Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#27070592
törölt tag
Blokkolható, kijátszható, igen.
Itt jön a képletbe a szankciók lehetősége, márpedig ha az államnak anyagi érdeke fűződik valamihez, első dolga ezt is biztosítani.
A rendszámtáblákat is leszerelheted az autódról, (ha nem értesz egyet az azonosíthatósággal és a kontrollal), ha van kedved és pénzed fizetni a büntiket. A polgárok döntő többsége elfogadja a rendszám-kötelezettséget az autóján.
Ugyanez a műsor a világbajnok 27% fával. Vannak akik megpróbálják kijátszani. A túlnyomó többség viszont szó nélkül fizet. -
#27070592
törölt tag
Egyáltalán nem a 6000 forintról van szó, hanem a kontrollálhatóságról.
És nem is a GPS-jeladóról, ami blokkolható, hanem a GSM-jeladóról, ami sokkal keményebb dió. Ha ma felhívod a 112-t, a diszpécser a hívás fogadásakor már látja a pontos koordinátáidat. Akkor is, ha ez neked nem tetszik. És vagy elfogadod, vagy eldobod a telefonodat. De nem fogod eldobni, tucatnyi más ok miatt. Épp ezt használja ki a rendszer. -
#27070592
törölt tag
Elbeszélünk egymás mellett, de előfordul ez egy ilyen fórumon.
Mindegy, nem vagyok a téma szakértője és nem is akarlak mindenáron meggyőzni.
Mikróban lehetséges hogy egy (telefon) nem talál jelet, de egy autóban, ha a nyomkövetéséről van szó, nem is telefon lesz, hanem egy olyan jeladó, ami elég mélyen integrálva lesz az autó elektromos rendszerébe. Amiről a user azt sem fogja tudni hogy hol van.
Mondom, nem értek hozzá egyáltalán, de a mai 4G-(5G) hálón már elég komoly mozgástere van ezeknek a technológiáknak, ha arra van igény. És ha jól tudom, az új autók egy nem kis része már folyamatosan online. -
arnyekxxx
veterán
Nem véletlenül írja a Telsa sem, hogy ha OTA-frissíted a járművet, ne az autó saját hálózatáról tegyed, hanem csatlakozz egy Wi-Fi-hez.
a Telsában nincs annyi szabad tárhely, hogy csak a sikeresen és hibátlanul letöltött telepítőfileokból offline frissítse magát? Mert ha esetleg mégis van akkor tök mindegy, hogy azok a telepítők milyen hálózaton töltődtek le. -
#27070592
törölt tag
nincsen kikezdhetetlen rendszer
Ez így van. Tökéletes rendszer nincs. Áfa-csalásból is szép pénzeket kerestek már bizonyos körök. Ehhez mérten kapták a szankciókat is, ha fény derült a dologra.
Ha valamihez anyagi érdeke fűződik az államnak, rengeteg dolog a rendelkezésére áll ahhoz hogy a megkerülést/kijátszást megnehezítse és szankcionálja.
Nem is törekednek a tökéletes kontroll elérésére, épp elég ha a túlnyomó többség elfogadja a szabályokat.
Háborúban is az az elfogadott policy, hogy nem irtjuk ki az ellenséget, mert holnap már kereskedni akarunk velük. Nem kiirtjuk őket, hanem az akaratunkat kényszerítjük rájuk.
Ugyanez igaz az autókra is, legalábbis Európában, ahol már elég tűrhető a mobil-lefedettség, az autók döntő többsége olyan helyen mozog általában ahol a cellainformációk folyamatos küldése nem lesz gond.
De a véda kapuk egyik alapfunkciója is az, hogy továbbítsák az adott helyre vonatkozó infókat. Időpont és rendszám, tárolva. Mit tudsz ellene tenni, ha nem tetszik? Pereled az államot Strassbourgban? -
Somatom
veterán
Régebben mágnessel buherálták a tachográfokat, de pont a GPS tett be a buherának. Nem nagyon lehet megtrükközni és nem is éri meg, mert horror a bünti. Gondold végig! Az autó elhalad egy kapu alatt, a kamera látja, de nincs adatküldés? Hmmm... Van adatküldés, de nincsenek koordináták? Hmmmm... Az adatok szerint az autó 100Km -t tett meg, a koordináták (vagy, a Védák közötti távolság) alapján viszont 300 -at? Hmmm... A következő parkolóban már visznek is ki kontrollra. Egyébként 3,5t fölött szinte minden országban Km alapú úthasználat van, jeladós kontrollal és működik. Ausztriában a határ utáni kapunál négyet csippant a box. Szóltam az irányítómnak, de az volt a válasz, hogy minden OK, haladjak tovább. Ahha... Tíz perc múlva már előttem volt a rendőr és vitt ki kontrollra. Szóval hidd el, hogy ha akarnák, akkor símán meg tudnák csinálni az ilyen ellenőrzést.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
#27070592
törölt tag
Sok sikert egy ilyen perhez.
Elég alaposan ki lesz ez dolgozva, hogy ne lehessen jogi oldalról támadni egyáltalán. Nem is kell rögzíteni és tárolni az infókat, csak azon a szinten amivel összesítik az úthasználatodat.Egyébként ma is használatarányos útdíjat fizet mindenki, csak épp az üzemanyagok árába beépített jövedéki adónak nevezzük. Előre kifizeted az úthasználati díjat, tökéletesen mindegy hol és mikor használod az autódat.
Ez egy nagyon jelentős bevételi forrása minden ország államkasszájának és egészen biztosak lehetünk benne, hogy nem fognak lemondani róla, pusztán azért mert kőolajpárlattal működő autók helyett átülünk elektromos autókba. -
arnyekxxx
veterán
Mivel más? Nem fér el a több adat a szervereken? Rendszámot már egy random parkolósorompó is leolvas/felismer, minden település tele van útfigyelő kamerákkal, csak szoftver kérdése, hogy mire használják. Egyébként meg csak az elektromos autókat kell ezzel felszerelni hiszen a benzineseknél ott van továbbra is az üzemanyagban az adó.
-
#27070592
törölt tag
Akkor, minek is kell az autópályákért külön díjat fizetni?
Miért is? Mert van erről egy konszenzus, amit általában mindenki el is fogad: autópályán gyorsabban eljutok a célomig és ez egy olyan szolgáltatás ami pénzbe kerül.pontosan tudniuk kell, mennyit megyek
Tfh gurulsz havi ezer kilométert. Ez egy jó benzines autóval 60 liter benzin, cirka hétezer forint jövedéki adó, amit most előre kifizetsz a kutakon.
Ugyanezt a hétezer forintot épp így levonhatják a havi bruttó béredből is, aztán törlik a log adatokat amit az elektromos autód adott le a rendszer felé.az egészségügynél visszajöne ám az a pénz
Bizonytalan. Arra pedig nem lehet költségvetést építeni. Jelenleg a jövedéki adó egy tervezhető, biztos bevétele a költségvetésnek és erről a nem kicsi összegről egyik állam sem akar lemondani. -
Somatom
veterán
Dehogyis! Elég, ha az autókban van rögzítő. Az ellenőrző kapu alatt elhaladva csak elküldi a rögzített adatokat. Városban bármelyik lámpánál lehet ilyen vevőkészülék. Nem is értem az ellenvetéseket, hiszen meglévő, működő rendszerről van szó. Csak ki kell terjeszteni a személyautókra és annyi. 7,5 tonna felett minden teherautóba kötelező a tachográf. Akkor is, ha az megánszemély tulajdonában van és nem végez kereskedelmi árufuvarozást. Az ő személységi jogai sem sérülnek. Mármint a hatóságok szerint. Nálunk meg pláne nem. A vizsgálat megállapította, hogy még a Pegazus ügyben sem történt szabálysértés.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Hol itt a probléma? Nem csak az adott pillanatban elkövetett szabálysértést lehetne büntetni, hanem mondjuk 50 napra visszamenőleg. Ez létező dolog a teherautóknál. Nem csak kapu olvashat ki adatot a tachográfból, hanem bármelyik ellenőrzésre jogosult szerv. Akár menet közben is, vagy álló, mobil egységbe építve. A tachográf meg cirka 50 rugós tétel. A kamion vontatói eleve így készülnek. Benne van a vontató árában. A személyautóéban is benne lehet. Ez csak jogszabály kérdése.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
arnyekxxx
veterán
némi túlzással, minden utcasarokra kellene egy ellenőrző kapu.
Majd tesznek. Vagy kiépítenek másik rendszert. Be fogja hamar hozni az árát.
A jövedéki adónak pedig, köze nincs az úthasználathoz.
Már amennyiben tipikusan a benzin nem akkor fogy az autóból amikor megyünk vele. Ezt a kiesett adóbevételt fogja pótolni az állam, ez az amire mérget vehetsz. -
arnyekxxx
veterán
ahogy van aki használt gázolallal tankolja a zöldséges mercit. A többség viszont szabálykövetően él.
Még ha megdupláznánk őket, akkor sem
Akkor tizszerezik. Egy év alatt behozza az árát.minden kapu alá egy rendőrt, mert mi van, ha "riaszt" a kapu
Ugyanaz ami akkor van ha pályadijat nem fizetve mész egy kört az autópályán. Rendőr kísér le?
-
#27070592
törölt tag
Ezek részletkérdések, amiket majd az illetékes elvtársak szépen kidolgoznak. Azért kapják a nem is rossz fizujukat egy-egy minisztériumban. Nem mi és nem itt fogjuk eldönteni.
A jövedéki adó nagyságrendileg ötszázmilliárd forintos bevétel az államnak /év. Ezt ki fogják terjeszteni az elektromos autókra is, akár tetszik nekünk, akár nem.
-
fatal`
titán
Fel lehet rá húzni egy kötelező API-t az EU-n belül. Hiába tekergeted az órát, ha percenként küldi a megtett távolságot.
Persze ki lehet ütni, mindent ki lehet. Csak azt mondom, hogy a megtett távolság alapú adóhoz nem szükséges, hogy tudják, hogy merre jársz, csak az, hogy mennyit. Ezért nem kell hozzá se GPS, se semmi.
-
ncc1701
veterán
Szerinted mennyire dőlne össze az ország gazdasága, ha egyik napról másikra az aglomerációból autózók nem tudnának bekocsikázni a bp-i munkahelyükre? Nem, a 2xfél óra autó helyett a 2x2 óra tömegközlekedés nem opció. Ez most nem a "mi lett volna ha" helyzet, hanem ez van, ebből kell kihozni a legtöbbet.
Annak idején úgy voltak ezek a dolgok megtervezve, felépítve, h az átlagnak nem volt kocsija, és gyalog, vagy pár megállónyire elérhető volt. Mára megnőttek a távolságok, kellett hozzá 20 év. Ezt nem fél év lesz visszacsinálni. És hiába mutogatsz a buzi autósra, ilyen a rendszer, ezt a szitut adta ki. Nem csak itthon, hanem a világon mindenhol.
Senki nem mondja, h így ez jó. Én is szivesen bicajoznék a munkahelyre. De nem tudok, egyrészt, mert napi 80km oda-vissza, másrészt meg elütnének, mert nincs különálló bicaj út. Nem egy bicajos haveromat ütötték el, volt több cserbenhagyásos is. Köszi, nem csinálnám napi szinten.[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
Ha lenne értelmes tömegközlekedés, nem csak visszafejlesztették volna az elmúlt évtizedekben, akkor nem kellene autó. Ha eleve be sem engedik az autókat a nagyvárosokba, hanem megoldják a rendes tömegközlekedést, akkor most nem lenne mindenkinek autója.
De hát itt legfeljebb a lopás ment, és megy most is. -
arnyekxxx
veterán
100 évvel ezelőtt meg kb senkinek nem kellett autó. 40 éve meg mindenki elvolt az utcai telefonfülkével, hát minek szennyezzük a környezetet azzal a sok szar mobillal? Te is megírhatnád ezt a kommentet levelezülapon a szerverteremnek és 2 nap múlva kézbesítené a Pósta. Mit kényelmeskedünk itt kéremszépen?
-
fatal`
titán
"A tömegközlekedés ott lett értelmetlen, ahol sok lett az autó, kevés az utas."
Lófaszt. A tömegközlekedés ott értelmetlen, ahol szar. Tehát Budapestet leszámítva mindenhol.
"Nem a kényelemmel van a probléma, hanem azzal, hogy nem ismerjük be, hogy ennek ára van."
Fizetjük is folyamatosan, mi a probléma?A belvárosban lakók nem ismerik el, hogy annak hátránya is van.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Covid alatt nem működött semmi, még szép, h nem történt semmi. Gyakorlatilag szabin volt a fél ország. Kicsit gondolkodj, akkor nem működött a gazdaság sem. Btw nekem be kellett járnom.
Az autózás nem jog, valami fogalmi zavarod van. Csupán anyagi lehetőség. Megengedheted magadnak. vagy sem, ennyi. Mint a dohányzás, vagy a yachtozás. Jog nem tiltja, nem ütközik semmiféle törványbe, vagy mire gondolsz?
Mondjuk az a távolság, h van olyan aglomerációs város, ahol nincs elég ovoda, bölcsi. Ezért valahogy el kell vinnie oda a kölköt. Igen, aglomerációban éleg, 3 autót tartok fent, 2 kocsit használunk, fizetem a költségeit, egy szavam sincs ellene. Viszont ha vége a melónak, elgurulok edzeni, utána hazajövök plö medencézni. Ezt nekem a belváros nem tudja nyújtani. Szeretem a zöldet, a fákat, a madarakat, az emberhez méltó környezetet. Szintén nem adja ezt a belváros. Nekem a rengeteg beton/aszfalt, kaptár szerű házak élhetetlenek. Éltem 25 évet panelban, kösz, nem.
Persze, h nincs változás. Elmondom neked, amire nem gondolsz, 3 féle embert lehet a végtelenségig lehúzni adókkal: az alkoholistát, a nikotinistát, és az autóst. És ha nem tudnád az üzemanyagba beépített út adó nyolcada van az utakra költve. Szerinted miből van a muterod nyugdíja? Hát a jövedéki adóból is. Tudod, mi lenne itt, ha ez kiesne?
-
tomcat78
őstag
Covid alatt sokan többet ültek autóban, mint akik ilyen--olyan oknál fogva otthon maradtak. Nem mellesleg 300ft alatt volt a benzin ára.
Nem alapjog az autózás? De, ha van rá pénzed, az. És leszarom ki-mit gondol róla. Gyerek nélkül is.
Kényelmes ember- kertes ház? Na ennek rohanj neki mégegyszer....."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
fatal`
titán
"És hol lesz szar? Ahol már minden utas az autóba szállt át és nem éri meg fenntartani az addigi járatszámot."
Ott szar, ahol nem költöttek rá, ezért mindenki átült az autóba. A járatsűrűség a legkisebb probléma, legalábbis az agglomerációnak ezen a részén."Pl. az elmúlt 15 évben, hol vezették be a kiszámíthatóbb, sűrűbb, gyorsabb ütemes menetrendet a vasúti közlekedésben? Kb. mindenhol."
Sok lófaszt nem érek a Csepel szigeten a vonattal, mert nincs. Van egy, a semmi közepén megálló, 1 órát zötykölődő hév, meg busz, amiről még lehet átszállni 23x. Hihetetlenül jó alternatívák. Szerencsére nem megyek az irodába már csak hetente egyszer.Amúgy arról a vonatról beszélünk, ami állandóan késik? Marha megbízható.
"A probléma akkor van, amikor valaki azt gondolja, hogy neki kell az autó. Főleg, ha ezt úgy mondja, hogy nincs rá pénze."
Kell az autó, mert az idő drága, kifizeti. Egész pontosan ki mondott itt olyat, hogy kell az autó, de nincs rá pénze?"Azt te sem ismernéd el, ha más kényelme miatt, a te életminőséged, egészséged romlana."
Az elmúlt 15 évben hol romlott a belvárosban az életminőség? Vagy csak azt ismerjük el, hogy a lakásunk ötször-tízszer annyit ér? Nem kötelező a belvárosban lakni, főleg, hogy 2 lakást tudsz venni kicsit kijjebb ugyanannyi pénzből. Hiszen a tömegközlekedés tökéletes, mi lenne vele a probléma?De ezen a problémán úgy is lehetne segíteni, ha a munkahelyeket nem a belvárosba költöztetjük, "frekventált helyen van" címszóval. Így aztán máris kevesebb autó menne az agglomerációból a város közepére.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
"Na, azt pont most fogják bevinni a belvárosig."
Hogyne. 30 éve pont most viszik. Jelenleg egy hév feletti felüljáró a kampányígéret 20+ éve."Hogy micsoda? Mi ért többet, minél?"
A 15 évvel ezelőtti árhoz képest a lakás. Nézz egy négyzetméter árat az ötödik kerületben."Agglóban sem, mégis mennek sokan, mintha az lenne. Aztán, megy a tömköz szapulálása és az autóforgalom szaporítása."
Van autó, még a dugóval együtt is ötödannyi idő beérni. Igaz, nem dolgozom a belvárosban, eszemben sincs. Az autót akkor fogják letenni az emberek, ha a tömegközlekedés élhető alternatíva lesz. Nem az a megoldás, hogy kitiltjuk mindenhonnan, alternatíva nélkül"Támogatom!"
Akkor valamiben egyetértünk. -
fatal`
titán
"Bezzeg, az M0 nyugati szektoráról, már ígéret sincsen... "
Az egy szégyen, azért nem is említettem. Szerintem nincs már európai nagyváros körgyűrű nélkül. De a tévedés jogát fenntartom."Ez nem csak a belvárosi lakásokra áll. Minden ingatlan, irgalmatlan nagyot drágult az elmúlt 15 évben."
Ez igaz, csak a belvárosi lakás a helye miatt jobban is drágult és eleve többet ér. Tehát onnan kiköltözni jóval egyszerűbb, mint az olcsóbb lakásokból/házakból be."A kényelmet feladni? Ugyan... majd ha ki lesznek tiltva az autók, akkor! De csak a fejlesztés, még nem ültetne át sokakat."
A kényelemért fizetünk (nem is keveset, egyre többet), ez volt a kiindulási pont, tehát ez nem lehet érv. A jelenlegi benzinárak szerintem elég sokakat átültetne (nem a hatósági áron "rögzített" bullshitre gondolok), ha lenne valós alternatíva. Szerintem a legtöbb embernél ez nem a kényelemről, hanem a megspórolt (tetemes mennyiségű) időről szól. Persze aki a belvároson belül flangál autóval az szerintem nem normális, biztosan van ilyen is, de a forgalom jelentős részét nem ezek teszik ki.Az sem lenne probléma, ha rengeteg cég nem a kőkorszakban élne és támogatná a HO-t, ahol lehetséges, világjárvány nélkül is. Azt már meg sem említem, hogy ennek a népszerűsítése lehetne állami feladatkör is.
[ Szerkesztve ]
-
tomcat78
őstag
A kényelmes ember autóval ingázik.... Szerintem a kényelmes ember mondjuk panelban vagy valami ótvar társasházban lakik, ahol jó esetben legalább a szemetet képes kibaszni maga után. Ilyen tekintetben nem látom az összefüggést agloban élő ember-autó- kényelem összetételben. De ez így ebben a formában nagyon hamar lenne valami elbaszott lokálpatrióta vita.
Az autó idő, lehetőség arra, hogy kevesebb időt tölts utazással. Abba most nem is mennék bele, hogy simán van, amire nem opció a tömegközlekedés.
Ami nem stimmel valószínűleg annyi, hogy elvagy alkalmazottként a kis burkodba. Szerinted azoknak az extra tételeknek az adói, amiket az egész vírusosdi hozott, hová mentek? Csak, hogy arányítani tudj: mlliókat számláztam és adóztam le csak azért, hogy mások kb intézhessék a dolgaikat. Hekto szám tankoltam az autómat. És én ebben nagyon kis hal vagyok! Szerinted hány milliárd forint bevétele származott az államnak ebből, az esetleg kieső jövedéki adó meg parkolás mellett? Szerinted mondjuk az az irgalmatlan mennyiségű plexi- ami hiány is lett, és ezért drágább- csak úgy ott lett az üzletekben, bankokban, stb? De nem ám! Nagyon- nagyon vastag számlák röpködtek miatta! Mire az Téged bármitől megvédett, egy messziről, szabad szemel látható összeg volt a vége, darabonként! Adóval, mindennel.
Mint már más is Írta: semmi nem tiltja, hogy autóval menjek akár a wc-re is. Tehát jogom van hozzá. Amire Te gondolsz, hogy jár e "alanyi" jogon. Nem! De semmi nem tiltja, hogy legyen."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
arnyekxxx
veterán
Pl. az elmúlt 15 évben, hol vezették be a kiszámíthatóbb, sűrűbb, gyorsabb ütemes menetrendet a vasúti közlekedésben? Kb. minden fővonalon.
20 évvel ezelőtt minden ütemes menetrend nélkül tök kényelmes volt eljutni vonattal Bp-re (100km szolnok-bp) aztán ahogy egyre ütemesedett a máv úgy lett egyre szarabb. Mára egy ütemezett szopás lett.
-
tomcat78
őstag
Szerintem vezetni is tud fárasztó lenni. Talán a komfortosabb jelző inkább takarja, amire gondolsz.
Annyit nem járok a vársban, hogy bármilyen szinten elgondolkdjak a tömegközlekedésen. Ha mégis, akkor jellemzően hétvégén.
A következő kettőre egyben reagálnék: El kezdtétek firtatni a kieső forgalom hatásait pénzügyileg. Erre írtad a covidot, hogy gazdaságilag ez nem igazán látszott.... Ez nem hinném, hogy jó példa. És ennek csak a egyik oka, amit írtam. Nem hinném, hogy készült volna felmérés arról, hogy a kieső tankolások forintra mit jelentenek.
Arra a majd akkora meg azért vastagon lehet még várni. Addig míg alap dolgok nem megoldhatók járművek nélkül, nem hinném, hogy menne. Maximum a magán használatot korlátozhatják. Az meg város viszonylatban szintén nem érint. Megy a tököm, ha nincs dolgom. Ha viszont van, akkor meg nem fogják tudni megszabni egyenőre. Pont úgy, ahogy telibe tehettem a kijárási tilalomra is az egész országban."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
Kik? Tudod, ez lényeges.... Mert magánemberként azért teszek, rá mert be sem megyek, amúgy sem. Cégként meg elég sanszos, hogy szintén magasról nem érdekel.... Ha valahová mennem kell, akkor jó eséllyel nem fognak bele ugatni. És nem, az állam nincs a megrendelőim között! De szerintem ebbe ne menjünk bele, mert teljesen fölösleges. Maradjunk annyiban, hogy olyan helyekre van szabad és korlátlan bejárásom, ahová azért nem mindenkinek. Semmi extra, sima melós vagyok! De vannak havária esetek, amkor ha arról van szó kb bárkit elhajtok, mint a magzatvizet. És nem azért, mert felettük állnék.
Mielőtt félre értesz: egy gramm bajom nincs a környezetvédelemmel! Sőt! Vidéken nőttem fel, imádom a természetet. Amivel bajom van a egész témával, hogy az elektromos autókat azért nyomják ennyire, mert el lehet adni. Holott egy átlag család többet szennyez, mint az autója. De ugye a ne pazarold az energiát részből nem lenne bevétel. Pedig első körben az emberek fejében kéne rendet tenni! Addig az összes többi csak kibaszott marketing bullshit, ami a profitrét megy. Élen az eletromos autókkal."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Somatom
veterán
Én is azt mondom, hogy nekem kell az autó, mert azzal járok ki Németországba melózni. Most itthon vagyok és egy hete áll az autó a ház előtt. Eszembe nem jutna hétköznap azzal közlekedni a városban. Roller, bringa, vagy motor.
ncc1701:
Tudom, miről beszélsz. Egy hétszemélyes, dízel, Grand Espace -om van.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- LEGO klub
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia