Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Tigerclaw #44 üzenetére

    A kifejezetten kicsiknél az segíthet, hogy jogilag nem autónak számítanak. Van ahol még jogsi sem kell hozzájuk. Itthon kell. Amúgy igen, az eu mindent túlszabályoz, ahelyett, hogy a betartásra fókuszálna. Meg persze vastagon fog az eus ceruza, mert a cégeket, munkabéreket is ezer módon sarcolják.

    #38 dabadab
    Az igaz, hogy a tesla az akku és hajtás technológia élén jár. Viszont a nyugati autógyártók relatíve olcsóbb autóinál a regeneratív visszatöltés egyáltalán nem alap. Az akku hőfok szabályozás sem alap. Azért gyatra sok nyugati elektromos autó. Lassan azért terjed. De látszik, hogy a régi autógyártók nem akarnak elektromos autót gyártani, ők csak a jogszabályi kvótákat akarják teljesíteni. És bizony azokhoz képest magassabb műszaki szintet képes felmutatni egy kínai autó is. De nem a kaszni kivitelezésére vagy a bőrberakásra, fedélzeti szórakoztatóelektronikára gondolok, mert az nincs az olcsó autókban.
    Egyébként a kínai autógyártó cégek manapság már résztulajdonban / együttműködésben vannak a régi nagy autómárkák cégeivel is. Szóval elvileg hozzáférnek oda-vissza mindenhez, ha akarnak jó autót készíteni. Csak nem mindegy, hogy melyik piacon mit akarnak és mennyiért.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák