- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
a2d2
addikt
Ötletes
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Darthforce92
tag
A bányászatnál tudtommal nem az áram ára a legfőbb tényező. Mellesleg az autó akksijának cikklus ideje drágább mint maga a beletöltött áram.
-
#16939776
törölt tag
Elég hihetetlen, hogy ezzel közlekedni lehet szikraeső nélkül.
/kamu a kép-hír, inkább viszik A-B-be a rig-et?!/
[ Szerkesztve ]
-
nzozz
aktív tag
Hehe, tudod mennyit gondolkodtam már azon hogy a koliba szerezzek egy ilyen "bányagépet"... De hát hiányzik a tőke meg a kockázatvállalásra való hajlandóság (hogy ilyen szépen fejezzem ki, hogy nincs rá pénzem és amúgy is félnék a pofára eséstől, ha esetleg lezuhan az árfolyam vagy drasztikusan megnő a "kitermelés gépigénye").
-
Apollyon
Korrektor
Hogyne.
Akinek Teslára van pénze, majd pont a bányászgép villanyán fog spórolni? Nemá...#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
MongolZ
addikt
A Teslás ember az egy külön állatfaj. Akármit megetethetsz vele.
Kedvencem egy olyan videó, ahol a Teslások azt javasolják, hogy mivel a Tesla hidegeben eléggé befagy (ajtók, tükrök, stb. nem nyílnak), hogy hidegben fél órával indulás előtt kezdjék el felfűteni az autót...
-
olle
senior tag
ASUS ROG Strix B650E-F Gaming. AMD Ryzen 9 7900X (OC) 5.5 Ghz. AMD Radeon™ RX 6950 XT Phantom Gaming 16GB OC
-
kalmani
tag
Az ingyen(?) energiával mondjuk 10 év alatt megtermeli a Tesla árát. Addigra épp nullára amortizálódik a Tesla. Piaci érték 2 misi, akku csere 2 misi. Megéri?
Amúgy kamu az egész. -
.mf
veterán
2 szó: Lagzi Lajcsi
Meglepődnél, hogy néhány gazdag ember mennyire sz@rrágó, százforintokon rugózik mintha az élete múlna rajta, párezer forint spórolásáért szemrebbenés nélkül okoz gondot más embereknek (pl. természetvédelmi területen illegális szemétlerakás, Merciből...)MongolZ: és akkor most jöhetnek a BMW-s, Audis, Mercis viccek...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Danex
addikt
-
atike
nagyúr
"Olcsó" játék h*lye gyerekeknek... Vegyél egy Teslát, hogy legyen "ingyen" áramod a bányászáshoz. Hát na. Ha meg adott volt a Tesla - akkor meg b*szd el a bányászatért. És van aki szerint ez milyen ötletes...
-
apatyas
Korrektor
Azon túl, hogy kamu.. Miért nem közvetlen az akku feszültségből csinálja a tápellátást.. ahelyett, hogy a 230V váltófeszes áramot hozza létre és azt dolgozza fel a kommersz tápokkal, az utóbbiak látszanak a képen. Innen is látszik, hogy kamu. "Honnan vegyünk ingyen áramot" kategóriában persze helyt áll.
[ Szerkesztve ]
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
Televan74
nagyúr
Téli autó fűtés meg lenne oldva. Amúgy elég furcsa elképzelés.
Bányászat eléggé energia igényes,talán mással kellene próbálkozni,de ma még nem lehet elkerülni a GPU -k használatát. Bár a bitcoint már nem éri meg grafikus kártyákkal bányászni,speciális hardverek vannak rá.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
do3om
addikt
Volt már részem ilyen állatfajhoz.
Saját víztározónk van (ivóvíz), gazdag jön megveszi azt a házat amire szintén rá van kötve a víz (1 ember lakott ott előtte, fogyasztása minimális). Gazdagfasz látja ingyér van a víz így adott: medence, jakuzzi, sok hektáros földjeit permetezés, milliárdos géppark tisztítása.....nekünk meg inni nem marad. Ez megy hónapokig ő meg szemedbe mondja hogy neki a városi víz van. Persze hazudott mert bementem amikor nem volt otthon és megnéztem. Na ezek alapján simán berakják ezt a gépet bányászni, és ha lenne aki ilyet árul ezekhez az autókhoz meg is vennék az ilyen faszok.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
apatyas
Korrektor
Úgy igen, jó tanács. Csak ez valószínűleg design hiba, hogy ilyesmire érzékeny.
Az meg nem tom hogy van, ha be van fagyva az ajtó akkor hogy száll be fél órával előtte elindítani? Raknak a távirányítóra előfűtés gombot is?pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
hemaka
nagyúr
Mekkora hulyeseg
-
apatyas
Korrektor
Úgy értettem az a baj, hogy az ajtó maga fagy be annyira, hogy ki se nyitható. Persze, mindenre lecsapódik a pára aztán jég lesz belőle, az természetes, bármelyik kocsinál. Eszerint tévedtem a hiba természetét illetően. (azért ennyire finnyásak ne legyenek már, hogy nem dívik lekaparni a szélvédőről a zúzmarát)
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
kibic71
csendes tag
Emberek ez tuti kamu. Akinek van pénze teslára az nem fog bányászni, inkább beteszi a pénzét crypoba és vár 1-2 hónapot, évet. Elmúlt 6 hónapban bitcoin árfolyama 4-szeresére nőtt. Ekkora hozamot ingyen-áramos bányászattal sem tud elérni.
-
Lacok
őstag
" pincékbe telepítik – egyrészt zajosak, másrészt melegítenek,"
Padlófűtés megoldva.
"Errare humanum est, sed in errare perseverare diabolicum"
-
MongolZ
addikt
Az a baj, hogy ez nem vicc. Ha akarod, keress rá YT-on, hogy mennyire szenvednek a Teslák a gagyi minőségtől.
(#20) Füleske: Teslát a gazdag ember a sznobizmuson kívül a "környezettudatosság" miatt is vesz, és ennek eléggé ellentmond az, hogy indítsd be a fűtést fél órán keresztül, ha be akarsz szállni.
Lehet, hogy valakinek befagy az autója, de amíg a Teslák fagypont környékén néha nyithatatlanok (ablak beragad, emiatt nem engedi nyitni), addig pl. nekem a -20 fokban tavaly sem volt gondom, igaz, én használatra vettem az autót.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Teslát a gazdag ember a sznobizmuson kívül a "környezettudatosság" miatt is vesz,
Az fel sem merülhet, hogy például az elektromos motor jobb teljesítménye is szempont.
igaz, én használatra vettem az autót.
Köztudott, hogy a teslások nem használatra veszik az autót, hanem hogy a garázsban tárolva bitcoint bányásszanak vele.
-
Kékes525
félisten
Napenergiával még nem próbáltak működtetni bányász gépet?
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
MongolZ
addikt
"Az fel sem merülhet, hogy például az elektromos motor jobb teljesítménye is szempont."
Aha, hogyne, a gyakorlati felhasznlás során ez kijön az esetek 0,00001%-ában. Közben meg autópályán mehetsz 90-nel, ha nomrális hatótávot akarsz. Marha jól jön az a "jobb teljesítmény".
"Köztudott, hogy a teslások nem használatra veszik az autót, hanem hogy a garázsban tárolva bitcoint bányásszanak vele."
Lehet jönni a szarkazmussal, de attól még a Tesla egy abszolút újgazdagoknak való, kihaénnem típusú sznob autó.
Milliónyi ennél sokkal normálisabb villanyautó van töredék áron, hogy mást ne mondjak, pl. a Hyundai Ioniq.[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
-
-
addikt
Lehet jönni a szarkazmussal, de attól még a Tesla egy abszolút újgazdagoknak való, kihaénnem típusú sznob autó.
Remelem nem mondok ujat, de mar nem csak a Roadster, az S, meg az X van. Ezen premium kategorias autok eladasai jarultak hozza a 3 fejlesztesehez es gyartasahoz. A Tesla celja soha nem a "abszolút újgazdagoknak való, kihaénnem típusú sznob autó" gyartasa volt, viszont uj startupkent a piacon nem tudtak egybol olcso tomegtermeket gyartani.
Csak peldakent, az okostelefonok elterjedese sem a 20000 ft-os androidos gepekkel kezdodott es ahogy ma iPhone nelkul nem lenne belepokategorias android, ugy Roadster nelkul se lenne Hyundai Ioniq.
-
MongolZ
addikt
Csak szólok, van ilyen. Állófűtésnek hívják.
Nem értem, hogy hogyan jön ide a Trabant, a két autó (Tesla és Trabant) van pár józan választási lehetőség. Legközelebb a lovaskocsival fogsz jönni?(#36) milangfx: Ez nettó hülyeség, évtizedek óta folyik a villanyautók fejlesztése sorozatgyártás szempontjából, marha nagy hiba azt hinni, hogy a Teslák miatt terjednek, terjedtek el a villanyautók.
A Tesla autói meg maximum áruk szempontjából prémium, az összeszerelés minősége, a belső anyaghasználat, a kapcsolók, stb. finoman úgy jellemezhető, hogy "amerikai", vagy inkább botrányos. Ha nagyon sarkalatos akarok lenni, alig találni párhuzamos éleket egy Teslán. Ez minden, csak nem prémium."viszont uj startupkent a piacon nem tudtak egybol olcso tomegtermeket gyartani"
Startupnak nem nevezenék egy milliárdos által alapított céget. Egyébként miért is ne lehetne statupként olcsónak lenni? Pont azok szoktak olcsók lenni, a (várt) piaci penetráció miatt... A Tesla a marketingre, az életérzésre, a sznobizmusra épít, ez adja el az autóit. Semmi más.
A telefonos példádban említett Apple sem a csóróságáról híres, és az ő termékeit is a marketing és sznobság adta el. (Mostanra azért javult a helyzet)[ Szerkesztve ]
-
-
Danex
addikt
Értjük mi, hogy utálod a Teslát és csak azért is szar, de nem kell ráerőltetned a megalapozatlan Smoke and Charm szintű tudással a hülyeséget.
Kiemeltél egy olyan dolgot ami dizájnból ered és minden más hasonló dizájnnal rendelkező autót érint (keret nélküli ajtók télen nem tudják lehúzni az ablakot, hogy nyitni lehessen az ajtót). De van rá megoldás az előre elindított fűtés.
-> Erre mondod az is káros, persze, csak ipari szinten előállított áram (ami lehet teljesen zöld energia is) lényegesen kevesebb káros anyagot ereget, mint ,ha te reggel elindítod -20ban a kocsidat, hogy pöfékeljen alapjáraton, hogy el lehessen indulni vele. Ja hát igen a katalizátor -20 fok, pont szart sem dolgozik kb. DPF-edet is kinyírod, az automataszívató miatt pedig 2-3* a fogyasztás.
--------------
"Aha, hogyne, a gyakorlati felhasznlás során ez kijön az esetek 0,00001%-ában. Közben meg autópályán mehetsz 90-nel, ha nomrális hatótávot akarsz. Marha jól jön az a "jobb teljesítmény"."
Ja, szóval az, hogy alapjaiba véve az elektromos motornak 90%+ a hatékonysága, addig a belsőégésűnek 30%+, az neked 0.00001%-ban igaz, végül is majdnem igazat állítasz
Az emberek 90%-ka arra használja az autót ,hogy munkába járjon ami külterületről is max 60km/nap. De szar is nekem, hogy hétvégente rá kell dugnom fél perc időbefektetéssel a töltőre..., szar 2,5másodperces kocsim, fogyaszt 3-4L -t.
--------------
"Milliónyi ennél sokkal normálisabb villanyautó van töredék áron, hogy mást ne mondjak, pl. a Hyundai Ioniq."
Ahogy a 2m-s új Lada is elvisz téged A-ból B-be, aztán mégis árulnak 3millio$ -ért is Bugattit.
Nem mellesleg a Hyundai Ioniq gyorsulása 10s, a Tesláé 3s, nem top felszereltségben. Ja, meg a fos Teslának 3* akkora akkuja van.--------------
"Ez nettó hülyeség, évtizedek óta folyik a villanyautók fejlesztése sorozatgyártás szempontjából, marha nagy hiba azt hinni, hogy a Teslák miatt terjednek, terjedtek el a villanyautók."
A probléma az, hogy ha nincs a Tesla, akkor a nagyobb cégek ültek volna a benzin/dízel kocsijaikon és adták volna el azt a népnek, mert senki sem akart ennyi pénzt fejlesztésekre költeni. De jött a Tesla aki behozott egy autót ami jól néz ki, ergó szakított azzal a ténnyel, hogy elektromos = ronda autó. Elektromos = 100km hatótáv. És ez kulcspont volt, mert sokan azért nem vettek priuszt, meg leaf-et mert egyik egy szappantartó, másik meg egy bűn ronda autó volt.
Hatótávban pedig még mindig le van maradva kb az összes konkurencia, teljesítményről meg ne is beszéljünk.
-----------------
Mielőtt jön a visszatámadás, hogy de környezettudatosság mellé minek a teljesítmény, azért mert az autózás mint élményéhez kell az, hogy megpakolva se 15s legyen a 0-100 és ne 140-nél tiltson az elektronika
------
Tehát te 40 misiért, megkapod a 150misi feletti sportautók teljesítményét, egy 1.6szívó fogyasztásával. Ellenben 10 misiért megkapod a 5misis autó teljesítményét, egy 5 misis autó fogyasztásának felével.
-
MongolZ
addikt
"Értjük mi, hogy utálod a Teslát és csak azért is szar"
Felsoroltam milliónyi érvet, és egy szóval sem mondtam, hogy szar, csak hogy eszméletlenül túl van árazva és emiatt a sznob újgazdagok játéka. Ennyi az egész. De látom ez fáj neked
"Kiemeltél egy olyan dolgot ami dizájnból ered és minden más hasonló dizájnnal rendelkező autót érint (keret nélküli ajtók télen nem tudják lehúzni az ablakot, hogy nyitni lehessen az ajtót)."
Hülyeség. Érdekes módon pl. az ezer éves Subaro Outbacknél meg tudták oldani a keret nélküli ajtóknál, hogy ne fagyjon be télen. Leírtam, hogy milyen minőségi kifogásom van a Teslával kapcsolatban (anyaghasználat, illesztések, stb.), ez nem olyan, ami akármelyik másik autóban meglenne. Nem tudok mondani olyan európai, japán, dél-koreai gyártót, amelyik hasonló rossz minőséggel szerelne. Igazi Ladás érzés.
"De van rá megoldás az előre elindított fűtés."
Ez nagyon prémium.
"te reggel elindítod -20ban a kocsidat, hogy pöfékeljen alapjáraton, hogy el lehessen indulni vele. Ja hát igen a katalizátor -20 fok, pont szart sem dolgozik kb. DPF-edet is kinyírod, az automataszívató miatt pedig 2-3* a fogyasztás."
Fogalmad sincs a modern autók működéséről, most sikerült ideböfögnöd valamit. Egy az, hogy mivel nem dízellel járok, ezért részecskeszűrő nincs a kocsimban, de te biztos jobban tudod. Valamint alapjáraton sem szoktam pöfögtetni, úgyhogy ez nagyon mellément :/
"Ja, szóval az, hogy alapjaiba véve az elektromos motornak 90%+ a hatékonysága"
Ha nem tűnt volna fel, teljesítményről beszéltünk. Plusz a töltési veszteség, tárolási veszteség, előállítási veszteség...
"belsőégésűnek 30%+"
Jó lesz az 40%-nak is.
Egyébként fogalmam sincs, hogy miért csapott át a téma villany-benzin vitára, amikor erről szó sem volt, te hoztad fel. Én egész eddig más villanyautókhoz hasonlítottam a Teslát.
"De szar is nekem, hogy hétvégente rá kell dugnom fél perc időbefektetéssel a töltőre..."
Neked tömegközlekedéssel kellene járnod, vagy gyalog, ha nem használod ki a hatótávot a héten. Ugye-ugye, úri móka. Minek foglalod az utat???
"szar 2,5másodperces kocsim, fogyaszt 3-4L -t"
Mit fogyaszt???
"Ahogy a 2m-s új Lada is elvisz téged A-ból B-be, aztán mégis árulnak 3millio$ -ért is Bugattit."
Ember, egy méretileg hasonló, körülbelül ugyanolyan autót mondtam, mint a Model 3, cserébe töredéke az ára, igaz, a hatótávja nincs annyi (vagy messze nincs annyi, akkupakktól függően). Vagy hasonlítsuk a Model S-hez, ami 4-5x annyiba kerül? A Bugatti is sznobok játékszere, miért, mi lenne, a hétköznapi 3 műszakban dolgozó melós hétvégi autója?
"Nem mellesleg a Hyundai Ioniq gyorsulása 10s, a Tesláé 3s"
Ez igen, a naponta 60 km-t munkába ingázó embert ez izgatja a legjobban. Döntsd már el, hogy milyen példát hozol föl, és ragaszkodj is hozzá.
"meg a fos Teslának 3* akkora akkuja van."
Mint ahogy írtam már korábban is, ez az egyetlen értékelhető előnye a Teslának.
"sokan azért nem vettek priuszt, meg leaf-et mert egyik egy szappantartó, másik meg egy bűn ronda autó volt"
Úgy is mondhatnánk, hogy a Toyota kitalálta a hétköznap is használható elektromos és hibrid autót, beleölt eszméletlen mennyiségű zsét, majd jött a Tesla és feltalálta a spanyolviaszt (micsoda párhuzam az Apple-el). A Tesla annyit csinált, hogy divatot teremtett, a 1-2 éves gyártási idővel mesterséges hiányt támaszt, hogy mégjobban izguljanak rá az emberek. De ugye azért te sem akarod azt mondani, hogy a 40-45 MFt-ba kerülő Tesla és az 10 MFt körül levő Ioniq, i3, VW stb. célközönsége azonos???
(#41) milangfx: Milyen hazugságot cáfolt volna meg??? Mondj egyet.
Srácok, értem én, hogy vettetek egy Teslát és most mindenkit győzködtök, hogy mennyire logikus döntés volt, csak az a nagy büdös helyzet, hogy nem volt az. De ha ez a lelketeknek jót tesz, higgyétek azt.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Milyen hazugságot cáfolt volna meg??? Mondj egyet.
"Aha, hogyne, a gyakorlati felhasznlás során ez kijön az esetek 0,00001%-ában."
>
"Ja, szóval az, hogy alapjaiba véve az elektromos motornak 90%+ a hatékonysága"
Tehát nem 0,00001%-ról van szó, hanem az esetek 100%-ában min. 2x jobb hatásfokkal (nagyobb kinyert teljesítménnyel, kisebb teljesítményveszteséggel) dolgoznak a villanymotorok."Ha nem tűnt volna fel, teljesítményről beszéltünk."
Hatásfok címszó alatt meg a bevezetett, kinyert teljesítményről és teljesítményveszteségről beszélünk.
Ez csak egy példa.
A teljesítmény kérdéskör végére meg pontot rakhat ez a videó.Amúgy minősíthetelen ez a stílus, burkolt személyeskedés és fogalmatlanság, így én itt végeztem.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
(Amúgy az új Euro minősítéssel már benzineseknek is lesz DPF )
"Neked tömegközlekedéssel kellene járnod, vagy gyalog, ha nem használod ki a hatótávot a héten. Ugye-ugye, úri móka. Minek foglalod az utat???"
Azért döntsem már el én mire akarom használni az autómat, nem mellesleg olcsóbb, gyorsabb, kényelmesebb mint a tömegközlekedés és egészségügyi szempontból is előnyösebb nekem, de ez már magán.
------------
"szar 2,5másodperces kocsim, fogyaszt 3-4L -t"
Mit fogyaszt???Az áram "átváltva" üzemanyagra, hogy kézzelfoghatóbb legyen a példa.
----------
Várj! mikor az árról beszélünk, behozod a Model S-t, de mikor tulajdonságokról akkor meg a Model 3-at? Szerintem nem vagy tisztába mennyibe kerül majd a Model 3.
------------
"Ez igen, a naponta 60 km-t munkába ingázó embert ez izgatja a legjobban. Döntsd már el, hogy milyen példát hozol föl, és ragaszkodj is hozzá."
Hát ha megkérdeznénk a vezetőket, hogy örülne-e ,hogy az autója gyorsul is nem csak megy, szerinted mi lenne a vélemény? Szerinted mennyien tartanak élményautókat, azokat csak hétvégén használják mert leeszik a gatyájukat az embernek, ha azzal járnának dolgozni.
Ellenben ott a Tesla amit ha akarsz, egy 90lóerős autó fogyasztásával használhatsz, de ha lenyomod a pedált akkor ott a 700+ lóerő és a nagy nyomaték. Azaz 1 autóban megkapod a 2-t.
------------
A Tesla azért kerül annyiba amennyibe, mert gyakorlatilag egy autós svájci bicska.
Ha kell:
takarékos
gyors
jól néz ki (bár ez szubjektív)
modern (autopilot, rakás assist feature)
tágas stb.Ellenben a konkurensek általában, ha a felét tudják felhozni. És mint mindenben az utolsó 30%-kért 50-60% pénzt kérnek.
[ Szerkesztve ]
-
emelhu
aktív tag
<<"attól még a Tesla egy abszolút újgazdagoknak való, kihaénnem típusú sznob autó"
anno de sokan gondolták ugyanezt a priusról >>Én még mindig így gondolom
Drágán, nagyobb, nehezebb autó, így a valóságban nem kevesebb üzemanyaggal.... hát inkább politikus vakító, mint hasznos lépés.Pedig én hiszek a vegyes rendszerben.
De elég egy akkora kis benzinmotor a korrekt 200 km-nyi aksi mellé, hogyha leakadnál valahol, akkor 30 perc alatt töltsön annyit, hogy vagy 20 km-re eljuthass, ahol már lehet árammal is tölteni. -
ic2qq9550
csendes tag
MongolZ ez a szépen, és hosszasan megfogalmazott írás nem az általad remélt hatást váltotta ki.
Sajnos manapság rengeteg ember gondolja és látja hasonlóan a dolgokat (és őszintén hiszi, állítja hogy igaza van, majd támad mindenki mást aki netán nem az ő elvakult ferde szemüvegével nézi a dolgokat), pláne itthon, de attól még ez egyáltalán nem jó.
A hatás amit a monológod kiváltott csupán egy újabb döbbenet, még egy élő példája az előbb leírt "problémának".
Buta, elvakult, csökönyös, tájékozatlan, DE "legalább" magabiztos! (remélem az irónia átment )
-
aelod
veterán
Ennyi pénzből lehetett volna egy folyóra vízi erőművet építeni, hogy az pörgesse a bányagépet. Pont annyira agyament dolog mint egy Teslába beépíteni...
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen