Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Breaker of blockchains, Father of Dragons
Kellene egy motto is a House of Musk reszere.Az jol lathato, hogy ezek az eszement NFT-s uzletek csak arra kellenek hogy beinduljon a hype. Valoszinuleg a bolondabb milliomosok penzere utaznak. Az tetszik, hogy vegre muveszek mondjak azt hogy nem muveszet osszeszerkeszteni random x ezer jellemzoen bugyuta clipartot.
Azt tudtam, hogy Musk ellen mar tobbszor folyt vizsgalat tozsdei manipulacio miatt, foleg a Tesla kapcsan, ezert is volt fura hogy az elmult hetekben folytatta, mikor a Tesla penzebol vett bitcoint es persze Twitterre kiirta. Mondjuk az talan felresikerult, mert amikor borult a bitcoin, kovette a Tesla is. Nem csoda hogy a sajat reszvenyesei is feljelentik emiatt.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Amugy az a 6500 IT szakember felvetele 5 ev alatt eleg meredeknek tunik a VW eseten... Ez inkabb csak a bizalmat erosito tulzas. Pont tavaly elott esett ossze a nemet autoipar, a VW meg plane a botranyok miatt. Aztan jott a covid es a hagyomanyos autok aremelese, a dizelek kiatkozasa. Meg ha rengeteg penzen is ulnek, ennyi szabad es jo IT szakembert biztos nem talalnak, foleg hogy a tobbseguk gondolom programozo fele lenne es meg csak nem is webfejleszto.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Talan par napja olvastam, hogy a Honda dobja piacra az elso level 3 -as onvezetesi szintnek megfelelo autot. A Waymo meg level 4 koruli taxikkat hasznalhat kereskedelmi alapon. Van aki szerint a level 2-3-as szint veszelyes is, mert ugy kellene teljesen ebernek es aktivnak lennie a sofornek, hogy kozben nem o vezet.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
Tigerclaw
nagyúr
Mondjuk 1-2 eve volt egy komolyabb visszaeses amikor az allam megvonta a tamogatast latva a sok alacsony minosegu kivitelezest, kigyulladt, lerobban elektromos autokat, buszokat.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #06658560 #26 üzenetére
Vannak olyan autogyartok, akik at is akarjak ugrani ezeket a veszelyesebbnek tartott kategoriakat. Az szinten igaz, hogy se jogi kornyezet, se kormanyzati vagy lokalis elfogadasa nincs igazan a valodi onvezetesnek. A level 2-es szint is inkabb csak biztonsagi featurekent van beepitve, nem kenyelmi szempontbol es ezert nem kotnek bele a hatosagok.
Az USA-ban az allamok es a varosok fuggetlensege joval nagyobb, igy ott nem kell orszagos szinten legalizalni az egeszet. A legnagyobb tapasztalata es tudasa a Waymonak (Google) van, de ok nem gyartanak autot. Lehet hogy belefoghatnanak, ha nem is a szemelyauto piacon, de varosi robottaxik formajaban, ahol nem problema hogy nem state of art a dizajn vagy nem eleg aramvonalas. Nem vagyok biztos abban, hogy az autogyartok kikohognek azt a biztos nem keves osszeget amennyibe kerul a Waymo technologiajanak licensze, modellre valo adaptacio es a folyamatos termek tamogatas. A tobbseg inkabb sajat maga akarja kifejleszteni, de igy meg karba veszlik a Waymo oriasi tudasa a temaban.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
A Waymo One egy kb. Budapestnyi teruleten mukodik varosi kornyezetben, igy valoszinu hogy barhol mukodne, amirol van rendes navigacios terkep. Az biztos hogy lassabb lenne, mert kifejezetten ovatosra hangoltak.
Nagy a valoszinusege, hogy mar regen lesz level 5-os szintu onvezeto auto is, mire korlatozas nelkul engedik hasznalni globalisan. A hatosagok is ovatosak (jogosan), az embereknek meg kb. olyan ordogtol valo szerkezet az egesz mint amikor lovak, lovaskocsik mellett megjelentek az elso autok. Szoval talan nincs is hova sietni, mert minek onvezeto auto, ha ugy sem engedik hasznalni.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Ezekkel az szokott a problema lenni az EU-ban, hogy egyreszt torestesztekben tobbet varnak, ami emeli az arat, illetve attol hogy kicsi, vagy meg kisebb, minden parametert tekintve, az arat magasan tartjak es gyakran borzalmas ar/ertek aranyu. A Japan Kei car-okra is nagy kereslet lenne, de mire ideerne az eredetileg olcso autobol draga lenne.
Szoval nagyon jo otlet, foleg varosba, de egyszeruen draga. Ugyanaz mint a Renaul Twizzy. Azsiaban mukodik, az EU-s arakon abszolut nem.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Lehet, de ha megnezed ahol igenybe veheto, az nagyobb terulet mint Budapest (most jobban megmertem)
Phoenix (Arizona) -n belul Tempe, Mesa, Gilbert es Chandler kerulet, vagy minek nevezik ott.
Persze szelesebb amerikai utakkal, nem Budapest szeru egyiranyu utas felig jardan allo, felig az utra logo parkolo autokkal. Szoval Budapest neki igazi kihivas lenne, ha belenezel az ottani utcakepekbe.
Budapestre tenyleg a Citroen AMI, Renault Twizy vagy a Waymo Firefly valo, vagy mondjuk bicikli, meg robogo.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Milaraspa #57 üzenetére
Szerintem, ha a Tesla nem fogy ki a penzbol, akkor eleg stabil helye van a palettan, ahogy a legtobb dragabb felsokategorias e-autonak is, mert abban a szegmensben a penz nem problema a vasarloknak. Fejlesztesben pedig egesz elol jarnak. A gyartas minosegen es a minosegellenorzesen kell meg javitaniuk.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Csak amig a Teslanak nem kell aggodnia, hogy ki veszi meg az autoit azon az aron, a Dacianak. A Dacianak nagyon olcsonak kell lennie, hogy vegyek, az elektromos autok meg most barmik csak nem olcsok, vagy ha megis piacra tud dobni egyet elerhetobb aron az borzalmasan komponisszumos modell lesz. A VW se tud elerheto aru lenni e-autoban, max Nemetorszagban ahol toljak rendesen a belfoldi auto kedvezmenyeket es sokan amugy is csak tartos berletben hasznaljak az autoikat, vasarlas helyett.
A Tesla elonye nem a minoseg, hanem hogy gazdagabbaknak, de meg nyugati mercevel is tehetoseknek gyart elektromos autokat. Nem arerzekeny a sajat piaca.Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Nem ultem meg Teslaban, de szerintek keves elektromos auto hozza azt a gyorsulast, hatotavot, nem beszelve a kulso, belso dizajnrol, mint a Tesla. Mondjuk naluk is eltero a modellek sikeressege. Az olcsobb Model 3 van a csucson. Pont tegnap olvastam egy kis hirt, miszerint a Lamborghini a Tesla es hasonloan sportkocsi szeruen gyorsulo elektromos autok miatt kenytelen masra helyezni a hangsulyt. A vegsebesseggel nem sokat ernek a kresz miatt, raadasul tul gyorsan menni joval lassabb autok kozott, nem csak nehez, de veszelyes is sajat magara is, ha masra nem is gondol. A gyorsulas lett a vesszoparipajuk, de azt a Tesla sokkal olcsobban megadja. Mondhatni a Tesla es a hasonloan sportautosra hangolt tarsai rengeteg olyan embernek megadjak a wow!!! erzest, akiknek az elerhetetlen volt, raadasul meg olyan sebessegtartomanyokban is es valtas nelkul, ahogy erre a nagyok keptelenek, vagy csak osszehasonlithatatlanul dragan.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Crypto Trade
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Androidos tablet topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...