Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz eszim #61 üzenetére

    Ha számodra elfogadhatatlan módon változnak a szerződésben foglaltak, mondd fel a szerződést. Ha a szolgáltató megtévesztő gyakorlattal változtat a szerződésen, akkor büntessék a megtévesztő gyakorlatért.

    Most mindenki úgy képzelni el az 1 évben maximalizált hűségidőt, mint valami hősies Robin Hood akciót a multik ellen, aztán majd amikor a tarifák emiatt emelkednek és az új iPhone-t sem 24, hanem 12 részletben kell kifizetni, akkor az emberek majd vakarják a fejüket és megint nem azt hibáztatják majd, aki az idióta szabályt kitalálta.

  • bambano

    titán

    válasz eszim #61 üzenetére

    "Hol védi a hűség az előfizető érdekeit":
    elméleti válasz: ha nem védi a hűség az előfizető érdekeit, minek kötöd meg???
    gyakorlati válasz: az nem az előfizető érdekinek a védelme, hogy hűséggel alacsonyabb a díj?

    elmondanám, én, mint szolgáltató alkalmazottja, az elmúlt másfél évben gyakorlatilag folyamatosan ászf-et írtam. de nem emlékszem egy olyan esetre sem, amikor azért írtam ászf-et, mert én kitaláltam valamit. úgy emlékszem, hogy minden ászf módosítás jogszabály változás következménye volt. meg annak a következménye, hogy elcseszték a jogszabályváltozást, ezért pár nappal az ászf megjelenése után megint módosítani kellett.

    a másik okostojás itt raplizik, hogy önkényesen kivesz a szolgáltató műsorokat. súgok: a szolgáltatók nem szoktak önkényesen kivenni műsorokat, azt gyakorlatilag mindig kényszerből veszik ki. legtöbbször azért, mert megszűnik az adott műsor gyártója. hiába vered a nyálad, hogy miért vették ki a tv3-at, akkor is kiveszik, mert megszűnt a szerződő gyártó. ritkábban azért vesznek ki műsort (legjobb példa rá a discovery), mert a tartalom gyártója változtat a szerződéses feltételeken, amiket nem lehet betartani. akkor kiveszik. ha ettől észhez tér a gyártó és javít a feltételeken, akkor visszakerülhet. vagy kimarad örökre.

    nemcsak neked:

    úgyhogy kellemes álláspont a ti részetekről, hogy elteszitek a díjcsökkentés megtakarítását, minden más esetben meg puffogtok a köcsög szolgáltatóra, de ettől még nem lesz igazatok. itt a hisztizők fele egyszerűen funkcionális analfabéta, alkalmatlan nemcsak arra, hogy elolvasson egy ph!-s hozzászólást, de különösen arra is, hogy elolvasson egy ászf-et és *MEGÉRTSE*. a puffogók másik fele meg benneragadt a 30 évvel ezelőtti komcsi világban, és nem képes átérezni, hogy kapitalizmus van és az hogyan működik. titeket véd rohadtul és indokolatlanul az eht. 129. paragrafus 9. bekezdése.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák