Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibaimp

    nagyúr

    válasz Danex #13 üzenetére

    Igazad van, köszi a kiigazítást :)

    A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

  • MongolZ

    addikt

    válasz Danex #40 üzenetére

    "Értjük mi, hogy utálod a Teslát és csak azért is szar"

    Felsoroltam milliónyi érvet, és egy szóval sem mondtam, hogy szar, csak hogy eszméletlenül túl van árazva és emiatt a sznob újgazdagok játéka. Ennyi az egész. De látom ez fáj neked :(

    "Kiemeltél egy olyan dolgot ami dizájnból ered és minden más hasonló dizájnnal rendelkező autót érint (keret nélküli ajtók télen nem tudják lehúzni az ablakot, hogy nyitni lehessen az ajtót)."

    Hülyeség. Érdekes módon pl. az ezer éves Subaro Outbacknél meg tudták oldani a keret nélküli ajtóknál, hogy ne fagyjon be télen. Leírtam, hogy milyen minőségi kifogásom van a Teslával kapcsolatban (anyaghasználat, illesztések, stb.), ez nem olyan, ami akármelyik másik autóban meglenne. Nem tudok mondani olyan európai, japán, dél-koreai gyártót, amelyik hasonló rossz minőséggel szerelne. Igazi Ladás érzés.

    "De van rá megoldás az előre elindított fűtés."

    Ez nagyon prémium.

    "te reggel elindítod -20ban a kocsidat, hogy pöfékeljen alapjáraton, hogy el lehessen indulni vele. Ja hát igen a katalizátor -20 fok, pont szart sem dolgozik kb. DPF-edet is kinyírod, az automataszívató miatt pedig 2-3* a fogyasztás."

    Fogalmad sincs a modern autók működéséről, most sikerült ideböfögnöd valamit. Egy az, hogy mivel nem dízellel járok, ezért részecskeszűrő nincs a kocsimban, de te biztos jobban tudod. Valamint alapjáraton sem szoktam pöfögtetni, úgyhogy ez nagyon mellément :/

    "Ja, szóval az, hogy alapjaiba véve az elektromos motornak 90%+ a hatékonysága"

    Ha nem tűnt volna fel, teljesítményről beszéltünk. Plusz a töltési veszteség, tárolási veszteség, előállítási veszteség...

    "belsőégésűnek 30%+"

    Jó lesz az 40%-nak is.

    Egyébként fogalmam sincs, hogy miért csapott át a téma villany-benzin vitára, amikor erről szó sem volt, te hoztad fel. Én egész eddig más villanyautókhoz hasonlítottam a Teslát.

    "De szar is nekem, hogy hétvégente rá kell dugnom fél perc időbefektetéssel a töltőre..."

    Neked tömegközlekedéssel kellene járnod, vagy gyalog, ha nem használod ki a hatótávot a héten. Ugye-ugye, úri móka. Minek foglalod az utat???

    "szar 2,5másodperces kocsim, fogyaszt 3-4L -t"

    Mit fogyaszt???

    "Ahogy a 2m-s új Lada is elvisz téged A-ból B-be, aztán mégis árulnak 3millio$ -ért is Bugattit."

    Ember, egy méretileg hasonló, körülbelül ugyanolyan autót mondtam, mint a Model 3, cserébe töredéke az ára, igaz, a hatótávja nincs annyi (vagy messze nincs annyi, akkupakktól függően). Vagy hasonlítsuk a Model S-hez, ami 4-5x annyiba kerül? A Bugatti is sznobok játékszere, miért, mi lenne, a hétköznapi 3 műszakban dolgozó melós hétvégi autója?

    "Nem mellesleg a Hyundai Ioniq gyorsulása 10s, a Tesláé 3s"

    Ez igen, a naponta 60 km-t munkába ingázó embert ez izgatja a legjobban. Döntsd már el, hogy milyen példát hozol föl, és ragaszkodj is hozzá.

    "meg a fos Teslának 3* akkora akkuja van."

    Mint ahogy írtam már korábban is, ez az egyetlen értékelhető előnye a Teslának.

    "sokan azért nem vettek priuszt, meg leaf-et mert egyik egy szappantartó, másik meg egy bűn ronda autó volt"

    Úgy is mondhatnánk, hogy a Toyota kitalálta a hétköznap is használható elektromos és hibrid autót, beleölt eszméletlen mennyiségű zsét, majd jött a Tesla és feltalálta a spanyolviaszt (micsoda párhuzam az Apple-el). A Tesla annyit csinált, hogy divatot teremtett, a 1-2 éves gyártási idővel mesterséges hiányt támaszt, hogy mégjobban izguljanak rá az emberek. De ugye azért te sem akarod azt mondani, hogy a 40-45 MFt-ba kerülő Tesla és az 10 MFt körül levő Ioniq, i3, VW stb. célközönsége azonos???

    (#41) milangfx: Milyen hazugságot cáfolt volna meg??? Mondj egyet.

    Srácok, értem én, hogy vettetek egy Teslát és most mindenkit győzködtök, hogy mennyire logikus döntés volt, csak az a nagy büdös helyzet, hogy nem volt az. De ha ez a lelketeknek jót tesz, higgyétek azt.

    [ Szerkesztve ]

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Danex #14 üzenetére

    Meglepődnél, hogy az oktatási intézményekben mennyire irracionális (idióta) a döntéshozatal.
    Anno az iparművészeti egyetemen pl. költségtakarékossági okokból megtiltották a hallgatóknak, hogy hétvégén is használják a műhelyeket.
    A rá következő hónaptól a műhelyek energiafogyasztása drasztikusan megemelkedett, mert a műhelysegédek hétvégenként fusiban ívhegesztettek, amit addig a hétvégén ott lebzselő hallgatók miatt nem mertek.
    Erre az egyetem elintézte annyival, hogy a fusizás tilos, tehát papíron nincs és mivel a műhelysegédek ellenőrzése többe kerülne, mint az általuk fogyasztott áram, ezért minden marad, ahogy van.
    Amikor erre rákérdeztek, hogy akkor nem lenne-e jobb ismét beengedni a hallgatókat hétvégén a műhelyekbe, az volt a válasz, hogy nem, mert költségcsökkentés. :W

    Tehát nagyon is megoldható, hogy egyes koleszokban lehessen bányászni, csak meg kell kenni egy belsős dolgozót, aki bead valami kamut a vezetésnek, hogy mitől nőtt a villanyszámla. :DD

Új hozzászólás Aktív témák