoseg, hanem hogy gazdagabbaknak, de meg nyugati mercevel is tehetoseknek gyart elektromos autokat. Nem arerzekeny a sajat piaca.Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
_cHAos_
aktív tag
válasz Tigerclaw #65 üzenetére
Értem, amit mondasz, csak a vásárlókat nem ertem. A Tesla-k beltere, komfortja, zajszigetelése, stb. eléggé fapados mondhatni igénytelen. Mondok egy alap példát, egy Ford Focus-t is tudsz venni bőrkormánnyal... A design is semmilyen kb. , mégis viszik, mint a cukrot, amikor egy VW Golf is sokkal több komfortot nyújt.
[ Szerkesztve ]
-
Korrektor
-
Tigerclaw
nagyúr
Nem ultem meg Teslaban, de szerintek keves elektromos auto hozza azt a gyorsulast, hatotavot, nem beszelve a kulso, belso dizajnrol, mint a Tesla. Mondjuk naluk is eltero a modellek sikeressege. Az olcsobb Model 3 van a csucson. Pont tegnap olvastam egy kis hirt, miszerint a Lamborghini a Tesla es hasonloan sportkocsi szeruen gyorsulo elektromos autok miatt kenytelen masra helyezni a hangsulyt. A vegsebesseggel nem sokat ernek a kresz miatt, raadasul tul gyorsan menni joval lassabb autok kozott, nem csak nehez, de veszelyes is sajat magara is, ha masra nem is gondol. A gyorsulas lett a vesszoparipajuk, de azt a Tesla sokkal olcsobban megadja. Mondhatni a Tesla es a hasonloan sportautosra hangolt tarsai rengeteg olyan embernek megadjak a wow!!! erzest, akiknek az elerhetetlen volt, raadasul meg olyan sebessegtartomanyokban is es valtas nelkul, ahogy erre a nagyok keptelenek, vagy csak osszehasonlithatatlanul dragan.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
_cHAos_
aktív tag
A legjobb elektromos autó, mint a Tesla? A legnagyobb tőzsdei kapitalizációjú esetleg addig, amíg ki nem pukkan lufi.
Autóként a Chevrolet MINŐSÉGI szintjét sem éri el.Elektromotnosban is vannak máaranyáxr sokkal jobbak és rengeteg jobb modell jön más gyártóktól.Musk pedig úgy viselkedik, mint aki megtalálta a bolondok aranyát. Technoking
/En sem vagyok szakértő, de nem szükséges annak lenni, ahhoz, hogy ezt lássam. /
[ Szerkesztve ]
-
South Velen
addikt
Musknak az is belefér, hogy beálljon a btc mögé ha ezzel további lóvét és arcot meg fiatal vakmerő követőtábort tud magának szerezni. Az már senkit se érdekel, hogy elvileg a naiv többség valamiféle megmentőként tekintett rá, amiért elhozza a kevesebb károsanyag kibocsátást a világba, erre a világ arányosan legenergiapazarlóbb dolga mellé áll teljes vállszélességgel... inkább nem is írok jelzőket erre, úgyis ki lehet találni
Egyébként egyetértek, főleg design terén már jóval elhúztak a teslától a többiek..
[ Szerkesztve ]
-
mepet
addikt
válasz South Velen #71 üzenetére
Szvsz a decentralizált bizalmi modell feltalálása a legjobb dolog, ami sokszáz éve történt az emberiséggel. Van aki egyetért velem és emiatt áll a btc vásárlás mellé, van aki pedig azért, mert pl. befektető, és így több pénze lett. A környezetvédők azok a Priusosok, nem a Teslások!
Szerintem a cybertruckkal dizájn szemszögből legalább 5 évvel beelőzte a tesla a többi gyártót, kíváncsi leszek, mikor érik majd be. -
_cHAos_
aktív tag
"Szvsz a decentralizált bizalmi modell feltalálása a legjobb dolog, ami sokszáz éve történt az emberiséggel"
Arra gondoltál esetleg, hogy ez nem fenntartható és rendkívül erőforrás pazarló?
Csak, mert ez a két tényező kizáró oknak minősül egy gondolkodó embernek...Elindított egy úttörő folyamatot, de jelenlegi helyzet azt kívánja, hogy minél előbb tegye helyre az USA, ami meg is fog történni.
[ Szerkesztve ]
-
_cHAos_
aktív tag
Egyébként vaknak kell lenni ahhoz, hogy valaki ne lássa hogy egy rakat szar a Tesla design-ja a komoly gyartokhoz képest ? Linkeljek be egy 2021-es Mazda 3 -at? Keress rá nyugodtan. ;) A baltával faragott Cybertruck az etelon ? Te melyik bolygón élsz? [link] Szemelyeskedes nelkul, ajánlom figyelmedbe, tuti izlesficamos vagy.
Tesla buborékban nőttél fel ? Remélem nem én nyitottam fel a szemed ?
[ Szerkesztve ]
-
_cHAos_
aktív tag
válasz South Velen #71 üzenetére
TESLA = PIECE OF SHIT, a legkörnyezetszennyezőbb autógyártó a világon most így summa.
Az a rész nem tudom megvan -e, hogy eladják a CO2 kvótákat a Fiat-nak profitért.
Kétszínűek, ez a szó jut eszembe.
Majd a VW helyreteszi ezt is, mert valakinek helyre kell.[ Szerkesztve ]
-
South Velen
addikt
Megvan, profitjuk nagy része ebből származik, enélkül már rég becsődöltek volna.
illetve mostmár valszeg a btc árfolyamnyereségből is élnek, attól függően mikor realizálták/realizálják.
Persze az már külön téma, hogy a btc árfolyamát pont ez hajtotta fel, hogy a tesla brutális módon belevett, egyértelműen csökkenő trendet fordított meg, és csak aznap 20-25%-ot erősödött a btc.
és ez hogy ez mennyire tiszta így... jogilag lehet az (nem tudom), józan ész szerint rohadtul nem.Nem szeretnék abban a világban élni, amelyikben az utcaképet cybertruck és hasonló indíttatásból készülő gépjárművek fogják tarkítani. mellesleg, 4 évesen rajzoltam ilyeneket egy darab vonalzóval és ceruzával..
az egy dolog hogy ha ez a f*sztarisznya ilonkán múlna, akkor olyan lehangoló világunk lenne mint a cyperpunk 2077-ben, de hogy a többség tapsol neki, istenségnek tartja, és ezzel tényleg efelé haladunk, az igazán depresszív.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple watch S4 40mm - Space Gray
- Crucial 32GB KIT DDR4 3200MHz CL16 Ballistix Red RGB (Utánvétes Foxpost az árban!)
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple Watch Series 7 45mm GPS+Cellular, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 2022 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Horgásznál? Observatory MX GLASS ház AKCIÓBA INGYÉ SZÁLLÍTVA!!!
- Kevese használt Kingston 240 GB Sata SSD eladó
- SBS ultravékony, vezeték nélküli billentyűzet, TV/PC/tablet/telefon kompatibilitás
- Brutál Gamer Pc Videókártya nélkül GARANCIÁLIS!
- Horgásznál? Observatory LITE MESH ház AKCIÓBA INGYÉ SZÁLLÍTVA!!!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen