Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz #06658560 #26 üzenetére

    Vannak olyan autogyartok, akik at is akarjak ugrani ezeket a veszelyesebbnek tartott kategoriakat. Az szinten igaz, hogy se jogi kornyezet, se kormanyzati vagy lokalis elfogadasa nincs igazan a valodi onvezetesnek. A level 2-es szint is inkabb csak biztonsagi featurekent van beepitve, nem kenyelmi szempontbol es ezert nem kotnek bele a hatosagok.

    Az USA-ban az allamok es a varosok fuggetlensege joval nagyobb, igy ott nem kell orszagos szinten legalizalni az egeszet. A legnagyobb tapasztalata es tudasa a Waymonak (Google) van, de ok nem gyartanak autot. Lehet hogy belefoghatnanak, ha nem is a szemelyauto piacon, de varosi robottaxik formajaban, ahol nem problema hogy nem state of art a dizajn vagy nem eleg aramvonalas. Nem vagyok biztos abban, hogy az autogyartok kikohognek azt a biztos nem keves osszeget amennyibe kerul a Waymo technologiajanak licensze, modellre valo adaptacio es a folyamatos termek tamogatas. A tobbseg inkabb sajat maga akarja kifejleszteni, de igy meg karba veszlik a Waymo oriasi tudasa a temaban.

    [ Szerkesztve ]

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák