Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MongolZ

    addikt

    válasz Apollyon #7 üzenetére

    A Teslás ember az egy külön állatfaj. Akármit megetethetsz vele.

    Kedvencem egy olyan videó, ahol a Teslások azt javasolják, hogy mivel a Tesla hidegeben eléggé befagy (ajtók, tükrök, stb. nem nyílnak), hogy hidegben fél órával indulás előtt kezdjék el felfűteni az autót...

  • MongolZ

    addikt

    válasz .mf #12 üzenetére

    Az a baj, hogy ez nem vicc. Ha akarod, keress rá YT-on, hogy mennyire szenvednek a Teslák a gagyi minőségtől.

    (#20) Füleske: Teslát a gazdag ember a sznobizmuson kívül a "környezettudatosság" miatt is vesz, és ennek eléggé ellentmond az, hogy indítsd be a fűtést fél órán keresztül, ha be akarsz szállni.
    Lehet, hogy valakinek befagy az autója, de amíg a Teslák fagypont környékén néha nyithatatlanok (ablak beragad, emiatt nem engedi nyitni), addig pl. nekem a -20 fokban tavaly sem volt gondom, igaz, én használatra vettem az autót.

    [ Szerkesztve ]

  • MongolZ

    addikt

    válasz 0xmilan #31 üzenetére

    "Az fel sem merülhet, hogy például az elektromos motor jobb teljesítménye is szempont."

    Aha, hogyne, a gyakorlati felhasznlás során ez kijön az esetek 0,00001%-ában. Közben meg autópályán mehetsz 90-nel, ha nomrális hatótávot akarsz. Marha jól jön az a "jobb teljesítmény".

    "Köztudott, hogy a teslások nem használatra veszik az autót, hanem hogy a garázsban tárolva bitcoint bányásszanak vele."

    Lehet jönni a szarkazmussal, de attól még a Tesla egy abszolút újgazdagoknak való, kihaénnem típusú sznob autó.
    Milliónyi ennél sokkal normálisabb villanyautó van töredék áron, hogy mást ne mondjak, pl. a Hyundai Ioniq.

    [ Szerkesztve ]

  • MongolZ

    addikt

    válasz Füleske #34 üzenetére

    Csak szólok, van ilyen. Állófűtésnek hívják.
    Nem értem, hogy hogyan jön ide a Trabant, a két autó (Tesla és Trabant) van pár józan választási lehetőség. Legközelebb a lovaskocsival fogsz jönni?

    (#36) milangfx: Ez nettó hülyeség, évtizedek óta folyik a villanyautók fejlesztése sorozatgyártás szempontjából, marha nagy hiba azt hinni, hogy a Teslák miatt terjednek, terjedtek el a villanyautók.
    A Tesla autói meg maximum áruk szempontjából prémium, az összeszerelés minősége, a belső anyaghasználat, a kapcsolók, stb. finoman úgy jellemezhető, hogy "amerikai", vagy inkább botrányos. Ha nagyon sarkalatos akarok lenni, alig találni párhuzamos éleket egy Teslán. Ez minden, csak nem prémium.

    "viszont uj startupkent a piacon nem tudtak egybol olcso tomegtermeket gyartani"

    Startupnak nem nevezenék egy milliárdos által alapított céget. Egyébként miért is ne lehetne statupként olcsónak lenni? Pont azok szoktak olcsók lenni, a (várt) piaci penetráció miatt... A Tesla a marketingre, az életérzésre, a sznobizmusra épít, ez adja el az autóit. Semmi más.
    A telefonos példádban említett Apple sem a csóróságáról híres, és az ő termékeit is a marketing és sznobság adta el. (Mostanra azért javult a helyzet)

    [ Szerkesztve ]

  • MongolZ

    addikt

    válasz shteer #38 üzenetére

    Papíron 280 km. Valóban nem sok, nyugodtan pakolhattak volna bele többet.

    Priusról szvsz nagyon kevesen gondolták ezt, ez is leginkább csak az usa-ban terjedt... Halkan megjegyzem, az egyik egy kb. 10 MFt-os autó, a másik meg 40 MFt+.

    [ Szerkesztve ]

  • MongolZ

    addikt

    válasz Danex #40 üzenetére

    "Értjük mi, hogy utálod a Teslát és csak azért is szar"

    Felsoroltam milliónyi érvet, és egy szóval sem mondtam, hogy szar, csak hogy eszméletlenül túl van árazva és emiatt a sznob újgazdagok játéka. Ennyi az egész. De látom ez fáj neked :(

    "Kiemeltél egy olyan dolgot ami dizájnból ered és minden más hasonló dizájnnal rendelkező autót érint (keret nélküli ajtók télen nem tudják lehúzni az ablakot, hogy nyitni lehessen az ajtót)."

    Hülyeség. Érdekes módon pl. az ezer éves Subaro Outbacknél meg tudták oldani a keret nélküli ajtóknál, hogy ne fagyjon be télen. Leírtam, hogy milyen minőségi kifogásom van a Teslával kapcsolatban (anyaghasználat, illesztések, stb.), ez nem olyan, ami akármelyik másik autóban meglenne. Nem tudok mondani olyan európai, japán, dél-koreai gyártót, amelyik hasonló rossz minőséggel szerelne. Igazi Ladás érzés.

    "De van rá megoldás az előre elindított fűtés."

    Ez nagyon prémium.

    "te reggel elindítod -20ban a kocsidat, hogy pöfékeljen alapjáraton, hogy el lehessen indulni vele. Ja hát igen a katalizátor -20 fok, pont szart sem dolgozik kb. DPF-edet is kinyírod, az automataszívató miatt pedig 2-3* a fogyasztás."

    Fogalmad sincs a modern autók működéséről, most sikerült ideböfögnöd valamit. Egy az, hogy mivel nem dízellel járok, ezért részecskeszűrő nincs a kocsimban, de te biztos jobban tudod. Valamint alapjáraton sem szoktam pöfögtetni, úgyhogy ez nagyon mellément :/

    "Ja, szóval az, hogy alapjaiba véve az elektromos motornak 90%+ a hatékonysága"

    Ha nem tűnt volna fel, teljesítményről beszéltünk. Plusz a töltési veszteség, tárolási veszteség, előállítási veszteség...

    "belsőégésűnek 30%+"

    Jó lesz az 40%-nak is.

    Egyébként fogalmam sincs, hogy miért csapott át a téma villany-benzin vitára, amikor erről szó sem volt, te hoztad fel. Én egész eddig más villanyautókhoz hasonlítottam a Teslát.

    "De szar is nekem, hogy hétvégente rá kell dugnom fél perc időbefektetéssel a töltőre..."

    Neked tömegközlekedéssel kellene járnod, vagy gyalog, ha nem használod ki a hatótávot a héten. Ugye-ugye, úri móka. Minek foglalod az utat???

    "szar 2,5másodperces kocsim, fogyaszt 3-4L -t"

    Mit fogyaszt???

    "Ahogy a 2m-s új Lada is elvisz téged A-ból B-be, aztán mégis árulnak 3millio$ -ért is Bugattit."

    Ember, egy méretileg hasonló, körülbelül ugyanolyan autót mondtam, mint a Model 3, cserébe töredéke az ára, igaz, a hatótávja nincs annyi (vagy messze nincs annyi, akkupakktól függően). Vagy hasonlítsuk a Model S-hez, ami 4-5x annyiba kerül? A Bugatti is sznobok játékszere, miért, mi lenne, a hétköznapi 3 műszakban dolgozó melós hétvégi autója?

    "Nem mellesleg a Hyundai Ioniq gyorsulása 10s, a Tesláé 3s"

    Ez igen, a naponta 60 km-t munkába ingázó embert ez izgatja a legjobban. Döntsd már el, hogy milyen példát hozol föl, és ragaszkodj is hozzá.

    "meg a fos Teslának 3* akkora akkuja van."

    Mint ahogy írtam már korábban is, ez az egyetlen értékelhető előnye a Teslának.

    "sokan azért nem vettek priuszt, meg leaf-et mert egyik egy szappantartó, másik meg egy bűn ronda autó volt"

    Úgy is mondhatnánk, hogy a Toyota kitalálta a hétköznap is használható elektromos és hibrid autót, beleölt eszméletlen mennyiségű zsét, majd jött a Tesla és feltalálta a spanyolviaszt (micsoda párhuzam az Apple-el). A Tesla annyit csinált, hogy divatot teremtett, a 1-2 éves gyártási idővel mesterséges hiányt támaszt, hogy mégjobban izguljanak rá az emberek. De ugye azért te sem akarod azt mondani, hogy a 40-45 MFt-ba kerülő Tesla és az 10 MFt körül levő Ioniq, i3, VW stb. célközönsége azonos???

    (#41) milangfx: Milyen hazugságot cáfolt volna meg??? Mondj egyet.

    Srácok, értem én, hogy vettetek egy Teslát és most mindenkit győzködtök, hogy mennyire logikus döntés volt, csak az a nagy büdös helyzet, hogy nem volt az. De ha ez a lelketeknek jót tesz, higgyétek azt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák